VeiligKopen.nu - Reviews & Ervaringen

VeiligKopen.nu stelt zich voor

Deze score is gebaseerd op 391 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

K.K 08-07-2020

2e keer dat we wat besteld hebben bij Veiligkopen.nu
Veel keuze en alles duidelijk beschreven.
Snel en keurig geleverd.
Vorige keer een mankement aan de vriezerdeur. Ook deze snel verholpen.
Prettig bedrijf!

phloxrabbit 08-07-2020

Kon van minuut tot minuut zien wanneer pakket geleverd zou worden. Stond foutje in dat burenlevering was toegestaan, dat was niet want ik had op mijn werk laten bezorgen, mailgestuurd en gelijk antwoord, top!!

Paul 06-07-2020

Ik zocht een inventum inductie kookplaat, niemand kon hem leveren, maar dit bedrijf had hem gewoon op voorraad!!.
Zaterdag besteld en betaald, maandag erop bezorgd, dat is pas Service met de grote "S", hier word ik gewoon vrolijk van.

Eline 06-07-2020

We hebben er een wasmachine gekocht. Prima service, snelle en goede levering.

ron rabbelier 06-07-2020

een fijne overzichtelijke webshop, een prima klantvriendelijkheid met vriendelijke medewerkers in de winkel en ook de medewerkers van het transport zijn zeer net en vriendelijk, maar vooral behulpzaam!

Fatima 05-07-2020

Dit is de derde keer dat ik hier wat heb besteld. En wederom voor de derde keer supertevreden! Niet alleen over de producten maar ook over de service. Snelle levering en bij evt vragen is de lijn kort. Voor mij is dit mijn vaste adres voor huishoudelijke apparaten.

Fam. Mei 03-07-2020

Zeer snelle bezorging, goed op de hoogte gebracht van het tijdsbestek van levering. Het type koelkast die ik had besteld was uitverkocht en ik kreeg als vervanging een duurder exemplaar voor dezelfde prijs...keurig!

Endre 03-07-2020

Goede omschrijving van het geen wat je wilt aankopen. Makkelijk navigeren door de site.

Rauf 02-07-2020

Ik heb meerdere keren witgoed apparatuur voor mezelf en mijn ouders bij Veiligkopen.nu besteld. De website is heel duidelijk en goed ingedeeld, jij vindt dus heel snel wat je zoekt. Assortiment is heel ruim en verschillend. Alles is heel Scherp geprijsd en dat zeg ik echt uit ervaring. Jou product wordt de volgende dag netjes en zoals afgesproken bij jou bezorgd. Gewoon een Top webwinkel

René 01-07-2020

Mijn oude energie slurpende inbouwkoel/vrieskast (158cm hoog) was dringend aan vervanging toe en zoekend op internet bleek er maar een beperkt aanbod met die hoogte en functies te zijn, die in mijn keuken paste. Modellen van Siemens/Bosch en Liebherr. Uiteindelijk voor een Bosch met A+++ energielabel gekozen (KIS77AD40). Veiligkopen.nu bleek deze te kunnen leveren en dus daar besteld via hun website en betaald met Ideal. Het zag er allemaal professioneel en veilig (thuiswinkel waarborg) uit.
Omdat de koel/vrieskast niet op voorraad was, moest deze bij de fabrikant besteld worden, waardoor de levertijd wat langer bleek te zijn. Voor mij geen punt, want het uitbouwen van de oude koelkast, verwijderen van de deurpanelen etc. vroeg de nodige tijd. Maken van de afspraak met Dynalogic voor de leverdag ging ook gemakkelijk en via track en trace kon het allemaal goed gevolgd worden. Enige minpuntje was dat er enige discussie was met Dynalogic bezorgers of de achterdeur van mijn huis ook onder de drempelbezorging viel. De koel/vrieskast is uiteindelijk wel gewoon binnen gezet en de oude mee terug genomen. Al met al ben ik zeer tevreden over het gehele verloop van de bestelling en Veiligkopen.nu
René
VK864314

Westerbroek 01-07-2020

Eigenlijk een 9.5.
Bestellen gaat erg eenvoudig , goede informatie over waar de bestelling zich begeeft.
Nette en vriendelijke bezorgers.

Gert 01-07-2020

We kochten een vaatwasser van Bosch bij VeiligKopen.nu. Omdat zij de gewenste machine als goedkoopste aanboden was de deal snel geregeld via de site. Al de volgende dag werd het apparaat thuis afgeleverd. Wat een snelle service!
Beetje jammer dat de bezorgers van DynaLogic erg veel haast hadden. Ze namen gelukkig wel de tijd om de vaatwasser over de 1e drempel te zetten maardat was het dan ook. Beetje meer service door ook de machine aan te koppelen en het afval mee te nemen zou leuker zijn geweest. Okee, ze zijn dan wel de goedkoopste en daarvoor zal die 30 euro dan wel zijn geweest.
Dat is dan onze eigen schuld....... het aansluiten is voor een leek als ik toch ook zo gebeurd.

Rick van Bijlevelt 01-07-2020

Via mijn zoekmachine kwam ik uit op verschillende websites. De site van veiligkopen.nu zag er veilig en overzichtelijk uit. Daarnaast ook de scherpste prijs. Qua levering ook enorm tevreden!

E. de Wit 30-06-2020

Deze shop maakt waar wat andere alleen maar roepen! Toch een kleine "maaaarrrrr".... Ze hebben me uitgedaagd voor de laagste prijs en daar konden ze helaas niet in mee... Ging om 25 Euro... Das toch een lekker flessie! Neemt niet weg dat de snelheid waarmee het is gegaan verbluffend is geweest... en de bezorging! Hij met steekkar en al achter mijn fiets aan, niet te zuinig... moest 300 meter met dat apparaat zeulen... Zijn reden: hij moest toch trainen om zijn conditie op te vijzelen... Geweldig! Dus shop een 9 (als die prijs omlaag was zeker een 10) en die bezorging sowieso een dikke 10+

Stijn De B 30-06-2020

Een uitgebreid aanbod van toestellen.
We hadden een vaatwasser gekozen en besteld. Nog geen kwartier later kregen we al een bericht dat deze jammer genoeg niet meer beschikbaar was met een alternatief (minstens evenwaardig) op onze keuze.

We hebben direct gereageerd. De verzending heeft iets langer geduurd maar dat deert niet.
Uitstekende service...

Henry 29-06-2020

Positief over Veiligkopen. Goede service en komt leveringsafspraak na. De bestelde combimagnetron is netjes in afgeleverd.

Bas 29-06-2020

Een prettige winkel om zaken te doen. Goede service en snelle levering. Goed assortiment

Arda laan 29-06-2020

Het was een goeie service en dag ervoor besteld , dag er na in huis. Vriendelijke mensen die het kwamen leveren. Oude koelkast weer mee terug genomen. Helemaal top!

Paula 27-06-2020

Op vrijdag aan het einde van de middag een Bosch koelkast besteld en de volgende dag in de middag bezorgd. Vriendelijke bezorger en de koelkast is in perfecte staat afgeleverd. Helemaal
Top! 👍🏼

Paula
VK871489

Peter 27-06-2020

Alles duidelijk omschreven prijs technisch zeer interessant,vriendelijke bezorgers stipt op tijd zeer behulpzaam leveren top producten voor eerlijke prijs.In een woord ik kan het iedereen aan bevelen,gewoon echt super!

Robert 26-06-2020

Super goede en snelle service. Betrouwbaar en eerlijk in de communicatie op de mail.

Jan 26-06-2020

We hadden nog wat vragen voordat we het artikel kochten. Zijn hier netjes te woord gestaan. De site is netjes en overzichtelijk. De jongens, die de koelkast brachten, waren netjes en behulpzaam.

Dick 26-06-2020

Goede producten en goede service. Bovendien een hele snelle bezorging. Prima!!

PW 25-06-2020

Snelle levering. Duidelijke mails die je op de hoogte houden van de bestelstatus. Tevens kregen wij een nieuwer model voor de prijs van het oude model. Nemen je oude apparaat gratis mee. Hier moet je bij de meeste winkels extra voor betalen.

Bruggink 25-06-2020

Wederom alles prima voor elkaar. Snelle en correcte levering. Eerste keer en koelkast nu een wasmachine. Zoals omschreven.