123Apparatuur.nl - Reviews & Ervaringen

123Apparatuur.nl stelt zich voor

Deze score is gebaseerd op 327 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

Rene Willems 28-05-2022

Snelle en duidelijke communicatie. Helaas leveren jullie alleen in NL en BE. Ik woon in Denemarken en jullie kwamen met een nette oplossing om toch het bestelde product naar DK te krijgen. Goed meegedacht om het door mij georganiseerde transport bedrijf het laten oppikken. Weet het zeer te waarderen dat jullie de extra mile nemen om dit voor te stellen. Jullie hadden ook heel simpel nee kunnen zeggen.

Mark 22-05-2022

Wij hebben bij Bertho van 123apparatuur al onze keukenapparatuur besteld. Ondanks dat de levertijd lang was - waar iedereen last van heeft momenteel - zijn we door Bertho uitstekend geholpen. Bertho hield ons goed op de hoogte en heeft ons goed geadviseerd, ook over zaken waar we niet van hadden verwacht dat ook hier expertise over aanwezig was, zoals de aansluiting van de afzuiging van onze Bora inductieplaat aan de afvoerbuis die onze aannemer al had aangelegd. Volgende keer is 123apparatuur weer onze eerste leverancier van voorkeur.

Johan 21-05-2022

Deze fantastische winkel, de medewerkers!, weten hoe het moet. Ik zocht een inductiekookplaat en had advies nodig. Ik had met de verkoop gebeld en werd door Spyke op een uiterst prettige en klantvriendelijke manier te woord gestaan. Uiteindelijk van hem 3 offertes betreffende 3 verschillende inductiekookplaten ontvangen, omdat bij geen van drieën een prijs in de webshop werd vermeld. Ik ontving een goed advies en koos uiteindelijk voor een Atag exemplaar. Deze moest worden besteld en ik hoefde niets vooruit te betalen. Bij binnenkomst zou ik hem betalen en naar mij worden verzonden. Alles verliep prima , echter bij ontvangst was de doos op 1 hoek kapot. Hierover direct contact gehad en sprak ik met Willem. Ook door hem werd ik op een uiterst klantvriendelijke manier te woord gestaan en goed geholpen. Volgende probleem was, dat mijn meterkast later zou worden aangepast, dan eerst stond gepland. Hierdoor kon ik de kookplaat dus niet testen en opnieuw met dit bedrijf contact opgenomen. Ik was er namelijk bang voor dat de kookplaat toch een technisch defect zou hebben door de "crash" die hij tijdens transport had gemaakt. Ik sprak vervolgens met Eric van de klantenservice. Ook door hem werd ik keurig en klantvriendelijk geholpen en er werd met mij meegedacht, doordat ik het apparaat nog niet kon testen. Er werd mij een heel net aanbod gedaan met een ruime termijn, waardoor ik als klant totaal geen druk voelde. Uiteindelijk werd op 12 mei de 3-fase meterkast bij mij geplaatst, waardoor ik uiteindelijk in de avond de inductiekookplaat kon testen. Alles werkt naar behoren en nu dus heerlijk aan het werk met deze inductiekookplaat. Ik heb uiteindelijk niet van de aangeboden service van 123Apparatuur gebruik hoeven te maken, maar de rugdekking die ik van 123Apparatuur ontving is gewoon TOP!!! Zodra ik weer een nieuw apparaat nodig heb dan gun ik de order dit bedrijf en ik kan iedereen dit bedrijf zondermeer aanbevelen!

JJameson 20-05-2022

Leuke site, zeer slechte follow up. Communicatie loopt langs elkaar heen. Steeds een ander contactpersoon met ieder een eigen invulling van de stand van zaken. Inmiddels al 6 maanden aan het wachten op mijn bestelling. Zou zogenaamd updates krijgen maar moet hier steeds zelf om vragen!

Dann 18-05-2022

Vriendelijke dame die mee denkt in opties. En zo helpt om de moeilijke keuze veel makkelijker te maken. Wij kunnen niet wachten op onze bestelling! Nogmaals bedankt.

hoekbrwr 16-05-2022

Levering volgende dag! Betaling door pinnen bij bezorging, moet ik niet 4 uur wachten tot mijn maximale bedrag bij de Bank is ingesteld. Zeer flexibele bezorgingskeuze. Goede prijs, in overeenstemming met andere leveranciers die niet eens de volgende dag bezorgen.

Bram 13-05-2022

Wij hebben al eerder besteld hier en er werden goede spullen tegen een goede prijs geleverd. Snelle en goede service!!

Frits.A 12-05-2022

Netjes te woord gestaan door de telefoniste. Ze heeft duidelijk uitgelegd wat ik kon verwachten. Mee gedacht en in de offerte direct de aansluitkabel bij gevoegd. Alles netjes geregeld. Hopen dat de uitlevering ook zo soepel verloopt.

Dorus 10-05-2022

Uitstekend en vlot telefonisch geholpen, kennis van de apparatuur was ruim aanwezig en ook niet duur. Dank!

Margriet 06-05-2022

Heel plezierige (vertrouwenwekkende!) ondersteuning aan de telefoon. Vlotte offerte.

Michael 05-05-2022

Goede hulp bij het uitzoeken van een nieuwe vaatwasser! Doen zeker een stapje extra om het juiste te selecteren voor je.

Sels 05-05-2022

Wij zijn zeer tevreden over de communicatie en snelheid van antwoord op onze vragen ivm offerte en leveringtermijn.

Waterkonijn 05-05-2022

Goede service, in November besteld en zoals ik dat wil geleverd. Super vriendelijke mensen aan de helpdesk

Daniëlle 04-05-2022

Mooie overzichtelijke site . Bestelling ging makkelijk . Duidelijk hoe en wat de producten inhouden

SdJ 02-05-2022

Wij kwamen eenvoudig bij Keukens & Apparatuur uit door een zoekopdracht op het apparaat dat wij nodig hebben. We kregen een snelle reactie met een mooie prijsopgave. Bovendien werden wij te woord gestaan door iemand met kennis van zaken. Dus iemand die echt wist waar hij het over heeft, in plaats van voor te lezen uit de verzamelde werken van Google.

Teporston 30-04-2022

Wij hebben een kookplaat besteld bij 123apparatuur. Op de bevestiging stond leverperiode week 14. Natuurlijk niets ontvangen, maar ook geen bericht van hen ontvangen wanneer wel geleverd zou worden.
Naar herhaaldelijk mailen konden zij nog steeds geen verwachte levertijd geven, terwijl zij nog steeds op de site bleven en blijven vermelden dat zij de verwachte levertijd met hun klanten communiceren na de bestelling.
Zij boden ons wel een alternatief aan die 40% duurder was dan hetgeen we besteld hadden.
Uiteindelijk hebben wij wel ons geld teruggekregen.

In de toekomst zou ik met hen geen zaken doen, omdat ik dit ervaar als misleidend en onbetrouwbaar.

Joan 26-04-2022

Goed meedenkende organisatie en vlotte goede terugkoppeling.
En ook de prijs is top

Danielle Portengen 26-04-2022

123 keukens heeft alles op alles gezet om voor mij de levering op zeer kort termijn mogelijk te maken. Goede communicatie tussen mij en 123 keukens. Ik ben zeer tevreden.

Suzan 26-04-2022

Onze koel-vriescombinatie kwam gedeukt uit de verpakking. Niet de schuld van 123apparatuur, maar ze hebben dit heel goed opgelost. De gedeukte koel-vriescombinatie (de deuren sloten, dus hij was wel te gebruiken) mocht bij ons blijven staan tot er een nieuwe beschikbaar was. Dat heeft bijna 5 maanden geduurd. Afgelopen week is er een nieuwe koel-vriescombinatie geleverd en de gedeukte is opgehaald.

Nicole 26-04-2022

Op advies keukenrenovator. Goede service, door actief te bellen en telefonisch de gekozen apparatuur doorgelopen of ze echt passend waren in maten maar ook in wensen. Top

Paul 26-04-2022

Ze hebben zeer snel gereageerd op mijn vraag en daarom ook direct een kookplaat besteld

Rob 21-04-2022

Heldere webshop met duidelijke keuzemogelijkheden en uitgebreide product omschrijvingen
Begripvolle en behulpzame klantenservice

Maykel Heerkens 21-04-2022

Super geholpen door Lisa veel deskundigheid en super after sale. Ik raad iedereen dit bedrijf aan.

Fleur 20-04-2022

Hele goede en nette service. Ik kreeg deze site aangeraden en zou hem anderen ook zeker aanraden. Snelle levering en netjes op tijd. Stevig verpakt.

Othmane 20-04-2022

Heel makkelijk te bestellen alles is duidelijk. Na de smeg oven wil ik binnenkort ook een koelkast bestellen. En wat ook fijn is je kan bij de bezorgers betalen. Dikke 10