Tummers - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Tummers.

Tummers stelt zich voor

EP:Tummers is een jong familie bedrijf sinds 1923 en is de grootste vakspeciaalzaak van Limburg op het gebied van consumentenelektronica. Bij EP:Tummers koopt u zonder zorgen. U kunt erop vertrouwen dat alles perfect en vakkundig voor u wordt geregeld. Wij werken uitsluitend met de beste merken. Kenmerkend voor al onze medewerkers is de grote deskundigheid en de uitgesproken klantgerichte mentaliteit. Daarnaast hebben we een eigen Service Center waar u 7 dagen per week terecht kunt. Niet alleen in de winkel maar ook telefonisch en online geven wij ondersteuning!

Deze score is gebaseerd op 73 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

9,3

Suzan 01-02-2021

Goede service. Geven een goede uitleg, ook online of via videobellen
Komen hun afspraken na
Officiële reactie van EPTummers.nl 01-02-2021

Bedankt voor je beoordeling Suzan, fijn om te zien dat je tevreden bent.

Riny 30-01-2021

Omdat we nu online moeten kopen, heb ik via de chat mijn bestelling geplaatst. Vriendelijk geholpen en het pakje werd keurig ingepakt thuisbezorgd!
Officiële reactie van EPTummers.nl 01-02-2021

Bedankt voor je beoordeling Riny, fijn om te zien dat je tevreden bent.

Inge 29-01-2021

Snelle service
Gedegen kennis en ervaring
Betrouwbaar
Super snelle levering
Officiële reactie van EPTummers.nl 01-02-2021

Bedankt voor je beoordeling en het mooie cijfer Inge, fijn om te zien dat je tevreden bent.

Oscar. 28-01-2021

Wij hebben voor EP Tummers in Tegelen gekozen omdat de verkopers goed weten welke spullen zij in de winkel hebben staan met goede kennis van deze spullen, echte vakmensen die weten waarover ze praten. De verkoper was vriendelijk, behulpzaam en wist absoluut waar hij over praatte. Onze volgende aankoop wordt zeer zeker bij EP Tummers gedaan.
Officiële reactie van EPTummers.nl 01-02-2021

Bedankt voor je beoordeling en het mooie cijfer Oscar, fijn om te zien dat je tevreden bent. Tot de volgende keer!

peter 28-01-2021

Shop is overzitelijk. prijs kwaliteit klopt. Levering correct wat wil je nog meer
Officiële reactie van EPTummers.nl 01-02-2021

Bedankt voor je beoordeling en het mooie cijfer Peter, fijn om te zien dat je tevreden bent.

hanny faassen 27-01-2021

de site is heel gebruiksvriendelijk daarbij kun je direct advies krijgen via de chat
Officiële reactie van EPTummers.nl 27-01-2021

Hallo Hanny, bedankt voor je beoordeling en het mooie cijfer. Fijn om te lezen dat je tevreden bent.

S. Hoffmann 26-01-2021

Ben al jarenlang tevreden klant bij EP Tummers. Ben altijd goed en kundig geholpen. Medewerkers zijn vriendelijk en doen net een stapje meer. Prettige winkelervaring.
Officiële reactie van EPTummers.nl 27-01-2021

Bedankt voor je beoordeling en het mooie cijfer. Fijn om te zien dat je tevreden bent. Mochten we nog iets voor je kunnen betekenen horen we het graag.

Linda 26-01-2021

Hele goede service, altijd paraat om vragen te beantwoorden en mee te denken. Ook de service voor wat betreft het thuis installeren was heel prettig.
Officiële reactie van EPTummers.nl 27-01-2021

Bedankt voor je beoordeling Linda, fijn om te zien dat je tevreden bent. Mochten we nog iets voor je kunnen betekenen horen we dat natuurlijk graag.

Marijon 25-01-2021

Ondanks coronatijd, winkels gesloten, voor Tummers om de hoek gekozen omdat je dan makkelijk bij moeilijkheden contact kunt opnemen. Betaal ik graag iets meer voor. Telefonisch de koop van een wasmachine kunnen doen door duidelijkheid van de verkoper. Vantevoren goed op hun makkelijke site gekeken en mijn vragen gesteld aan de telefoon. Bestelling gedaan en via de mail de papieren binnen gekregen om ook garantie aan te vragen. Dag erna bezorgd en aangeslotenvoor een klein bedrag, top levering en service!
Officiële reactie van EPTummers.nl 27-01-2021

Bedankt voor je beoordeling Marijon. Wat fijn om te zien dat je naar tevredenheid geholpen bent, ook nu de winkels gesloten zijn. Mochten we nog iets voor je kunnen betekenen horen we dat natuurlijk graag.

Johan Bartels 25-01-2021

Een top -shop !
Prima, zakelijke informatie met toch een persoonlijk tintje.
Vlotte afhandeling, puike service !

Hoi Johan,

Bedankt voor je beoordeling en het mooie cijfer. Fijn om te lezen dat je tevreden bent. Mochten we je nog ergens mee kunnen helpen horen we dat natuurlijk graag.

Peter 24-01-2021

Mooie overzichtelijke shop.
Met goede prijzen en goede online uitleg
Goed geholpen om de juiste keuze te maken.

Hoi Peter,

fijn om te lezen dat je tevreden bent. mochten we je nog ergens mee kunnen helpen horen we dat natuurlijk graag.

Jac 23-01-2021

Op zoek naar een nieuwe tv heb ik telefonisch contact gehad. Nadat ik aangegeven had wat mijn wensen waren, werd er op een vakkundige wijze uitgelegd wat en waarom welke mogelijkheden er voor mij waren. Hierop heb ik voor mij een goede keuze kunnen maken.
De levering werd op het aangegeven tijdstip door de eigen bezorgdienst uitgevoerd. De vriendelijke en kundige bezorger heeft de tv opgehangen, aangesloten en uitleg gegeven over het gebruik en mogelijkheden.

Hoi Jac,

fijn om te lezen dat je tevreden bent. Fijn dat het advies en de levering naar wens was. Mochten we je nog ergens mee kunnen helpen horen we dat natuurlijk graag.

Suzy 23-01-2021

Was aangenaam verrast door de prijs, mede door een actie waardoor ik nog goedkoper uit was en en extra artikel gratis erbij had.
Levering op de dag en het tijdstip van mijn voorkeur. Vriendelijke, beleefde bezorgers.

Hallo Suzy,

Ine 23-01-2021

Steeds krijg ik goed advies, het is super aardig en behulpzaam personeel en je hebt snelle service. Wat kun je nog meer wensen.
Officiële reactie van EPTummers.nl 25-01-2021

Hoi Ine, bedankt voor je beoordeling. Fijn om te zien dat je tevreden bent! Mochten we je nog ergens mee kunnen helpen horen we dat graag.

vink 21-01-2021

Ik koop hier al jaren mijn producten, van grote dingen zoals wasmachine,droger tot ook de juiste lamp.
Omdat ik altijd tevreden ben over zowel de aanschaf als de klantvriendelijkheid, blijf ik hier mijn aankopen doen.
Service is uitstekend,zeer betrouwbaar en deskundig bedrijf.
Officiële reactie van EPTummers.nl 22-01-2021

Bedankt voor je beoordeling, wat fijn om te lezen dat je tevreden bent. Mochten we je nog ergens mee kunnen helpen horen we dat graag. Tot de volgende keer.

Gerard 19-01-2021

Alles prima geregeld, ga zo verder, heel goede webshop en duidelijk , echt een genot,
Officiële reactie van EPTummers.nl 21-01-2021

Bedankt voor je beoordeling Gerard. Wat fijn om te lezen dat je tevreden bent.

Lillian 18-01-2021

erg vriendelijk personeel zowel telefonisch en bezorgers.
Alles netjes en op tijd geleverd.
Ben erg tevreden!
Officiële reactie van EPTummers.nl 21-01-2021

Hoi Lilian,

Wat fijn om te lezen dat je tevreden bent en dat alles naar wens is verlopen. Mochten we nog ergens mee kunnen helpen horen we dat natuurlijk graag.

EP:Tummmers

Rita 18-01-2021

Omdat de winkels nu gesloten zijn het artikel online besteld .
Alles was goed duidelijk en de afhandeling was snel en overzichtelijk
Wij zijn er super blij mee.
Officiële reactie van EPTummers.nl 19-01-2021

Hallo Rita, bedankt voor beoordeling. Fijn om te zien dat je tevreden bent. Mochten we nog iets voor je kunnen betekenen horen we dat natuurlijk graag.

Jack 17-01-2021

Via telefonisch contact mijn probleem wat ik had met mijn tv aansluiting op kunnen lossen.
Benodigde producten de volgende dag in huis via PostNL.

De karwei shop van Tummers is echt een aanrader.

Hallo Jack,

Bedankt voor je beoordeling. Fijn om te lezen dat we je telefonisch hebben kunnen helpen. Mocht je nog vragen hebben horen we dat natuurlijk graag.

J.son 17-01-2021

Goede service, vriendelijke medewerkers, snelle levering in deze moeilijke tijd. Al bij al gewoon super!
Officiële reactie van EPTummers.nl 19-01-2021

Bedankt voor je beoordeling en het mooie cijfer. Fijn om te lezen dat je goed geholpen bent. Mochten we nog iets voor je kunnen betekenen horen we dat natuurlijk graag.

P.K. 15-01-2021

Het was een duidelijke webshop en de correcte houding van de medewerker via de chat heeft ons goed geholpen bij aankoop
Officiële reactie van EPTummers.nl 15-01-2021

Bedankt voor je beoordeling. Fijn dat je goed geholpen bent!

Philips trimmer/shaver 14-01-2021

Sorry I don't understand the 'figure' table above. But as I wrote in the last review, I am more than pleased with the service, help and enthusiasm from your sales team. My order arrived within 2 days and worked perfectly.
Officiële reactie van EPTummers.nl 14-01-2021

Thank you for your review. I am glad to see that you're happy with our service.

with kind regards,

J. 13-01-2021

Ondanks de lockdown, dat de winkel gesloten is. Is de service net zo goed, dan als ze gewoon open zijn. Je wordt vriendelijk te woord gestaan aan de telefoon, je wordt goed geholpen en een snelle levering. En bij de bezorging, was de medewerker ook vriendelijk en behulpzaam. Zoals altijd, koop ik hier het liefst mijn elektrische apparaten.
Officiële reactie van EPTummers.nl 14-01-2021

Bedankt voor je boordeling en het mooie cijfer, wat fijn om te zien dat je tevreden bent. Mochten we nog iets voor je kunnen betekenen horen we dat natuurlijk graag.

Royheinkens 13-01-2021

Ik was opzoek naar een senseo en ben zo op hun internet pagina terecht gekomen.
Website was makelijk en overzichtelijk
Snele afhandeling van betaling.

helma 12-01-2021

ik stond voor de deur maar die was gesloten vanwege corona. ik heb telefonisch mijn bestelling gedaan en betaald en daarna kreeg ik mijn spullen meteen mee aan de deur. geweldige service.
Officiële reactie van EPTummers.nl 12-01-2021

Bedankt voor je beoordeling Helma, fijn om te zien dat je tevreden bent. Mochten we nog iets voor je kunnen betekenen horen we dat graag.