Tummers - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Tummers.

Tummers stelt zich voor

EP:Tummers is een jong familie bedrijf sinds 1923 en is de grootste vakspeciaalzaak van Limburg op het gebied van consumentenelektronica. Bij EP:Tummers koopt u zonder zorgen. U kunt erop vertrouwen dat alles perfect en vakkundig voor u wordt geregeld. Wij werken uitsluitend met de beste merken. Kenmerkend voor al onze medewerkers is de grote deskundigheid en de uitgesproken klantgerichte mentaliteit. Daarnaast hebben we een eigen Service Center waar u 7 dagen per week terecht kunt. Niet alleen in de winkel maar ook telefonisch en online geven wij ondersteuning!

Deze score is gebaseerd op 73 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

9,3

Jules 03-12-2020

Goede service en uitleg van het aangeschafte artikel vóór de koop.
Duidelijk en niet toewerkend naar een bepaald product. Onpartijdig en objectief.
Een reden om terug te gaan naar de winkel en niet via internet te kopen
Officiële reactie van EPTummers.nl 04-12-2020

Bedankt voor je beoordeling Jules, wat fijn om te lezen dat je zo goed geholpen bent in onze winkel. Wellicht tot de volgende keer.

Chris 03-12-2020

Koop alles bij Tummers dan kan je zien wat je koopt met een vakkundige uitleg waar iedereen het begrijpt hoe het werkt.
Officiële reactie van EPTummers.nl 04-12-2020

Hoi Chris, bedankt voor je beoordeling. Wat fijn om te zien dat je goed geholpen bent in onze winkel. Mocht je nog vragen hebben oren we dat natuurlijk graag.

Peter 03-12-2020

Ter zake kundige verkoper die goedkoper en gelijkwaardig alternatief voorstelde. Keuze is uitgebreid en de voorraad kan aangevuld worden uit andere filialen. Afspraak werd keurig nagekomen en monteur voerde ook een betere opstelling uit als de aanwezige. Oude spullen werden netjes afgevoerd.
Officiële reactie van EPTummers.nl 04-12-2020

Bedankt voor je beoordeling Peter, fijn om te zien dat je tevreden bent! Mochten we nog iets voor je kunnen beteken horen we dat natuurlijk graag.

M. Emond 20-11-2020

Zoals altijd heeft Tummers service hoog in het vaandel. Vriendelijk personeel, goede voorlichting in de winkel. Snelle levering. Wat ik toppie vond, is dat ze heel coronaproof te werk gingen. Maskers dus op en wij waren gevraagd, dat zelfde te doen. Kun je niet van iedere firma zeggen. Monteurs hebben het fornuis uitgepakt en aangesloten. Oude fornuis tegen kleine vergoeding meegenomen. Alle lof!
Officiële reactie van EPTummers.nl 04-12-2020

Bedankt voor de beoordeling. Wat fijn om te lezen dat jullie tevreden zijn en bedankt voor het mooie compliment.

Smits 19-11-2020

Topservice en vriendelijkheid., ook bij het afleveren van de apparatuur goede uitleg.
Officiële reactie van EPTummers.nl 20-11-2020

Bedankt voor je beoordeling. Fijn om te lezen dat je tevreden bent. Mochten we nog iets voor je kunnen betekenen horen we dat natuurlijk graag.

Ans 18-11-2020

Via internet gekochte vaatwasser, op voorraad vlgs website, bleek later showroomapparaat te zijn. Geen reactie op mail, na 1 week nog steeds niets gehoord (site geeft aan binnen 2 werkuren). Klantenservice ondeskundig aan de telefoon. Vaatwasser betaald bij online aankoop. Géén korting bij afhalen op het showroommodel!
Officiële reactie van EPTummers.nl 19-11-2020

Hallo Ans,

Bedankt voor je beoordeling. Wat vervelend om te lezen dat je niet tevreden bent. Graag zouden we contact met je opnemen om te bekijken of we samen tot een passende oplossing kunnen komen. Zou je een mail kunnen sturen naar info@eptummers.nl dan nemen we contact met je op.

zeker 18-11-2020

vlotte en beleefde bediening en goede voorlichting wat betreft prijs enz.meerdere aanbiedingen
Officiële reactie van EPTummers.nl 18-11-2020

F. Crins 18-11-2020

Mooie winkel, overzichtelijk met deskundig personeel. Vriendelijke bezorgers die de tv perfect hebben geïnstalleerd.
Officiële reactie van EPTummers.nl 18-11-2020

Bedankt voor je beoordeling. Fijn om te lezen dat je tevreden bent. Mochten we nog ergens mee kunnen helpen horen we dat natuurlijk graag.

Peter 17-11-2020

Ben niet i n de winkel geweest, maar alles online en via de telefoon geregeld. Prima advies en alles uitstekend afgehandeld. Plaatsen, installeren en ophangen is uit denkunst gegaan en ben zeer te spreken over de bezorgers.
Officiële reactie van EPTummers.nl 17-11-2020

Dankjewel voor je beoordeling Peter, goed om te lezen dat je tevreden bent over je online/telefonische aankoop. Fijn dat ook de bezorging door onze monteurs naar wens was.

Ad 17-11-2020

Een winkel met ruime keuze waar je als klant nog echt goed geïnformeerd en behandeld wordt.
Officiële reactie van EPTummers.nl 17-11-2020

Bedankt voor je beoordeling Ad, fijn om te lezen dat je tevreden bent. Mochten we nog iets voor je kunnen betekenen horen we dat natuurlijk graag.

Yvonne Linssen 16-11-2020

Tummers (Echt) geeft goed advies, levert de apparatuur keurig en tijdig af, vriendelijk personeel en goede service achteraf!
Officiële reactie van EPTummers.nl 17-11-2020

Dankjewel voor je beoordeling Yvonne, fijn om te lezen dat je tevreden bent over onze winkel in Echt. Mochten we nog iets voor je kunnen betekenen horen we dat natuurlijk graag.

Marco 16-11-2020

Vorige week een Samsung televisie bij tummers gekocht ! Zeer tevreden over de prijs en goed advies gekregen van een medewerker. Ik zal hier zeker terug komen en mensen dit bedrijf aanraden!

Hallo Marco,

Dankjewel voor je beoordeling en het mooie cijfer. Fijn om te lezen dat je tevreden bent. Tot ziens in onze winkel!

Tummers Tegelen 16-11-2020

Keurig en goed advies en meegedacht aan een oplossing van ons probleem. Nette overzichtelijke winkel goed bereikbaar en parkeerruimte
Officiële reactie van EPTummers.nl 16-11-2020

Bedankt voor je beoordeling. Fijn om te lezen dat je tevreden bent over onze winkel in Tegelen. Mochten we nog iets voor je kunnen betekenen horen we dat natuurlijk graag.

Fred Buijs 15-11-2020

Prettig personeel, super service, goede uitleg over het apparaat.
Levering volgens afspraak en prima in orde.

Hallo Fred,

Dankjewel voor je beoordeling. Fijn om te lezen dat je tevreden bent. Mochten we nog ergens mee kunnen helpen horen we dat natuurlijk graag.

M Kusters-Ingeveld 14-11-2020

Omdat uit de combi Magnetron , van Siemens, aan de deur vlammetjes kwamen, ging ik naar EP Tummers voor informatie. Het viel me op dat ze behulpzaam en vriendelijk waren, en goed advies gaven. Dat advies heb ik eerst opgevolgd, maar zonder resultaat. Ze probeerden niet meteen iets aan te'' smeren ", daarom zijn we terug gegaan en kan ik nu weer naar hartenlust bakken.
Officiële reactie van EPTummers.nl 16-11-2020

Bedankt voor je beoordeling, fijn om te lezen dat je tevreden bent met het advies van onze collega! Mochten we nog iets voor je kunnen betekenen horen we dat natuurlijk graag.

Wiet 12-11-2020

Ruim aanbod van alle bekende merken tegen concurrerende prijzen. Mooie ruime winkel. Vakkundig en vriendelijk personeel. Makkelijk bereikbaar. Gratis parkeergelegenheid voor de deur.
Officiële reactie van EPTummers.nl 16-11-2020

Hallo Wiet, bedankt voor je beoordeling. Fijn om te lezen dat je tevreden bent. Wellicht tot ziens in onze winkel.

Theo 11-11-2020

Winkel bezocht met idee om een nieuwe vaatwasser te kopen ter vervanging oude. Door uitgebreid advies een andere keuze gemaakt dan we via internet gezien hadden en beter past. De montage door de monteur was perfect. Zeer precies uitgevoerd en prima passend.
Officiële reactie van EPTummers.nl 16-11-2020

Hallo Theo, bedankt voor je beoordeling en het mooie cijfer. Fijn om te lezen dat je tevreden bent over het advies en de montage! Mochten we nog iets voor je kunnen betekenen horen we dat natuurlijk graag.

EP Tummers Panningen 10-11-2020

Overzichtelijke inrichting, betrouwbaarheid, goede service en deskundigheid. dichtbij ,
Officiële reactie van EPTummers.nl 16-11-2020

Bedankt voor je beoordeling, fijn om te zien dat je tevreden bent.

Mochten we nog ergens mee kunnen helpen horen we dat natuurlijk graag.

JohnC 09-11-2020

Ik koop al jaren bij EPTummers zij helpen je graag en zijn behulpzaam bij het zoeken naar het juiste produkt en service staat bovenaan.
Officiële reactie van EPTummers.nl 10-11-2020

Hallo John,

Bedankt voor je beoordeling en het mooie cijfer. Wat fijn om te lezen dat je tevreden bent over het advies en onze service. Wellicht tot ziens.

J. Stultjens 03-11-2020

Ik had via een zwager gehoord dat U een mooie winkel had in Weert en was toe aan een nieuwe tv dus ik
ben gaan kijken en het werd me direct duidelijk hier koop ik mijn TV, vriendelijke verkoper en goede
informatie ik ben diezelfde middag teruggegaan met mijn vrouw en we hebben 2 TV s gekocht een voor mijn zoon, ik heb een prima gevoel over dit bedrijf en zal er blijven terugkomen
Officiële reactie van EPTummers.nl 10-11-2020

Bedankt voor je beoordeling en wat fijn om te lezen dat jullie zo tevreden zijn over onze winkel in Weert. Fijn dat jullie naar wens geholpen zijn. Mochten we nog ergens mee kunnen helpen horen we dat natuurlijk graag.

Anne 02-11-2020

Super kleinschalige service. Kennen je bij naam en zijn zeer kundig in het geven van een passend advies/ alternatief.
Een vaste klant waarderen ze, fijn deze klantenservice
Officiële reactie van EPTummers.nl 02-11-2020

Dankjewel voor je beoordeling Anne, wat fijn om te lezen dat je tevreden bent. Mochten we nog ergens mee kunnen helpen horen we dat graag.

Janssen 01-11-2020

Kom al jaren lang in deze zeer klantvriendelijke winkel . Men heeft een grote keuze en een groot
assortiment.
Ook de niet opdringerige houding van het personeel stel ik zeer op prijs. Men geeft uitvoerige toelichting en advies en laat de klant vrij in zijn besluit.
Officiële reactie van EPTummers.nl 02-11-2020

Bedankt voor je beoordeling. Fijn om te lezen dat je tevreden bent over de manier waarop je word geadviseerd in onze winkel. Mochten we nog ergens mee kunnen helpen horen we dat natuurlijk graag.

Nakky 31-10-2020

Professioneel en zeer behulpzaam personeel. We kregen zelfs een pak koffie bij de espressomachine.
Al met al zeer tevreden.
Officiële reactie van EPTummers.nl 02-11-2020

Bedankt voor je beoordeling en het mooie cijfer. Fijn om te lezen dat jullie tevreden zijn. Mochten we nog ergens mee kunnen helpen horen we dat natuurlijk graag.

AnVu 31-10-2020

Vooral het direct meedenken welke onderdelen ik nodig had en de snelle levering bepaalde mijn beoordeling. Vooral de vriendelijkheid medewerkers maakt het winkelen op deze manier aangenaam.
Officiële reactie van EPTummers.nl 02-11-2020

Bedankt voor je beoordeling, goed om te lezen dat je tevreden bent. Mochten we nog ergens mee kunnen helpen horen we dat natuurlijk graag.

Jos Jeucken 30-10-2020

Enkele weken geleden bij Tummers in Tegelen geweest voor een inbouwkoelkast.
Om de juiste koelkast te vinden ,voor onze oudere keuken ,was zo makkelijk nog niet.
Maar dankzij de uitstekende hulp van het personeel uit Tegelen, toch de juiste koelkast gevonden en door eigen monteurs van Tummers perfect geplaatst !
Alles gerealiseerd door vakkundig personeel!
Officiële reactie van EPTummers.nl 02-11-2020

Bedankt voor je beoordeling en het mooie cijfer. Wat fijn om te lezen dat je tevreden bent over de manier waarop je geadviseerd bent in onze winkel in Tegelen. Mochten we nog ergens mee kunnen helpen horen we dat natuurlijk graag.