123Apparatuur.nl - Reviews & Ervaringen

123Apparatuur.nl stelt zich voor

Deze score is gebaseerd op 328 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

Josje Muller - Lechner 06-11-2020

Fijne overzichtelijke website.
Makkelijk in gebruik, en met een klik is de koop gedaan👍

Hennie Knevel 05-11-2020

Overzichtelijk aan bevolen door mijn schoonzusje die heel blij was met de aankoop

Robert uit Zeewolde 05-11-2020

Via kieskeurig.nl bij 123apparatuur terecht gekomen. Zeer tevreden met m'n aankoop en de voortreffelijke wijze hoe ik eenvoudig op 123apparatuur.nl kon bestellen. Het aankopen, de laagste prijs, de afspraak voor bezorging en installatie verliepen allen vlekkeloos en met een goed gevoel. Fijn dat er gratis bezorging is en dat ze de oude vaatwasser meenemen. Ik weet niet waarom ik geen 10 geef want ik heb helemaal niets aan te merken. Tja, ik hoop natuurlijk dat de nieuwe vaatwasser het heel lang goed gaat doen.

NKruyt 04-11-2020

123apparatuur heeft een overzichtelijke site en veel keuze en daarnaast een super snelle levering en goede service doordat de oude apparatuur weer wordt meegenomen en ze 2 jaar garantie bieden!

Willy 04-11-2020

Bijzonder klantvriendelijk en servicegericht.
Uitmuntend meedenken met de klant.

Harm 03-11-2020

Online offerte aangevraagd, ik werd gebeld met wat aanvullende vragen zodat het zeker weten zou passen. Top service!

W.R. 02-11-2020

We hebben al eerder eens apparatuur gekocht bij 123 keukenapparatuur. Daarom nu weer gekozen voor een vaatwasser. De site is heel duidelijk en snelle levering mogelijk.

Buijtendijk 02-11-2020

Snelle offerte met een scherpe prijs via mail ontvangen. Bij telefonisch contact over de offerte, netjes te woord gestaan.
Erg handig, er kan een keuze gemaakt worden voor de levering als men de offerte omzet in een bestelling.

EW 02-11-2020

Duidelijke website en een snelle reactie toen er een offerte werd opgevraagd. Ideaal dat je ook ervoor kunt kiezen om pas later te laten bezorgen.

Top winkel, prettig, deskundig en goed(e)koop 31-10-2020

Zeer deskundig advies over in dit geval een afzuigkap. Doordat het gaat om een vervanging werd tot in detail de omvang, plek etc besproken. Ook over de keuze en kwaliteit werd zeer deskundig geadviseerd door een zeer prettige medewerker. Super

A.K 30-10-2020

Nette en overzichtelijk website. Makkelijk te bekijken en makkelijk te bestellen cq te kopen.
(Er zijn meerder websites waar de aangeboden producten even duur zijn. Er is dus wat dat betreft geen verschil)
Ook zijn er meerdere betaal opties zijn aanwezig. Ik heb nu gekozen voor pinnen bij aflevering. Het is een groot bedrag en op deze manier heb ik als consument zekerheid dat het product bij mij thuis is en dat ik dan pas betaal. En niet dat een webshop ineens niet meer bestaat of niet leverd en dat ik dan achter mijn geld aan moet.

Marjolein Molenaar 30-10-2020

Via een hit op het typenummer in de adresbalk ben ik op jullie site gekomen.Ik vind het lastig dat er speciaal een offerte moet worden aangevraagd. Maar ik moet even wachten hoeveel tijd daaroverheen gaat.
De site zelf vind ik persoonlijk veel te schreeuwerig. Niet to-the-point. Het artikel moet centraal staan .

Martine 28-10-2020

Prettige website en zeer overzichtelijk shoppen. Ook het contact met de medewerkers verliep heel snel, ze waren bereikbaar en erg vriendelijke. Prijs aanbod was ook erg goed en scherp. Dus heel tevreden.

Wim kesting 28-10-2020

Telefoon wordt gelijk opgenomen en de vraag die ik had wordt gelijk beantwoord Top....!!!!

Hans Greve 22-09-2020

Gezien onze complexe situatie in een oud huis uit 1840, een monument, heb ik uitstekend advies gekregen van de heer ...... over een afzuigkap. Omdat het passen en meten was met een niet goed doorlopend schoorsteenkanaal en beschikbare ruimte hebben we talloze malen contact gehad en heb ik meer dan 10 verschillende offertes aangevraagd. Erg belastend maar niets was te veel! Tevreden over de prijs en vandaag besteld morgen al binnen. De hulp was uitstekend: heel blij mee! Aan te bevelen!

Hanna 22-09-2020

Heb diverse keren telefonisch contact gehad m.b.t. informatie over het te leveren product. Hierbij heb ik met diverse medewerkers contact gehad. Wat een geduld hebben deze personen en de uitleg en informatie waren tevens uitstekend. Daarom heb ik voor 1-2-3 apparatuur gekozen. De volgende keer hies ik weer voor dit bedrijf mede omdat de gevraagde prijzen zeer aantrekkelijk zijn.

Dewi 19-09-2020

We zijn super geholpen met de vragen die we hadden. Snel en duidelijke antwoorden via de mail. Ook werd er mee gedacht omdat het apparaat wat wij nodig hadden nog niet op voorraad was. Ze hebben het apparaat gereserveerd en we konden een leverdatum kiezen die pas maanden later was, ook dit dus top geregeld!

Ronald mooy 11-09-2020

Snel contact, objectieve, eerlijke en duidelijk informatie over het te kopen product in dit geval een vaatwasser. Verkoper dat duidelijk kennis van zaken. En wist waarhij het over had. De verkoop prijs was voor mij interessant, ook werd ik attent gemaakt op een kleine korting actie.En goede snelle afspraken over levering en betaling. Dus voor mij geen verder gezoek. Gewoon goed geregeld

Peter W. 08-09-2020

De aangeschafte apparatuur is nog niet gebruikt, maar de bestel- en leverprocedure van 123apparatuur.nl klinkt niet alleen goed, ze maken alles tot op de letter en de seconde waar. Betalen via IDEAL zonder 1 hapering, bevestigingsmail per omgaande met opgave van de leveringsprocedure: morgenochtend om 07.00 uur (werd 07.02 uur) een SMS-je met levertijdsindicator en aankondiging van een voorbericht door de bezorger. Dit voorbericht kwam al om 08.40 en om 09.06 stond de bezorger voor de deur. Aflevering 100% correct, waarbij de bezorger onder mijn ogen de verpakking opende om te tonen dat het bezorgde product overeenkomstig de bestelling was en geheel onbeschadigd. Hier valt NIETS op aan te merken

Marjon van Eekeren 07-09-2020

Nog elke dag blij met onze nieuwe zwarte koelkast.
De ruimte die erin zit is helemaal geweldig, en hij is zuinig, dat is ook mooi meegenomen.
Onze volgende nieuwe aanwinst kopen we dan ook zeker weten bij 123 apparatuur.
Deze winkel (website) verdient het om nog veel meer klanten te krijgen.

Sandra 06-09-2020

Je belt en je hebt gelijk een goed advies en een zeer scherpe prijs.
Direct een orderbevestiging en afspraak om te laten bezorgen.

Martijn 05-09-2020

Voor onze nieuwe keuken alles gekocht bij 123 apparatuur. Veel keuze, overzichtelijke duidelijke offerte, goed advies bij bestellen, levering zoals afgesproken. Één apparaat was niet helemaal naar onze wens, zonder problemen kunnen ruilen en dag erna stond de nieuwe er al.

Erg content met deze service!

Paul 04-09-2020

Deze shop heb ik uitgekozen om meerdere punten.
Zeer scherpe prijzen.
Vriendelijke medewerkers.
Duidelijke afspraken.
Betalen pas als het apparaat wordt uitgeleverd.
Goede tips waardoor men bijvoorbeeld extra garantie krijgt.

Riet Holmes 03-09-2020

Vriendelijke chauffeur👍🏽🙋🏼‍♂️Kwam op tijd en zeer correct. Ik ben erg blij met mijn bijna geluidloze Bosch wasmachine, eenvoudige bediening, mogelijk binnenkort droger aan vernieuwing toe. Ik weet al het adres...

Frederik van der Brugh 02-09-2020

Uitstekend geholpen door X. Goede prijs. Werd netjes gevraagd wanneer ik hem bezorgd wilde hebben. Kreeg duidelijke e-mails gedurende het proces en op de ochtend van levering netjes een mailtje en SMS met tijdvak. Ook belde de chauffeur een 30 min van te voren om de exacte aankomsttijd te laten weten. Chauffeur was bijzonder vriendelijk en behulpzaam. Oude apparaat werd netjes meegenomen.