123Apparatuur.nl - Reviews & Ervaringen

123Apparatuur.nl stelt zich voor

Deze score is gebaseerd op 334 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

K. schep 22-04-2021

123apparatuur is mooie en duidelijke site. prijs is zeer concurerend
goede uitleg en snelle reactie. bestellen is zo gedaan.
een aanrader. en zeker aan te bevelen

Angela Sanders 22-04-2021

Ik had veel tijd nodig om de goede apparatuur voort mijn nieuwe keuken te bestellen. Ik ben goed geholpen en behoed voor de verkeerde keuze. Ik kan nog niets over het gebruik zeggen maa het bestelproces is zeer goed. Met dank aan Willem

Luc franken 20-04-2021

Heb een vriezer besteld ,I bouw voor onze nieuwe keuken.
Alle info aangaande levering werk mij direct gegeven alsook het contact met de leverancier .
Super top bediening .

Helen 20-04-2021

Doen wat ze zeggen. Jammer dat alleen over de drempel wordt geleverd maar begrijp t wel iemand Corona.

Frank 19-04-2021

mooi overzicht van de apparatuur
concurrerende prijzen
vriendelijke verkoper, technisch onderlegd

HVB 19-04-2021

Ik zocht naar een vervanger voor een oud model afzuigkap, op de site kon ik echter niet filteren op de diepte van de schacht, dus mail gestuurd, volgende dag werd ik al teruggebeld wat een passende vervanger zou kunnen zijn, deze besteld, duurde wel een paar dagen langer voordat deze geleverd werd, maar is inmiddels gemonteerd en klant is tevreden!

Roland van Loon 15-04-2021

Goede prijs, duidelijke website en snelle nette levering! Ik was op zoek naar een Quooker, maar er zijn er zoveel verschillende. Op de website kon ik in het schema wat ze ze daar hebben staan goed uitstippelen welke de beste is voor mij. En dan is de prijs ook nog eens de laagste...! En bovendien is de levering super snel en Netjes. Top bedrijf.

J.Mulder 14-04-2021

Goed beschreven dat het om een nieuwe serie ging en bleek nog €75 goedkoper dan bij iemand anders.

Samantha Bezemer 14-04-2021

Super fijn geholpen, alle tijd is genomen om mij persoonlijk te adviseren. Er is meegedacht en alternatieven zijn gegeven die mogelijk beter passend bleken.

Natalie Zwaans 11-04-2021

Veel keuze tegen lage prijzen! Makkelijke en duidelijke website.
Snelle leverering?.

Marcel Smeulders 10-04-2021

ik heb gezocht naar een quooker waterkoker, deze site kwam als eerste naar boven en was tevens veruit de goedkoopste. Dan zou je denken er zit een addertje onder het gras maar niets is minder waar. Heb nog even gebeld voor de zekerheid, ben netjes te woord gestaan en ben door een medewerker teruggebeld ivm de orderstatus. Prima winkel, zou zo weer bij hun gaan kopen.
Perfect!!

Jaap 10-04-2021

Site is gebruiksvriendelijk, kreeg snel een offerte en de specificaties zijn op de site duidelijk zichtbaar. Scherpe prijzen bovendien

Dick Bouwense 09-04-2021

Duidelijke website. Concurrerende prijs. Correcte info m.b.t leveringsdatum en tijd. Behulpzame en correcte bezorger.

Eric 09-04-2021

Snelle correcte levering conform afspraak (en werd ook nog gebeld vlak voor de levering). Scherpe prijsstelling.

Joost 08-04-2021

Makkelijke website, ik werd direct gebeld om de offerte door te spreken en kreeg ook nog korting!

Bert 07-04-2021

Er wordt erg meegedacht en daarmee geacteerd. Tot nu toe prima en niets op aan te merken. Bedankt

Kasper 07-04-2021

Absoluut de scherpste in prijs! Persoonlijk contact! Erg flexibel met de levering zodat ik dit meerdere keren kon aanpassen vanwege mijn vertraging in de bouw!

Rafael 06-04-2021

I am really sad with the service of 123Apparatur. I bought my dishwasher 1 week ago and when I call them, they only say that they are busy and no solution is presented. The website says that if you buy an item in stock today you are going to receive tomorrow and the excuse is that I bought with installation but the website does not mention it. I am really unhappy.

s v Vossen 05-04-2021

ik ben op zoek naar een nieuwe inductie kookplaat, gevonden op de compleet uitgeschreven site van 123apparatuur, was snel geregeld voor een nette prijs.

Hermanus 04-04-2021

Prima service, mooi ingebouwd. Afspraak maken was snel gedaan. Vriendelijk personeel.

Caroline de Vries 02-04-2021

Super gebruiksvriendelijk en snelle site.
Scherpste prijzen voor de merkproducten.

Sebastiaan Bouman 02-04-2021

Voor een nieuwe koelkast zeer goed geholpen door Centennial van 123apparatuur.nl! Hij dacht mee met ons als klant en onze wensen voor de koelkast!

Er is veel kennis aanwezig bij het verkoopteam, zo kon op basis van gebruikte onderdelen en de kwaliteit daarvan (zoals uitgelegd door de verkoper) een goede afweging worden gemaakt door ons als klant.

Zelfs werd het verschil in verbruik en kostprijs van de koelkast vergeleken met andere modellen.

Dit bedrijf uit Veenendaal mag dan wel een internet verkoper zijn, maar qua service zijn ze zelfs beter dan de lokale verkopers!

Zeer aan te bevelen partij!

Remon 01-04-2021

Zeer goede verkoopprijs kunnen afspreken met montage, vlotte levering en zeer vriendelijke monteur!

Jaap 01-04-2021

In de zoektocht naar een nieuwe kookplaat inclusief afzuiging netjes geholpen door Lisa. Ik had zelf al een model uitgezocht maar tijdens het gesprek was ik een parameter vergeten om mee te nemen in de selectie en daardoor op een ander model uitgekomen maar wel van hetzelfde type en merk. Ook de kleine verschillen over meerdere opties en opbouw of vlakbouw behandeld. De offerte was snel verstuurd en na overleg tot een mooie prijs gekomen. Hopelijk gaat de levering en installatie net zo voorspoedig als dit hele fijne contact to dusver. Hartelijk dank Lisa en 123apparatuur.nl!

Wilfred 30-03-2021

De prijs/kwaliteit verhouding is erg goed!
Snelle reactie op vragen en er wordt goed meegedacht over mogelijkheden.
Ook de levering verloopt goed.
Zeker een aanrader!