De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 2 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Krups KP173B op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

5,5

Mr francois 28-04-2022

mooi maar slechte techniek

Geschreven voor: Krups KP173B

mooi toestel,makkelijk te bedienen maar snel defect als je geen gebruik maakt van mineraal water in flessen die je aankoopt in bv super markt !! Bij de minste kalk in het leiding water , zelfs na iedere 2 maanden ontkalken kreeg ik problemen .Het water komt door de naald die de koffie capsule doorprikt , deze opening is maar de dikte van een naaldje ,verstropt dus snel .Aangekocht op 2 sept 2021 en vorige week defect en geen garantie . Hiervoor hadden mijn dochter en ook wij een ander type ,ook regelmatig ontkalkt en binnen de 2 jaar defect ..ook geen garantie , krups hanteert zelfs een beetje kalk geen garantie.

Pluspunten

• geen

Minpunten

• slechte techniek

Peter zeitzen 12-08-2021

Happy

Geschreven voor: Krups KP173B

Dankzij de verkoper heb ik geen goedkopere versie gekocht ivm deze niet automatisch stopt met waterafgifte. En deze wel
Dus wederom super blij met product,werkt super en super service in de winkel

Pluspunten

• Makkelijk instelbaar