123Apparatuur.nl - Reviews & Ervaringen

123Apparatuur.nl stelt zich voor

Deze score is gebaseerd op 327 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

Sandra Dronkers 12-01-2021

super vriendelijk en kundig personeel ,helpen je de goede keus te maken en nemen daar ruim de tijd voor.

Saskia Otto 11-01-2021

Wij hebben gebeld omdat we wilden weten of iets voorradig was, en of het snel geleverd kon worden, we zijn zeer vriendelijk en uitstekend geholpen door de klantenservice. Het product, een AEG afzuigkap is zelfs nog een dag eerder geleverd. Dikke pluim voor de service en klantvriendelijkheid!

Es 11-01-2021

Goede service, goed bereikbaar en denken mee. Veel keuze uit vaatwassers en goede prijzen. Flexibele medewerkers en uitstekende levering

Tjepko van Keimpema 11-01-2021

Werd vriendelijk te woord gestaan,de levering werd vlot geleverd en een behoorlijke korting gekregen, top.

hg van der veen 09-01-2021

bestelling gedaan bij 123-apparaten snel en goed bezorgd goed contact met 123 monteur van firma helden was zeer correct en netjes met het inzetten van de koelkast . deze firma is het aanbevelen waard. en 123 apparaten ook.

GAE 09-01-2021

goed overzicht snel gemakkelijk om te bestellenen gebruik- vriendelijke website

Lies 08-01-2021

We zijn super goed geholpen door een medewerker, alle vertrouwen in 123 apparatuur

Martien 08-01-2021

Duidelijke website, volledige en goede productinformatie. Een nette offerte met een concurrerende prijs. Telefonisch netjes en goed te woord gestaan.

Melvin 07-01-2021

Goed geholpen door bertho, klantvriendelijk goed bereikbaar en uitstekende service en uitleg over apparaten ik zou 123 apparaten echt aanbevelen

Koos Bom 07-01-2021

Het eerste kontakt was telefonisch en dat was zeer prettig. Ik werd op een fijne en adequate wijze te woord gestaan. Ook werd mij een goed advies gegeven. Ik beveel deze winkel aan.

Frans Kersten 06-01-2021

Prima shop,afgelopen jaar div. apparaten vervangen (5 stuks) nu de koel/vriezer allemaal via 123apparatuur. Ik ben telefonisch en online prima en netjes te woord gestaan en zeker belangrijk qua prijs tevreden.

Wim 05-01-2021

goede prijs en duidelijke communicatie alles op voorraad, gesprek voelde goed en direct de zelfde dag een offerte ontvangen.

Dhr. Tanis 05-01-2021

Goed overzichtelijke website.
Laagste prijs garantie wordt nagekomen.
Vragen n.a.v. product, telefonisch snel goed en duidelijk beantwoord.
Product (vaatwasser) binnen 24u geleverd.
Oude product kosteloos afgevoerd door leverancier.
Chauffeurs van de bestel dientst waren beleefd behulpzaam en vriendelijk.
Kortom zeer, zeer tevreden!!

Ansje 05-01-2021

Voor onze nieuwe keuken hebben we vooraf uitgezocht wat we wilden. Via de website voor onze keuzes een offerte aangevraagd.
We werden al heel snel gebeld om dit door te nemen.
Na een week heen en weer gaan omdat wij toch wat veranderingen wilde aanbrengen zijn we tot een eindconclusie gekomen.
Ze hebben tot zeker 6 nieuwe offertes toe moeten uitbrengen en ook dat was allemaal geen probleem.
Hiernaast hebben we ook advies gekregen welk apparatuur het best bij ons zou passen, dank hiervoor!

J.J.H.Wilke 05-01-2021

Via de site van kieskeurig ben ik bij 123apparatuur gekomen. Zij kregen een heel hoog cijfer m.b.t. klantgerichtheid, helderheid in
communicatie, vriendelijkheid naar de klant toe.
Wij hebben telefonisch een Inventum inductieplaat besteld en het bovenstaande klopt helemaal. Zeer klantgericht en helder van uitleg.

RFJ. van Eck 04-01-2021

Op zondag 20 december viel onze ATAG inbouw Oven na 25 jaar stil. Daar zit je dan met je Kerst plannen in 2020. Daarnaast een “lockdown” de winkels dicht! Hoe krijgen we nog een oven geleverd?
Wij bellen met 123Apparatuur, bellen op de maandag er na. Perfect advies gekregen die nog voor de Kerst geleverd kon worden. Het wachten kon beginnen ..... en ja hoor de dag voor Kerst komt ie dan! Kon niet meer geïnstalleerd worden dat was kortdag. Maar volgens de verkoper was dat een kleinigheidje. Daar geef ik hem achteraf gelijk in stelde niets voor. Resultaat was een pracht oven die met Kerst zijn diensten na behoren heeft volbracht. Echt een redding van onze Kerst 2020. Zo zie je maar gewoon je laten adviseren door 123Apparaten en toch maar mooi geholpen online tijdens de “lockdown”.

123Apparaten is een echte aanrader voor vast meer leveranties goed afgehandeld dus.
Veel dank en alsnog de beste wensen voor hun in 2021.
Fam. van Eck

Frank 04-01-2021

Snel telefonisch contact. Prettige en accurate informatie gekregen. Kon daardoor snel beslissen. Had natuurlijk wel al ingelezen.

Andéla 04-01-2021

Wij hebben bij 5 bedrijven een offerte aangevraagd voor een fornuis. Dit bedrijf reageerde als eerste en was de goedkoopste! Daarnaast duidelijke offerte en voorwaarden!

David Schouten 04-01-2021

Klantgericht en vriendelijk. Na de offerte aanvraag snel contact met me opgenomen en alles doorgesproken

AB Klaver 04-01-2021

Na contact te hebben gehad met enkele webshops uiteindelijk bij 123apparatuur.nl uitgekomen. Tijdens het telefoonesprek bleek al snel dat ik met een kundig persoon te maken had met een goede productkennis. De scherpe offerte en goede productkennis hebben me doen besluiten de benodigde apparatuur hier te bestellen.

Jens 03-01-2021

GEWELDIGE service! in totaal 10 items gekocht voor mijn nieuwe keuken en bijkeuken. Zeer goed meegedacht door 123 werknemer Willem, die zelfs bij omruilen van apparaat ivm verkeerde maat zeer snel met een oplossing kwam. Willen, team 123, keep up the GREAT job!

Frank 01-01-2021

Een nieuwe Quooker besteld. Bij geen enkele andere aanbieder vonden we deze voor zo'n aantrekkelijke prijs. Zelfs op 1 januari werd onze vraag snel beantwoord. Nu hopen op een snelle levering.

Henk Leeflang 31-12-2020

Deze review wordt nog gecontroleerd door Kieskeurig.nl

Zeer vriendelijke mensen!
Voorzien je van een goed advies en denken met de klant mee.

Ik had 2 de zelfde apparaten besteld en de meneer vroeg nog speciaal " weet u dat u er 2 heeft besteld" kijk dat waardeer ik.

En geven als een artikel niet meer leverbaar is een goed advies omtrent een vervangend artikel en letten daarbij vooral op de maten zodat het artikel ook past.

Maurice 31-12-2020

Wat een enorme teleurstelling! We hebben een Liebherr koel/vries combi besteld in Oktober 2020 van 2500,- die met 3 dagen geleverd zou worden. Deze bleek ten eerste toch niet voorradig te zijn. Na lang wachten, mailen en bellen zou de apparatuur uiteindelijk op 30 december geleverd worden tussen 8:00 en 22:00 uur. Om 21:15 werden we uiteindelijk gebeld dat ze onderweg waren maar misschien niet met de juiste bestelde apparatuur ?!? Bij aankomst mochten we niet de verpakking verwijderden maar moesten we eerst betalen. Na overleg met de baas ook geen mogelijkheid om de bestelling eerst te zien, dus besloten om de chauffeur terug te sturen. Wat een aanfluiting!!! Niks kopen bij bij dit bedrijf, wees gewaarschuwd!!!

Liselore 31-12-2020

Na diverse telefoontjes naar de fabrikant van mijn moeders defecte kookplaat(gaslek) waar ik van de ene afdeling naar de andere werd doorverbonden zonder enig resultaat, werd ik zeer professioneel en adequaat geholpen door de mensen van 123 apparatuur. Niet alleen denken ze met je mee maar ook de vriendelijke manier van doen, de snelheid en ze hebben duidelijk verstand van zaken. Ze behandelen je niet als een nummer of een van de velen maar hier voel je je als klant nog echt koning(in)!