123Apparatuur.nl - Reviews & Ervaringen

123Apparatuur.nl stelt zich voor

Deze score is gebaseerd op 327 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

T. van Ossewaarde 02-05-2021

Het contact met 123keukens&apparatuur was gelijk heel prettig. Zowel telefonisch als per mail. Er werd door de heer Rijkers goed meegedacht en hij kwam met goede suggesties en alternatieven als wat ik wilde niet lukte. Ik werd regelmatig ge-update over de bezorgdatum en kreeg keurig een mail over de bezorging met een tijdsslot.

Cor 02-05-2021

Wij hebben hier een AEG inductie kookplaat besteld. De kookplaat werd netjes en snel geleverd. En de prijs kwaliteitsverhouding is ook erg gunstig. Kortom wij zijn erg tevreden.

Ruud 01-05-2021

We worden steeds stoet te woord gestaan en bij meeste producten ook nog een leuke korting gekregen.

Kees 30-04-2021

Goede website, correcte en zakelijke persoon bij de telefoon, praktische opzet van de verkoop met goede uitleg en een duidelijk advies.

Fleur 30-04-2021

Goede service, al vaker dingen besteld. Prijzen zijn vaak beter dan ergens anders.

Ben 30-04-2021

Zeer goed geholpen door de medewerkers van 123-apparatuur. Het is soms moeilijk om met alle keuzemogelijkheden niet te verdwalen, maar met ons budget in het achterhoofd hebben wij uitendelijk de perfecte apparatuur voor onze nieuwe keuken gevonden met dank aan 123-apparatuur.

Marjan hurenkamp 30-04-2021

Je wordt fijn geholpen door mensen die weten waar ze over praten . Prima service en altijd een scherpe prijs.

Denise 28-04-2021

- Fijne website
- Goede prijzen
- Snelle levering
- Goede service
- Kortom erg tevreden
- Aanrader

Tjeu 28-04-2021

Overzichtelijke site en zeer scherpe prijzen. Duidelijke en snelle communicatie. Op aanraden van een vriend hier een grohe kraan gekocht

E Daalmeijer 27-04-2021

Al heel wat jaartje het nodige gekocht en nog steeds heel te vrede. Ook wel is wat kapot gegaan na lange tijd maar ook toen nog netjes vervangen. Ook als het om de prijs gaat, niet direct zichtbaar de goedkoopste dan een belletje kan komt de prijs ook goed.
Zelfs een keer een beter type voor goedkoper gekregen.

Cluistra 26-04-2021

Duidelijke website, goede prijs, snel reactie op aanvragen van offerte, snelle levering, zeer tevreden.

Jasper 26-04-2021

Onze oude vaatwasser had het leven gegeven. Helaas wist ik niet het probleem, Ik ben zelf niet zo handig.
Na het deskundige advies van de medewerker, heb ik de juiste maat kunnen meten en hebben ze direct een nieuwe kunnen uitzoeken voor ons.

Wij krijgen de vaatwasser donderdag, zoals gewenst, geleverd. Top service en deskundig advies!

Lennard 25-04-2021

Fijne en snelle communicatie. En flexibel met leveren van de apparatuur. Topp

N. Man 24-04-2021

The delivery time mentioned in the site was faster than the other sites, which is a plus. Order has not yet come, So, will know more about the claim as the product will be delivered. :) Further comment can be done once the product will arrive....

Jong 24-04-2021

Snel ontvangen offerte en daarbij telefonisch een heel uitgebreid advies over de aan te schaffen apparatuur voor onze nieuwe keuken. Er wordt meegedacht, top!

Janhan 24-04-2021

123 Apparatuur heeft geen grootte keus aan artikelen. Geeft duidelijke informatie over de producten en denk met je mee, voor een keuze van een bepaald product.

K. schep 22-04-2021

123apparatuur is mooie en duidelijke site. prijs is zeer concurerend
goede uitleg en snelle reactie. bestellen is zo gedaan.
een aanrader. en zeker aan te bevelen

Angela Sanders 22-04-2021

Ik had veel tijd nodig om de goede apparatuur voort mijn nieuwe keuken te bestellen. Ik ben goed geholpen en behoed voor de verkeerde keuze. Ik kan nog niets over het gebruik zeggen maa het bestelproces is zeer goed. Met dank aan Willem

Luc franken 20-04-2021

Heb een vriezer besteld ,I bouw voor onze nieuwe keuken.
Alle info aangaande levering werk mij direct gegeven alsook het contact met de leverancier .
Super top bediening .

Helen 20-04-2021

Doen wat ze zeggen. Jammer dat alleen over de drempel wordt geleverd maar begrijp t wel iemand Corona.

Frank 19-04-2021

mooi overzicht van de apparatuur
concurrerende prijzen
vriendelijke verkoper, technisch onderlegd

HVB 19-04-2021

Ik zocht naar een vervanger voor een oud model afzuigkap, op de site kon ik echter niet filteren op de diepte van de schacht, dus mail gestuurd, volgende dag werd ik al teruggebeld wat een passende vervanger zou kunnen zijn, deze besteld, duurde wel een paar dagen langer voordat deze geleverd werd, maar is inmiddels gemonteerd en klant is tevreden!

Roland van Loon 15-04-2021

Goede prijs, duidelijke website en snelle nette levering! Ik was op zoek naar een Quooker, maar er zijn er zoveel verschillende. Op de website kon ik in het schema wat ze ze daar hebben staan goed uitstippelen welke de beste is voor mij. En dan is de prijs ook nog eens de laagste...! En bovendien is de levering super snel en Netjes. Top bedrijf.

J.Mulder 14-04-2021

Goed beschreven dat het om een nieuwe serie ging en bleek nog €75 goedkoper dan bij iemand anders.

Samantha Bezemer 14-04-2021

Super fijn geholpen, alle tijd is genomen om mij persoonlijk te adviseren. Er is meegedacht en alternatieven zijn gegeven die mogelijk beter passend bleken.