Luvion Grand Elite 3 Connect - Reviews

Best Reviewed mei 2019 Luvion Grand Elite 3 Connect

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op de 12 reviews die zijn achtergelaten voor de Luvion Grand Elite 3 Connect op Kieskeurig.nl.

DaniellePenninkhof 02-02-2019

Erg goede babyfoon!

Geschreven voor: Luvion Grand Elite 3 Connect

Ondanks dat we de babyfoon nu een paar weken hebben, zijn mijn verwachtingen al meer dan overtroffen! hiervoor een ander merk gehad, met alleen een camera en app. Maar die liep erg vaak vast, waardoor ik erg gefrustreerd was! Nu deze aangeschaft (Ja het is even een investering) Maar meer dan zn geld waard! Beeldkwaliteit is goed, je hoort bijna ieder zuchtje. Er kunnen muziekjes op gespeeld worden. De terugspreek-functie is ietwat hard, helaas kun je dit niet aanpassen. Ook is het fijn dat de camera gedraaid kan worden. En het is in een dual-mode dus je kunt hem ook verbinden met de app op je telefoon. En deze is ook een stuk beter als de vorige! Dus ik raad deze echt wel aan!

Pluspunten

• Gebruiksvriendeljik
  • Veel Gebruiksmogelijkheden
  • Dual Mode
  • Goede kwaliteit
  • Helder Display

Fam. Veen 24-08-2019

Goed product met goede service

Geschreven voor: Luvion Grand Elite 3 Connect

We hebben deze babyfoon gekocht en waren direct blij mee. Goed beeld, mits je aan de voorwaarde houdt van de range waarin de camera moet liggen. Verder makkelijk te bedienen. Ook het beeldscherm laten vallen en een hele goede en snelle service gekregen van het bedrijf. We zijn energie blij mee.

Pluspunten

• Beeldkwaliteit
  • Bedienings en gemak

Minpunten

• n.v.t

Marijke 02-07-2019

Luvion grand elite 3 connect

Geschreven voor: Luvion Grand Elite 3 Connect

Deze babyfoon gekozen omdat deze ook met de app werkt. In het begin wat moeite met het aansluiten met WiFi. Wat blijkt de verbinding moet 2.4 zijn en niet via 5g. Nu werkt het goed

Heleen 07-06-2019

Degelijke babyfoon

Geschreven voor: Luvion Grand Elite 3 Connect

Helder beeld goed geluid als de babyfoon het doet. Veel storing door amper bereik, terwijl de babyfoon niet ver van de camera staat. App werkt vaak niet, loopt vast.

Pluspunten

• Degelijke stevige behuizing
  • Helder beeld

Minpunten

• Veel storing
  • Slecht bereik

Regine 28-05-2019

Geweldige babyfoon als alles naar behoren zou werken

Geschreven voor: Luvion Grand Elite 3 Connect

Prima babyfoon. Groot scherm en, indien de infrarood aan gaat in het donker, ook goed beeld in het donker. Helaas slaat de infraroodfunctie bij ons meestal niet aan, terwijl het wel donker is. Betreft prijs/kwaliteit verhouding vind ik de babyfoon persoonlijk te duur. De functie via de Wi-Fi en app werkt niet altijd ondanks er wel goede verbinding is. Tevens is het snoer van de camera erg kort (2,5m). In het instructieboekje word namelijk aangeraden om de babyfooncamera op 2 meter van het kind te plaatsen wat betekend dat je maar net een stopcontact op die afstand moet hebben. Dit komt ook doordat stopcontacten meestal laag zitten en je de babyfooncamera op hoogte wil hebben om niet tegen de spijlen aan te kijken. Samenvattend: prima babyfoon als alle functies zonder storingen en naar behoren zouden werken.

Pluspunten

• Groot scherm
  • Helder beeld
  • Babyfoon kan op nachtstand

Minpunten

• Storingen via Wi-Fi en app
  • Kort snoer van camera
  • Prijzig

Eliz1990 14-05-2019

Makkelijk en betrouwbaar

Geschreven voor: Luvion Grand Elite 3 Connect

Een dure babyfoon, maar dan heb je ook echt waar voor je geld. Het touchscreen is makkelijk te bedienen. Zelfs de camera kan je vanaf het beeldscherm bewegen. Er zijn veel opties dus iedereen kan de babyfoon gebruiken naar wens. Een fijne toevoeging is dat het scherm ook uit kan in de nacht en je vervolgens met 1 tikje tegen het scherm weer beeld hebt.

Pluspunten

• Betrouwbaar
  • Goede kwaliteit
  • Handig in gebruik

Minpunten

• Prijzig

Tanja 06-05-2019

Groot scherm en helder beeld

Geschreven voor: Luvion Grand Elite 3 Connect

We hadden hiervoor al een babyfoon van luvion en waren daar heel tevreden van! Helaas was hij gevallen en moesten we een nieuwe aanschaffen. deze keer gekozen voor de grand elite 3 connect omdat deze met ook met de smartphone werkt. Tot hiertoe van dit toestel ook heel tevreden! App installeren ging goed! helder beeld, goed bereik en heel handig dat je kan meevolgen op je smartphone!

Pluspunten

• app smartphone
  • helder beeld
  • prijs/kwalieit

Minpunten

• kortere draad dan bij de vorige luvion
  • kan niet zo ver uitzoomen

Leonie Van 28-03-2019

Mooie beeldkwaliteit

Geschreven voor: Luvion Grand Elite 3 Connect

Het is best een flinke aanschafprijs maar je krijgt er zeker wat voor terug! Een erg mooie beeldkwaliteit ook als het donker is. Je hebt een paar handige opties om te kletsen of bijvoorbeeld muziek te laten horen. Daarnaast kan je de temperatuur in de babykamer bijhouden.
Superhandig is de app, want de oudermodule gaat niet heel ver qua bereik. Als je even in de tuin bezig bent of bij de buren bent kan je gewoon via de camera alles bekijken inclusief inzoomen en de camera bewegen.
Enig nadeel is dat de app via wifi 2.4ghz gaat waardoor je instellingen op je telefoon moet wijzigen en je router ook op beide frequentiebanden moet werken.

Pluspunten

• Beeldkwaliteit
  • Gebruik app
  • Opties oudermodule

Minpunten

• Bereik oudermodule
  • frequentieband app

Pierre 10-03-2019

Mooie babyfoon, veel features

Geschreven voor: Luvion Grand Elite 3 Connect

Werkt goed en plug en play. Het instellen van de app is met de instructies ook goed te doen.

Het fijne is dat de camera en de display onderling communiceren en wifi dus geen noodzaak is. Om met mobiel te kijken is wifi wel nodig, maar makkelijk in te stellen.

Het touchscreen is wel even wennen, omdat deze niet altijd even snel reageert.

De babyfoon is wel vrij aan de prijs en dat deed ons even twijfelen, tot nu toe geen spijt.

Pluspunten

• Display en camera werken ook zonder wifi
  • Goed beeld, ook in nacht

Minpunten

• Hoge prijs

Erwin 23-02-2019

Fijne babyfoon, goed geluid & helder scherm

Geschreven voor: Luvion Grand Elite 3 Connect

We hebben de Luvion Grand Elite 3 nu een paar week in gebruik. Het is een hele betrouwbare babyfoon en hij werkt goed met je iPhone met de app. De app is makkelijk te installeren en het pairen met de telefoon en ook het geleverde scherm gaat erg eenvoudig. Het beeld is erg helder en op 30 meter afstand is het signaal nog goed, ook door muren, na 30 word het wat minder en begint hij het signaal te verliezen. Bij de buren werkt hij in ieder geval prima! Fijn is ook dat de camera ook de omgevingstemperatuur meet. Je krijgt ook een push notificatie op het moment dat de temperatuur in de ruimte aan het dalen is.

Er zijn een paar kleine minpuntjes te noemen. De zoomfunctie met de app werkt niet op mijn iPhone X en wat ik ook nadeel vind dat de camera in een donkere situatie dicht op het bedje moet anders heb je bijna geen beeld. Bij ons is het vanaf de camera tot aan het bedje een meter en dan zie je al vrij weinig. Verder bevalt de Luvion Grand Elite bevalt ons tot nu toe erg goed.

Pluspunten

• Werkt met eenvoudig met oa iPhone App
  • Helder beeld bij voldoende licht
  • Aansluiten gaat eenvoudig
  • Je kan meerdere devices aansluiten
  • groot bereik

• Nachtzicht is wat onvoldoende vanaf 1 meter
  • Roteren via de app werkt wat traag

Tim 20-02-2019

Complete babyfoon met scherm én app

Geschreven voor: Luvion Grand Elite 3 Connect

De Luvion Grand Elite 3 doet wat het belooft: eenvoudige installatie, duidelijk beeld, eenvoudige bediening en vooral handig dat je de camera ook op wifi aan kunt sluiten en zo ook vanaf andere plaatsen de camera kunt bereiken via app.
De prijs is nogal aan de hoge kant, maar het is lastig om zo'n compleet product te vinden die al deze dingen aanbieden: goed beeld, gratis app, goede batterij in scherm.
Nadelen vind ik dat voor dit bedrag de bediening wat op het scherm wat simpeltjes aanvoelt. Ik had een kwalitatief beter scherm, met beter menu verwacht. Het doet wat het belooft, maar voor dit geld had hier wel wat meer werk van gemaakt kunnen worden.
Een ander nadeel is dat de app naast het gewone afsluiten ook nog gedwongen afgesloten moet worden als je niet wilt dat de app binnen een paar uur je hele batterij van je telefoon leegslurpt.

Gebruiksgemak goed, want hij is makkelijk te bedienen maar vanwege het mindere touch screen geen uitstekend.
Mogelijkheden zijn prima, had voor deze prijs misschien nog meer uitgebreid gekund
Geluidskwaliteit is prima, geen uitstekend omdat het geluid toch uit een plastic kastje komt (hoeft van mij ook niet anders)
Bereik eerlijk gezegd nog niet getest, we hebben wel een behoorlijk betonnen huis waarin telefoons het soms moeilijk hebben, de babyfoon deed het prima.
Degelijkheid is voldoende, kan weinig over zeggen na slechts een paar dagen. Ik denk niet dat je de devices veel moet laten stuiteren.

Pluspunten

• gratis app
  • er zit een scherm bij (kan uit)
  • makkelijke installatie
  • eenvoudige bediening

Minpunten

• prijs is hoog
  • app slurpt veel batterij
  • touchscreen en menu is wel heel simpel

Monique 17-12-2018

Ideale babyfoon

Geschreven voor: Luvion Grand Elite 3 Connect

We hadden de babyfoon snel aan de gang toen hij binnen was. Het is fijn dat de babyfoon te synchroniseren is met zowel de Samsung van mijn man als mijn iPhone. Bij mijn man ging het synchroniseren van de camera met de telefoon iets minder makkelijk dan bij mij, maak met de gebruiksaanwijzing kom je er zeker uit. De beeldweergave en het geluid van de babyfoon op onze telefoons is scherp, ook als je via een mobiel netwerk inlogt. Daarnaast heb je ook een dock waarop je beeld en geluid binnenkrijgt. Die gebruiken we thuis. Overall zijn we erg blij met de babyfoon en raden we de babyfoon zeker aan als je op zoek bent naar een wifi-babyfoon.

Pluspunten

• Goede beeldkwaliteit
  • Werkt met Android en iOS
  • Ook een dock voor thuis