Ik heb voor een combimagnetron gekozen omdat ik best vaak afbakbroodjes eet. En om de hele over voor twee broodjes te verwarmen vind ik net even te lang duren. Het magnetrongedeelte gebruik ik voor opwarmen van eten, popcorn en cappuccinoschuim.
De magnetron werkt super, absoluut geen klachten. Het overgedeelte werkt ook goed, alleen komt er in verhouding veel warmte van bovenaf. Boven en achter zit een warmte spiraal. De broodjes zijn nu aan de bovenkant hard en aan de onderkant zacht. Dit is te verhelepen door de de laatste twee minuten even om te draaien, maar het zou natuurlijk beter zijn als dat vanzelf ging.
Vorige week hand ik een kaasbrood in een kartonnen bakje, dat is mislukt. De bovenkant was donder en van binnen nog niet gaar.
Bij geleverd is een rooster, deze kan je op 2 hoogtes gebruiken, op zich handig, maar er zitten 3 poten aan die ook aan beide kanten uitsteken. Hierdoor kan er alleen een ronde schaal op die niet grote is dan het rooster. Rechthoekig zou ook kunnen, maar dan niet te breed, of het rooster niet gebruiken.
Dus.... qua over valt het wat tegen.
Review criteria:
- MogelijkhedenVoldoende
- Gebruiksgemak
- VormgevingGoed
- Duurzaamheid