Luvion Grand Elite 3 Connect - Reviews

Interface
wifi
Type/soort
babyfoon

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op de 29 reviews die zijn achtergelaten voor de Luvion Grand Elite 3 Connect op Kieskeurig.nl.

6,4

Janneke 02-06-2020

Slecht bereik en nog slechtere klantenservice

Geschreven voor: Luvion Grand Elite 3 Connect

Wij wilden graag een babyfoon met camera en goed bereik, gezien de grootte van onze tuin. De Luvion Grand Elite 3 zag er veelbelovend uit, dus ondanks het flinke prijskaartje toch gekocht. Alles voor ons eerste kindje. Helaas is het bereik, waarschijnlijk door goede isolatie en vloerverwarming, dramatisch slecht. In de woonkamer, welke direct onder de babykamer ligt, vermist de ouderunit continu het signaal. Gelukkig hebben we de app nog denk je dan. Maar helaas, de babyfoon staat vaker offline dan online, dus dan moet je weer de babykamer in om de camera online te krijgen. Wat een onding.

Na meerdere mails nog steeds geen reactie ontvangen van de klantenservice. Voor ons nooit meer een product van Luvion!

Pluspunten

• Groot scherm
  • App (als ie werkt)

Minpunten

• Bereik
  • Camera vaak offline

DaniellePenninkhof 02-02-2019

Erg goede babyfoon!

Geschreven voor: Luvion Grand Elite 3 Connect

Ondanks dat we de babyfoon nu een paar weken hebben, zijn mijn verwachtingen al meer dan overtroffen! hiervoor een ander merk gehad, met alleen een camera en app. Maar die liep erg vaak vast, waardoor ik erg gefrustreerd was! Nu deze aangeschaft (Ja het is even een investering) Maar meer dan zn geld waard! Beeldkwaliteit is goed, je hoort bijna ieder zuchtje. Er kunnen muziekjes op gespeeld worden. De terugspreek-functie is ietwat hard, helaas kun je dit niet aanpassen. Ook is het fijn dat de camera gedraaid kan worden. En het is in een dual-mode dus je kunt hem ook verbinden met de app op je telefoon. En deze is ook een stuk beter als de vorige! Dus ik raad deze echt wel aan!

Pluspunten

• Gebruiksvriendeljik
  • Veel Gebruiksmogelijkheden
  • Dual Mode
  • Goede kwaliteit
  • Helder Display

Thierry Isler 05-05-2020

Beeld bevriest en maakt slecht contact

Geschreven voor: Luvion Grand Elite 3 Connect

Al heel veel problemen mee gehad.
Connectie problemen, valt ontzettend vaak uit
Beeld dat bevriest (je kind is ondertussen over het bed heen geklommen terwijl je een slapend kind ziet liggen) Absoluut niet veilig dus!
Geluid van speaker in Camera op kinderkamer is van geen meerwaarde, want is beangstigend geluid, robotachtig!

Absoluut geen aanrader!!!!!

Prijs-kwaliteit verhouding dus zeer slecht!

Minpunten

• Beeld bevriest
  • Verbindingsproblemen
  • Geluid op camera

EsterS 25-04-2020

Slechte connectie

Geschreven voor: Luvion Grand Elite 3 Connect

Mooie, heldere camera van goede kwaliteit met een handig schermpje zodat je je baby goed in de gaten kunt houden. In ons niet-grote nieuwbouw huis echter een zeer slechte verbinding tussen camera en beeldscherm. Als de baby op eigen kamer ligt, is er beneden slechts 1 van de 4 streepjes bereik. Dit bereik valt soms zomaar ineens weg gedurende de avond. Product geretourneerd en een nieuwe ontvangen, maar het probleem bleef bestaan helaas.. Voor ons iets te kostbaar voor zoveel gedoe. Product gaat retour.

Pluspunten

• Helder beeld bij vol bereik
  • Goede nachtstand
  • Ingebouwde slaapmuziekjes
  • Verbinding met telefoon via app

Minpunten

• Hele slechte verbinding
  • Onbetrouwbaar
  • Batterij gaat niet hele nacht mee
  • Hoge prijs
  • Touch screen werkt niet gemakkelijk

Nick 15-04-2020

Medium enthousiast

Geschreven voor: Luvion Grand Elite 3 Connect

Je wil natuurlijk het beste voor je kleintje, en om die reden waren we enthousiast geworden over de dure Grand Elite 3 babyfoon. In de winkel zag het er al prachtig uit, scherp beeld, goed geluid én verbinding via WiFi! Ideaal voor mensen die een nieuwbouw huis hebben met betonnen vloeren leek mij.

De praktijk leert echter van niet. WiFi is top, maar de app loopt vaak vast en moet je ‘altijd aan’ houden op je telefoon. Als je naar een andere app wisselt, loopt de Luvion app vast en is hierdoor in mijn ogen onbetrouwbaar.

Wat nergens te vinden is online, is dat het ‘ouder portaal’ ofwel de monitor, gewoon via de normale weg contact maakt met de camera, en dus niet via WiFi. Dit gaat echter alleen als je op dezelfde verdieping de monitor wil gebruiken, een verdieping lager geeft het signaal dat het ouderportaal geen contact kan maken met de camera. Soms wel, soms niet, soms wel, soms niet, en dat gepaard met een gigantische irritante pieptoon, de hele avond door.

Heb je een woning jonger dan de 90’s, dan zou ik persoonlijk kijken naar een babyfoon die een extreem bereik heeft. Wellicht zijn er momenteel wél babyfoons beschikbaar waarvan ook het ouder portaal via WiFi werkt. In mijn geval dus een gigantische miskoop.

Pluspunten

• Mooie beeldkwaliteit
  • Goed geluid

Minpunten

• Slecht tot geen bereik
  • Slecht werkende app
  • Touch bediening werkt slecht

Fam. Veen 24-08-2019

Goed product met goede service

Geschreven voor: Luvion Grand Elite 3 Connect

We hebben deze babyfoon gekocht en waren direct blij mee. Goed beeld, mits je aan de voorwaarde houdt van de range waarin de camera moet liggen. Verder makkelijk te bedienen. Ook het beeldscherm laten vallen en een hele goede en snelle service gekregen van het bedrijf. We zijn energie blij mee.

Pluspunten

• Beeldkwaliteit
  • Bedienings en gemak

Minpunten

• n.v.t

Eliz1990 14-05-2019

Makkelijk en betrouwbaar

Geschreven voor: Luvion Grand Elite 3 Connect

Een dure babyfoon, maar dan heb je ook echt waar voor je geld. Het touchscreen is makkelijk te bedienen. Zelfs de camera kan je vanaf het beeldscherm bewegen. Er zijn veel opties dus iedereen kan de babyfoon gebruiken naar wens. Een fijne toevoeging is dat het scherm ook uit kan in de nacht en je vervolgens met 1 tikje tegen het scherm weer beeld hebt.

Pluspunten

• Betrouwbaar
  • Goede kwaliteit
  • Handig in gebruik

Minpunten

• Prijzig

Joerie 27-07-2020

Niet kopen!

Geschreven voor: Luvion Grand Elite 3 Connect

Gezien de lovende woorden die je overal leest overgegaan tot aanschaf van de babyfoon voor ons eerste kindje. We wonen in een nieuwbouw huis wat goed geïsoleerd is, het bereik direct onder de babykamer is droevig slecht. Verbinding valt continu weg wat een irritante storingspiep geeft.
De app is ook niet gebruiksvriendelijk en om de haverklap moet je de camera opnieuw connecten..
Kortom veel geld voor een slechte babyfoon..

Pluspunten

• Camera bijstellen (als je verbinding hebt)

Minpunten

• Verbinding

Iris 19-07-2020

Geweldig

Geschreven voor: Luvion Grand Elite 3 Connect

Goed werkende babyfoon. Top met groot scherm!
Echt een aanrader. Heel gebruiksvriendelijk!

Gr ....

Okan 11-07-2020

Beste aankoop ever

Geschreven voor: Luvion Grand Elite 3 Connect

Product is uitstekend. Heb het gekocht bij bol.com. Was nog onderzoekende welk product ik wilde maar dit was toch mijn beste keuze

Julia Kolkman 05-06-2020

Fijne babyfoon!

Geschreven voor: Luvion Grand Elite 3 Connect

Een fijne babyfoon die makkelijk te installeren is. Binnen een paar minuten hadden ik en mijn vriend een goed werkende app en het beeld op het scherm deed het ook haarscherp, geluid is goed en leuke muziekfunctie erop die mijn zoontje heel interessant vindt! Aanrader.

Milan Baars 25-05-2020

Uitstekend product

Geschreven voor: Luvion Grand Elite 3 Connect

Product werkt naar behoren. Hoewel wat aan de prijzige kant werkt het systeem prima, met duidelijke instructies. Camera is scherp en nacht zicht is goed. Alleen het bereik is niet super ver maar daar gebruiken we toch de app voor.

Pluspunten

• Beeldkwaliteit
  • Gebruiksvriendelijk
  • Vormgeving

Minpunten

• Bereik

Loes 24-05-2020

Grand elite 3 connect

Geschreven voor: Luvion Grand Elite 3 Connect

Fantastische babyfoon. Hele fijne camera, goed geluid. Mooie kwaliteit scherm. Werkt fantastisch! Heel blij mee!

A 14-04-2020

Zonde van het geld

Geschreven voor: Luvion Grand Elite 3 Connect

Deze babyfoon is echt zonde van het geld, zelfs wanneer de camera en het beeldscherm 2 meter uit elkaar staan heb je maar 2 in plaats van 5 streepjes bereik. Volgens Luvion kan dit komen door alle apparatuur die met wifi werken, ook van de buren etc. Dus als je (buren met) een wifi verbinding hebt zou ik dit product niet aanbevelen ;-). De babyfoon is voor ons onbruikbaar dus we hebben een nieuwe moeten kopen van een ander merk (€170 goedkoper en vol bereik door het hele huis ..) weggegooid geld helaas.

Pluspunten

• Ziet er mooi uit

Minpunten

• Duur
  • Werkt zeer slecht

SURYA 10-02-2020

Luvion

Geschreven voor: Luvion Grand Elite 3 Connect

Het is het geld waard.je kunt de camera draaien via de telefoon ook omdat je er een app op heb.zodra je even de deur uit bent kun je via je telefoon kijken hoe de kleine slaap.je kunt er muziekjes op afspelen en terug spreken .ook via de app .Heb er totaal geen spijt van.en raad het echt ieder ander aan

Thierry Isler 09-01-2020

Mis koop van het jaar

Geschreven voor: Luvion Grand Elite 3 Connect

We hebben erg veel problemen met de Luvion, heel slecht ontvangst terwijl we een houten vloer hebben een afstand als 4/5 meter haalt hij niet. Verder zijn er geen anderen bronnen die een storing kunnen veroorzaken. Ik heb heel veel spijt van dit product.

Minpunten

• Zeer slecht ontvangst
  • Veel te duur (verhouding)

Marika 05-01-2020

Duidelijk scherm

Geschreven voor: Luvion Grand Elite 3 Connect

Superfijne babyfoon. Plug & Play. Goed bereik. Helder scherm. Kan ook via app op telefoon bediend worden.

Ontevreden 26-12-2019

Waardeloos!

Geschreven voor: Luvion Grand Elite 3 Connect

Waardeloos product. Totaal geen ontvangst, valt steeds uit. We hebben een houten vloer, tussen woonkamer en slaapkamer, maar totaal geen verbinding.
Spijt van de aanschaf. Ons zoontje kan daarom niet alleen boven slapen, tenzij we steeds naar boven blijven lopen.

Pluspunten

• Goed beeld indien het functioneel is, zelden dus.

Minpunten

• Slechte verbinding, ontvangst
  • Niet bruikbaar

Elinestr 27-11-2019

Fijne babyfoon

Geschreven voor: Luvion Grand Elite 3 Connect

Gekocht omdat door een software update onze philips avent uGrow babyfoon niet meer deed wat hij twee jaar geleden wel deed.
Ik was op zoek naar een alternatief waarmee ik zowel thuis als onderweg mijn baby kan bekijken. En deze werkt heel fijn, maar vooral door het aparte scherm. Dat werkt heel snel en goed. De app werkt ook goed maar een minpunt is dat hij het geluid niet op de achtergrond blijft afspelen. Je moet dus in de app blijven om te horen of je baby nog slaapt. Als je uit de app gaat geeft hij wel notificaties, maar dan weet je niet of je baby huilt of dat er bijv. Buiten lawaai is. Dan moet je elke keer de app openen. Dat was ook mijn probleem met de ugrow na de software update. Maar omdat deze ook een alternatief heeft (scherm) vind ik deze prettiger dan de ugrow. De app gebruik je toch minder maar ik vind het een veilig gevoel als ik hem op afstand kan bekijken. De installatie van de app is ook eenvoudiger dan de philips ugrow.

Een ander verbeterpunt zou zijn om een klemmetje erbij te leveren zodat je de camera aan het ledikant kan bevestigen

Pluspunten

• Zowel met wifi onderweg als thuis met scherm
  • Makkelijke installatie

Minpunten

• De app draait niet op de achtergrond
  • Geen klemmetje om aan het ledikant te bevestigen

Ruben 26-11-2019

Veel storing. Geen aanrader (3 stuks gehad)

Geschreven voor: Luvion Grand Elite 3 Connect

Ik raad her sterk af om deze te kopen. Aan het begin werkte het ok, maar al na een paar weken verbrak de verbinding steeds (korte afstand).

Contact gehad met Luvion en nieuwe gekegen. Zelfde verhaal. Dit tot 3x toe. We krijgen geen geld terug, terwijl het product echt niet deugt.

Bespaar je de frustratie om steeds te moeten resetten als je kindje ligt te slapen. Hebben wij nu ook gedaan. Weg geld, maar scheelt een hoop frustratie.

Minpunten

• Veel storing
  • Vaak resetten
  • Slechte service