Siemens EQ.6 plus s100

Siemens EQ.6 plus s100

Alle 2 prijzen en aanbieders

Meest populaire keuze
9.2 (1816)
-1% prijsdaling
€ 957,68Gratis verzending
24 uur
Vandaag besteld? Bezorgd wanneer het jou uitkomt!
Bekijk product

Marketplace aanbod

€ 640,54+ € 32,36
3 tot 4 dagen
Scoor nu je voordeel tijdens Prime Day Deals t/m 26 juni!
Bekijk product

Prijshistorie

Laagste prijs
Gemiddelde laagste prijs
Laagste prijs ooit

€ 560,00

Hoogste prijs ooit

€ 1.020,99

Goedkoopste nu

€ 565,00

Laatste prijsupdate

25-06-2026

Stel een alert in en mis geen prijsdalingKrijg een seintje zodra de prijs zakt

Specificaties

Belangrijkste kenmerken
Koffie soort(en)
Espresso
Ingebouwde bonenmaler
Ja
Waterreservoir
17 cl
Soort apparaat
Espressomachine
Apparaat type
Ja
EAN
4242003862087
Apparaat type
Koffiebonen
Type
Volautomaat
Aantal kopjes per keer
2 kopjes
Waterreservoir
1,5 tot 2 liter
Ingebouwde bonenmaler
Ja
Koffie soort(en)
Cappuccino
Melkreservoir
Ja
Druk
15 bar

Productomschrijving

Siemens EQ.6 plus s100
De Siemens EQ.6 plus s100 is een volautomatische espressomachine voor wie met één druk op de knop koffie wil zetten. Het apparaat maalt de bonen direct voor elke bereiding, zodat je geniet van versgemalen koffie zonder losse koffiemolen. Dankzij de compacte watertank van 170 cl is hij geschikt voor dagelijks gebruik in huis, terwijl het strakke Siemens-design hem een nette plek op het aanrecht geeft.
Siemens EQ.6 plus s100
Onder de motorkap levert deze machine 15 bar druk, wat helpt om koffie goed te extraheren voor een volle espresso. Omdat het om een volautomaat gaat, combineert de EQ.6 plus s100 malen en zetten in één proces. Dat maakt hem aantrekkelijk voor liefhebbers van koffiebonen die gemak willen zonder in te leveren op de beleving van vers gemalen koffie.
Siemens EQ.6 plus s100
In het gebruik is de Siemens EQ.6 plus s100 vooral interessant voor mensen die snel en eenvoudig koffie willen zetten met minimale handelingen. Je vult de bonen en het waterreservoir, waarna de machine de rest overneemt. Daarmee is dit een praktische keuze voor dagelijks gebruik, zowel voor één kop als voor meerdere koffiemomenten achter elkaar.

Veelgestelde vragen

Maakt deze Siemens volautomaat koffie van hele bonen?

Ja, de Siemens EQ.6 plus s100 heeft een ingebouwde bonenmaler en is bedoeld voor koffie van verse bonen.

Is dit een machine voor espresso of alleen gewone koffie?

Het is een espressomachine, maar hij is ook geschikt voor het zetten van koffie.

Hoeveel onderhoud heeft een volautomatische espressomachine nodig?

Je zult de machine regelmatig moeten reinigen en ontkalken, zoals bij de meeste volautomaten. Hoe vaak dat nodig is, hangt af van gebruik en waterhardheid.

Is de Siemens EQ.6 plus s100 geschikt voor dagelijks gebruik?

Ja, dit type volautomaat is juist handig voor dagelijks gebruik omdat hij malen en zetten automatisch combineert.

Waar moet ik op letten als ik een volautomaat met bonenmaler wil kopen?

Let vooral op het gebruiksgemak, de capaciteit van het waterreservoir en of je liever werkt met koffiebonen in plaats van gemalen koffie. Deze Siemens scoort op dat laatste punt met een ingebouwde maler.

Reviews

Hans09-02-2024
Algemene score
4.0
Goede koffie maar slechte melkbijvoeging. Zonder de mok en melk op te warme lauwe/koude capacino. Slecht en weinig schuim. Hebben uiteindelijk een melkopschuimerverbij gekocht. Maar ja daar koop je deze dure machine niet voor..
T****************@g********30-11-2023
Algemene score
4.0
Ontzettend mooi apparaat, helaas korter dan 2 jaar plezier van mogen hebben. Het begon al dat ik hem met een half jaar moest terugsturen, hij lekte bij de waterbak, dit is * opgelost* door de sensor strakker af te stellen zodat je vaker de bak moet legen. Dit was niet de oplossing, ik moest hem op een geïmproviseerde lekbak zetten die aan het eind vd dag drijfnat was. De cappucino is niet warm, die moet je gelijk opdrinken, de oplossing van siemens is dat je het kopje eerst met heet water moet vullen....lastig als je 15 man op een verjaardag hebt. Na anderhalf jaar kreeg ik constant meldingen, na 10 kopjes moest ik weer ontkalken, na 5 kopjes moest de zetgroep gereinigd worden en op het laatst de melding water zonder koolzuur vullen....het werd steeds lastiger om een bakkie koffie te krijgen, de kosten voor de reparatie ( hij is uit de garantie) zijn ruwweg 300 euro, afgezien dat het een vreselijk duur apparaat is, laat ik hem niet repareren en flikker hem weg. Voor mij nooit geen eq meer!
Pluspunten
  • Prachtig apparaat
Minpunten
  • Zijn geld niet waard
Lees alle reviews

Er zijn nog geen reviews geschreven

Heb jij dit product in bezit en wil je graag je mening geven? Start dan hieronder met het schrijven van je review. Afhankelijk van de details duurt het schrijven van een review gemiddeld tussen de 3 en 10 minuten. Met jouw mening help je andere bezoekers een betere keuze te maken én maak je iedere maand kans op €250,-! Klik hier voor de actievoorwaarden.

Welk cijfer geef jij dit product?