De’Longhi Magnifica S

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 143 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de De’Longhi Magnifica S op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

7,7

h*****@g******** 28-03-2024
Geschreven voor: De’Longhi Magnifica S

Ik heb 2 delongihi machines gekocht en allebei na iets meer dan 2 jaar defect; waardeloos.
Moet 140€ voor reparatie betalen.

H.k. 13-03-2023

Waardeloze machine

Geschreven voor: De’Longhi Magnifica S

December deze machine gekocht in de winkel waar hij me aangeraden werd. Maar wat een slappe hap die koffie. Monteur erbij gehad en die verteld dat het met die functie eenmaal hoort dat hij slootwater zet en dat er veel klachten overkomen. Was voor mij eenmaal De’Longhi. Heb hem inmiddels maar verkocht aan mensen die minder eisend zijn qua koffie.

Pluspunten

• Ziet er mooi afgewerkt uit

Minpunten

• Zet slootwater.

Rob 26-12-2022

Miskoop

Geschreven voor: De’Longhi Magnifica S

Jammer dat ik hier geld aan uitgegeven heb. Er komt bruin warm water uit wat de naam koffie niet mag hebben. Niet kopen.

a**********@o********** 31-05-2022

Mijn Magnefica s

Geschreven voor: De’Longhi Magnifica S

Vind dit koffieapparaat van De Longhi Magnefica s echt geweldig, zet goede koffie ook cappuccino latte en espresso, je hebt nu een goede koffiebar in huis.
De machine werkt fantastisch, als er iets is, kun je altijd een gratis monteur krijgen, als service, van De Longhi
Daarom des te meer, om deze machine te kopen.
Heb aan de voorkant, is die zilverkleurig, staat ook mooier, dan helemaal zwart.
Het een heel gemak, om een lekker bakkie koffie ☕ te krijgen, op ieder moment van de dag, ook kun je eventueel theewater tanken, gaat ook prima.

Pluspunten

• Lekkere koffie
  • Koffie zetten gaat snel, zo klaar,
  • een goed koffieapparaat, die het goed doet.

a************************@g******** 31-05-2022

Mijn koffiezetapparaat

Geschreven voor: De’Longhi Magnifica S

Ben erg tevreden, over deze Magnifica s de Longhi, ik heb zilver, vond ik mooier. Staat ook beter.
Heb inmiddels al 400 kopjes gezet hiermee, alles werkt goed.
Heb de machine al zelfs ontkalkt, je moet nu effe langer wachten met ontkalken, hij gaat na de eerste pauze verder.
Maar het is bij mij gelukt. ook een waterfilter, heb ik erin dan hoef je dan minder te ontkalken, en is het behoud van de machine
Wat ik ook goed vind mocht hier iets aankomen, krijg je gratis een monteur, gratis van DeLonghi.
Het is een goede aankoop , ben erg tevreden hierover

Pluspunten

• Koffie zetten gaat snel

a**********@g******** 23-04-2022

De Longhi Magnifica S 3 1/2 jaar in gebruik

Geschreven voor: De’Longhi Magnifica S

Wij hebben het apparaat nu 3 1/2 jaar in gebruik. We hebben hem oo de fijnste maalstand staan en dat is voor ons goed, lager geeft te slappe koffie.. Het lekbakje is wat onhandig , had wat groter mogen zijn. De zetgroep is heel goed schoon te maken en wordt nauwelijks vies Van ons vorige apparaat van een ander merk moest de zetgroep minimaal een paar keer per week schoongemaakt worden omdat er veel koffieprut tussen zat . Bij deze machine totaal niet.
We konden laatst de zetgroep niet verwijderen, hij zat muurvast. We hebben de knop achterop het apparaat uitgezet en de stekker eruit gehaald Een paar dagen niet gebruikt en toen lukte het gelukkig wel.

Pluspunten

• Zetgroep blijft schoon, makkelijk verwijderbaar

Minpunten

• onhandig lekbakje, is gauw te vol
  • koffiesterkte staat maximaal, anders te slap

h*********@g******** 20-04-2022

jammer

Geschreven voor: De’Longhi Magnifica S

Als deze machine niet gelijk van af het begin niet steeds aan geeft om na drie weken te ontkalken zou het goede machine zijn .
Maar nu ook steeds sneller aan geeft om vergaar bakje te legen jammer dit

Hans 08-04-2022

Kijk naar koffie afval

Geschreven voor: De’Longhi Magnifica S

Na afstelling door monteur is de koffie prima, maar

A. Na 3 keer koffiezetten en dan al aangeven dat de restbak moet worden geleegd terwijl er nog wel plaats is voor 10 extra maalafval. Niet erg van deze tijd.
B. Steeds spoelen als je hem aanzet is onnodige verspilling.

Pluspunten

• Goede koffie

Minpunten

• Te snel bak koffietent ledigen
  • Te vaak spoelen

Astrid 02-04-2022

Toch iets positiever

Geschreven voor: De’Longhi Magnifica S

Wij hebben het apparaat nu 3 maanden in gebruik en wil even terugkomen op mijn eerste review.
Na vele soorten koffiebonen te hebben geprobeerd blijft de maling nog altijd te grof en de koffie 😝 slap.
Met drie keer de afgifte halverwege te stoppen (voor 1 normaal kopje) is het een redelijk kopje koffie, maar dan is het bonenverbruik drie keer zoveel. Dus gebruiken we alleen nog gemalen koffie. Eén schepje voor een kop lekkere koffie (Pluspunt). Al verlang ik nog steeds naar de geur van versgemalen koffie.
De diffuser, het waterreservoir en de opvangbak zijn eenvoudig te reinigen en makkelijk terug te plaatsen.

Pluspunten

• Makkelijk te reinigen
  • Mooi model

Minpunten

• Bonen maling veel te grof en te slap
  • Vaak ontkalken

a************************@g******** 10-02-2022

Top koffiemachine

Geschreven voor: De’Longhi Magnifica S

Wij hebben toevallig, deze topmachine deze week gekocht, na lang wikken en wegen.
Had pech met een ander Apparaat ook De Longhi.
Dan ga je voorzichtig te werk weer
Maar heb nu alles goed bekeken via YouTube is een duidelijke uitleg, over dit nieuwe apparaat.
Gaat heel makkelijk, en de koffie smaakt ook prima, wel moet ik nog bekijken naar een goede sterkte.
Snap niet dat er sommige zijn dat die hier durven te zeggen, dat dit moeilijk te onderhouden is.
Mijn mening, is het is wel goed te onderhouden, heel makkelijk zelfs, je moet alleen de tijd nemen.
Op de ouderwetse manier duurde dit ook langer.
En je moet veel door lezen, of die filmpjes kijken bij YouTube, dan kom je al een end.
Vind het verder een topmachine, en heb gelijk verse koffie iedere dag, en op de tijd wanneer ik wil, met bonen koffie.
Daarom een 10.

Pluspunten

• Koffie zetten gaat snel
  • En is makkelijk te bedienen

b***************@o********** 18-01-2022

Vaak ontkalken

Geschreven voor: De’Longhi Magnifica S

Ik ben erg tevreden over de machine.
Het enige nadeel vind ik dat ik hem zo vaak moet ontkalken, minimaal 1 keer per maand.
Ik neem gemiddeld 5 kopjes per dag.
Hebben jullie dat ook?

Pluspunten

• Lekkere koffie
  • Verschillende sterktes

Minpunten

• Te vaak ontkalken

Hen 27-12-2021

tegenvaller

Geschreven voor: De’Longhi Magnifica S

Mijn ervaring met de De longhi is minder in begin prima apparaat maar al vrij snel moest ik ontkalken .
en de tweede keer kwam ook snel binnen een jaar zes keer
daar na bleef tie in storing staan .

ik laat het maar zo klaar mee

a*********@z******* 13-12-2021

Slap bakkie

Geschreven voor: De’Longhi Magnifica S

Mijn review komt overeen met m'n voorganger.
Wij hebben het apparaat nu 3 weken (een cadeau van mijn dochter) maar niet meer zo enthousiast als toen we hem kregen. Al verschillende merken koffiebonen geprobeerd, maar de koffie blijft slap. De maalgraad en de knop voor de hoeveelheid bonen staan op de uiterste stand, maar in de opvangbak ligt een groffe maling en de koffie is te slap.
Ik verlang terug naar mijn vorige koffiemmachine, die nu bij mijn andere dochter voor de koffie☕ zorgt.

tomtom 13-12-2021

slappe bak!

Geschreven voor: De’Longhi Magnifica S

we hebben het apparaat nu 6 maanden in gebruik en zijn absoluut niet tevreden. De koffie is erg slap, absoluut niet espresso waardig. Zowel de knop op de voorkant als de knop in het bonenreservoir staan op zijn sterkst, desondanks blijft de het elke keer weer een slappe bak.

de monteur is langs geweest en vertelde zonder te blikken of te blozen dat het een prima bak koffie was.. we zijn grote koffie drinkers en elke bak is weer een tegenvaller.. wij gaan dus opzoek naar een nieuw aparaat.

Minpunten

• slappe koffie
  • klein bonenreservoir
  • instellingen aanpassen maakt geen verschil

gewoonlekkerekoffie# 06-12-2021

prima machine

Geschreven voor: De’Longhi Magnifica S

Goed geshopt bij BCC. Bij grote levering wordt je netjes gebelt voor afstemming. Het oude apparaat wordt gratis meegenomen. Netjes verpakt en niet geheel onbelangrijk degelijke spullen voor een nette prijs. Dit keer een delonghi koffie apparaat. Veel waar voor zijn geld andere apparaten zijn eens zo duur.

Pluspunten

• lekkere koffie
  • mooi

Minpunten

• iets meer lawaai

Aafke 03-11-2021

Prima koffiemachine

Geschreven voor: De’Longhi Magnifica S

Mijn tweede De Longhi koffiemachine. Na 7 jaar trouwe dienst weer precies dezelfde gekocht. Ik ben erg tevreden over het apparaat. Uiteraard bij het malen van de bonen wel wat lawaai, maar ja de bonen moeten toch vermalen. Aan te bevelen machine.

Pluspunten

• Heerlijke koffie per kopje te zetten
  • Je gooit nooit meer koffie weg
  • Altijd verse koffie
  • Veel zelf naar smaak in te stellen
  • Goed hete koffie

Minpunten

• Wel groot apparaat
  • Nvt

Yvonne 31-07-2021

zeker een aanrader

Geschreven voor: De’Longhi Magnifica S

Na 9 jaar dagelijks gebruik is mijn De'Longhi ermee opgehouden, ik krijg hem niet meer ingeschakeld.
Ben er altijd uiterst tevreden over geweest. Echt lekkere goed hete koffie, ik ontkalkte hem altijd gewoon met een goedkope ontkalker, dat werkt prima. De melkopschuimer werkte de laatste 3 jaar niet goed meer, heb toen een losse opschuimer gekocht. Het geluid werd door de jaren heen steeds luider, en het klopt dat je de sterkte amper in kunt stellen, maar ik heb daar nooit klachten van bezoek over gekregen. Twee kopjes tegelijkertijd zetten werkt niet goed, alleen als je ze in een mok laat lopen wel, in twee kopjes krijg je niet volle kopjes. Het schoonmaken gaat best snel, ik liet de koffiemaler iedere maand zeker een half uur weken in een bak met warm water.

enno decnop 06-06-2021

binnen drie jaar moet ie vervangen worden, kosten €100,- p.j

Geschreven voor: De’Longhi Magnifica S

Heb er al twee gebruikt, binnen 3 jaar, komt er geen koffie meer uit, via youtube zelf gerepareerd, maar bij tweede De'Longhi Magnifica S ECAM22.110, niet gelukt, dus maar weer een nieuwe aanschaffen, dus houd er rekening mee, dat deze De'Longhi Magnifica S ECAM22.110, binnen drie jaar vervangen moet worden, repareren is uitstel, toch blijf ik deze De'Longhi Magnifica S ECAM22.110 kopen omdat het een prettige machine is, en lekkere koffie heeft.

Pluspunten

• aanschafprijs
  • lekkere koffie
  • simpel in gebruik
  • kan zelf gerepareerd worden..

Minpunten

• binnen drie jaar moet vervangen worden
  • gaat dus eigenlijk te snel stuk

Aperativo 20-05-2021

De smaak van Italië om te drinken in Nederland.

Geschreven voor: De’Longhi Magnifica S

Gastvrijheid begint met een uitstekende kop koffie met verschillende smaken. De'Longhi voldoet aan alle eisen. Begrijp je de functies dan is het zetten van de voorkeur een fluitje van een cent!

m***************@h********** 04-05-2021

Heerlijke koffie

Geschreven voor: De’Longhi Magnifica S

Het apparaat staat op mijn werk. Hij wordt veel gebruikt. Makkelijk schoon te houden en de koffie is heerlijk. Melk opschuimen gaat goed. Het duurt wel even voor de koffie klaar is, maar het is het wachten waard. Het apparaat maakt wel veel geluid (het malen), maar dat vind ik geen probleem. Nadeel is dat hij ook koffie zet als het water bijna op is of als de bonen bijna op zijn.

Pluspunten

• makkelijk schoon te maken
  • geen slangetjes om schoon te maken

Minpunten

• zet koffie als de bonen bijna op zijn
  • zet koffie als het water bijna op is

Dirk 22-04-2021

Goed apparaat

Geschreven voor: De’Longhi Magnifica S

Goede lekkere koffie en makkelijk in gebruik.
Schoonmaken van lekbak en opvangbak voor koffiedik is stompzinnig ontwerp. Moeilijk om schoon te maken. Wie dat bedacht heeft....

Pluspunten

• Gemakkelijk
  • Lekker

Minpunten

• Schoonmaken lekbak
  • Schoonmaken opvangbak koffiedik

viktor 04-02-2021

superslecht

Geschreven voor: De’Longhi Magnifica S

Heel slecht apparaat heb er 2 gehad een nachtmerrie nu een Siemens doet het prima een aanrader, ik zou zeggen koop dit nooit want er werkt niks alleen problemen.

Officiële reactie van De'Longhi Group 05-02-2021

Beste,

Hartelijk dank voor uw reactie op Kieskeurig.nl. Spijtig dat beide machines een technisch defect lijken te vertonen. U kunt de Magnifica S zowel binnen als buiten de fabrieksgarantie aanbieden voor reparatie.
U kunt dit via https://www.delonghiservice.nl/ aanmelden.

serviceteam De'Longhi

Ria 16-11-2020

Koffiemachine

Geschreven voor: De’Longhi Magnifica S

De prijs en het mooi uiterlijk van de machine!
Jammer dat hij oorverdovend veel lawaai maakt bij het malen! Vooral als je bezoek hebt
Verder prima machine

Pluspunten

• Gebruiksvriendelijk
  • Goede koffie

Minpunten

• Heel veel lawaai bij het malen van de bonen

Karin 08-10-2020

Kapot 2 maanden na garantietermijn

Geschreven voor: De’Longhi Magnifica S

Het product gekozen omdat het goede recensies kreeg. Apparaat heeft in het begin zijn werk gedaan maar vergt erg veel onderhoud. Het stoompijpje werkt niet volgens verwachting, daarom een aparte melkopschuimer gekocht. Na twee jaar deed het apparaat helemaal niets meer en was met geen mogelijkheid aan de praat te krijgen. Na de veelbelovende start met het apparaat blijkt het nu een grote miskoop te zijn. Een levensduur van iets meer dan twee jaar vinden wij ondermaats.

Pluspunten

• afhankelijk van het merk bonen, lekkere koffie
  • koffie goed op temperatuur

Minpunten

• Veel onderhoud
  • stoompijpje werkt niet naar verwachtinbg
  • apparaat snel stuk
  • duurt lang om koffie te zetten

Officiële reactie van De'Longhi Group 09-10-2020

Beste,

Hartelijk dank voor uw reactie op Kieskeurig.nl. Spijtig om te vernemen dat uw espresso volautomaat na 2 jaar een defect lijkt te vertonen.
Wij adviseren u om uw espresso machine kosteloos (ook na het verlopen van de fabrieksgarantie) op te sturen naar onze technische dienst in Breda:

Na ontvangst daar wordt uw espresso volautomaat eerst beoordeeld en zullen wij u altijd eerst informeren wat er hersteld dient te worden en wat de kosten daarvan zijn.
U kunt dan uw keuze maken of dat u uw espresso volautomaat wenst te laten herstellen of niet.

serviceteam De'Longhi

Gert v.d. Berg 28-08-2020

Valt toch wat tegen

Geschreven voor: De’Longhi Magnifica S

Je kunt er een redelijke kop koffie mee maken, maar meer ook niet. Ontkalken moet zo ongeveer iedere 6 weken. Lekbak is niet goed schoon te maken. Met het stoompijpje kun je echt geen melk opschuimen. Bij 2 kopjes tegelijk krijg je slappe koffie