BLACK+DECKER Dustbuster zwart, rood - Reviews

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 3 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de BLACK+DECKER Dustbuster zwart, rood op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

Judith 13-01-2022

Heel fijn voor tussendoor

Gekocht om snel de kruimels bij de bank en het aanrecht op te zuigen zonder gedoe met een stofzuiger in elkaar zetten en achter je aan te slepen. Kan na het kruimels opzuigen ook nog net de trap doen. Ook met mijn pijnlijke gewrichten in de handen is het goed te hanteren. Turbo geeft meer geluid maar ik zelf vind het niet storend en het is maar voor even want het gaat tenslotte om een kleine snelle klus tussen de reguliere stofzuigbeurten door.

Pluspunten

• Goed hanteerbaar
  • Makkelijk te reinigen
  • Doet wat het moet doen
  • Oplaadstandaard
  • Indicatie m.b.t. opladen

Minpunten

• Turbostand kan hard klinken
  • Langzaam bewegen om alles goed op te zuigen

Arie 09-04-2021

Veel lawaai

Compact stofzuigertje met forse zuigkracht maar er hadden oordopjes bij moeten zitten, ( te) veel lawaai dus....

Pluspunten

• Compact met grote zuigkracht

Minpunten

• Te veel decibels

Arie 20-12-2020

Klein maar sterk

Uitmuntende prijs/kwaliteit- verhouding. Is een compact maar robuust apparaat die doet waarvoor ik hem heb gekocht: snel en goed stof en/of kruimels opzuigen en daarna makkelijk leeg te maken en te reinigen. Ik weet nu al dat ik hier nog heel lang plezier van zal hebben.

Pluspunten

• Compact met grote zuigkracht
  • Zeer goede prijs/kwaliteit- verhouding