Tummers - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Tummers.

Tummers stelt zich voor

EP:Tummers is een jong familie bedrijf sinds 1923 en is de grootste vakspeciaalzaak van Limburg op het gebied van consumentenelektronica. Bij EP:Tummers koopt u zonder zorgen. U kunt erop vertrouwen dat alles perfect en vakkundig voor u wordt geregeld. Wij werken uitsluitend met de beste merken. Kenmerkend voor al onze medewerkers is de grote deskundigheid en de uitgesproken klantgerichte mentaliteit. Daarnaast hebben we een eigen Service Center waar u 7 dagen per week terecht kunt. Niet alleen in de winkel maar ook telefonisch en online geven wij ondersteuning!

Deze score is gebaseerd op 73 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

9,3

Mischa 11-01-2021

Prima prijzen, goede service en snelle levering.
Alles netjes aangesloten conform afspraak
Officiële reactie van EPTummers.nl 11-01-2021

Bedankt voor je beoordeling Mischa, fijn om te zien dat je tevreden bent. Mochten we nog iets voor je kunnen betekenen horen we dat natuurlijk graag.

Frans Verhaegh 11-01-2021

Altijd goed advies en goede prijs/kwaliteit verhouding. Vriendelijk personeel en goede ondersteuning indien nodig. Goede bereikbaarheid winkel.
Officiële reactie van EPTummers.nl 11-01-2021

Bedankt voor je beoordeling Frans. Fijn om te lezen dat je tevreden bent. Mochten we nog iets voor je kunnen betekenen horen we dat graag.

S.Ploeger 08-01-2021

De prijs is goed zeker voor het product dat je er koop.
Snelle service en vriendelijk te woord gestaan.
Officiële reactie van EPTummers.nl 11-01-2021

Bedankt voor je beoordeling. Fijn om te lezen dat je tevreden bent.

Riny 07-01-2021

Perfecte shop, die adviseerd bij aankoop, nette prijzen hanteert met leuke acties en zeer snel levert met eigen koeriersdienst.

Daarnaast hebben wij ervaren dat ook na levering een klein probleem meteen verholpen wordt.

Zeer vriendelijk personeel op alle posten.
Kortom een winkel die zeker aanbevolen mag worden en die we niet kwijt mogen raken.

Chapeau
Officiële reactie van EPTummers.nl 11-01-2021

Bedankt voor je beoordeling Riny, fijn om te lezen dat je naar tevredenheid geholpen bent. Mochten we nog iets voor je kunnen betekenen horen we dat natuurlijk graag!

Gerry 07-01-2021

EP Tummers in Weert is een super winkel.
Wat het meeste opvalt is de oprechte vriendelijkheid en behulpzaamheid van het personeel.
Het personeel heeft verstand van zaken en geeft duidelijke en eerlijke uitleg over de producten.
De producten zijn van goede kwaliteit en de service is top.
Officiële reactie van EPTummers.nl 11-01-2021

Bedankt voor je beoordeling Gerry, fijn om te lezen dat je naar tevredenheid geholpen bent. Mochten we nog iets voor je kunnen betekenen horen we dat natuurlijk graag!

Jacob 07-01-2021

Duidelijke, rustige & begrijpelijke uitleg. Voelt niet gehaast, ze nemen de tijd waar nodig.
Officiële reactie van EPTummers.nl 11-01-2021

Bedankt voor je beoordeling Jacob, fijn om te lezen dat je naar tevredenheid geholpen bent. Mochten we nog iets voor je kunnen betekenen horen we dat natuurlijk graag!

Ton 06-01-2021

Mooie complete shop, vriendelijk en kundig personeel. Goede service.
Ruime keuze in alle kwaliteiten en prijzen.
Officiële reactie van EPTummers.nl 07-01-2021

Bedankt voor je beoordeling Ton. Wat fijn om te lezen dat je tevreden bent. Mochten we nog ergens mee kunnen helpen horen we dat natuurlijk graag.

Riet en Peter Smit 06-01-2021

De laatste vier jaar hebben we allerlei producten gekocht bij EP: Tummers. Nu we terug kijken valt ons opnieuw op dat we geweldig boffen met EP: Tummers. Gaat het om uitleg over apparaten, ruime keus en goede prijs steeds valt ons de klantvriendelijke benadering door het personeel op. Onze complimenten en hartelijke dank!
Officiële reactie van EPTummers.nl 06-01-2021

Hallo Riet en Peter, bedankt voor jullie beoordeling. Bedankt voor het mooie compliment. Mochten we nog ergens mee kunnen helpen horen we dat natuurlijk graag!

Golsteijn ton 05-01-2021

Wegens sluiting door corona winkel dicht,maar telefonisch heel goed geholpen.Uw werknemer was Niet bereid mijn pakje door de brievenbus aan te reiken en zelfs niet tegen betaling tegenover de zaak 1 broodje af te halen (grappig bedoeld). Dus opsturen was de enige remedie. Heel fijn en correct . Pakje de dag erna ontvangen. Zeer correct afgehandeld en snel geholpen dankzij Uw vriendelijke medewerker.

Hoi Ton,

Bedankt voor je beoordeling, wat fijn om te lezen dat je ondanks de maatregelen goed geholpen bent. Mochten we nog iets voor je kunnen betekenen horen we dat natuurlijk graag.

C H Cuijpers Hoeben 04-01-2021

Ben voor 100% tevreden overlevering en product.
Ook over de verkoper de uitleg over het product
Officiële reactie van EPTummers.nl 05-01-2021

Bedankt voor je beoordeling, super om te lezen dat je tevreden bent.

Hay & Mia Clabbers, Reuver 04-01-2021

Tussen Kerstmis en Oudjaarsdag begaf ons 40-jaar oud wafelijzer het. Na on-line bij EP-Tummers een nieuwe te hebben uitgezocht (scherp concurrerende prijs!) stuitten we op het probleem; hoe krijgen we dit apparaat nog tijdig in huis. Afhalen was ivm de coronamaatregelen niet toegestaan en een bezorgdienst inschakelen was geen optie ivm de feestdagen-drukte. Een medewerker van EP-Tummers die ook in ons dorp woont, bezorgde het ons nog diezelfde avond aan huis. De wafels smaakten met de jaarwisseling des te meer! Wat een service!

Hoi Hay en Mia,

Bedankt voor jullie beoordeling, wat fijn om te lezen dat jullie tevreden zijn en dat we voor jullie een passende oplossing hebben kunnen vinden! Super om te lezen dat de wafels goed gesmaakt hebben! :)

Glenn Huybregts 04-01-2021

Kundige en vriendelijke medewerkers, duidelijkheid omtrent bezorging. Al met al top service!

Hoi Glenn,

Jetten 31-12-2020

‘s Avonds om 8 uur ging de wasmachine stuk, de volgende ochtend om 10 uur stond al een nieuwe wasmachine voor de deur. Prima geholpen via de chatfunctie. Top geregeld en tegen een superprijs!
Officiële reactie van EPTummers.nl 05-01-2021

Bedankt voor je beoordeling en het mooie cijfer, wat fijn om te lezen dat je tevreden bent. Goed om te lezen dat we je naar wens hebben kunnen helpen.

Wim 31-12-2020

Wij zijn al jaren tevreden met de adviezen en service die we van EP Tummers hebben mogen ontvangen. Ik ben nog steeds iemand die graag fysiek in de winkel komt om tegen te gaan dat ik op internet bij een prijsvechter iets koop waar ik achteraf misschien een beter doordacht koop had kunnen doen. De eerlijkheid en hulp van EP Tummers is daarbij voor ons dus doorslaggevend.

Hoi Wim,

Bedankt voor je beoordeling, wat fijn om te lezen dat je tevreden bent. Mochten we nog ergens mee kunnen helpen horen we dat natuurlijk graag.

Paul Backes 31-12-2020

Via de chat goed en snel geholpen.
Levering dezelfde dag.
Betaling met pin bij de chauffeur.
En vooral was dit een goede aanbieding die ik niet kon laten schieten.

Hoi Paul,

Roland 29-12-2020

Hoewel ik redelijk wist welke tv en audio apparatuur ik wilde, nam de kundige verkoper de tijd om de voor- en nadelen uit te leggen, hoe eea werkt, etc. Uiteindelijk de tv laten ophangen door EP Tummers en dat hebben de mannen uitstekend gedaan. Vervolgens wilde ik zelf aan de slag et instellen van alles (gewoon omdat het leuk is) en dat werkte allemaal perfect.
Klein verbeterpunt: twee dagen voor levering een telefoontje dat de beschikbare soundbar al eens uit de doos was bij een klant die heb heeft teruggegeven omdat hij te groot was. Ik vond dat wat vreemd. Even later belden ze dat er toch een hele nieuwe was. Een overbodig telefoontje, maar verder alles helemaal goed. Fijne service en medewerkers.

Hoi Roland,

Bedankt voor je beoordeling, wat fijn om te lezen dat je tevreden bent over onze service en medewerkers. en natuurlijk bedankt voor de tip.

Erik 27-12-2020

Mooie lokale winkel met veel keus en goede service zoals op zolder plaatsen van een wasmachine!

Hoi Erik,

Ton 27-12-2020

Het complete plaatje.: goede keus, deskundige verkopers en installateurs. Prima service!

Hoi Ton,

GM. Madou 26-12-2020

Timmers Panningen, wel verschil in filiaal Horst bv service tot aan de voordeur.
Officiële reactie van EPTummers.nl 29-12-2020

Bedankt voor je beoordeling. Wat vervelend om te zien dat je niet helemaal tevreden bent. We nemen graag contact met je op, zou je een mail willen sturen naar info@eptummers.nl. We nemen graag contact met je op om te zien of we nog iets voor je kunnen betekening.

har 26-12-2020

mooie Sonos installatie gekocht.
prijs beter dan elders, zelfs met Black Friday voordeel.
geweldige aanbieding. goede service. perfect gewoon.

Hoi Har,

armand 26-12-2020

Goede afspraken, allemaal nagekomen. Ook goed advies over aankoop. Daarna nog goede after sales. Dhr Bongaetrs van de vestiging Roermond heeft ons uitstekend geholpen. EP: Tummers kan blij zijn met zo'n goede kracht. Andere (web-)winkels kunnen een voorbeeld aan deze zaak nemen!!

Hoi Armand,

Bedankt voor je beoordeling en het mooie compliment. Wat fijn om te lezen dat je tevreden bent. Mochten we nog iets voor je kunnen betekenen horen we dat natuurlijk graag.

Alexandra Voncken 26-12-2020

Mijn vaatwasser begaf het van het ene op het andere moment 's avonds laatop een woensdag. Maakte kortsluiting dus er moest snel wat anders komen. Huiswerk gedaan die avond en de dag erna EP Tummers Echt gebeld met mijn wensenlijstje. Aangezien ik door corona niet naar de winkel kon heeft de medewerker mij n.a.v. mijn lijstje een mail gestuurd met mogelijke apparaten waar ik zelf een keuze uit heb gemaakt. Konden ze de dag erna (vrijdags) al leveren! Ik kreeg een track en trace link waarbij ik de monteur live kon volgen en op de minuut precies stopte hij voor de deur! Hele aardige gast die mijn vaatwasser netjes en kundig heeft ingebouwd en getest. Stond open voor al mijn vragen en suggesties en vanaf toen zijn wij de blije eigenaars van een nieuwe en oh zo veel stillere en zuinige vaatwasser. Nb: onze was meer dan 20 jaar oud. Al met al tevreden klanten dus!!

Hoi Alexandra,

Bedankt voor je beoordeling, wat fijn om te lezen dat je tevreden bent met je aankoop en de manier waarop je geadviseerd bent. Mooi om te horen dat ook de plaatsing naar wens was. Mochten we nog iets voor je kunnen betekenen horen we dat natuurlijk graag.

Jos Verstappen 26-12-2020

We werden netjes en goed geholpen bij de aankoop van een koel/vriescombinatie en de aflevering verliep ook vlot en netjes.

Hoi Jos,

Bedankt voor je beoordeling, wat fijn om te lezen dat je tevreden bent. Mochten we nog iets voor je kunnen betekenen horen we dat natuurlijk graag.

Frank 25-12-2020

Ik heb meerdere apparaten aangeschaft. De verkoper gaf nuttige info en loodse ons door het aankoopproces.
Een deel is geïnstalleerd en dat verliep ook prima. Er is een een meer persoonlijke benadering . Ik kwam een aantal maal terug met vragen en ik werd steeds door dezelfde persoon geholpen. Dat gaf een vertrouwd gevoel.

Hoi Frank,

Kevin G. 25-12-2020

Bestelling LG Oled TV met inruil oude tv. Deze actie werkte perfect. Jammer van de langere levertijd t.o.v. de concurrentie. Maar voor deze prijs was dit te verdragen.

Op Service gebied geen ervaring met Tummers, mocht de tv een probleem krijgen dan weten we hoe de service van Tummers is.

Hoi Kevin,

Bedankt voor je beoordeling, fijn om te zien dat je tevreden bent met je aankoop. Mochten we nog iets voor je kunnen betekenen horen we dat natuurlijk graag.