ETNA CM650Ti - Reviews

Best Reviewed feb 2020 ETNA CM650Ti
Best Reviewed - februari 2020
Type/soort
magnetron

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op de 3 reviews die zijn achtergelaten voor de ETNA CM650Ti op Kieskeurig.nl.

Alphons 06-02-2020

Grote binnenruimte voor 45 cm nis apparaat

Geschreven voor: ETNA CM650Ti

Pas net in bezit nog niet veel ervaring. Zeer ruime combi magnetron passend in een 45 cm nishoogte. Mooi zwarte uitstraling. Even opletten met uitpakken uit de doos. De glazen bakschaal is bij ons helaas gesneuveld bij het uitpakken.

Pluspunten

• Grote oven binnenruimte
  • Fraai uiterlijk

Officiele reactie van Atag 07-02-2020

Beste Alphons, allereerst wil ik je hartelijk danken dat je de tijd hebt genomen om een review te plaatsen, maar wat balen dat de glazen bakschaal bij het uitpakken gesneuveld is. Indien gewenst mag je je gegevens mailen naar webcare@atagbenelux.com zodat ik kan kijken of ik hier nog iets kan betekenen. Groet Heidi van webcareteam ETNA

J.B. 04-02-2020

Mooie strak design, en grote inhoud

Geschreven voor: ETNA CM650Ti

Mooie strakke design-oven, met een verrassende grote inhoud. Hierdoor is het mogelijk om in twee lagen te bakken, heel handig. Magnetron functie werkt ook prima, ideaal voor in een kleine keuken.

Pluspunten

• grootte
  • strak design
  • veel programma`s

Minpunten

• eind piepje mag iets langer/ harder
  • gebruiksaanwijzing mag uitgebreider

Officiele reactie van Atag 05-02-2020

Geachte heer/mevrouw,
Bedankt voor de mooie review. Wij wensen u veel kook en bak plezier toe met de CM650TI van ETNA.
Met vriendelijke groet, Alice webcareteam ETNA

vdMeer 01-02-2020

Mooi Design

Geschreven voor: ETNA CM650Ti

Zeer mooie oven met als bij-functie de magnetron. Design is erg strak. Geen overbodig knoppen. Hij is volledig zwart zonder chroom. Daarnaast is de werking ook top!

Pluspunten

• mooi design
  • werking en hitteverdeling heel goed verdeeld

Minpunten

• even puzzel hoe hij werkt.
  • tiptoetsen is even wennen

Officiele reactie van Atag 03-02-2020

Geachte heer/mevrouw vd Meer,

Bedankt voor het plaatsen van deze review. Onze lijn van Black Titanium is ook door u opgemerkt. ;-)
Heel veel plezier van dit pracht exemplaar. De handleiding zal u zeker verder helpen om nog meer thuis te raken in de functies.
Met vriendelijke groet, Ursula
Webcare Team ETNA