Activision Call of Duty: Black Ops 4 - PS4 - Reviews

Nairod 27-10-2018

Multiplayer VS single

Black ops 4, eindelijk weer wat realistischer dan Black ops 3 en infinity warfare. Mooie maps, ook vroegere maps komen terug, maar ook een aantal toffe nieuwe maps.

De zombies is net als bij Black ops 3, een groot verhaal met erg grote zombie maps. De gladiator map is ook echt een mooie toevoeging.

De blackout mode is een echt goede toevoeging, een mega wereld met grote teams. Een soort Battlefield aspect maar dan op de Black ops style.

Helaas heeft de blackout mode ook nadelen met zich mee gebracht, zo is er in Black ops 4 geen campaign. Dit is wel een tegenvaller voor de single player gamers, maar voor hen die het moeten hebben van multiplayer is het door de vingers te zien.

Tenslotte heeft die game een gewoonlijke prijs van €60. Dit is voor een call of duty game normaal, maar je moet jezelf de vraag stellen of je het er voor over heeft. Je moet namelijk willen betalen voor de game en niet voor de naam.

Pluspunten

• Blackout mode
  • De Maps
  • Realistisch
  • Zombie verhaal
  • Multiplayer

Minpunten

• Geen campaign
  • Nog steeds niet als voorheen
  • Prijzig
Geschreven voor: Activision Call of Duty: Black Ops 4 - PS4