123Apparatuur.nl - Reviews & Ervaringen

123Apparatuur.nl stelt zich voor

Deze score is gebaseerd op 327 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

Paul 02-12-2020

Snelle en nette afhandeling offerte en opdracht. Keurige en snelle beantwoording van vragen. Prijs kwaliteit niveau is goed.

Marck 02-12-2020

Van alle bedrijven waar ik een offerte heb opgevraagd is 123apparatuur.nl de scherpste! Geen opdringerig gedoe maar gewoon to the point. Geen loze belofte over snelle levering maar gewoon eerlijk dat de levertijd langer kan duren.

adri 02-12-2020

Ter vervanging van een pelgrim oven per ongeluk op de site van 123apparatuur.nl terecht gekomen. Hun suggestie gevolgd en een offerte gevraagd voor een pelgrim vervanger. Dag later belde Lisa om te verifiëren of er geen problemen zouden zijn met de inbouwmaten. Geen problemen daarmee. Offerte met de email, besteld en netjes overeenkomstig de afspraak afgeleverd. Betaling per pin bij de aflevering.

Ed 02-12-2020

Eindelijk eens een leverancier die gewoon doet wat ze beloven.
Na twee maal een afzuigkap bij een ander besteld te hebben, en na betaling te horen krijgen dat ie niet meer geleverd kan worden, zit ik nu op twee teruggaves te wachten.
123 apparatuur kon dit niet begrijpen, en toonde alle begrip voor mijn situatie, en boden aan pas te betalen als de chauffeur het pakket komt afleveren. Echt top!!!
Dank voor de service alvast, en ik maak me dan ook totaal geen zorgen over de verdere afhandeling.

Anja 01-12-2020

We hebben zelf de apparatuur gekozen, de verkoper heeft meegekeken of het klopte. Toen er een bestelnummer afweek is dat goed nagegaan en gecommuniceerd. Via de telefoon nog uitleg gekregen over de werkwijze en aanbod om samen de offerte door te lopen. Ook fijn is dat voordat je de offerte omzet naar definitief, je de artikelen met plaatje en omschrijving te zien krijgt. Zo kun je het nog even nalopen. Prettige medewerker aan de telfoon. Nog geen tien omdat we de spullen nog geleverd moeten krijgen, maar vertrouw op een goede afwikkeling.

José de Heer 01-12-2020

prima service en telefonisch goed bereikbaar.
Medewerkers zijn goed geïnformeerd en geven prima advies.
Snelle levering inclusief montage

Anja. M 29-11-2020

Goede en snelle service, snelle reactie en prima uitleg! S'avonds offerte opgevraagd , volgende morgen werd ik gelijk terug gebeld!
Samen gekeken wat de juiste koelkast was!

Wim 27-11-2020

Support is heel goed en ze zijn open en eerlijk met daarnaast een goede prijs/kwaliteit verhouding.
Duidelijke website
Zeker aan te bevelen
mvg

Ricardo 24-11-2020

Na diverse prijs opvragen gedaan te hebben kwam 123apparatuur.nl met de scherpste aanbieding. Levering binnen een week.

Alda Boudewijn 23-11-2020

Een fijne prettige winkel . vriendelijke personeel erg behulpzaam . dit is de 2 de aankoop die ik daar doe. blij met dit bedrijf verdiend de warme douch om in radar termen te spreken

Marten 17-11-2020

Duidelijke en uitgebreide website. Correcte telefonische informatie en levering.

Simon 15-11-2020

Leuke duidelijke site, snelle reactie op de prijs aanvraag en daarop scherpe prijzen

D. Van der Veen 15-11-2020

We hebben voor deze winkel gekozen omdat de site overzichtelijk en duidelijk is. Daarnaast zijn de prijzen van de apparaten top!! De bestelde apparatuur wordt snel geleverd.

Peter 14-11-2020

Scherpe prijs gehad voor onze keuken apparatuur. Offerte lekker snel ontvangen. Niks te klagen.

Leveren moet nog gebeuren dus kan ik niks over zeggen.

RvL 12-11-2020

Snel de offerte ontvangen. Scherpe prijzen.
Levertijden zijn zelf te bepalen.

R. Beniers 12-11-2020

Overzichtelijke website, super vriendelijke, deskundige mensen aan de telefoon, snelle een duidelijke service en dat voor een zeer aantrekkelijke prijs. 123 apparatuur is zeker een aanrader!

Sé Sam 11-11-2020

Ze zijn snel, de beste en gegarandeerd de goedkoopste webwinkel, die ik ken. Plezierig en correct aan de telefoon. Hulde!

Pascal 10-11-2020

Na de site van 123aparatuur.nl bekeken te hebben bleken ze voor mij de mooiste en geschiktste spoelbak te hebben.
De site is gebruiksvriendelijk waardoor je gemakkelijk door de stappen wandelt om je bestelling te bevestigen.
Wanneer de levering in mijn geval bij afhalen net zo goed en gemakkelijk verloopt, zal ik de shop zeer zeker bij derden aanbevelen.

Maxime 10-11-2020

Mooie apparatuur voor de scherpste prijs. Ook goed advies! Daarmee voor mij het beste adres voor de keukenapparaten. Waarom dezelfde prijs betalen voor mindere merken?

Jaap de Haan 10-11-2020

Vlotte reactie, prima prijs. Ben ik ook gewend van 123apparatuur want ook onze eerdere bestelling was prima in orde.

Lenne 09-11-2020

Prima site! Ruime keuze. Bij telefonisch contact word je heel fijn te woord gestaan en geven ze uitgebreide informatie en adviezen. Mijn ouders hebben onlangs al hun keukenapparatuur hier gekocht en waren super enthousiast, vandaar dat ook wij hier zijn geslaagd! En, zéker niet onbelangrijk, alle apparatuur is veel voordeliger geprijst dan elders! Is toch mooi meegenomen voor een stelletje starters... in ons eerste huisje! ;-)

Leo V. 07-11-2020

Bij een zoektocht naar een nieuwe vaatwasser kwam ik op de site van 123apparatuur. Hierop vond ik een ruime aanbieding aan apparaten waarbij ik voldoende informatie vond waarop ik mijn keuze kon maken. Na een snel te maken afspraak voor levering kreeg ik een prima vaatwasser geleverd waar ik erg tevreden over ben. Helaas was een onderdeeltje niet bijgeleverd. Middels een mailtje heeft 123 ervoor gezorgd dat dit snel nageleverd is geworden. Complimenten voor deze totale service. Ik ben zeer tevreden over de contacten en de levering van 123.

Laura 07-11-2020

Goede site, alles is goed vindbaar, een groot productaanbod en scherp geprijsd!

Femke 07-11-2020

Ontzettend tevreden met de bestel service tot zover van 123 apparatuur. We hadden wat vragen over de apparatuur over kwaliteit en functionaliteit. Naast een snelle en goede reactie per mail werd er extra na gebeld om dingen goed toe te lichten.

Josje Muller - Lechner 06-11-2020

Fijne overzichtelijke website.
Makkelijk in gebruik, en met een klik is de koop gedaan👍