123Apparatuur.nl - Reviews & Ervaringen

123Apparatuur.nl stelt zich voor

Deze score is gebaseerd op 334 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

Roy Christiani 28-12-2020

We werden netjes door de telefonisch verkoper geholpen. Helaas was het model wat we voor ogen niet meer beschikbaar maar zonder problemen kregen we een nieuw model tegen een scherpe prijs aangeboden.

Th van t Erve 27-12-2020

heb al veel besteld bij 123 apparatuur altijd zeer correct en erg goed geregeld en altijd voor een mooie prijs vooral de sms die je krijgt op de dag van levering over de tijd.

Marcel 26-12-2020

Wij zijn prima geholpen met de juiste keuze te maken van onze keukenapparatuur.

Tessa 26-12-2020

de website is makkelijk te vinden. En handig in gebruik. wij zullen het zeker aanbevelen

Van den Brink 24-12-2020

Snelle correcte levering
Hele fijne winkel.
Goede prijs/kwaliteit verhouding

Monique 22-12-2020

Goed duidelijke site, bij vragen krijg ik snel een reactie en desgewenst een scherpe offerte.

Jolanda 22-12-2020

Duidelijk website, toch even gebeld met de medewerkers over een te plaatsen bestelling. Medewerker ging gelijk aan de slag belde mij direct terug en kreeg korting op mijn product.
Kom zeker een volgende keer terug.

Sjo-Paul 22-12-2020

Reeds meerdere keren naar tevredenheid zaken gedaan met 123-apparatuur. Vragen worden deskundig beantwoord, eventueel na ruggespraak met de fabrikant/importeur.

jan van den broeck 21-12-2020

Ik kan moeilijk een beoordeling geven over een levering die nog niet gebeurd is. Ik ben wel heel tevreden over de communicatie die jullie tot hiertoe met mij hebben gevoerd, maar een uiteindelijke beoordeling kan ik pas geven wanneer jullie langs zijn geweest.

Ddm 21-12-2020

Al vaker bestelden we onze apparatuur bij 123apparatuur. Bij prijsaanvragen krijgen we altijd heel snel een vriendelijke en eerlijke reactie. Ook worden producten snel geleverd, is de service prettig en de prijzen zijn aantrekkelijk. Als wij nieuwe apparatuur nodig hebben kijken we altijd eerst op 123apparatuur.

C.J. van Meer 21-12-2020

Duidelijke en uitgebreide product informatie helpt enorm bij de keuze tussen verschillende merken van apparatuur.
Het helpt ook dat de prijzen heel gunstig uitvallen!

Frank Krijgsman 19-12-2020

Al twee keer hebben wij een product besteld bij 123apparatuur.nl, dit na zoeken, vergelijken van het product. Prettig om te weten is dat de bestellingen tot n toe zijn geleverd conform de verwachting. ook niet onbelangrijk is dat wij niet graag via internet kopen en dus vergelijken, nog eens vergelijken en dan pas na enkele dagen een besluit nemen. Nu dus ook met het volste vertrouwen dat 3 keer scheepsrecht is en dus ook deze bestelling conform de verwachting zal worden geleverd.

Kaspar 19-12-2020

Ik heb voor deze shop gekozen ivm de bereidwilligheid van de verkoper om zaken uit te zoeken.

Jeanette 19-12-2020

We wilden een Gutmann inductie inbouwfornuis voor in onze nieuwe keuken.
Een vrij nieuw apparaat wat beetje anders is dan andere inbouw fornuizen.
De medewerker van dit bedrijf gaf goede adviezen en dacht met ons mee voordat we het apparaat wilden bestellen.
Wij hebben het ervaren als een zeer plezierig deskundig bedrijf doordat ze meedenken, goed advies gaven en al bel je 10X per dag voor nog meer info.....ze blijven altijd vriendelijk en behulpzaam.
Een echte aanrader!
Prima bedrijf! Zou het iedereen aanraden!!

Hennie 18-12-2020

De site is duidelijk en overzichtelijk en ook voor de instalateur staat alles er duidelijk bij vermeld.

Ton 18-12-2020

Eerst informatie gevraagd over het product, snel een antwoord met goede en juiste informatie gekregen.
De Combi magnetron besteld, snelle orderbevestiging. De levertijd was 1-3 dagen en die is waargemaakt. Ook de informatie wanneer er en hoe laat geleverd werd is zeer goed.

Wim 18-12-2020

I23 apparatuur is goed bereikbaar, denkt mee, heeft kennis van zaken, en maakt een scherpe offerte.

Dinkelman 17-12-2020

Duidelijke site, goed te woord gestaan per mail. Vriendelijke medewerkers die meedenken zeker tijdens deze tijd met lastige levertijden vanuit fabrikanten.

J.Stoffer 17-12-2020

Duidelijk, overzichtelijk en de juiste informatie. Een grote hulp in deze periode van Lock down.

Judith 17-12-2020

Na offerte aanvraag had ik bijna direct de offerte in mijn mail. Dit viel ons enorm mee! Daarnaast had ik een ouder serie nummer besteld en werd er aangeboden om voor dezelfde prijs de nieuwere variant te nemen, heel fijn! Ook bij het kiezen van de quooker die ik later nog aan de bestelling wilde toevoegen werd ik nogmaals goed geadviseerd, voor de juiste quooker. Kortom goed en snel geholpen!

Denise 16-12-2020

Fijne service !
Prima website . Het product was niet op voorraad en we hebben goed contact gehad via de telefoon op zoek naar en alternatief .
De medewerkers namen de tijd voor ons !

Ietse 16-12-2020

Overzichtelijk en een snelle en zinvolle telefonische reactie/opvolging. Kwam als de goedkoopste uit de bus.

Ada Kleynjan 15-12-2020

In deze winkel (123) hebben we 15 jaar geleden dezelfde koelkast gekocht . Erg tevreden dus.
Ik werd direct goed begrepen en kreeg meteen de goede informatie met een byzonder snelle aktie.
Het was vier minuten voor vijf uur. “Als we snel neerleggen kan ik net nog even de fabrikant bellen”, zei hij.
Binnen drie minuten werd ik terug gebeld met de informatie van de fabrikant wanneer er geleverd kon worden.
Met een zeer lage prijs die ik niet op internet had kunnen vinden. Mijn man en ik hebben een ronde dansje gemaakt

Zwikstra 13-12-2020

Het is een overzichtelijke site en producten voor een aantrekkelijke prijs.
Snelle levering.

Fleur 12-12-2020

Lijkt allemaal top geregeld! Vooral dat je het rustig mag bekijken en indien nodig retourneren.