ETNA CM450ZT - Reviews

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op de 3 reviews die zijn achtergelaten voor de ETNA CM450ZT op Kieskeurig.nl.

Gerda 06-11-2020

Grote inhoud , veel bakplezier

Geschreven voor: ETNA CM450ZT

Al lange tijd op zoek naar een combi magnetron die ook een goede oven functie heeft. Één die ruim genoeg is om grote ovenschalen en ruime bakblikken in te gebruiken. En daar voldoet deze Etna helemaal aan. Nog maar kort in huis en we kunnen nu al zeggen: met veel plezier gebruikt !

Pluspunten

• Ruime inhoud
  • Verschillende ovenfuncties

Officiele reactie van Atag 09-11-2020

Beste Gerda,

Wat een mooie score! Hier zijn we erg blij mee maar nog fijner is het om te lezen dat deze combi magnetron met veel plezier wordt gebruikt. Wij wensen je nog vele jaren plezier toe met deze aankoop.

Met vriendelijke groet, Claudia
Webcareteam ETNA.

Tiny Zijlstra 02-08-2020

Goede keuze, voldoet aan alle verwachtingen

Geschreven voor: ETNA CM450ZT

Ovenfunctie om te bakken is zeer goed. Voldoet helemaal. Makkelijke te bedienen. Overzichtelijk display. Goede en duidelijke handleiding

Pluspunten

• Overzichtelijk display
  • uitstekende resultaten bij het bakken

Minpunten

• rooster kantelt bij naar voren halen

Officiele reactie van Atag 03-08-2020

Beste Tiny,

Bedankt voor het plaatsen van deze mooie review.
Jouw mening is ook enorm belangrijk om ons te blijven verbeteren. Onze apparatuur wordt altijd uitvoerig getest, op gebruiksgemak en kwaliteit. Alle feedback is welkom en zal ook zeker door ons worden meegenomen.
Veel kook en bak plezier gewenst.
Groet, Ursula van Webcareteam ETNA

Tim 03-07-2020

Échte oven met magnetron

Geschreven voor: ETNA CM450ZT

Op zoek naar een échte oven maar dan voor een 45cm nis? De CM450ZT voldoet hier aan. Alle mogelijke oven verwarmingsopties (onder of boven, beide, boven of onder mét ventilatie, alleen warme lucht, grill).

De CM751 en CM851 zijn meer gefocust op de combinatie magnetron en oven. De CM450ZT is eerder een oven en kan daarnaast ook magnetron. Natuurlijk ook met combinaties magnetron oven/ grill.

Degelijk gebouwd, mooie afwerking, goede temperaturen (250gr C en niet maar 230).
Display is mooi strak, de twee draaiknoppen prima. Mooi detail is het wegdrukken van de knoppen indien niet in gebruik.
Geëmailleerde binnenkant is erg prettig in schoonmaken.
De oven niveaus ophanging lijkt wat krakkemikkig, maar is het in werkelijkheid niet. Schoonmaken is des te prettiger omdat alles er uit kan.

Pluspunten

• Kwaliteit van product
  • échte oven in 45cm nis

Minpunten

• Display niet dimbaar

Officiele reactie van Atag 06-07-2020

Beste Tim,

Wat een mooie en uitgebreide review. Bedankt dat je de moeite neemt om deze te plaatsen.
Goed te lezen dat dit de juiste keuze is geweest. Zo nemen we de klant wensen ( zover mogelijk) ook mee in de ontwikkeling en ontwerpen van onze apparatuur.
Wensen je veel bak-en kookplezier met onze fraaie combi-magnetron.
Met vriendelijke groet, Ursula
Webcareteam ETNA