123Apparatuur.nl - Reviews & Ervaringen

123Apparatuur.nl stelt zich voor

Deze score is gebaseerd op 327 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

Karin 20-09-2022

Dagenlang alle avonden de sites en reviews nagekeken en tenslotte met 123Apparatuur contact opgenomen voor de inductiekookplaat Indesit IB65B60 NE. We kregen X aan de telefoon en wat heeft hij ons geweldig geholpen zeg, hij weet waar hij over praat hoor. X jij bent een TOPPER! Geweldige fijne ervaring was dit, kunnen mensen/bedrijven een voorbeeld aan nemen!
Klantenservice van 123apparatuur.nl 28-09-2022

Beste Karin,

Heel erg bedankt voor alle wederzijdse communicatie en heel veel plezier van de kookplaat.

U weet me te vinden :-)

Monique Kok 19-09-2022

Duidelijke webshop met een goede keuze hoeveelheid. Ik heb ook telefonisch contact gehad en werd prima te woord gestaan. Ik kon de Siemens koelkast die ik op het oog had ook direct telefonisch bestellen en ook werd er gelijk een afspraak gemaakt om te bezorgen op een dag die mij goed uitkwam.
De bezorging verliep ook volgens afspraak door twee zeer vriendelijke mannen.
Kortom zeer tevreden!!

Beste Monique,

Mooie complete review waarin ook de complimenten voor onze bezorgers wordt gedeeld.

Leuk en nogmaals dank.

Team 123

Jeroen Clark 19-09-2022

Goed geholpen door klantenservice en goed advies gekregen welke apparatuur ik nodig had.

Goede prijs / goede service. Aanrader!

Beste Jeroen.

Heel mooi, positief bericht en dank voor het compliment. Bij vragen sta ik je weer graag te woord.

Crijn Mol 19-09-2022

Makkelijk te bestellen tegen een concurrerende tarieven.
Hopelijk gaat de bezorging net zo vlot als de bestelling, maar de bestelling moet nog plaatsvinden.
Groet .

Hoi Crijn,

We bellen direct zodra de bestelling binnen is. Dank voor de leuke reactie.

Team 123

EWVW 16-09-2022

Duidelijke site!
Al in eerdere woning apparatuur bij 123 gekocht, nooit spijt van gehad.

Hallo EWVW,

Wij zijn heel zuinig op terugkerende klanten en we blijven ons best doen.

Team 123app.

Freshta 16-09-2022

Ik koop al jaren bij jullie en al jaren heel tevreden over de service.
Ga zo door.

Hoi Freshta,

Helemaal top dank voor de mooie review.

Het 123 Team

Jan Kamminga 15-09-2022

Duidelijke site, echter levertijd van de koelkast was niet helemaal duidelijk.
Vervolgens met de dame van de klantenservice gebeld, deze heeft even de levertijd bij de leverancier opgezocht zodat ik wist wanneer ik hem kon verwachten.
Aangezien dat nog ongeveer 4 weken duurde heb ik gekozen voor pinnen bij aflevering.
Zeer keurig geregeld.

Beste Jan,

Bedankt voor het mooie compliment. We zullen u direct bellen zodra de koelkast is binnen gekomen.

Tot snel!

Lisa

Nico 13-09-2022

Vorige vaatwasser ook via 123 Apparatuur geregeld. Snelle reactie, goede sevice
en netjes geholpen.
Klantenservice van 123apparatuur.nl 15-09-2022

Beste Nico,

Vandaag komen we bezorgen en veel plezier van de vaatwasser.

Lars 09-09-2022

Perfecte winkel met een snelle offerte via de mail en een scherpe prijs! Goede status update via de mail.
Klantenservice van 123apparatuur.nl 15-09-2022

Hi Lars,

Leuk om je mooie review te lezen. Dank en veel plezier van je mooie kookplaat.

Jurriaan 04-09-2022

Ik ben uiterst vriendelijk geholpen en de Siemens ijskast die ik kocht werkt ook prima. De levering duurde een beetje langer dan verwacht, en de installatie ook, maar daar stond een prijs tegenover van enkele honderden euro's goedkoper dan bij grote concurrenten zoals Coolblue. Zowel de klantenservice als de installateurs waren bijzonder prettige mensen, ik werd er vrolijk van.
Klantenservice van 123apparatuur.nl 07-09-2022

Beste Jurriaan,

Helemaal top om zo'n mooie review te mogen ontvangen. Heel vele plezier van de Siemens ijskast en we zullen de monteur uw positieve feedback doorspelen.

Het 123 team

A Henstra 03-09-2022

Goede service duidelijke uitleg en direct de goede prijs
Door X ook fijn te woord gestaan
Klantenservice van 123apparatuur.nl 06-09-2022

Beste heer Henstra,

Bedankt voor uw mooie review en veel plezier van uw aankoop gewenst.

Laura 01-09-2022

Duidelijke website, snelle reactie en offerte, snelle levering, dus prima service

Hallo LAura,

Gelukkig hadden we dit model ook op voorraad staan. Vandaag besteld, morgen in huis. Veel plezier van de mooie apparaten.

Frans 31-08-2022

Goed telefonisch advies vooraf met handige tips en aandachtspunten die van belang zijn voor de plaatsing

Beste Frans,

Graag gedaan en bedankt voor de prettige communicatie. Bij vragen weet u me te vinden.

Joan 31-08-2022

Goede service! Reageren snel en nemen daarna ook telefonisch contact op of alles naar wens is en of er nog iets kan doen.

Beste Joan,

Top hoor en veel plezier van de aankoop. Wie weet tot een volgende keer.

Lisa

M. Ros 30-08-2022

Mijn keukenontwerper stuurde me door. Zij doet al jaren zaken met ze. Terecht dus:-)
Wat een fijn persoonlijk contact zonder dat ik in een winkel sta!
Zeer prettig geholpen met verstand van zaken.
Goede informatie en betrouwbaar.
Klantenservice van 123apparatuur.nl 30-08-2022

Hallo Mevrouw Ros,

Het contact met u was op en top! Dank voor de samenwerking en heel veel plezier van de schitterende apparaten.

Bij vragen houden we contact.

Ronald 25-08-2022

Goede service. Wij hebben een inbouw inductie kookplaat besteld, grote doos, lang nummer op de doos, de dag voor het plaatsen bleek de verkeerde geleverd, 1 telefoontje en de omruil was gepland, met spoedbezorging. Waardoor de inbouw geen vertraging opliep.
Klantenservice van 123apparatuur.nl 29-08-2022

Hallo Ronald,

Waar gewerkt worden vallen spaanders maar de oplossing was snel gevonden. Wederzijds bedankt voor de prettige communicatie en de mooie review.

Momo 25-08-2022

Erg vriendelijk personeel! Goed en snel geholpen én ik heb een mooie combinatieprijs gekregen!
Klantenservice van 123apparatuur.nl 29-08-2022

Beste,

Leuk om te horen en veel plezier van de apparaten. bedankt voor de mooie 10!!

Klantenservice 123app

Otto 22-08-2022

Gekozen voor 123 Apparatuur omdat ze de goedkoopste waren voor de keramische kookplaat die we nodig hadden omdat de oude die al in ons vakantiehuisje zat toen we het kochten defect was. De levering was de volgende dag en prima in orde.
Klantenservice van 123apparatuur.nl 23-08-2022

Beste Otto,

U kunt weer koken in uw 2e verblijf :-) Veel plezier ervan en nogmaals dank voor de mooie review.

Lea 22-08-2022

Wij hebben voor deze shop gekozen,omdat hij scherpe prijzen heeft en snel en vriendelijk geholpen
Klantenservice van 123apparatuur.nl 23-08-2022

Beste Lea,

Bedankt voor de positieve review en veel plezier van uw aankoop.

Klantenservice 123apparatuur

Cbertens 19-08-2022

Nadat wij offertes bij meerdere leveranciers hadden opgevraagd en daarvan 1 goedkoper was dan 123apparatuur, heb ik contact met 123apparatuur opgenomen. Zij hebben daarna hetzelfde geboden. Aangezien wij al meerdere apparaten via 123apparatuur hebben besteld en wij erg tevreden zijn met hun service, hebben wij onze bestelling bij hen geplaatst. Bedankt "enige echte (*)" voor je snelle en klantvriendelijke reacties.
Klantenservice van 123apparatuur.nl 19-08-2022

Beste Fam. Bertens,

Heel erg blij met deze mooie woorden. Vergeet niet na ontvangst van het laatste apparaat de apparaten te registreren op de website van de fabrikant voor de 3 jaar extra garantie.

We houden contact.

Coen 18-08-2022

Na telefonisch contact en prettig en kundig advies en een goede prijs voor het product.
Klantenservice van 123apparatuur.nl 19-08-2022

Beste Coen,

Leuk om te lezen en succes met de inbouw door de monteur.

Majka 18-08-2022

Duidelijke website, hele snelle er vriendelijke klantenservice. Geen 10 omdat optie voor naar de verdieping brengen van de vaatwasser niet standaard online in te vullen was en moest telefonisch geregeld worden.

Beste Majka,

Goede tip! Hij is direct doorgestuurd naar onze website ontwikkelaar. Bedankt voor het prettige telefoongesprek en veel plezier van de vaatwasser.

F Heijmen 18-08-2022

Ik had al jaren geleden een afwasautomaat bij 123 gekocht en was hier over tevreden .dus ik had nu een inbouwkoelkast nodig maar kwam er niet uit wat betreft de maten ik heb opgebeld en het uit gelegd en het werd voor mij uitgezocht ik werd binnen 10 minuten terug gebeld met alle informatie daardoor kon ik gelijk een koelkast en een wasdroger bestellen dat is een Goede service die ze verlenen.
En de andere dag werd alles netjes bezorgd

Beste Fam. Heijmen,

Dank u wel voor de mooie review en veel plezier van beide apparaten. U weet ons nu te vinden via 0318-456 000.

Tot een volgende keer!

Yvonne 17-08-2022

Mijn vorige review over deze winkel was super enthousiast omdat zij mij de Etna inductie kookplaat uit voorraad (de laatste) konden leveren die anderen niet meer hadden. Helaas ging het hier toch ook alsnog mis en werd het maart 2023….
Op hun advies nu de duurdere, maar volgens hun betere Novy 1758 inductie kookplaat gekocht. Hier heb ik erg veel spijt van! Deze kookplaat werkt met een overgevoelige sensor slider die niet werkt als je vinger ook maar een beetje vet of nat is. Ik probeer het al een paar weken maar het went niet . Had ik maar beter opgelet.

Beste Yvonne,

Ontzettend jammer dat de kookplaat niet goed bevalt. Mocht u nou toch denken dat de overgevoelige sensor een fout in de kookplaat is, horen we heel graag van u.

Die levertijden zijn inderdaad een enorm blok aan ieders been. Daarvoor onze welgemeende excuses.

We hopen oprecht dat u toch wat meer plezier gaat ondervinden van de Novy kookplaat.

Klantenservice 123

Martijn 15-08-2022

Een scherp aanbod van een door ons gewenst artikel. Betaling en bestelling vanuit de offerte is zeer makkelijk.
Bedrijf telefonisch goed te bereiken!
Helaas zijn (op dit moment) levertijden uiterst wankel, wat niet geheel te wijten valt aan 123apparatuur
Klantenservice van 123apparatuur.nl 15-08-2022

Beste Martijn, de vakanties zijn langzamerhand weer voorbij waardoor de wachtrijen aan de telefoon weer lekker kort zijn.

Bedankt voor je mooie review.

Groet,