123Apparatuur.nl - Reviews & Ervaringen

123Apparatuur.nl stelt zich voor

Deze score is gebaseerd op 328 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

Liselore 31-12-2020

Na diverse telefoontjes naar de fabrikant van mijn moeders defecte kookplaat(gaslek) waar ik van de ene afdeling naar de andere werd doorverbonden zonder enig resultaat, werd ik zeer professioneel en adequaat geholpen door de mensen van 123 apparatuur. Niet alleen denken ze met je mee maar ook de vriendelijke manier van doen, de snelheid en ze hebben duidelijk verstand van zaken. Ze behandelen je niet als een nummer of een van de velen maar hier voel je je als klant nog echt koning(in)!

Henk Leeflang 31-12-2020

Zeer vriendelijke mensen!
Voorzien je van een goed advies en denken met de klant mee.
En geven als een artikel niet meer leverbaar is een goed advies omtrent een vervangend artikel en letten daarbij vooral op de maten zodat het artikel ook past.

W. Ruiter 30-12-2020

Super duidelijk, alles gemakkelijk te vinden en goede en duidelijke omschrijving , snelle levering , vriendelijke bezorger en natuurlijk de goedkoopste , zoals al aangegeven werd !

CR 30-12-2020

Fantastisch. Na tweemaal een bestelling voor een combimagnetron geannuleerd te hebben omdat ofwel de magnetron nog bij de fabrikant besteld moest worden ofwel de bezorgdatum dagen later werd dan afgesproken, hield 123Apperatuur zich wel aan de afspraken. Om 19:00 uur besteld, de dag erop geleverd! Dat geeft vertrouwen. Bovendien de laagste prijs.

S.Grikers 30-12-2020

Makkelijke manier van bestellen. Nu in afwachting van de nieuwe combi oven...

van Ommeren 30-12-2020

ik heb voor 123apperatuur gekozen omdat ik bij hen de beste prijs kon krijgen en dat ik het vertrouwen kreeg door hen eerlijk en correct te worden behandeld

Vinnie 29-12-2020

Goed geholpen en mee gedacht. Had een andere product in de gedachten maar was niet leverbaar op korte termijn. Degene die mij hielp aan de telefoon heeft me goed te wordt gestaan

Rox 29-12-2020

Super personeel dat naast een goed advies,(hier kunnen anderen nog wat van leren) meedenken en zoeken naar de beste oplossing voor de klant

Richard 29-12-2020

123apparatuur is één van de weinige webwinkels waarbij je een offerte kan aanvragen. Het aanvragen van een offerte geeft mij de kans om een plan van eisen samen te bespreken.

Chris 29-12-2020

Offerte op maat, binnen zeer korte tijd. Zeer snelle levering en duidelijke uitleg tussen apparaten.

Chanan kalker 28-12-2020

Goed en vriendelijke geholpen.
Product telefonisch besteld.
Website mooi overzichtelijk.

Cnarf 28-12-2020

Goede en duidelijke hulp bij juiste keuze apparatuur, prijs product verhouding is prima en ook zeer vriendelijk personeel

R. Nellestijn 28-12-2020

Had eerst met de keukenloods gechat voor een prijs atag wv9311nm vlakscherm bellen duurde zo lang 20min wachttijd. Bij 123 super snel en heel vriendelijk, hierna weer gechat met keukenloods en die wil het zwart op wit hebben anders niet, dus weer naar 123apparatuur gebeld en de overeen gekomen prijs via de mail verkregen echt een aanrader dit bedrijf. Klasse te Passe.

Dirk 28-12-2020

Tot nu toe hebben alleen nog maar apparatuur besteld maar wel alle apparatuur voor onze nieuwe keuken. Het contact was zeer open en vertrouwingswekkend. Geen cowboys die je met allerlei argumenten voor zich pogen te winnen. Gewoon eerlijk en goed advies. De prijzen zijn echt laag. Wij hebben geen goedkopere aanbieder kunnen vinden. Vooral het feit dat je achteraf bij levering kunt betalen zonder enige aanbetaling, trok ons over de streep. Tot nu toe top! Ik geef een waardering van 9 maar eigenlijk alleen omdat ik nooit een 10 geef.

Huibi0 28-12-2020

Overzichtelijk website, voldoende informatie, compleet assortiment, uitstekende prijsstelling, bij vragen zeer snel reagerend via e-mail en/of telefoon, nette offertes, vriendelijke medewerkers, goede nazorg.

Roy Christiani 28-12-2020

We werden netjes door de telefonisch verkoper geholpen. Helaas was het model wat we voor ogen niet meer beschikbaar maar zonder problemen kregen we een nieuw model tegen een scherpe prijs aangeboden.

Th van t Erve 27-12-2020

heb al veel besteld bij 123 apparatuur altijd zeer correct en erg goed geregeld en altijd voor een mooie prijs vooral de sms die je krijgt op de dag van levering over de tijd.

Marcel 26-12-2020

Wij zijn prima geholpen met de juiste keuze te maken van onze keukenapparatuur.

Tessa 26-12-2020

de website is makkelijk te vinden. En handig in gebruik. wij zullen het zeker aanbevelen

Van den Brink 24-12-2020

Snelle correcte levering
Hele fijne winkel.
Goede prijs/kwaliteit verhouding

Monique 22-12-2020

Goed duidelijke site, bij vragen krijg ik snel een reactie en desgewenst een scherpe offerte.

Jolanda 22-12-2020

Duidelijk website, toch even gebeld met de medewerkers over een te plaatsen bestelling. Medewerker ging gelijk aan de slag belde mij direct terug en kreeg korting op mijn product.
Kom zeker een volgende keer terug.

Sjo-Paul 22-12-2020

Reeds meerdere keren naar tevredenheid zaken gedaan met 123-apparatuur. Vragen worden deskundig beantwoord, eventueel na ruggespraak met de fabrikant/importeur.

jan van den broeck 21-12-2020

Ik kan moeilijk een beoordeling geven over een levering die nog niet gebeurd is. Ik ben wel heel tevreden over de communicatie die jullie tot hiertoe met mij hebben gevoerd, maar een uiteindelijke beoordeling kan ik pas geven wanneer jullie langs zijn geweest.

Ddm 21-12-2020

Al vaker bestelden we onze apparatuur bij 123apparatuur. Bij prijsaanvragen krijgen we altijd heel snel een vriendelijke en eerlijke reactie. Ook worden producten snel geleverd, is de service prettig en de prijzen zijn aantrekkelijk. Als wij nieuwe apparatuur nodig hebben kijken we altijd eerst op 123apparatuur.