Luvion Grand Elite 3 Connect

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 75 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Luvion Grand Elite 3 Connect op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

4,9

r***************@h********** 13-11-2023
Geschreven voor: Luvion Grand Elite 3 Connect

Vanaf dag 1 ellende met deze camera. Het is al 2 x terug geweest naar Luvion. Connectie problemen op beide methodes. Mobiel niet bereikbaar. Camera blijft een rood lampje houden. Beeldscherm zoekt iedere 5 seconden connectie. Drama, op basis van mijn ervaring raad ik dit niet aan.

y*************@h********** 29-06-2023

Grootste fout

Geschreven voor: Luvion Grand Elite 3 Connect

Wat een bagger product is dit zeg! Geen bereik. s’ Nachts amper beeld, wat nou nachtzicht, ik kan soms niet eens zien hoe mijn dochter ligt. Batterij gaat amper een uur mee. En de service vanuit Luvion zelf? Nog slechter dan slecht!! Je een what to do van 3 regels, als het daarna niet werkt “dan functioneert hij gewoon naar behoren”.

Pluspunten

• Meerdere camera’s kan je er op aan sluiten

Minpunten

• Geen/amper bereik
  • Geen nachtzicht
  • Slechte accu
  • Accu gaat kort mee
  • Verbinding verbreekt heel vaak

Tiffany van Diest 15-06-2023

Niet kopen! Zeer slechte ervaring

Geschreven voor: Luvion Grand Elite 3 Connect

Erg slecht! Steeds verbreekt de verbinding, of krijg je helemaal geen contact meer met de monitor. Online via WiFi werkt ook niet. Net op een andere site gelezen dat je Luciën moet bellen omdat er een fout in de gebruiksaanwijzing zit. Erg slecht. Geen vervangend product als je hem opstuurt, dus dan maar mijn kind met verstandelijke beperking en ademhalingsproblemen in z’n eentje in de kamer te leggen. Noooooit meer!

Pluspunten

• Scherm helder
  • Lange batterij duur

Minpunten

• Connect niet met wifi
  • Garantie is slecht
  • Verbinding valt uit het niets weg
  • Wil geen connectie met monitor maken

e**********@h********** 29-04-2023

Goed geluid en beeld

Geschreven voor: Luvion Grand Elite 3 Connect

Tevreden van de beeld- en geluidskwaliteit. Doet wat ie hoort te doen. We hebben wel een apart statief gekocht om de camera in de juiste hoek te kunnen krijgen om een goed beeld te krijgen van de baby in zijn bedje.

Pluspunten

• Beeld
  • Geluid

Minpunten

• Statief moeten kopen voor goede hoek
  • Wat zitten sukkelen om in gang te krijgen

Bram 22-04-2023

Luvion grand elite 3 geld niet waard

Geschreven voor: Luvion Grand Elite 3 Connect

Het beeld is heel goed zelfs in het donker maar het beeld blijft heel vaak hangen en heeft een behoorlijke vertraging. Als je naar boven bent geweest om even te sussen en je komt beneden, zie je jezelf boven aankomen op de Babyphone.

Pluspunten

• Helde beeld ook in het donker

Minpunten

• Beeld blijft hangen
  • Beeld heeft vertraging

A************@h********** 18-03-2023

Miskoop

Geschreven voor: Luvion Grand Elite 3 Connect

Zeer slecht product! Doet totaal niet wat die moet doen. Zeer slechte verbinding en traag werkend scherm.

m****@h********** 20-12-2022

Babyfoon van AliExpress kwaliteit

Geschreven voor: Luvion Grand Elite 3 Connect

Camera is op papier perfect maar daar houdt het positieve verhaal ook op.

Lang verhaal kort: deze camera behoort op AliExpress te staan en niet meer dan €13,- te kosten. De WiFi verbinding is waardeloos. Zelfs als het accespoint in dezelfde kamer staat als de babyfoon verliest de babyfoon continue verbinding. Dit gebeurt dermate vaak dat je niet op product kan vertrouwen en dus vaker naar de slaapkamer loopt om de babyfoon te resetten dan dat je je baby moet verzorgen.

Pluspunten

• Voldoet in theorie aan alle wensen

Minpunten

• Slechte verbinding
  • Slecht bereik display
  • Storingsgevoelig
  • Slechte ondersteuning

Robert 22-08-2022

Koop deze niet!

Verschikkelijk!

Monitor en camara verliezen heel vaak de verbinding met elkaar. Wanneer dit gebeurt, gaat er een alarm af. We worden vaker waker van dit alarm dan van de baby.

Ook na opnieuw connecten of resetten blijft het een drama.

Luvion geeft aan dat er 300 meter bereik moet zijn. Wij wonen in een jaren 30 huis met gipswanden en het systeem haalt nog geen 10 meter (is niet overdreven).

Dat dit nog verkocht mag worden is voor mij een groot raadsel.

Pluspunten

• Groot scherm

Minpunten

• Slechte verbinding
  • Weinig bereik
  • Doet niet wat er beloofd wordt

Terrara 31-07-2022
  • Product gekregen
Geschreven voor: Luvion Grand Elite 3 Connect

Super fijne babyfoon. Scherp beeld en geluid. Heel blij mee, zeker een aanrader

Pluspunten

• Goede kwaliteit
  • Gebruiksvriendelijk
  • Helder display

g************@o********** 18-07-2022
  • Product gekregen

Baby slaapcamera

Geschreven voor: Luvion Grand Elite 3 Connect

Ik ben zeer tevreden met dit product. Het werkt uitstekend en helpt mij enorm en vooral in de nacht.

Pluspunten

• Werkt uitstekend
  • Rustgevend

Sven 11-06-2022

Verplichte wifi verbinding schiet doel voorbij

Geschreven voor: Luvion Grand Elite 3 Connect

De camera is alleen met de monitor te verbinden, nadat je de app gedownload hebt en verbinding gemaakt hebt met wifi. Dit is niet te omzeilen. Eenmaal verbonden werkt de monitor wél zonder wifi en app, dus dat valt te overzien.

De ellende begint met het aansluiten van een tweede camera, doordat deze ook via wifi verbonden dient te worden lijkt de monitor continu de kluts kwijt te zijn. Eenmaal aangesloten raken de cameras continu de verbinding kwijt waardoor er niets te zien is op de app.

Je vraagt je af waarom je een app, en wifi nodig hebt. Andere monitors werken prima zonder, en geven stabieler resultaat. Het idee van beeld op afstand is leuk, maar het zou mogelijk moeten zijn om de keuze te hebben om zonder wifi en app gebruik te kunnen maken van de set.

Mijn advies : koop een babymonitor die altijd werkt, zodat je hem ook mee kan nemen of kan verplaatsen.

Pluspunten

• Beeldkwaliteit
  • Accuduur monitor
  • Meerdere cameras mogelijk
  • Terugspreekfunctie
  • VoX, scherm enkel aan bij geluid

Minpunten

• Lastig verbinding maken
  • Lastig verbinding behouden
  • Verplichte, niet te omzeilen app
  • Niet aan te sluiten zonder wifi
  • Lastig aansluiten meerdere cameras

Kim 18-04-2022
Geschreven voor: Luvion Grand Elite 3 Connect

In de bijna 2 jaar dat ik deze babyfoon heb, is de babyfoon al 5 keer stuk geweest.
Dit komt niet omdat de babyfoon is gevallen. Het is gewoon hele slechte aliexpress kwaliteit.
De ene keer deed het geluid het niet, of het beeld. Dan hadden we weer een nieuwe gekregen waar het bereik slecht van was. En de laatste keer zat er een vertraging in van 5 minuten. Heel vaag. En de app heeft ooit 1x gewerkt met een vertraagd beeldscherm. Na 2 jaar is de garantie voorbij en dan hebben we niks! Want iedere x wordt de babyfoon gemaakt ipv geld terug. Je moet van prenatal zelf contact opnemen met luvion in delft.
Ga voor een betrouwbaar bekend merk. Dit was al een hele duurbetaalde aankoop! Maar het is dus niet de kwaliteit die je verwacht te kopen voor dit geld.

Pluspunten

• Plastic

Minpunten

• Slecht bereik
  • Slecht geluid
  • Slecht beeld
  • De app werkt niet
  • Te duur voor de kwaliteit

w**********@g******** 18-04-2022

Veel geld voor een hoop ellende

Geschreven voor: Luvion Grand Elite 3 Connect

Ziet er leuk uit maar wat een waardeloze troep. Alles geprobeerd maar verbinding valt voortdurend weg, zelfs als de camera groen licht geeft en dus aangeeft sat het werkt. Een keer teruggestuurd naar service, maar die konden niks raars vinden. Waarschijnlijk stond toen de camera naast het beeldscherm. Advies was om als hij niet werkt de heleboel te resetten,, inclusief je eigen wifi router dat kun je dan elke dag doen aangezien het apparaat elke dag wel uitvalt en daar zit je natuurlijk niet op te wachten.

Pluspunten

• Beeldscherm
  • Mooi verhaallijn

Minpunten

• Slechte verbinding
  • Slechte service

j*********@h********** 08-04-2022

Slechte verbinding

Geschreven voor: Luvion Grand Elite 3 Connect

Als je bereik hebt is het een fijne babyfoon met goed beeld en geluid. Echter verbreekt de verbinding met de monitor herhaaldelijk, ook via WiFi of internet op de smartphone. Soms krijgt hij überhaupt geen verbinding zelfs al sta ik voor de slaapkamerdeur.

Pluspunten

• Goed beeld
  • Goed geluid

Minpunten

• Zeer slechte verbinding

d*************@h********** 31-03-2022

Slechte prijs kwaliteit verhouding

Geschreven voor: Luvion Grand Elite 3 Connect

Als hij het doet een prima babyfoon. Echter al 3 jaar lang verbindingsproblemen dan weer de wifi of monitor. Menigmaal gebeld ook nog een keer vervangend monitor gehad. Was ook van korte duur.
En nee, dit ligt niet aan de wiki, dat is helemaal nagekeken door KPN. Luvion komt vaak met dat soort smoesjes.
Zonde v je geld.

Pluspunten

• Prima beeld en geluid

Minpunten

• Verbindingsproblemen

g*************@h********** 26-03-2022

Geschreven voor: Luvion Grand Elite 3 Connect

Nooit kopen ding verliest verbinding en 2 keer kapot krijg je nieuwe moed je alles weer opnieuw in lezen kun je niet zelf altijd moeten bellen om voor mekaar te krijgen op me telefoon . Word als beste aan gekaart bij baby dump maar is echt de slechtse koop

Minpunten

• Verbinding slecht
  • Bekijk slecht

m***********@h********** 22-03-2022

Heldere babyfoon

Geschreven voor: Luvion Grand Elite 3 Connect

Fijne babyfoon. Groot scherm met zoom functie. Beeld is erg helder ookal is de babykamer volledig donker.
Makkelijk in gebruik. Heldere terug spreek functie.
Batterij is wel vrij snel leeg als je continu het beeld aan hebt staan. Wij zetten hem daarom meestal op de functie dat het beeld aan springt als de baby geluid maakt. Dan gaat de batterij minder snel leeg.
Ideaal dat de babyfoon ook op onze telefoon werkt. Zo kunnen we vanuit onze werkruimte naast het huis de baby in de gaten houden. Internet moet hiervoor wel goed zijn. Bij ons valt hij wel eens weg.

Pluspunten

• Inloggen op telefoon met app
  • Helder en groot beeldscherm

Minpunten

• Batterij is vrij snel leeg
  • Soms valt verbinding weg

joris 03-03-2022

Waardeloos, zoek ajb verder!

Geschreven voor: Luvion Grand Elite 3 Connect

Waardeloos! Zoek ajb verder en koop vooral niet de elite 3. Ik heb hem gekocht met extra camera voor 350 euro. Slechtste investering ever!

Je wordt ook helemaal gestoort van het gepiep omdat hij continu zoekt naar signaal, online is ook een grote ramp. Als je met je telefoon verbinding zoekt.. is de kans klein dat het werkt. De kwaliteit van het beeld zowel binnenhuis als buitenshuis is waardeloos je kan beter een webcam uit 1994 installeren, dat heeft beter beeld. Ik ben er ook ingetrapt.. maar zoek heel ff verder, er is echt heel veel meer en beter verkrijgbaar!

Minpunten

• Beeldkwaliteit
  • Verbinding
  • Geluid
  • Gebruiksgemak
  • Kwaliteit

c******************@g******** 13-12-2021

Verhouding prijs/kwaliteit zeer slecht

Geschreven voor: Luvion Grand Elite 3 Connect

Bij babypark Gouda werd ons deze babyfoon als beste geadviseerd. Deze was uiteraard het duurste dus waarschijnlijk werken ze ook nog op provisiebasis bij babypark. Erg jammer want voor het geld wat je ervoor neerlegt verwacht je een uitermate goed werkende babyfoon. Alles blijkt minder waar. Touchscreen werkt slecht, beeldkwaliteit valt erg tegen en koppeling met telefoon via de ap, werkt nog steeds niet( nu 6 maanden verder) Daarnaast valt de WiFi verbinding ook binnen no time weg..al met al zou ik dit product nooit aanraden! En Luvion moet zich schamen om zo veel geld te vragen voor dit product.

Pluspunten

• Makkelijk te bedienen

Minpunten

• Batterij snel leeg
  • Touchscreen reageert slecht
  • Verbinding naar telefoon werkt niet
  • Beeldkwaliteit slecht

YKZ 05-12-2021

Verbinden met wifi werkt niet, interface is zeer gedateerd.

Geschreven voor: Luvion Grand Elite 3 Connect

Ik zocht een babyfoon dat via wifi en met een smartphone app werkt, zodat opa en oma tijdens covid toch regelmatig naar hun kleinkind kan kijken.

Helaas wilt de camera geen verbinding meer maken met het netwerk.
De eerste keer dat ik het product uit de doos haalde en het ging testen, maakte het nog wel verbinding, ik zat toen naast de router.
Toen ik de babyfoon daadwerkelijk wilde gebruiken en een verdieping hoger wilde verbinden met de access point daar, waren beide netwerken wel te zien, maar verbinden ging niet.

Gelukkig is de babyfoon met de monitor nog wel te gebruiken zonder wifi, anders was deze babyfoon echt nutteloos. Het bereik hiervan heb ik echter nog niet uitvoerig getest.

De interface van de app en monitor zijn verre van "premium" en voor de prijs het zeker niet waard.

Pluspunten

• Groot scherm
  • Via de app te bekijken (in theorie)
  • Bestuurbaar

Minpunten

• Slechte/geen verbinding
  • Gedateerde interface
  • Slechte bevestigingsmogelijkheden
  • Prijs

n********@l****** 09-11-2021

Lijkt een prima product op het oog, is het niet!

Geschreven voor: Luvion Grand Elite 3 Connect

Op eerste oog een prima product, maar kwalitatief zeer slecht.
Camera en station werken, kwaliteit beeld matig. Het probleem is voor mij met name dat er nooit goede verbinding is waardoor ik soms mijn kindje niet kan zien/horen. Ik moet bijna de gehele dag horen naar : piep piep piep (het geluid wat het station maakt als er geen verbinding is). De app werkt zeer slecht en als deze al werkt, duurt het heel lang voordat hij verbonden is en als hij dan al verbonden is loopt hij vast of sluit de app zich vanzelf. Ik heb weinig aan deze babyfoon. Ik kan vaak als nog naar boven om te kijken wat mijn kind aan het doen is waardoor hij vaak weer wakker wordt… Contact opgenomen met de klantenservice van Luvion, welke mij leuk de gebruiksaanwijzing opstuurde, of ik die door wilde nemen, zodat ik het probleem hopelijk zelf op kon lossen. Nou het spijt me, ik heb geen tijd om de hele gebruiksaanwijzing te lezen. En nee, het probleem ligt niet bij mijn WiFi provider, want alle andere apparaten in huis werken prima. Geen aanbeveling dit product.

a******@g******** 01-11-2021

Wees gewaarschuwd …

Teleurstellend,
Voor een product met deze prijs en specificaties, had ik wel iets meer verwacht. Connectie is dramatisch zowel app en scherm liggen er constant uit.

Serieus zonde van het geld.

Minpunten

• Prijs
  • Slechte connectiviteir
  • Geen oplossingen voor te vinden

Maaike 23-10-2021

Slechter verbinding/installatie

Geschreven voor: Luvion Grand Elite 3 Connect

Vorig jaar gekocht voor onze tweede samen met een extra camera voor onze oudste. In t begin deed hij t goed tot dat hij elke x melding gaf, geen bereik. Omgewisseld in de winkel, nadien telkens problemen met of het bereik dat hij elke keer wegvalt of met het installeren, geen wifi verbinding dus helemaal geen verbinding en beeld op de monitor. Veel geld voor een babyfoon die zo vaak problemen geeft helaas.

Pluspunten

• Helder beeld

Minpunten

• Slechter verbinding
  • Beeld valt vaak weg
  • Niet makkelijk te installeren

Matthijs 18-10-2021

Zeer slecht - koop een ander merk

Geschreven voor: Luvion Grand Elite 3 Connect

Dat ze dit een "Premium" babyproduct durven te noemen.
Werkelijk nog nooit zoveel frustratie gehad van een apparaat.
- ( Bizar ) slecht bereik
- Vreselijke app die vrijwel altijd verbinding maakt met de camera op momenten waar het niet echt nodig is. Alleen als het echt moet, weigert hij. Alsof dat &^#% ding het weet.
- Als de camera meerdere malen achter elkaar geen verbinding kan maken met het scherm, reset de camera zijn positie waardoor de kleine bang is geworden van de camera. ( dit hoor je nogal in een stille kamer )
- Verder is het in alle opzichten, net als andere reviews een slecht apparaat.

Het enige goede aan dit apparaat is dat we hem over een paar maanden niet meer nodig hebben en we het in de vuurkorf kunnen deponeren.

Mijn advies.: Koop een ander merk

Pluspunten

• Ik mag hem strak verbranden :)

Minpunten

• Het gehele apparaat

Bsanches 08-01-2022

Ook wij kunnen dit verhaal beamen. Hiervoor een "goedkopere " luvion versie met scherm gebruikt en deze werkt zelfs beter soms zelfs buitenshuis bij de overburen!!?? (Heldere dagen) Maar met de 2e kleine was er een 2e camera nodig dus is 1 set met een optie om er 2"of meer" te koppelen een uitkomst. Het eerste exemplaar van luvion platinum 3 beviel goed dus ja dan haal je de creme de la creme "denk je" grand elite connect plus! Beide naast elkaar gezet, camera op zolder scherm op de BG. Om de 5min piept de grand elite waar de oude ongestoort beeld blijft geven. Raar.... Dan de 2e camera op de 1e verdieping recht boven de woonkamer. Helaas nu piept hij nog vaker want ze verbreken om en om.. het vreemde is wel dat het live beeld via de app wel ongestoort werkt. Dus ja gemiste kans lijkt mij door het scherm en camera op een andere manier te koppelen. online geen oplossing kunnen vinden dus product is retour we zoeken nog een goede vervanger! Tips?

PickyMister 18-10-2021

Deze review kan ik volledig beamen.
Laat maar weten wanneer de korf aangaat, dan gooi ik de onze er ook bij!

k******@g******** 22-09-2021

Luvion grand koppijn

Geschreven voor: Luvion Grand Elite 3 Connect

Als je koppijn wilt en elke dag wilt zitten klooien met de app en wifi verbinding dan koop je een Luvion. De monitor kan al geen verbinding maken met de camera en als je hem dan terugstuurt krijg je mooi een briefje bij dat de klant apparaat niet begrijpt en dat ze hem voor je hebben gereset. Ze sturen net geen rekening.

Ik schaam me zelfs om hem op marktplaats te zetten.

Minpunten

• App (android en ios)
  • Wifi verbinding
  • Support
  • Milieuvervuiling