Focus Fitness Home Gym Unit 4 - Reviews

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op de 3 reviews die zijn achtergelaten voor de Focus Fitness Home Gym Unit 4 op Kieskeurig.nl.

Ricardo 20-02-2020

Focus unit 4

Geschreven voor: Focus Fitness Home Gym Unit 4

Na veel zoeken op internet gekozen voor de focus unit 4 en besteld bij beter sport.
Mooi en degelijk fitness apparaat.
De dozen waar het in verpakt zit is stevig! En er waren geen beschadigingen. Na het uitpakken is het best een klus om het geheel in elkaar te zetten, maar met 2 man is het goed te doen zolang je maar goed de beschrijving blijft volgen.

Het product zelf is zeer degelijk, en je kunt er echt heel veel oefeningen mee doen. Meer dan dat er aangegeven wordt op internet.

Ben zeer tevreden en zal het een ieder aan raden om de focus unit 4 te kopen.
Niet duur en echt zeer stabiel, en veel gewichten.

Pluspunten

• Degelijk en stabiel

Jo 07-03-2019

Home gym unit 4

Geschreven voor: Focus Fitness Home Gym Unit 4

Ik ben zeer tevreden met de home gym 4. Train 2 a 3 keer per week circa 40 min. Per keer en zie zeker resultaten aan mijn body. Borst, schouders, rug, biceps, triceps, buik is allemaal goed te doen. Gewichten die er bij zijn is ruim voldoende. Prima apparaat.

Fietser 17-11-2018

Home gym 4

Geschreven voor: Focus Fitness Home Gym Unit 4

Heb deze home gym unit 4 gekocht 2 maanden geleden. Het bevalt zeer goed de oefeningen zijn goed te doen. Ik beveel deze unit 4 zeker aan voor mensen die thuis willen trainen.
Ikke 11-07-2020

Hoi Fietser,
Ik heb 3 vragen:
- ben je nog tevreden over het toestel?
- aangegeven breedte toestel is 107cm maar heb je meer ruimte nodig? (zo ja, hoeveel ongeveer)
- is het erg moeilijk om in elkaar te zetten?
Alvast bedankt,
Ikke