Luvion Grand Elite 3 Connect - Reviews

Interface
wifi
Type/soort
babyfoon

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op de 40 reviews die zijn achtergelaten voor de Luvion Grand Elite 3 Connect op Kieskeurig.nl.

6,1

Janneke 02-06-2020

Slecht bereik en nog slechtere klantenservice

Geschreven voor: Luvion Grand Elite 3 Connect

Wij wilden graag een babyfoon met camera en goed bereik, gezien de grootte van onze tuin. De Luvion Grand Elite 3 zag er veelbelovend uit, dus ondanks het flinke prijskaartje toch gekocht. Alles voor ons eerste kindje. Helaas is het bereik, waarschijnlijk door goede isolatie en vloerverwarming, dramatisch slecht. In de woonkamer, welke direct onder de babykamer ligt, vermist de ouderunit continu het signaal. Gelukkig hebben we de app nog denk je dan. Maar helaas, de babyfoon staat vaker offline dan online, dus dan moet je weer de babykamer in om de camera online te krijgen. Wat een onding.

Na meerdere mails nog steeds geen reactie ontvangen van de klantenservice. Voor ons nooit meer een product van Luvion!

Pluspunten

• Groot scherm
  • App (als ie werkt)

Minpunten

• Bereik
  • Camera vaak offline

DaniellePenninkhof 02-02-2019

Erg goede babyfoon!

Geschreven voor: Luvion Grand Elite 3 Connect

Ondanks dat we de babyfoon nu een paar weken hebben, zijn mijn verwachtingen al meer dan overtroffen! hiervoor een ander merk gehad, met alleen een camera en app. Maar die liep erg vaak vast, waardoor ik erg gefrustreerd was! Nu deze aangeschaft (Ja het is even een investering) Maar meer dan zn geld waard! Beeldkwaliteit is goed, je hoort bijna ieder zuchtje. Er kunnen muziekjes op gespeeld worden. De terugspreek-functie is ietwat hard, helaas kun je dit niet aanpassen. Ook is het fijn dat de camera gedraaid kan worden. En het is in een dual-mode dus je kunt hem ook verbinden met de app op je telefoon. En deze is ook een stuk beter als de vorige! Dus ik raad deze echt wel aan!

Pluspunten

• Gebruiksvriendeljik
  • Veel Gebruiksmogelijkheden
  • Dual Mode
  • Goede kwaliteit
  • Helder Display

Thierry Isler 05-05-2020

Beeld bevriest en maakt slecht contact

Geschreven voor: Luvion Grand Elite 3 Connect

Al heel veel problemen mee gehad.
Connectie problemen, valt ontzettend vaak uit
Beeld dat bevriest (je kind is ondertussen over het bed heen geklommen terwijl je een slapend kind ziet liggen) Absoluut niet veilig dus!
Geluid van speaker in Camera op kinderkamer is van geen meerwaarde, want is beangstigend geluid, robotachtig!

Absoluut geen aanrader!!!!!

Prijs-kwaliteit verhouding dus zeer slecht!

Minpunten

• Beeld bevriest
  • Verbindingsproblemen
  • Geluid op camera

EsterS 25-04-2020

Slechte connectie

Geschreven voor: Luvion Grand Elite 3 Connect

Mooie, heldere camera van goede kwaliteit met een handig schermpje zodat je je baby goed in de gaten kunt houden. In ons niet-grote nieuwbouw huis echter een zeer slechte verbinding tussen camera en beeldscherm. Als de baby op eigen kamer ligt, is er beneden slechts 1 van de 4 streepjes bereik. Dit bereik valt soms zomaar ineens weg gedurende de avond. Product geretourneerd en een nieuwe ontvangen, maar het probleem bleef bestaan helaas.. Voor ons iets te kostbaar voor zoveel gedoe. Product gaat retour.

Pluspunten

• Helder beeld bij vol bereik
  • Goede nachtstand
  • Ingebouwde slaapmuziekjes
  • Verbinding met telefoon via app

Minpunten

• Hele slechte verbinding
  • Onbetrouwbaar
  • Batterij gaat niet hele nacht mee
  • Hoge prijs
  • Touch screen werkt niet gemakkelijk

Nick 15-04-2020

Medium enthousiast

Geschreven voor: Luvion Grand Elite 3 Connect

Je wil natuurlijk het beste voor je kleintje, en om die reden waren we enthousiast geworden over de dure Grand Elite 3 babyfoon. In de winkel zag het er al prachtig uit, scherp beeld, goed geluid én verbinding via WiFi! Ideaal voor mensen die een nieuwbouw huis hebben met betonnen vloeren leek mij.

De praktijk leert echter van niet. WiFi is top, maar de app loopt vaak vast en moet je ‘altijd aan’ houden op je telefoon. Als je naar een andere app wisselt, loopt de Luvion app vast en is hierdoor in mijn ogen onbetrouwbaar.

Wat nergens te vinden is online, is dat het ‘ouder portaal’ ofwel de monitor, gewoon via de normale weg contact maakt met de camera, en dus niet via WiFi. Dit gaat echter alleen als je op dezelfde verdieping de monitor wil gebruiken, een verdieping lager geeft het signaal dat het ouderportaal geen contact kan maken met de camera. Soms wel, soms niet, soms wel, soms niet, en dat gepaard met een gigantische irritante pieptoon, de hele avond door.

Heb je een woning jonger dan de 90’s, dan zou ik persoonlijk kijken naar een babyfoon die een extreem bereik heeft. Wellicht zijn er momenteel wél babyfoons beschikbaar waarvan ook het ouder portaal via WiFi werkt. In mijn geval dus een gigantische miskoop.

Pluspunten

• Mooie beeldkwaliteit
  • Goed geluid

Minpunten

• Slecht tot geen bereik
  • Slecht werkende app
  • Touch bediening werkt slecht

Fam. Veen 24-08-2019

Goed product met goede service

Geschreven voor: Luvion Grand Elite 3 Connect

We hebben deze babyfoon gekocht en waren direct blij mee. Goed beeld, mits je aan de voorwaarde houdt van de range waarin de camera moet liggen. Verder makkelijk te bedienen. Ook het beeldscherm laten vallen en een hele goede en snelle service gekregen van het bedrijf. We zijn energie blij mee.

Pluspunten

• Beeldkwaliteit
  • Bedienings en gemak

Minpunten

• n.v.t

Eliz1990 14-05-2019

Makkelijk en betrouwbaar

Geschreven voor: Luvion Grand Elite 3 Connect

Een dure babyfoon, maar dan heb je ook echt waar voor je geld. Het touchscreen is makkelijk te bedienen. Zelfs de camera kan je vanaf het beeldscherm bewegen. Er zijn veel opties dus iedereen kan de babyfoon gebruiken naar wens. Een fijne toevoeging is dat het scherm ook uit kan in de nacht en je vervolgens met 1 tikje tegen het scherm weer beeld hebt.

Pluspunten

• Betrouwbaar
  • Goede kwaliteit
  • Handig in gebruik

Minpunten

• Prijzig

Debbie 09-01-2021
  • Product gekregen

Luvion Grand Elite 3 connect

Geschreven voor: Luvion Grand Elite 3 Connect

Ik heb deze babyfoon van mijn ouders gekregen. Ik heb hiervoor gekozen omdat je dus heel makkelijk kunt verbinden met je smartphone en dus altijd zicht hebt op je kindje dus ook als je even een bakkie gaat doen bij de buren ;). De camera heeft pan-tilt functie, dat is top want ik heb 2 kindjes op 1 slaapkamer liggen, dus kan ik ze allebei zien. Ik kan deze babyfoon iedereen aanraden!

Pluspunten

• Pan-tilt camera
  • Connect met smartphone

Bas 06-01-2021

Zeer slecht product en slechte klantenservice

Geschreven voor: Luvion Grand Elite 3 Connect

Dure babyfoon gekocht omdat wij veel bereik wilde hebben. Binnenshuis nog geen 9 meter en al storing. Beeld loopt vast. Ook op de app!!
Bediening camera beweging gaat ook erg slecht en scherm reageert niet goed op je vingers.
Zou 250m bereik hebben.!! Klantenservice verteld dat dat in een open veld is. Wie heeft er een babykamer in een open veld. Oplichters zijn het!!

Minpunten

• Geen bereik
  • Slechte bediening
  • Klantenservice is geen service.

Jessiehannes 05-01-2021

Slecht bereik en geen verbinding met app

Geschreven voor: Luvion Grand Elite 3 Connect

We wilden graag een babyfoon met app voor als we niet thuis zijn.
Helaas, de app doet het meestal niet. Je moet hem heel vaak verversen voordat je beeld krijgt en je krijgt constant de melding dat de camera offline is.
Ook het losse schermpje heeft vaak geen connectie met de camera. Zo kan het op onze slaapkamer (ongeveer 5 meter van de camera vandaan) maar op 1 plek staan, anders is er geen bereik en blijft het ding de hele tijd piepen. Niet handig. Het schermpje geeft overigens heel veel licht af waardoor ik het echt tegen de muur moet zetten om de kamer donker te krijgen. Ik vond de kwaliteit/prijsverhouding echt slecht! Zou het niemand aanraden

Pluspunten

• In sommige huizen is er wel connectie

Minpunten

• Verbinding valt vaak weg
  • Beeld loopt vaak vast
  • App doet het hee slecht
  • Geënte duur voor wat je krijgt

De Vries 04-01-2021

Slecht bereik

Geschreven voor: Luvion Grand Elite 3 Connect

Bereik is erg slecht in huis op korte afstanden. Het piepje wat ie dan geeft om aan te geven dat hij geen bereik heeft is zo hard dat de baby er wakker van wordt. Dit is niet in te stellen. Het idee is perfect. De uitvoering slecht.

Wilrik 25-12-2020
  • Product gekregen

Prima babyfoon

Geschreven voor: Luvion Grand Elite 3 Connect

Kwaliteit van de camera/ beeld is super, bereik is prima in de woonkamer/keuken en tuin (babykamer is op de 1e verdieping). App is erg handig, eenvoudig eenmaal met wifi verbinden met één telefoon en vervolgens eenvoudig via product ID toe te voegen in andere telefoon/tablet. Zeer tevreden !

Pluspunten

• Beeldkwaliteit
  • Camera
  • App
  • Beel automatisch aan bij geluid

Marco 17-12-2020

Veel geld voor tegenvallende prestaties

Geschreven voor: Luvion Grand Elite 3 Connect

Ziet er goed uit. Beeld is niets op aan te merken.
Qua verbinding en snelheid is het een echte tegenvaller, voordat je contact hebt via de app ben je soms minuten verder. En nee, dat ligt niet aan onze eigen internetverbinding.
En de prijs die je daar dan voor betaald is echt van de zotte.
Zou ik deze aanraden? Nee, is het antwoord.

Pluspunten

• Looks
  • Beeldkwaliteit

Minpunten

• Verbinding zowel direct als via internet

Lianne 29-11-2020

Geld niet waard

Geschreven voor: Luvion Grand Elite 3 Connect

De verbinding valt erg vaak weg en ook via de app is de camera vaak offline.

Touchscreen lijkt wel op een van de eersten van jaren geleden, reageert ontzettend traag. Reageert soms ook helemaal niet.

Absoluut geen aanrader.

Minpunten

• Slecht bereik
  • Camera vaak offline voor gebruik via app
  • Touchscreen werkt traag

Marco 09-11-2020

Slechte babyfoon

Heel veel problemen mee
Connectie problemen, valt ontzettend vaak uit
Beeld dat bevriest
Verbinden met telefoon valt ook weg.

Minpunten

• Verbinding valt vaak weg
  • Geen bereik
  • Duur

Bas 01-11-2020

Rommel

Geschreven voor: Luvion Grand Elite 3 Connect

Gekocht voor 250 euro. Zou 300 meter bereik hebben. Nog geen 15 meter. Bediening gaat ook erg traag en het scherm reageert slecht op je vingers.
Miskoop van het jaar.!

Minpunten

• Slecht bereik
  • Voldoet niet aan verwachting.

L Phaff 13-09-2020

Luvion Grand Elite 3 Connect

Geschreven voor: Luvion Grand Elite 3 Connect

Het was even zoeken met het installeren van de babyfoon. Super helder beeld en heel fijn dat je vanuit de app op je telefoon kan bekijken. Muziekjes zijn fijn en je kunt ze ook alle 3 achter elkaar laten afspelen.

Pluspunten

• Helder beeld
  • Rustige muziekjes
  • Lange batterij duur

Minpunten

• Soms valt de verbinding met de app weg

Xander 03-09-2020

Werkt zeer goed

Geschreven voor: Luvion Grand Elite 3 Connect

Het geluid en bereik van de babyfoon is zeer goed. Het geluid is kraakhelder en naast het gewone bereik kan je de babyfoon ook nog via wifi koppelen met je telefoon en nog verder vanop afstand je kind bekijken/horen.
Ook is de installatie erg eenvoudig.

Pluspunten

• Bereik

Minpunten

• Beeld niet super helder

Joerie 27-07-2020

Niet kopen!

Geschreven voor: Luvion Grand Elite 3 Connect

Gezien de lovende woorden die je overal leest overgegaan tot aanschaf van de babyfoon voor ons eerste kindje. We wonen in een nieuwbouw huis wat goed geïsoleerd is, het bereik direct onder de babykamer is droevig slecht. Verbinding valt continu weg wat een irritante storingspiep geeft.
De app is ook niet gebruiksvriendelijk en om de haverklap moet je de camera opnieuw connecten..
Kortom veel geld voor een slechte babyfoon..

Pluspunten

• Camera bijstellen (als je verbinding hebt)

Minpunten

• Verbinding

Iris 19-07-2020

Geweldig

Geschreven voor: Luvion Grand Elite 3 Connect

Goed werkende babyfoon. Top met groot scherm!
Echt een aanrader. Heel gebruiksvriendelijk!

Gr ....