Siemens EQ.6 plus s100 zwart - Reviews

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 83 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Siemens EQ.6 plus s100 zwart op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

Margaretha 28-01-2023

Zeer tevreden over dit apparaat!

Geschreven voor: Siemens EQ.6 plus s100 zwart

Ik ben erg tevreden met dit product, heerlijke koffie/cappuccino etc. En omdat het een volautomaat is, heb je er puur gemak van! Kortom: een aanrader!

Minpunten

• Iets te klein water reservoir

Jokegr 19-01-2023

Miskoop

Geschreven voor: Siemens EQ.6 plus s100 zwart

Miskoop. In oktober j.l gekocht. Vrij snel lekkage. In december naar reparatie service. Konden niets vinden. Zetgroep vervuild. Advies: iedere week Zetgroep reinigen. Echter nog om de paar dagen een plens water onder het apparaat, terwijl de groep iedere week wordt schoongemaakt . Kleine lekbak. Sensor geeft blijkbaar te laat aan dat deze geleegd moet worden. Ook klein waterreservoir. En 2 maanden na aankoop opeens 50 euro goedkoper in aanschaf. Spijt van aankoop.

Pluspunten

• Veel keuze mogelijkheden

Minpunten

• Snel lekkage onder apparaat
  • Klein waterreservoir
  • Kleine lekbak
  • Iedere week zetgroep reinigen
  • Duur in aanschaf

bronco-1 12-01-2023

Zeer slecht apparaat geeft om de halve klap aan ontkalken terwijl we hier helemaal geen kalk hebben.
Ook de waterfilter geeft na twee weken aan dat hij vervangen moet worden terwijl deze twee maanden mee zou gaan.
Na contact met Siemens die aangeven dat de water hardheid op een gezet moet worden blijft hij dit aangeven en als je dan aangeeft dat die al op een staat hoor je niets meer van Siemens.
Voor het bedrag wat hij kost mag je wat meer garantie en service verwachten maar daar doet Siemens niet aan.
Daarbij is het apparaat pas twee maanden oud en hebben we bij de delonghi in 8jaar geen problemen gehad.

Fam De Jong 08-01-2023

Zeer tevreden!

Geschreven voor: Siemens EQ.6 plus s100 zwart

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Heel tevreden met dit apparaat. Makkelijk in gebruik en voor iedereen persoonlijk in te stellen. Voor die prijs hadden er wel reinigingstabletten voor de 1e keer in bij mogen zitten. Maar dat is het enige dat ons tegenviel. Een aanrader!

T.e 07-11-2022

software probleem siemens eq6+ S700

Geschreven voor: Siemens EQ.6 plus s100 zwart

apparaat ziet er keurig uit. heeft vele instel mogelijkheden. schoonmaken is een fluitje van een cent. toch zou ik dit app. niet aanbevelen. er lijkt een softwareprobleem in te zitten. indien het toestel vraagt om ontkalken loopt het app vast in de software waardoor het ontkalken niet afgemaakt kan worden. je leest hier veel klachten over op internet. een terugroepactie voor een software aanpassing zou sieens sieren maar dit wordt niet gedaan.. via een trucje kom ik in het servicemenu en kan ik het ontkalken opheffen. indien het ontkalken vaak terugkomt helpt het wanneer je een klepje, via service menu vele keren bediend.

Pluspunten

• mooi app
  • veel mogelijkheden

Minpunten

• software probleem
  • service siemens

a**k@c**a.nl 02-10-2022

Zeer veel onderhoud aan deze machine. Toont ook gebreken zoals veel water in de koffieopvangbak, (ergens is een lekkage) , verder komt een vreemde melding soms aan; ' spanning te hoog of te laag', slaat dan ook volledig uit. Op een andere groep aansluiten geeft hetzelfde effect. Minutenlang wachten om dan de machine opnieuw op te starten. Siemens heeft/had daar geen antwoord op! Nee geen succes deze machine(s).

Michel 20-08-2022

Fantastisch

Geschreven voor: Siemens EQ.6 plus s100 zwart

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Heerlijke koffie. Zeker met melk specialiteiten

e**5@g**l.com 02-04-2022

Koffie met een touch

Geschreven voor: Siemens EQ.6 plus s100 zwart

Gekocht op basis van de reviews en wij hebben de Siemens Eq6 s500 nu 4 maanden.
Mooi qua ontwerp, hele fijne bediening en voldoende koffie keuzes. Instellen van persoonlijke smaak als favoriet 1 en 2, is erg plezierig.
Schoonmaken van de zetunit is eenvoudig en het ontkalken, reinigen dmv tabletten werkt ook prima.

Machine geeft dat zelf aan. Wij hebben vrij zacht water dus gaat een waterfilter 3 maanden mee. Het filter schiet makkelijk los, dat is vervelend. Cappuccino maken gaat heel eenvoudig. Wij hebben er een melkkan bij, erg makkelijk.
De reiniging na het maken van cappuccino werkt prima. Wij zijn erg blij met de machine.
Het geluidsnivo is erg laag, dat is ook erg prettig.

Pluspunten

• Ontwerp
  • Bediening
  • Instellen eenvoudig
  • Makkelijk schoonmaken

Minpunten

• Waterfilter schiet snel los

willem 31-01-2022

Schot in de (koffie)roos

Geschreven voor: Siemens EQ.6 plus s100 zwart

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Een mooi apparaat met exact de koffie-keuzes die ik zocht. De machine waarschuwt gelukkig voor het maken van een kop koffie, dat het waternivo te laag is, waardoor geen halve kopjes worden gezet. De uitneembare zetunit maakt het schoonhouden echt simpel. Naast de machine was ook de Siemens service en de levering van de reinigingsmiddelen perfect.

Marian 30-12-2021

hele fijne machine

Geschreven voor: Siemens EQ.6 plus s100 zwart

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Hele fijne machine, lekkere koffie.moeten nog even uitzoeken hoe de melk warmer kan want die is niet echt warm. Geeft ontkalken enz mooi aan precies wat je moet doen.

Michel 22-12-2021

Klasse

Geschreven voor: Siemens EQ.6 plus s100 zwart

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Het gemak om goede koffie te maken en steeds wat nieuws uitproberen

Prima 20-12-2021

Prima machine

Geschreven voor: Siemens EQ.6 plus s100 zwart

Fijne machine,mooi design. Ik heb deze mogen testen voor een campagne. Ik vind het geld niet waard,maar wel fijne automaat

d**n@h**l.com 18-12-2021

Het allerbelangrijkste ten opzichte van ons oude apparaat, is dat de koffie zoveel lekkerder smaakt! Ook de melkspecialiteiten zijn makkelijk te maken en de schuim is echt heel goed! Reinigen gaat met 1 druk op de knop.
Verder is het heel eenvoudig om instellingen aan te passen. Qua design vind ik het echt een mooi apparaat met oog voor detail, zoals de rubberen rand van het koffiebonenreservoir. Want een hele grote plus is dat het apparaat heel erg stil is!
Minpuntje vind ik dat hij heel snel aangeeft te moeten ontkalken en dat deze sets vrij prijzig zijn! Geen warme melkoptie

danny1983 18-12-2021

Degelijk apparaat en heerlijke koffie

Geschreven voor: Siemens EQ.6 plus s100 zwart

Verder is het heel eenvoudig om instellingen aan te passen. Qua design vind ik het echt een mooi apparaat met oog voor detail, zoals de rubberen rand van het koffiebonenresevoir. Want een hele grote plus is dat het apparaat heel erg stil is!

• Lekkere koffie
  • Veel keuze

Minpunten

• geen warme melk optie
  • snel ontkalken

Danny1983 18-12-2021

Fijn degelijk apparaat met veel opties

Geschreven voor: Siemens EQ.6 plus s100 zwart

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Het apparaat heeft veel verschillende opties voor koffiespecialiteiten. Wat ik fijn vind is dat je per specialiteit naast de sterkte ook de hoeveelheid kunt selecteren. Ook maken wij gebruik van de optie favorieten waardoor je heel eenvoudig precies jouw eigen wensen direct kunt krijgen.

Superieure koffie

Geschreven voor: Siemens EQ.6 plus s100 zwart

Ik heb dit apparaat een aantal weken mogen testen en ben zeer positief. Heerlijke koffie. Je kunt makkelijk kiezen tussen verschillende bereidingen doormiddel van het touch scherm. Melkbereidingen voor bevorbeeld cappucino of latte kun je doormiddel van het slangetje direct uit het pak melk halen, waarna je het pak weer in de koeling kunt zetten. Het installeren en onderhoud van de machine ging erg makkelijk en is niet vaak nodig.

Pluspunten

• Veel keuze
  • Gebruiksgemak
  • Robuust design

HansSeg 15-12-2021

Zeer degelijke en fijne koffiemachine

Geschreven voor: Siemens EQ.6 plus s100 zwart

Wij hebben deze koffiemachine mogen testen. En vinden het een zeer degelijk en fijn apparaat. Je kunt eenvoudig kiezen uit de verschillende soorten koffies met het handige touch scherm. De instellingen voor je favoriete dranken zijn eenvoudig te verfijnen zodat het precies op maat is. Wat we ook fijn vinden is dat je voor de melkopschuimer gewoon het slangetje in het pak melk kunt hangen, en het slangetje daarna weer aan het apparaat kunt bevestigen op een mooie manier. Het apparaat is groot, maar niet te groot. Wel groot genoeg dat je er voldoende koppen koffie mee kan zetten zonder iedere keer iets te moeten bijvullen of legen. Het legen, reinigen en bijvullen is overigens zeer eenvoudig uit te voeren bij deze machine.

Pluspunten

• design
  • keuzes van koffiesoorten
  • melkslangetje

HansSeg 15-12-2021

Geweldig apparaat voor perfecte koffies.

Geschreven voor: Siemens EQ.6 plus s100 zwart

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Zeer degelijk en fijn apparaat. Eenvoudig kiezen uit de verschillende soorten koffies met het handige touch scherm. De instellingen voor je favoriete dranken zijn eenvoudig te verfijnen zodat het precies op maat is. Wat we ook fijn vinden is dat je voor de melkopschuimer gewoon het slangetje in het pak melk kunt hangen, en het slangetje daarna weer aan het apparaat kunt bevestigen. Het apparaat is groot, maar niet te groot. Wel groot genoeg dat je er voldoende koppen koffie mee kan zetten zonder iedere keer iets te moeten bijvullen of legen.

Dontkno 15-12-2021

Heerlijke koffie!

Geschreven voor: Siemens EQ.6 plus s100 zwart

Qua uitstraling en in gebruik een luxe apparaat! Ondanks de vele opties toch eenvoudig in gebruik. De koffie smaakt heerlijk; het geluid is goed te doen en de sterkte is per kopje in te stellen met 1 druk op de knop. Ook de latte, cappuccino en macchiato smaken heerlijk met perfect schuim en daarna keuze voor een snelle reiniging van het melksysteem. Het apparaat reinigt verder voor en na het zetten van elk kopje en bij het aan- & uitschakelen; heel fijn daar ik veel waarde hecht aan hygiëne. De lekbak en waterbak zijn makkelijk te verwijderen en terug te plaatsen. Echter had de waterbak van mij wel groter gemogen i.v.m. na elke paar kopjes bij te moeten vullen. Al met al zeer content mee!

• Handig in gebruik
  • Geweldige smaak

Minpunten

• Waterbak had iets groter gemogen

Veronica 14-12-2021

Super apparaat

Geschreven voor: Siemens EQ.6 plus s100 zwart

Wij hebben dit apparaat nu een paar weken in ons gebruik.
Super apparaat, zet heerlijke koffie, heel gevarieerd, mooi design.
Wij zijn er helemaal tevreden mee.