Tummers - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Tummers.

Tummers stelt zich voor

EP:Tummers is een jong familie bedrijf sinds 1923 en is de grootste vakspeciaalzaak van Limburg op het gebied van consumentenelektronica. Bij EP:Tummers koopt u zonder zorgen. U kunt erop vertrouwen dat alles perfect en vakkundig voor u wordt geregeld. Wij werken uitsluitend met de beste merken. Kenmerkend voor al onze medewerkers is de grote deskundigheid en de uitgesproken klantgerichte mentaliteit. Daarnaast hebben we een eigen Service Center waar u 7 dagen per week terecht kunt. Niet alleen in de winkel maar ook telefonisch en online geven wij ondersteuning!

Deze score is gebaseerd op 73 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

9,3

Jack 21-12-2020

Zeer fijne winkel met aardig personeel. Staan je altijd vriendelijk te woord en helpen met een glimlach.

Tevens hebben we al een paar maal gebruik gemaakt van de kook workshops die allemaal even leuk en leerzaam zijn.
Officiële reactie van EPTummers.nl 29-12-2020

Hoi Jack,

Bedankt voor je beoordeling, wat fijn om te lezen dat je tevreden bent. En wat leuk dat je hebt deelgenomen aan onze kookworkshops!

Helene 20-12-2020

Deskundige medewerkers die goed luisteren naar je wensen. Tevens biedt EP Tummers een uitstekende service!
Officiële reactie van EPTummers.nl 29-12-2020

Hoi Helene,

Kelsey 17-12-2020

Ik vind Tummers een hele fijne winkel. Witgoed hier gekocht, ze hebben goed advies gegeven, product goed geleverd en vriendelijk uitgelegd hoe de producten werkten. Top service!!

Hoi Kelsey,

Jos 16-12-2020

Goede concurrerende aanbiedingen en daarnaast ook een hoog servicekevel. Voldoende keuzemogelijkheden en gedegen begeleiding.
Officiële reactie van EPTummers.nl 18-12-2020

Bedankt voor je beoordeling Jos, fijn om te zien dat je tevreden bent. Mochten we nog ergens mee kunnen helpen horen we dat natuurlijk graag.

W.Hommen 15-12-2020

Wij zijn in Roermond in de winkel van Tummers geweest. We hebben op ons gemak rond kunnen kijken zonder dat er gelijk een verkoper bij ons stond met de vraag,kan ik u helpen. Na onze keuze te hebben gemaakt riepen we er een verkoper bij die ons alles duidelijk en glashelder heeft uitgelegd hoe de machine werkte en wat de voor en nadelen waren tussen de machine die wij hadden uitgezocht en andere machines.De bezorging is ook heel goed verlopen. Vriendelijke bezorgers en ook een vlotte installatie. Ook de uitleg was weer duidelijk en glashelder. Alles bij elkaar gewoon top.
Officiële reactie van EPTummers.nl 18-12-2020

bedankt voor je beoordeling. Fijn om te lezen dat je tevreden bent en dat de winkel ervaring naar wens was. Mochten we nog ergens mee kunnen helpen horen we dat natuurlijk graag.

S. 14-12-2020

Personeel zeer behulpzaam en meedenkend, maakt niet uit voor welk product je zoekt
Officiële reactie van EPTummers.nl 14-12-2020

Bedankt voor je beoordeling. Wat fijn om te lezen dat je tevreden bent.

Paula 12-12-2020

Goede service en kwaliteit vriendelijke bediening,mooi op tijd bezorgd en goed verpakt, correct aangesloten, zéér tevreden.
Officiële reactie van EPTummers.nl 14-12-2020

Hoi Paula, bedankt voor je beoordeling en het mooie cijfer. Wat fijn om te lezen dat je tevreden bent. Mochten we nog iets voor je kunnen betekenen horen we dat natuurlijk graag!

C. Muijselaar 12-12-2020

Heel mooie overzchtelijk winkel, personeel is zeer klantvriendelijk, je kunt er met al je vragen terecht, ook bij het bezorgen van mijn Dony TV.
Officiële reactie van EPTummers.nl 14-12-2020

Bedankt voor je beoordeling en het mooie cijfer. Fijn om te zien dat je tevreden bent. Mochten we nog ergens mee kunnen helpen horen we dat natuurlijk graag!

Bob 11-12-2020

de mensen die er werken zijn vriendelijke mensen en geven veel aandacht aan je. ze zijn niet opdringerig en hebben verstand van zaken. super tevreden klant
Officiële reactie van EPTummers.nl 14-12-2020

Bedankt voor je beoordeling en het mooie cijfer Bob. fijn om te zien dat je tevreden bent.

Twan van Hegelsom 11-12-2020

Snelle levering, deskundig personeel. Goede prijs/kwaliteit. Groot aanbod van alle gangbare electronica.
Officiële reactie van EPTummers.nl 11-12-2020

Bedankt voor je beoordeling Twan, fijn om te lezen dat je tevreden bent.

Roy 11-12-2020

Top service!
Goede uitleg over de machines aan mensen.

Alle specificaties worden verteld waarom dit product fijner is dan de andere.

Niet op voorraad, geen probleem we bestellen hem, 2 dagen later staan ze in de bus om bezorgd te worden.

Goede communicatie over de status van je bestelling meer dan top dit!!👍

Thuis bezorgen, geen probleem, 2 man en binnen 5 minuten staan je apparaten boven.
Officiële reactie van EPTummers.nl 11-12-2020

Bedankt voor je beoordeling Roy, fijn om te lezen dat je tevreden bent met je aankoop en de bezorging. Mochten we nog iets voor je kunnen betekenen horen we dat natuurlijk graag.

Geert Van Hersel 10-12-2020

Je wordt hier altijd deskundig en vriendelijk geholpen.
Hier kun je gerust iets kopen een échte aanrader
Top service
Officiële reactie van EPTummers.nl 10-12-2020

Bedankt voor je beoordeling Geert, fijn om te lezen dat je tevreden bent! Wellicht tot de volgende keer.

J.H. Janssen 10-12-2020

Een goed uitgeruste winkel met vriendelijke medewerkers.
Vakkundige bediening en niet opdringerig, onze keuze was snel gemaakt.
Officiële reactie van EPTummers.nl 10-12-2020

Bedankt voor de beoordeling en het mooie cijfer. Wat fijn om te zien dat je dat je goed geholpen bent.

Fran Knarren 10-12-2020

Goed advies en ruime keuze en verder alles netjes afgehandeld zonder problemen
Officiële reactie van EPTummers.nl 10-12-2020

Bedankt voor je beoordeling Fran, wat fijn om te zien dat je tevreden bent. mochten we nog ergens mee kunnen helpen horen we dat natuurlijk graag.

Roberto 09-12-2020

Uitnodigende en ruim en mooi overzichtelijk opgezette winkel met breed assortiment. Personeel uitermate deskundig en stelt de klant centraal door de behoeftes van de klant als leidraad te nemen in het koopproces.
Officiële reactie van EPTummers.nl 10-12-2020

Bedankt voor je beoordeling Roberto, fijn om te lezen dat je tevreden bent. mochten we nog ergens mee kunnen helpen horen we dat natuurlijk graag.

Frank 08-12-2020

Mooie overzichtelijke winkel met een diversiteit aan artikelen, personeel weet waar ze over praten en zoeken alles voor je uit. Installatie ook mogelijk op zondag.Ook de installateurs zeer professioneel. Alles netjes ingebouwd en geen rotzooi achtergelaten.
Officiële reactie van EPTummers.nl 08-12-2020

Hallo Frank,

Bedankt voor je beoordeling en het mooie cijfer. Wat fijn om te lezen dat je tevreden bent. Mochten we nog iets voor je kunnen betekenen horen we dat natuurlijk graag.

Henk Versleijen 07-12-2020

Dichtbij, goede bereikbaarheid, compleet aanbod tegen een concurrerende prijs.
Officiële reactie van EPTummers.nl 08-12-2020

henk 06-12-2020

Site was overzichtelijk. Werd gebeld dat levering "vertraging" had (attent !), en de mogelijkheid geboden om product in winkel in Echt i.p.v. Roermond te kunnen ophalen, een heel stuk korter bij.
Betrouwbaar personeel. Gevarieerd aanbod aan elektrische apparaten
Officiële reactie van EPTummers.nl 07-12-2020

Hallo Henk, bedankt voor je beoordeling en wat fijn om te lezen dat je naar tevredenheid geholpen bent. Mochten we nog iets voor je kunnen betekenen horen we dat natuurlijk graag.

jo steine 06-12-2020

ja een 9 , want volmaakt is niemand
ik kom graag bij tummers ,hier voel ik me thuis en op mijn gemak
omdat de verkopers vakkundige adviseurs zijn die met me meedenken
Officiële reactie van EPTummers.nl 07-12-2020

Bedankt voor je beoordeling Jo, wat fijn om te lezen dat je tevreden bent. Mochten we je nog ergens mee kunnen helpen horen we dat natuurlijk graag.

Chris 06-12-2020

Koop alles bij Tummers dan kan je zien wat je koopt met een vakkundige uitleg waar iedereen het begrijpt hoe het werkt.
Officiële reactie van EPTummers.nl 07-12-2020

Hallo Chris, bedankt voor je positieve boordeling. Wat fijn om te lezen dat je tevreden bent. Mochten we nog ergens mee kunnen helpen horen we dat natuurlijk graag.

Frits van Hees 05-12-2020

Deskundig advies en oplossing gericht, klantvriendelijke benadering. kom hier al meer dan 45 jaar bij Tummers, ondanks dat Media Markt ernaast de deur een vestiging heeft. Heb toch meer vertrouwen in EP: Tummers
Officiële reactie van EPTummers.nl 07-12-2020

Bedankt voor je beoordeling Frits, wat fijn om te lezen dat je tevreden bent. Bedankt voor het mooie compliment.

Christel 05-12-2020

Keurige zaak, deskundig personeel en ook nog eens een uitgebreid assortiment
Officiële reactie van EPTummers.nl 07-12-2020

Bedankt voor je beoordeling Christel, fijn om te lezen dat je tevreden bent.

Henk Lichteveld 04-12-2020

De klantvriendelijkheid wat de winkel uitstraalt.
De EP Tummers staat bij ons hoog in het vaandel.
Het is een top winkel.
Officiële reactie van EPTummers.nl 07-12-2020

Bedankt voor je beoordeling en het mooie cijfer Henk. Wat fijn om te lezen dat je tevreden bent. Bedankt voor het mooie compliment. Wellicht tot ziens in onze winkel.

Heracles 04-12-2020

Alles keurig volgens afspraak geregeld,en aangesloten en gingen pas weg toen alles perfect werkte.
Officiële reactie van EPTummers.nl 04-12-2020

Bedankt voor je beoordeling. Wat fijn om te lezen dat je treden bent. Mochten we nog iets voor je kunnen betekenen horen we dat natuurlijk graag.

FD 04-12-2020

Na een televisie (rond black friday) erg goedkoop te hebben gezien bij concurrenten heeft EP:Tummers na contact met hun klantenservice ook bijna deze prijs gematched! De érg gewilde TV had bij concurrenten een lange levertijd 1-2 maanden, Tummers kon de TV de dag erna al leveren!
Erg vriendelijk contact via de site, mooi persoonlijk aanbod gekregen en érg snel geleverd. TV werd netjes in de woonkamer bezorgd door vriendelijk personeel.
Officiële reactie van EPTummers.nl 04-12-2020

Bedankt voor de beoordeling. Wat fijn dat je tevreden met met de aankoop van je nieuwe TV en dat alles naar wens is verlopen. Mochten we nog iets voor je kunnen beteken horen we dat natuurlijk graag.