123Apparatuur.nl - Reviews & Ervaringen

123Apparatuur.nl stelt zich voor

Deze score is gebaseerd op 326 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

WSteeman 22-02-2021

Enorme keuze. Prima telefonisch overleg. Binnen twee dagen stond het apparaat al via Post.NL al voor mijn deur.

Marijke 22-02-2021

Duidelijke site, bestellen gaat eenvoudig. Fijn dat je niet vooruit hoeft te betalen.

Margreet Kooistra 20-02-2021

Ik kan 123apparatuur aan iedereen aanraden.. Wat een service, donderdag besteld en gisteren al in huis!

Wat een fijne koel/vriescombi en voor een prachtig prijsje!

Service tot de eerste drempel en hij werd zelfs bij ons in de garage geschoven..

Prima prijs/kwaliteitverhouding, ik ga in de toekomst zeker meer bestellen!

Arjan 19-02-2021

Ik vind jullie reactie heel snel..
Ik weet vaak binnen een uur waar ik aan toe ben..

Koos 19-02-2021

Goede webshop met vriendelijk en deskundig personeel.
Ben goed geholpen en montage van de apparatuur is tot volle tevredenheid gedaan.

Marcel Jacobs 18-02-2021

Site is helder en duidelijk. Medewerkers vriendelijk en denken goed mee. Zeer behulpzaam en vriendelijk. Bij een volgende keer zou ik als eerste op hun site gaan kijken.

frans 18-02-2021

Snelle reactie, correcte afspraken en informatie, ruim aanbod. (Reeds goede ervaringen uit het verleden.)

Rafke 18-02-2021

Geweldige shop! Snel reactie en begrip!
Fijn om te shoppen dus!!
Nemen contact op indien gewenst.

Erwin Duits 18-02-2021

Top, besteld met een gewenste leverdatum en ze geven aan dat dat ook gebeurt. Tot nu toe uitermate tevreden met 123apparatuur.nl
Vaatwasser wordt morgen geleverd!👍

Ron 17-02-2021

Via de site van 123apparatuur.nl terecht gekomen op een ruime site met ruime keuze in koelvriescombinaties.
Op 16-2 ging onze koelkast kapot en op 17-2 hadden wij via bovenstaande site een nieuwe koel/vriescombinatie gevonden die en weer in gebruik genomen! Supersnelle actie van 123apparatuur. Op de site is een overzichtelijke hoeveelheid apparatuur tegen goede prijzen bijeengebracht die snel en op de afgesproken dag en tijd bij je thuis worft gebracht.

Niek 17-02-2021

Duidelijke website en eerlijke prijzen. Er wordt goed met je meegedacht en offertes worden snel gemaakt. Vriendelijke medewerkers en direct telefonisch bereikbaar.

Frank Molenaar 17-02-2021

Een overzichtelijke site waarin je makkelijk het product kan overzien. ook de communicatie met ons als klant vind ik prettig. je wordt tijdig op de hoogte gehouden hoe het met je bestelling gaat en wanneer het wordt geleverd. In mijn geval was er wat vertraging. (door Corona) Dan is het fijn om af en toe een update te krijgen van je bestelling.

Deze winkel is een aanrader 17-02-2021

Heldere en snelle communicatie. goede prijs en service.
Ik heb hier een koelkast besteld. De oude werd meegenomen. Contact gehad via mail en telefoon, over order en levertijd. Beide snelle reactie, dus een goede bereikbaarheid.

PaulvanR 17-02-2021

Servicegericht. Goed bereikbaar. Snelle respons
Goed advies, eerlijk en denkt mee
Site is overzichtelijk

Pasvan 17-02-2021

Tijdens het bestellen van de producten ben ik goed geholpen door Bertho en zijn we tot een goede deal gekomen. Door de huidige corona omstandigheden zijn helaas niet alle producten op voorraad maar is door het team er alles aan gedaan zodat ik het grootste gedeelte van mijn apparaten wel kon ontvangen. Als oplossing zijn mijn apparaten in delen verstuurd zodra het op voorraad was.

Ik kreeg op tijd een update van mijn producten welke vertraagd waren.

Noes 16-02-2021

Ruim 12 jaar geleden heb ik alle apparatuur gekocht bij 123 naar volle tevredenheid. Dus nu heb ik direct ook weer bij 123 een offerte opgevraagd. Ik had om te vergelijken ook wel meerdere opgevraagd. Slechts 1 bedrijf kwam gunstiger uit en tot mijn vreugde ging 123 er in mee en zelf onder de prijs zitten. Heel fijn geholpen door Centennial!

Dominique 16-02-2021

super geholpen en fijne klantenservice snelle en goede levering tegen goede prijs

Jan 15-02-2021

Prima service en goede uitleg!
Ik was op zoek naar een inbouw combimagnetron ter vervanging van mijn oude. In deze coronatijd is dat best lastig want je kan niet even naar de winkel om wat rond te kijken. Dus wat bedrijven gemaild en diverse antwoorden gekregen. 123apparatuur verzocht me even te bellen en dat heb ik gedaan. Ze hadden zich ingelezen in mijn vragen die ik per mail gestuurd had en hebben alles goed uitgelegd (voor- en nadelen). Vervolgens kwamen ze met een voorstel voor een mooie combi oven die ik dan ook bij hun gekocht heb. Die heb ik intussen een paar weken en ben er erg tevreden mee. Kortom, een prima winkel waar je goed terecht kan in deze tijd, maar ook in de toekomst (hopelijk zonder corona).

henk 13-02-2021

men zegt het vrijdag nog op te sturen, maar zaterdag met de middag nog geen track en trace gehad van de levering, nog niet eens dat het aangemeld is bij de vervoerder

Ed Appelboom 12-02-2021

Dit is al de 3e bestelling binnen 5 maanden omdat ik zeer tevreden ben met 123apparatuur vanwege de goede prijs/kwaliteit en de snelle levering. Ook de montage is zeer goed verzorgd. Pluim voor dit bedrijf.

R.Wartena 12-02-2021

Door onwetenheid verkeerde apparatuur besteld
Dat is door 123 keukenapparatuur naar alle tevredenheid opgelost

Karin 12-02-2021

Een erg gebruiksvriendelijke site.
En als je belt met vragen wordt je keurig te woord gestaan.
Men houdt je goed op de hoogte van de status van je bestelling.
Wanneer er geleverd gaat worden doen ze in overleg.
Je hoeft ook niet direct bij bestellen te betalen.
Ik ben heel erg tevreden over 123 Apparatuur

Gia 11-02-2021

Bestelling gedaan bij 123, duidelijke website voor het zoeken naar de juiste apparatuur.
Daarna een offerte aangevraagd en een mooie korting gekregen.
De enige reden voor een 8 is, dat de apparatuur nog moet worden geleverd en je naderhand pas weet hoe de service daarvan geschiedt. Tot nu toe tevreden.

Björn 11-02-2021

Wat een super bedrijf keurig telefonisch geholpen zeer scherpe prijzen en er wordt goed meegedacht.
Ik raad dit bedrijf zeker aan.

Yvonne 10-02-2021

Deze kwam als voordeligste uit de bus.
De naam sprak me aan om daar te bestellen.