Tefal G25519 Unlimited wokpan 28 cm - Inductie - Reviews

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 9 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Tefal G25519 Unlimited wokpan 28 cm - Inductie op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

Cartman1978 28-07-2021

Goede prijs kwaliteit verhouding

Degelijke wokpan die de warmte goed vasthoudt en makkelijk schoon te maken is. Pan ligt solide in de hand. Goede anti aanbaklaag

m**********@h********** 28-07-2021

Top product

Mooie pan.
Doordat ie de hitte goed over de hele pan verdeeld, is het wokken van de groenten in een mum van tijd gedaan

Pluspunten

• Blijft mooi
  • Wordt super warm

Desiree 23-07-2021

Perfecte wokpan!

Een hele fijne wokpan om mijn Indische gerechten in klaar te maken! Ik heb de pan nu ongeveer 4 weken in gebruik en kan hem niet meer missen!
De pan bereikt perfect de juiste temperatuur en de anti-aanbak voorkomt aangebakte mie en nasi goreng.
Na gebruik een keukenpapiertje erdoorheen en hij is zo goed als schoon!
Kan ook prima in de vaatwasser zonder dat de pan wordt aangetast.
Wat me wel opvalt aan de unlimited serie is dat ze op een bepaalde temperatuur een af een toe een soort knetterend geluid geven.

Pluspunten

• Goede antikras
  • Makkelijk schoon te maken
  • Fijn formaat voor gezin van 3 personen

Minpunten

• Maakt vreemd geluid

Moniquevankeulen 22-07-2021

Een pan die je graag wilt voor alle maalijden

Toen ik de pan ontving ben ik de pan meteen gaan gebruiken. Het is een hele fijne pan om je vlees te roerbakken. Daarna de groente erin en dan de bami of macaroni. Dit heb ik al enkele malen gedaan. Het bakt brandt niet aan. En het valt me op dat ik weinig boter nodig heb. Ook het opbakken de volgende dag doe ik met plezier. Een fijne pan daarvoor. Mijn aardappeltjes heb ik er vandaag in opgebakken en ze werden heerlijk krokant. Ik ben er erg blij mee. Vooral na het eten als de afwas gedaan moet worden. Hij makkelijk schoon te maken.het is een zware pan maar hij staat mooi stabiel op mijn gasfornuis.

Pluspunten

• Makkelijk schoonmaken
  • Brandt niet aan
  • Voor vele gerechten geschikt

Minpunten

• Zwaar

Pepperbag 14-07-2021

Bevalt goed

Deze mooie wokpan mocht ik testen via de Insiders. De pan heeft een hele dikke anti aanbaklaag, er komen absoluut geen krassen in en je gebruikt veel minder vet. De pan is behoorlijk zwaar maar staat daarentegen wel heel stabiel op je fornuis. Voor 4 personen vind ik hem iets te klein maar voor 2 a 3 personen goed te doen. Door de rode Thermo spot kan je goed zien of de pan op temperatuur is. Ook makkelijk schoon te maken.

Pluspunten

• Goede anti aanbaklaag
  • Thermospot
  • Makkelijk schoon te maken

AmberM 14-07-2021

Wok met goede anti-aanbaklaag

Ik gebruik deze kleine wok op inductie. Voor 2 personen is de pan geschikt voor een goede wokmaaltijd of eenpansgerecht, voor 4 personen is de pan wat aan de kleine kant. De wok is snel warm en handig dat hij het ook aangeeft met de thermometer. Ik heb goede verhalen gehoord over de anti-aanbaklaag van Tefal en dit klopt! Hij is echt super. Ik heb de pan nu een aantal keer gewassen in de vaatwasser, hier komt hij goed schoon uit. Ook met de hand is de pan heel makkelijk schoon te krijgen, ik hoef vrijwel geen afwasmiddel te gebruiken. De handgreep is fijn en duurzaam.

Pluspunten

• anti-aanbaklaag
  • makkelijk schoon te houden

Minpunten

• te klein voor 4 personen

m************@g******** 11-07-2021

Echte top wok!

Echt een heerlijke wok die snel warm is, waar niks in aanbakt en die ideaal is in de keuken. Zeker een aanrader zijn andere pannen uit deze serie.

Pluspunten

• Snel warm
  • Bakt niet aan

l*********@h********** 09-07-2021

Ontzettend fijne pan. Ligt goed in de hand, niet te zwaar, waanzinnige anti aanbaklaag.. Kortom.. Aanrader!

menasil 09-07-2021

Handzame wokpan

Wokpannen hebben soms als nadeel dat ze te groot zijn voor de kleine gebruiker. Dat is deze absoluut niet. De pan heeft een prima formaat en past goed op de "wokpit" op het fornuis. Ik kan er heel goed nasi in maken voor 2 personen. Pan ligt lekker in de hand en is licht. De pan past ook perfect in de pannenlade door de diameter en de steel. Deze is compact. De pan wordt bovendien snel en goed heet. Dat zie je ook dankzij de indicator. Overigens, deze pan zou ik met de hand afwassen voor een langere levensduur. Ik ben erg blij met deze wokpan.

Pluspunten

• gewicht
  • design