123Apparatuur.nl - Reviews & Ervaringen

123Apparatuur.nl stelt zich voor

Deze score is gebaseerd op 327 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

Yvonne 17-08-2022

Mijn vorige review over deze winkel was super enthousiast omdat zij mij de Etna inductie kookplaat uit voorraad (de laatste) konden leveren die anderen niet meer hadden. Helaas ging het hier toch ook alsnog mis en werd het maart 2023….
Op hun advies nu de duurdere, maar volgens hun betere Novy 1758 inductie kookplaat gekocht. Hier heb ik erg veel spijt van! Deze kookplaat werkt met een overgevoelige sensor slider die niet werkt als je vinger ook maar een beetje vet of nat is. Ik probeer het al een paar weken maar het went niet . Had ik maar beter opgelet.
Klantenservice van 123apparatuur.nl 18-08-2022

Beste Yvonne,

Ontzettend jammer dat de kookplaat niet goed bevalt. Mocht u nou toch denken dat de overgevoelige sensor een fout in de kookplaat is, horen we heel graag van u.

Die levertijden zijn inderdaad een enorm blok aan ieders been. Daarvoor onze welgemeende excuses.

We hopen oprecht dat u toch wat meer plezier gaat ondervinden van de Novy kookplaat.

Klantenservice 123

Martijn 15-08-2022

Een scherp aanbod van een door ons gewenst artikel. Betaling en bestelling vanuit de offerte is zeer makkelijk.
Bedrijf telefonisch goed te bereiken!
Helaas zijn (op dit moment) levertijden uiterst wankel, wat niet geheel te wijten valt aan 123apparatuur
Klantenservice van 123apparatuur.nl 15-08-2022

Beste Martijn, de vakanties zijn langzamerhand weer voorbij waardoor de wachtrijen aan de telefoon weer lekker kort zijn.

Bedankt voor je mooie review.

Bertho

Dmitri Martens 13-08-2022

Er moesten 2 nieuwe koelkasten komen via de bekende zoekmachine kwam ik uit bij 123-apparatuur.
De site is overzichtelijk en loopt soepel. Wat ik fijn vind is dat de afbeelding van de producten op een volledig scherm te zien zijn en je dan ook nog kan inzoomen. Informatie over de producten op de site zijn compleet.
Het telefonisch contact was klantgericht, er wordt mee gedacht. De expertise van de mensen die ik aan de telefoon gehad heb is ronduit goed. Concurrerende prijzen, dat wil de consument ook graag. Een aanrader. In de toekomst kom ik zeker terug. Was getekend een tevreden klant.
Klantenservice van 123apparatuur.nl 15-08-2022

Beste Dmitri,

Wat een leuk bericht. Nogmaals dank voor de prettige communicatie en veel plezier van de aankoop.

Tot de volgende keer!

Willem

Tom Muizer 12-08-2022

Ik vind de klantenservice top contact .
bellen werkt . supersnel en ze zeggen wat ze doen en doen wat ze zeggen . Zeer tevreden
Klantenservice van 123apparatuur.nl 12-08-2022

Beste Tom,

Bedankt voor je leuke bericht. Veel plezier met je mooie aankoop en als ik je ergens mee van dienst kan zijn hoor ik het graag.

Francisca

Marius Verwoert 12-08-2022

Al eerder bij deze winkel apparatuur gekocht, ook wel eens direct af kunnen halen. Maar deze keer gekozen om de koelkast in te laten bouwen. Super netjes en correct geholpen.
Klantenservice van 123apparatuur.nl 12-08-2022

Beste Marius,

Dank voor je leuke bericht! Hopelijk belt de monteur snel om een afspraak te maken. Veel succes en tot een volgende keer.

Bertho

HH 08-08-2022

Een duidelijke en transparante webshop met uitgebreide keuzemogelijkheid. Gedetailleerde beschrijving van de apparatuur. Over de bestelling wordt zorgvuldig gecorrespondeerd. De levering waarbij tijdstip en voorwaarden vooraf meegedeeld wordt, verloopt zonder problemen. Kortom een betrouwbaar adres.

Elbert-Jan 31-07-2022

Goede website, handige zoekfuncties.
Heb hier vaker apparatuur besteld, gewoon goede service en nette prijzen.
Ook werd ik netjes gebeld dat de volgende dag leveren niet ging lukken, en het een dagje later werd.

HM 31-07-2022

We hebben hier al eerder gekocht en terug gekomen omdat we zeer tevrden waren en zijn.

Orsolya 31-07-2022

Gebruiksvriendelijke site, voldoende keuze word gebodenen de prijzen zijn marktconform.

Koen en Ina 29-07-2022

Goede en duidelijke website, goed mondeling advies en goede verkoop voorwaarden.
Levering van alle keukenapparatuur vindt plaats op een door ons te bepalen tijdstip als onze nieuwe woning klaar is. Pas ergens in november/december 2022

Menno 29-07-2022

Super persoonlijk en snel contact met de verkoper! Dacht uitgebreid mee en was super vriendelijk.

Patrick Wijchen 28-07-2022

Ze leveren altijd netjes tegen scherpe prijzen. Geen gezeur, gewoon zoals het hoord. Groot assortiment.

HG 27-07-2022

Correcte en snelle afhandeling van vragen en het bestelde artikel werd volgens afspraak in de desbetreffende week geleverd. Goed geregeld!

Theo 27-07-2022

Een fijn telefoon gesprek. En vlug met leveren. Want de oude is kapot....ze nemen de oude ook mee dat is erg fijn dat het zo ka.

R V 27-07-2022

Schroefkoppen van deurbevestigingsbeugels afgebroken. 123 wil niets oplossen en stuurt me door naar fabrikant. Die kan pas week later monteur langs sturen om een oplossing te vinden. Reactie 123 heel matig toen ik probleem meldde: tsja dit gebeurt nou eenmaal....

Tom Vanstraelen 27-07-2022

Goede & snelle communicatie. Spijtig van de huidige langere levertermijnen maar dat ligt niet aan de webshop weliswaar, dit werd ook op voorhand aangekaart door Lisa. Momenteel aan't wachten op een eerste deellevering van 3 apparaten. De na service indien nodig, kan ik natuurlijk nog niet beoordelen. Hopelijk is dit laatste ook niet nodig... Tot nog toe kan ik deze webshop zeker aanbevelen.

Yvonne 26-07-2022

Daar waar 2 andere webwinkels de gewenste inductie kookplaat niet konden leveren tot maart 2023 bleek 123Apparatuur er nog eentje op voorraad te hebben! Meteen telefonisch in orde gemaakt, een minuut later had ik de bevestiging al in mijn mailbox. Morgen wordt hij gebracht en mag ik afrekenen per pin. Wat een uitstekende en vriendelijke service!

AVZ 25-07-2022

duidelijkheid en transparantie staat hier voorop, het meedenken en vakkennis is als heel prettig ervaren

Pim 24-07-2022

In een paar klikken je bestelling geplaatst: de 123apparatuur webshop is super overzichtelijk; het kan bijna niet makkelijker!

Paul 21-07-2022

Prima contact gehad met Spike
Tot nu zeer tevreden, prijzen en levertijd in goed overleg vastgelegd.

Wim 15-07-2022

Duidelijke website / geen kleine lettertjes.
Vriendelijke medewerkers en snelle reactie op vragen via website en e-mail.

Monique 14-07-2022

Offerte aangevraagd. Dit verliep vlot en prettig en offerte werd gelijk aangepast toen ik een lagere offerte van een ander bedrijf had gekregen. Top. Heb het product inmiddels besteld.

Lars 14-07-2022

Bij aanvraag van de offerte voor onze keuken apparatuur gaven zijn een goede prijs. Daarnaast snelle reactie op e-mails en telefonisch goed te bereiken. Wijzigingen waren ook snel verwerkt in een nieuwe offerte.

Martijn 11-07-2022

Snel een offerte ontvangen met een scherpe prijs in vergelijking met wat ik verder kon vinden op het internet.

Gérard 08-07-2022

Nadat onze vaatwasser die elders besteld was niet voorradig was en niet te zeggen wanneer wel.
Ben ik rond gaan bellen.
DIV. Webshop’s gehad toen ik bij 123 apparatuur.nl uit kwam.
Daar trof ik de eerste webshop medewerker die door ging vragen.
En met als resultaat dat we op een vervangende vaatwasser uit kwamen die de volgenden dag geleverd kon worden.
123apparatuur.nl bedankt