123Apparatuur.nl - Reviews & Ervaringen

123Apparatuur.nl stelt zich voor

Deze score is gebaseerd op 328 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

Schoenmakers 06-03-2021

Ik ben op de site terecht gekomen omdat ik een specifiek product zocht. Fijne shop met Kwaliteit apparatuur voor een goede prijs. Op de site alle uitgebreide informatie gevonden die ik nodig had. Tevens had ik een snelle reactie op de offerte aanvraag en ben snel tot koop over kunnen gaan.

Roy Habets 06-03-2021

Vandaag bestelling geplaatst. Alleen nog geen verdere informatie gekregen, maar het is weekend. Hoop dat apparaat maandag wel komt.

Mirjam van den Hoorn 04-03-2021

Super snelle en professionele hulp bij het maken van een goede keuze.
Goed bereikbaar voor vragen en terugkoppeling. Echt een aanrader goede service mooie spullen en ook nog top prijzen. Als ik weer wat nodig heb ga ik zeker naar 123 apparatuur.
Bedankt Cen voor je hulp

Apollon 04-03-2021

Spyke (verkoper bij 123) hielp me uitstekend en vriendelijk. De koop was toen snel gesloten! Ik heb alle vertrouwen in de levering en het product, een Boretti oven.

Ramon 03-03-2021

123 keukenapparatuur is een prettige winkel. Bij het bestellen van mijn vaatwasser had ik een vraag. Werd telefonisch direct geholpen, bij concurrenten is het vaak lastig iemand te spreken te krijgen. Uit eerdere ervaring weet ik dat ik bij een reparatie binnen de garantie snel geholpen werd. En dan toch een concurrerende prijs. Heel fijn!

Hoven 03-03-2021

Zeker super aan te bevelen door hun goede prijzen en voor het goed begeleiden bij het verkoopproces zéér aantebevelen

Gerard 02-03-2021

makkelijke ruim opgezette site snelle bezorging En een hele goede prijs

Mieke 02-03-2021

Ondanks de Coronamaatregelen was er telefonisch duidelijke uitleg.
Ik kreeg een vriendelijke verkoopmedewerker aan de telefoon, niet opdringerig.

Kees 02-03-2021

De Webshop is duidelijk en klantvriendelijk. De omschrijving van de apparatuur is helder en duidelijk. De bestelling is in een mum van tijd gereed!!

Maureen buunk 02-03-2021

Hele vriendelijke mensen, prima levering, vriendelijke bezorger en op tijd geleverd volgens tijdvenster.

KHDV 02-03-2021

Op zoek naar een combi magnetron heb ik een offerte aanvraag ingediend. Daarop werd ik gebeld met de opmerking dat dit geen goede bakoven is. Ze kwamen daarom meteen met een alternatief en met duidelijke uitleg wat de voor- en nadelen waren. Heel fijn geholpen!

Goedkoop 28-02-2021

Vandaag besteld en dat ging makkelijk. Hier is de machine het goedkoopst.
Hiervoor ook een Indesit wasdroger gehad. Voordeel is dat hij makkelijk te bedienen is.

Frank 28-02-2021

Mooie aanbieding voor het product wat we zochten. Het is een duidelijke website. Flexibele leverings- en betalingsmogelijkheden. Vooral de mogelijkheid tot wat later leveren vinden we erg positief in verband met verhuizing.

Piet 27-02-2021

Ik zag een mooi product en kreeg een mooi bod. Ik heb wel vaker aldaar naar tevredenheid gekocht. Het product was op voorraad bij bestelling maar toen begon de ellende..het product bleek niet op voorraad te zijn. 4 weken wachten en toen belde ik. Ja morgen is ie in t magazijn..overmorgen plaatsen. Oke fijn..ik belde woensdag en je raad t al..niet dus en 7 weken wachten..ik heb alles geannuleerd.

Lin 26-02-2021

Had de zelfde apparaten kunnen kopen elders, maar bij 123 een verschil van 600 euro. Dat was een behoorlijk verschil

Bart 26-02-2021

Wij waren op zoek naar de een goede vervanger van onze stoomoven omdat deze stuk gegaan was na 10 jaar trouwe dienst. 123 apparatuur wist mij goed te helpen toen ik ze belde en hebben behalve goed advies snel de stoomoven besteld en bezorgd. Helaas was er van mijn kant wat fout gegaan, maar ze opnieuw gebeld en ze hebben dat toen keurig opgelost. Dus wantij betreft zeker een aanrader!

Bakker 26-02-2021

Uitgebreid assortiment, concurrerende prijzen en snelle reactie op vragen. De bezorging was ook top; een dag van te voren een tijdvak van 3 uur en een half uur van te voren een update met een tijdvak van 20 minuten. Erg fijn!

Patrick Koldijk 26-02-2021

Duidelijk, zeer goede prijs, vlugge levering.
Ik heb nu mijn 3e product gekocht in korte periode en ben uiterst te spreken over 123 apparatuur. Je wordt netjes geholpen.

Een aanrader

Hansien 25-02-2021

Ondanks de vele vragen bleef 123 vriendelijk en zocht alle antwoorden. Dat heeft geholpen een afgewogen keuze te maken voor inductiekookplaat en compacte oven.

Arnold Meert 24-02-2021

Bijzonder hulpvaardige en beleefde medewerkers, de inlichtingen waar ik al weken naar op zoek was, kreeg ik, telefonisch, binnen de 5 minuten bij 123 apparaten. Ook de levering gebeurde stipt zoals was vooropgesteld. Misschien ook een Belgisch filiaal oprichten, van jullie kunnen ze hier nog iets leren!

G 24-02-2021

Prima shop goede uitleg denken met je mee.
Ondertussen mijn tweede product aangeschaft

Esther 24-02-2021

Goed geholpen! We wilde graag wat advies wat het beste zou passen qua keuken apparatuur met wat wij willen doen en verwachten en hebben goed en duiderlijk advies en uitleg gehad iver de verschillen in de apparaten.

Guus Berger 24-02-2021

2 november goed contact en advies gehad over 3 apparaten van Siemens. Aangegeven dat ik ze pas eind januari, begin februari geleverd wilde hebben en was geen probleem. Offerte geaccepteerd.
27 november bericht van 123 dat de order compleet was en kreeg een telefoontje van de transporteur of ze die week konden leveren. Enigszins verbaasd reageerde ik dat ik ze pas 2 maanden later nodig had zoals aangegeven, garantie zou ook pas ingaan bij levering namelijk. Was geen probleem, moest tegen die tijd maar weer bellen voor een afspraak.
Week 3 2021, transporteur gebeld om een afspraak te maken. Tot mijn verbazing was de order teruggetrokken door 123 en moest ik voor meer info naar hen bellen.
Order was idd niet meer compleet, ik had daarvan geen bericht ontvangen en ze konden me ook niet vertellen hoe dit kwam.
Ik denk persoonlijk dat het gewoon door is gezet naar een andere klant maar dit verhaal wordt gewoon weggewuifd.
Lang verhaal afrondend, vandaag (24-02-2021) laat ik maar de combimagnetron leveren, op de oven en het koffieapparaat staat de leverdatum op week 12.
Het enige wat ze op mijn klacht melden is dat het de schuld is van Siemens.
Ik doe geen zaken met Siemens, ik doe zaken met 123APPARATUUR.

Conclusie:
Binnengehaald met mooie prijs voor de apparaten.
Lever info is een rommeltje.
Niet oplossingsgericht, moet maar afwachten en zelf continu contact zoeken.
Ik google volgende keer wel verder en betaal dan misschien iets meer.

Ej hoogendoorn 23-02-2021

Bij de aankoop van een gasplaat goed en snel bijgestaan. Vriendelijk ook. Besteld eind december. Zou binnen week binnen zijn. Werd ineens 3 weken later. Alleen mededeling. Daarna weer 2 weken later. Ik gezegd dat dit niet ok is. Ik kook dan inmiddels al 4 weken op een campingpitje. Uiteindelijk nog een week later en 12 februari geleverd. Twee gasflessen verder en hoop ellende.

Geen sorry, niks... lijkt gewoon te zijn dus. Ik had al betaald, dus tja....

Schijnt een keer gebeld te zijn, maar die heb ik gemist. Verder geen actie gezien vanuit 123apparatuur.nl

Helaas geen klant meer van dit bedrijf.

Patrick 22-02-2021

Ik ben vanaf het eerste moment vriendelijk en geduldig geholpen zonder dat het pusherig was vanuit 123apparatuur. Daarnaast heeft de medewerker goed meegedacht en was altijd goed bereikbaar.