123Apparatuur.nl - Reviews & Ervaringen

123Apparatuur.nl stelt zich voor

Deze score is gebaseerd op 327 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

Yvonne 10-02-2021

Deze kwam als voordeligste uit de bus.
De naam sprak me aan om daar te bestellen.

Wiel Jägers 10-02-2021

Wij wilde eerst maar een ding kopen voor onze nieuwe keuken. maar door het advies welke werd gegeven hebben wij de keuze gemaakt om alles te kopen voor de gehele keuken nieuwe apparatuur (Echt super geregeld) Ik moet zeggen elke medewerker heeft zich moeite gedaan om het uit te zoeken en daarna een super prijs voorstel gedaan. Dan de comfort dat je kunt bestellen op vertrouwen van aan de deur betalen vind ik ook een super vertrouwd gevoel Ik kan alleen maar zeggen super bedrijfsvoering in deze moderne tijd . Bedankt voor de fijne producten ! Ze Zijn allemaal naar wens geleverd.

Thea 10-02-2021

Ik heb gekozen voor 123apparatuur vanwege de goede reviews en het thuiswinkelwaarborglogo. Het was gemakkelijk navigeren over de website. De informatie over de oven die ik wilde aanschaffen was helder en voorzien van goede foto's. De prijs was concurrerend. De betaling via iDeal was eenvoudig te doen.

J.Kamphuis 10-02-2021

Winkel belde snel terug na mijn terugbelverzoek. Medewerkster was vriendelijk en had een helder antwoord op mijn vraag. Ze wist waar ze het over had; en dat leidde tot een aankoop. Ben tevreden.

Serena 10-02-2021

Deze winkel is echt enorm fijn. Ik kreeg goed en vriendelijk advies. Daarnaast werd er ook nog eens heel snel gereageerd op mijn emails, dat is voor iemand met mijn geduld zeker een pre! Toen de keukenboer zei dat mijn kookplaat niet ging passen is er vanuit 123apparatuur direct contact geweest met de keukenboer om alles uit te leggen. Nu kan mijn droomkeuken dus werkelijkheid worden :) Echt fantastische service. Ik zou iedereen aanbevelen om hier zijn apparatuur aan te schaffen!

Piet 09-02-2021

Overzichtelijke site. Behulpzaam personeel die meedenken. Goede deals..snelle reactie en service dus aanrader.

Jan 08-02-2021

Ik was op zoek naar een vervangende motorloze afzuigkap. De huidige was niet meer leverbaar. Prima geholpen met het bestellen van een alternatieve kap tegen een zeer redelijke prijs. Vriendelijke mensen aan de telefoon.

P.K.G. 07-02-2021

Zeer goede webshop. Nemen de tijd voor uitleg. ( Nog) geen lange wachttijden aan de telefoon. Telefonisch direct de bestelling te plaatsen. Zeer concurrerende prijs.
Levering volgens afspraak / telefoontje van chauffeur half uur voor aflevering. Helemaal top.

Olaf Prozee 06-02-2021

Snelle reactie naar vraag opgave offerte. Keurige prijs bij aanbieding. Zeer tevreden ook bij levertijd.

Arie - Hasselt (Ov) 06-02-2021

Duidelijke website met ruime keuze in A merken apparatuur. Snelle reactie op prijsaanvraag en scherpe aanbieding.
Siemens vaatwasser SX75Z800BE was voorradig en werd geheel snel en correct voor de deur afgeleverd, top !!

Leo Meijer 06-02-2021

Ik belde met de klantenservice om er zeker van te zijn dat de specifieke vaatwasser die ik graag wilde hebben op voorraad was ... keurig te woord gestaan door de dame aan de klanten service en deze checkte voor me of deze er inderdaad was .... kreeg te horen dat ze er nog 1 hadden alles werd netjes per telefoon geregeld kreeg keurig een e-mail met gegeven en uitleg en voor de betaling .. en de volgende dag om 2 uur had ik netjes de vaatwasser bij mij thuis bezorgd ... perfect en super geregeld ... een 10 voor de service , vertrouwen en kwaliteit.. bedankt

Van Galen 06-02-2021

De prijs van de door bestde artikelen was prima.
De bezorging was ondanks COVID 19 ook prima en behulpzaam.

H.J. Scholte Aalbes 05-02-2021

Ik heb deze site gekozen, omdat jullie de afzuigkap hebben die ik graag wil
goed prijs, makelijk te bestellen en gratis verzending

Cees 05-02-2021

Kwam bij toeval op de site terecht, maar werd er zeer goed en vriendelijk geholpen. Ook nog een scherp geprijsd aanbod. Wat wil je nog meer!

Boers 05-02-2021

Werden zeer vriendelijk te woord gestaan en onze vragen zeer duidelijk uitgelegd
Meneer XXX nam de tijd hiervoor legde rustig alles uit en een gezellig praatje tussendoor kon ook
Hebben het als heel prettig ervaren

A Schreuders 03-02-2021

Klantvriendelijk en goede/juiste informatie.
Makkelijk bestellen en tevens de goedkoopste, maar geen duurkoop.
Reeds eerder een inbouw koelkast bij besteld zonder enige problemen , werkt tot op heden perfect.

kees de jong 03-02-2021

Bij diverse leveranciers prijs opgevraagd 123appratuur gaf met zijn dagprijs de goedkoopste prijs door

Agnes 03-02-2021

Snelle reactie op mijn vraag op hun site.
Duidelijk verwachtingen managen!!

Mark 03-02-2021

Goede en duidelijke informatie bij aankoop apparatuur keuken. Achteraf bleken wij een verkeerde koelkast besteld te hebben. Deze zonder problemen kunnen omruilen.

Bruce 02-02-2021

Overzichtelijke site, groot assortiment, makkelijk filters in te stellen en scherpe prijzen!

Lois 02-02-2021

Na een offerte aangevraagd te hebben en die via de mail gehad te hebben. Zijn wij daarna nog een keer gebeld. Dat telefoontje leverde veel op zoals informatie van de diverse apparaten en het advies om naar het inspiratiehuis te gaan om daar nog meer informatie op te vragen. Daar hebben wij de keuze kunnen maken en die doorgegeven aan desbetreffende medewerker door wie we vriendelijk werden geholpen van 123appratuur

Henk 02-02-2021

Ik was aan het rond kijken welk type Combi-magnetron het beste bij ons zou passen. Vele sites bekeken en bij een keuze natuurlijk prijsvergelijking gedaan. Veel advertenties met "de laagste prijs" maar wat blijkt dat is er in mijn vergelijkingstocht maar EEN gebleken...... Even gebeld en kreeg er nog korting af ook. Ik dacht mooi en dus 123 gelijk besteld. Ook gekeken naar reviews voor dit apparaat. We hadden nog een goeie maar die heeft draaiplateau en kon ik geen bakplaat bij bestellen. Bovendien heeft die de jaren er ongeveer wel opzitten en is met pensioen. Nu dus weer een verse kracht die kan koken, opwarmen en nog stomen ook. Als ik weer wat nodig heb voor ook de afwas ga ik mij weer melden bij 123 apparatuur. Tot nu toe zeer prettig geholpen daar. We hopen nog jaren te mogen genieten van deze aankoop.

Berg 01-02-2021

Al eerder bij 123 gekocht, toen ook prima geholpen. Nu via internet besteld. op vraag snel antwoord gehad. levering op de dag dat we hadden aangevraagd, binnen de tijd die was aangegeven. En netjes afgehandeld. kortom, we zouden er zo weer bestellen.

Claudia en Rob 01-02-2021

Super goed geholpen aan de telefoon. Er werd echt met me meegedacht! Duidelijke website en na mijn wensen omtrent de aanschad van een afzuigkap, kreeg ik een link om de mail die al volledig geselecteerd was naar mijn wensen. Echt top!

Ger 01-02-2021

Snelle levering en een mooie prijs voor deze koelkast. Na veel zoeken op het internet toch voor deze winkel gekozen.