123Apparatuur.nl - Reviews & Ervaringen

123Apparatuur.nl stelt zich voor

Deze score is gebaseerd op 333 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

A Schreuders 03-02-2021

Klantvriendelijk en goede/juiste informatie.
Makkelijk bestellen en tevens de goedkoopste, maar geen duurkoop.
Reeds eerder een inbouw koelkast bij besteld zonder enige problemen , werkt tot op heden perfect.

kees de jong 03-02-2021

Bij diverse leveranciers prijs opgevraagd 123appratuur gaf met zijn dagprijs de goedkoopste prijs door

Agnes 03-02-2021

Snelle reactie op mijn vraag op hun site.
Duidelijk verwachtingen managen!!

Mark 03-02-2021

Goede en duidelijke informatie bij aankoop apparatuur keuken. Achteraf bleken wij een verkeerde koelkast besteld te hebben. Deze zonder problemen kunnen omruilen.

Bruce 02-02-2021

Overzichtelijke site, groot assortiment, makkelijk filters in te stellen en scherpe prijzen!

Lois 02-02-2021

Na een offerte aangevraagd te hebben en die via de mail gehad te hebben. Zijn wij daarna nog een keer gebeld. Dat telefoontje leverde veel op zoals informatie van de diverse apparaten en het advies om naar het inspiratiehuis te gaan om daar nog meer informatie op te vragen. Daar hebben wij de keuze kunnen maken en die doorgegeven aan desbetreffende medewerker door wie we vriendelijk werden geholpen van 123appratuur

Henk 02-02-2021

Ik was aan het rond kijken welk type Combi-magnetron het beste bij ons zou passen. Vele sites bekeken en bij een keuze natuurlijk prijsvergelijking gedaan. Veel advertenties met "de laagste prijs" maar wat blijkt dat is er in mijn vergelijkingstocht maar EEN gebleken...... Even gebeld en kreeg er nog korting af ook. Ik dacht mooi en dus 123 gelijk besteld. Ook gekeken naar reviews voor dit apparaat. We hadden nog een goeie maar die heeft draaiplateau en kon ik geen bakplaat bij bestellen. Bovendien heeft die de jaren er ongeveer wel opzitten en is met pensioen. Nu dus weer een verse kracht die kan koken, opwarmen en nog stomen ook. Als ik weer wat nodig heb voor ook de afwas ga ik mij weer melden bij 123 apparatuur. Tot nu toe zeer prettig geholpen daar. We hopen nog jaren te mogen genieten van deze aankoop.

Berg 01-02-2021

Al eerder bij 123 gekocht, toen ook prima geholpen. Nu via internet besteld. op vraag snel antwoord gehad. levering op de dag dat we hadden aangevraagd, binnen de tijd die was aangegeven. En netjes afgehandeld. kortom, we zouden er zo weer bestellen.

Claudia en Rob 01-02-2021

Super goed geholpen aan de telefoon. Er werd echt met me meegedacht! Duidelijke website en na mijn wensen omtrent de aanschad van een afzuigkap, kreeg ik een link om de mail die al volledig geselecteerd was naar mijn wensen. Echt top!

Ger 01-02-2021

Snelle levering en een mooie prijs voor deze koelkast. Na veel zoeken op het internet toch voor deze winkel gekozen.

Monique 01-02-2021

Heb voor deze webshop gekozen omdat ze ons enorm hebben geholpen met het uitzoeken van de beste apparatuur, ze denken met je mee. Levering was top. Toen er iets niet meer te leveren was kwamen ze met een goede oplossing en alternatief. Ik raad deze webshop iedereen aan!

Ruud 01-02-2021

+ Het bestellen op de site was eenvoudig.
+ Betaling kon met pin bij de chauffeur

- Te late levering
- Geen tussentijdse info over leverdatum (lag bij leverancier)
- Product zwaarbeschadigd ontvangen

Marck 30-01-2021

Een aantal offertes voor keukenapparatuur opgevraagd maar 123apparatuur.nl kwam direct met de laagste prijs. Bij afzeggen andere aanbieders werd gemeld dat zij ook wel voor deze prijs konden leveren, dát hadden ze dan maar meteen moeten bedenken. Daar betaal je dus gewoon teveel. Ook de communicatie liep voorspoedig, helder en gemoedelijk. Ondanks de verwachte langere levertijd, is de order toch nog snel uitgeleverd!

Gonny 30-01-2021

In de afgelopen jaren hebben wij diverse huishoudelijke apparaten bij 123 apparatuur besteld. Dit elke keer weer tot volle tevredenheid over de snelle reactie op vragen, concurrerende prijzen en het goede contact met de klantenservice.

Berg 30-01-2021

Ik was op zoek naar een inbouwkoelkast en die staan er genoeg op inclusief tekeningen van de kast.
Goed duidelijk en overzichtelijk

SerenaK 29-01-2021

De vriendelijke verkoper nam uitgebreid de tijd om mij te adviseren. Onvermoeibaar bleef hij antwoord geven op al mijn vragen. Ruim driekwartier hebben we gesproken en uiteindelijk helemaal blij met de gemaakte keuzes. Ook de prijs was erg fijn. Kan niet wachten toch m'n nieuwe apparatuur gaat shinen in onze nieuwe keuken.

Martien 29-01-2021

Makkelijk te bestellen online
Eerst navraag gedaan online via 123keukens en binnen een half bericht terug
Top service

Bas 29-01-2021

Diverse malen contact gehad met xxx Uitstekend geholpen en goed meegedacht met de apparatuur die we uiteindelijk hebben gekozen tegen een goede prijs.

Tevreden verbouwer 29-01-2021

123apparatuur heeft ons uitstekend geholpen. Wij hebben eerst zelf alle apparaten uitgezocht. In een email heb ik de artikelnummers doorgeven voor een offerte. Deze was er binnen 24uur.

De gekozen afzuigkap is een design model. (Airo design CP8890) de levertijd is normaal een week of 6. Echter hadden wij ivm. Onze verbouwing de afzuigkap sneller nodig, namelijk na 14 dagen. Door 123apparatuur is geregeld dat dit mogelijk was. Er is een uitwisseling gedaan met een andere klant die de afzuigkap had besteld maar deze pas na een paar maanden nodig had. Zo konden wij toch verder met onze verbouwing.
De overige apparatuur is later nageleverd. Hierbij was alle apparatuur binnen op de oven na. We hebben toen even contact opgenomen, en zonder problemen werd de order nogmaals gesplitst en werd alle apparatuur geleverd, op de oven na die nog even op zich liet wachten. Vandaag is dan ook de oven geleverd.
Alles zit goed ingepakt, en is naar behoren geleverd. Alleen op de zijkant van onze inbouw koelkast zat een kras. Als ik dan nog iets te zeuren moet zoeken... Maar daar zie je uiteraard niks meer van.
Ze hebben dus 3x een levering gedaan. Ondanks dat waren de prijzen ook erg goed.

kees 28-01-2021

Op internet gezocht naar van een nieuwe Combi oven, Resultaat 123app Gebeld voor een prijs en informatie gekregen. Ook direct is mij verteld dat er levertijd op het product zit. Door de eerlijkheid en de vriendelijkheid hebben wij besloten om bij 123app te bestellen.

Peter 28-01-2021

Vriendelijk, goed geholpen met feitelijke antwoorden zonder te overdrijven. En een concurrerende prijs

Maxim 28-01-2021

Top shop super prijzen en geweldige service.
Na aanvraag offerte dezelfde dag al antwoord met fantastische prijs. Meteen besteld en ondertussen al geplaatst 👌ik raad het iedereen aan

Robert Zeggelaar 28-01-2021

Onlangs was mijn vaatwasser gesneuveld. Op aanraden van een vriend van mij naar 123Apparatuur gegaan. In eerste instantie naar hun site Ik had moeite met een keuze maken, per mail om advies gevraagd. Zeer snel kreeg ik al een reactie. Een aanbeveling voor enkele apparaten die paste bij mijn wensen. Uiteindelijk telefonisch samen de knop doorgehakt. Erg blij met mijn nieuwe wasmachine. Erg klantvriendelijkheid, snel en ze hebben de vakkennis in uit. Al met al een aanrader.

Wouter 28-01-2021

Een goede service, er wordt snel gereageerd en de medewerkers hebben een goede kennis van zaken.

L. Kesselaer 28-01-2021

Nieuwe vaatwasser van Bosch besteld met mooie extra korting. Deze levering is vertraagd vanuit Bosch 5 weken. Vroeg een mooi alterniatef. Kreeg zeer aantrekkelijk aanbod voor een Siemens vaatwasser. Levering de dag erop. Top meedenken en service