123Apparatuur.nl - Reviews & Ervaringen

123Apparatuur.nl stelt zich voor

Deze score is gebaseerd op 328 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

Mark 24-03-2021

Het gewenste artikel was niet vanuit voorraad leverbaar maar er werd goed meegedacht en naar alternatieve mogelijkheden gezocht. Zelfs na 3x mailen met vragen bleef reactie snel en positief. Daarom uiteindelijk, ondanks verwachte levertijd, toch opdracht aan 123apparaatuur gegund.

B van Setten 23-03-2021

Wij hadden een vaatwasser gekocht bij 123 waar wij diverse problemen mee hebben gehad uiteindelijk na overleg een nieuwe uitgezocht met bijbetaling en super opgelost
Ook een nieuwe wasdroger besteld en weer super snel en voor een mooie prijs afgeleverd
Bij een volgend product gaan we weer hier kijken en bestellen

Harrie 23-03-2021

Prettig snel en goed advies. Eerdere bestelling keurig geleverd en door niet kunnen leveren koelvries een alternatief geboden tegen dezelfde prijs ondanks dat het alternatief duurder was. Prima klantenservice.

Will 22-03-2021

Product wat ik besteld had was niet leverbaar. Maar een paar uur later hadden zij een gelijkwaardig product gevonden. En zo kon alles tegelijk en op tijd geleverd worden.

Zeger 21-03-2021

Vriendelijkheid van de medewerker en het contact aan de telefoon was prettig.

Yosepha 19-03-2021

Ik ben door door een van uw medewerkers fantastisch geholpen , op al mijn vragen kreeg ik prima antwoord en advies.

Marianne 18-03-2021

Verkopers denken met je mee over mogelijkheden. Ze reageren ook erg snel!
De offerte was de goedkoopste van degene die ik had opgevraagd.

Dennis 18-03-2021

Goede service en fijn te woord gestaan tijdens mijn contact met 123 apparatuur

Robert 18-03-2021

Via Kieskeurig ben ik op zoek gegaan naar een passende koelkast met goede waarderingen. Vervolgens heb ik voor 123apparatuur gekozen vanwege de prijs, maar ook omdat ik in het verleden al goede ervaringen met deze leverancier heb gehad. Het artikel was niet op voorraad, maar na een belletje met de leverancier, kon de koelkast toch snel geleverd worden. Super service, voor een scherpe prijs!

123apparatuur.nl 18-03-2021

Geweldig geholpen en duidelijke informatie ontvangen. Technische informatie heel duidelijk en begrijpelijk. Vriendelijk en snel geholpen.

Trevor 18-03-2021

Zeker aan te raden als je op zoek bent naar apparatuur. 123apparatuur denkt goed mee, geeft goede adviezen en heeft de beste prijzen.

Cor 17-03-2021

Ik kreeg een mooie aanbieding voor twee apparaten. Ik kreeg nog tips. Mag betalen bij levering. Makkelijk zoeken op de site en goede info over de producten. Ben erg goed geholpen. Ga hier zeker terugkomen.

wim 16-03-2021

Zeer klantvriendelijke onlineshop, snelle afhandeling bestelling ook niet vergeten is het persoonlijk advies
Quooker kraan besteld maar achteraf wilde we eigenlijk een ander type na contact gezocht via mail zeer snel antwoordt terug met een dat dit geen probleem was.

R. Hoekstra 15-03-2021

Ik wist niet welke onderdelen ik nodig had voor het aansluiten van de afzuiging naar buiten van onze siemens kookplaat met afzuiging in kookplaat . Maar na een telefoontje met 123 zeer vriendelijk geholpen .
goede uitleg en hulp,waardoor ik meteen de bestelling geplaatst heb.

M Rutten 12-03-2021

Offerte snel en correct ontvangen via de mail.
Dag later gebeld voor een vraag en kreeg direct nieuwe mail voor betalling
Snel en correct geholpen

Job 12-03-2021

Prima voorgelicht door de deskundige verkoper. Hij bekritiseerde heel positief onze keuze van het gastoestel.

Huib Holdermans 11-03-2021

Naar aanleiding van info vragen per mail werd binnen enkele minuten terug gebeld dus erg super snelle service en keurig netjes en goed geholpen.
En heb dus mijn product gelijk besteld.

Gert-Jan 11-03-2021

Eenvoudig een offerte aan te vragen en door te klikken naar een bestelling.

Dado 11-03-2021

Snel, eenvoudig en goed. Precies wat een online winkel moet doen. 2de aankoop hier.

Gerrit 10-03-2021

Mooie duidelijke site en als je mensen aan de lijn krijgt vriendelijk en kundig en proberen juiste oplossing aan te dragen.

Jasper Van Den Ende 09-03-2021

Goede service via de telefoon! Meedenken in oplossingen bij het vervangen van een inbouwafzuigkap. ...... bedankt!

Fereshta 08-03-2021

Duidelijk omschrijving, betaling veel keuze. En fijn snel gedaan de bestelling

Manuel Tiehuis 08-03-2021

een Quooker 5in1 aangeschaft,
een prettige communicatie met de medewerkers, een mooie aanbieding en wordt correct geholpen. tevens is de deskundigheid en product kennis van de mensen hoog

Wilfred 06-03-2021

Offerte aangevraagd voor een inductiekookplaat, werd binnen 10 minuten teruggebeld met relevante vragen over maatvoering en aansluiting alsook een gunstig prijsaanbod. Duidelijke afspraken gemaakt over betaling en levering. Donderdagmiddag besteld, zaterdagmiddag bezorgd. Vervolgens uitgepakt en aangesloten. Prima apparaat, prima prijs, kortom top.

J.H. Velkers 06-03-2021

Overzichtelijke website met veel keuze mogelijkheden.
Makkelijk te vinden wat je zoekt.
Concurrerende prijzen.