Tummers - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Tummers.

Tummers stelt zich voor

EP:Tummers is een jong familie bedrijf sinds 1923 en is de grootste vakspeciaalzaak van Limburg op het gebied van consumentenelektronica. EP:Tummers koopt u zonder zorgen. U kunt erop vertrouwen dat alles perfect en vakkundig voor u wordt geregeld. Wij werken uitsluitend met de beste merken. Kenmerkend voor al onze medewerkers is de grote deskundigheid en de uitgesproken klantgerichte mentaliteit. Daarnaast hebben we een eigen Service Center waar u 7 dagen per week terecht kunt. Niet alleen in de winkel maar ook telefonisch en online geven wij ondersteuning!

Deze score is berekend op basis van 47 reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar

Roel 02-11-2018 In de winkel gekocht
Tegelen

Prima Service, ze nemen de tijd voor de klant

Zeer netjes geholpen, goed advies en ze nemen rustig de tijd voor vragen / uitleg.
volgende keer weer naar deze winkel.

Officiële reactie van EPTummers.nl 08-11-2018

Bedankt voor uw positieve reactie Roel. Wat fijn om te lezen dat u goed bent geholpen in onze winkel in Tegelen! Wij hopen u nog vaak als klant te mogen ontmoeten.

Suzie 01-11-2018 In de winkel gekocht

Zeer goede service

Behulpzaam en goede uitleg .de steun in de winkel kunnen bekijken uitproberen van de draaicirkel en hoever hij uit en ingeklapt kon worden .was niet op voorraad maar kon snel en kostenloos aan huis bezorgd worden .

Pluspunten

• Klantenservice

Minpunten

• -

Officiële reactie van EPTummers.nl 01-11-2018

Bedankt voor uw positieve beoordeling. Wat fijn om te lezen dat u zo goed bent geholpen in onze winkel in Horst. Wij hopen u nog vaak als klant te mogen ontmoeten.

Jeanny Quix-Duisings 26-10-2018 In de winkel gekocht
Echt

Meedenken met de klant. Verleende service TOP !!

Ik heb voor E.P.Tummers gekozen. omdat ik van hun perfecte service had gehoord.
Na levering van mijn koel- vrieskast ( wat gezien afmetingen héél moeilijk was) kan ik de
de geweldige service alleen maar bevestigen. Ik ben een zeer tevreden klant !
Mocht bijv. mijn wasmachine het begeven, zal ik die heel zeker bij E.P. Tummers kopen.
De medewerkers van E.P. Tummers en speciaal Fons Maassen krijgen van mij de "Warme Douche". Ik wens hun verder nog héél veel Succes !!!!!

Pluspunten

• Retourproces
  • Klantenservice
  • Vakkundigheid personeel

Minpunten

• -

Officiële reactie van EPTummers.nl 31-10-2018

Bedankt voor uw positieve beoordeling, het mooie cijfer en het mooie compliment Jeanny. Wat fijn om te lezen dat u zo goed bent geholpen in onze winkel in Echt. Wij hopen u nog vaak als klant te mogen ontmoeten.

Geert 21-10-2018 In de winkel gekocht
Roermond

minimale coulance bij defekte tv 3 mnd. na wet.garantietijd.

3 maanden na wettelijke garantietijd van 2 jaar was de dure tv reeds defekt. Voor het afhalen van defekte tv moest ik reeds Euro 128 betalen. De reparatie zou meer dan Euro 750 kosten. Uiteindelijk zou er slechts een kleine coulance worden toegepast.
Heb de defekte tv weer terug genomen.

Officiële reactie van EPTummers.nl 24-10-2018

Bedankt voor uw beoordeling, wat vervelend om te lezen dat u ontevreden bent over de door EP:Tummers aangedragen oplossing.

De totale kosten van de reparatie van uw TV zouden €750 bedragen. Wij hebben u een voorstel gedaan waardoor u slechts €272 zou betalen voor de reparatie, waarbij de reeds door u betaalde €128 verrekend zouden worden.

Wij hadden u graag willen helpen, maar u heeft ervoor gekozen om af te zien van dit aanbod en uw TV ongerepareerd retour te ontvangen.

annemarie van rooij 21-10-2018 In de winkel gekocht
horst aan de maas

niks opdringerig gewoon duidelijke uitleg

ging met zoon naar winkel en werd daar op zeer vriendelijke wijze uitleg gegeven over mijn aankoop tv. Welk budget en welke verschillen in apparaten de jongeman wist waar hij over prate, samen met hem en mijn zoon gekeken wat het beste kado voor mijn was. De bezorging en ophangen en inregelen is ook volgens afspraak gebeurt. heerlijk man verrast zonder zelf van alles te moeten hij ook dolblij. Nog leuke kaart ontvangen met bedankt.

Pluspunten

• Klantenservice
  • Vakkundigheid personeel

Minpunten

• -

Officiële reactie van EPTummers.nl 24-10-2018

Bedankt voor uw positieve beoordeling Annemarie! Wat fijn om te lezen dat u goed geholpen bent in onze winkel in Horst en dat u tevreden bent over onze service. Wij hopen u nog vaak als klant te mogen begroeten.

Marion 18-10-2018 In de winkel gekocht
Echt

snel, efficient en niet opdringerig. Super.

We wilden een stofzuiger kopen. Goede uitleg van de verkoper. Demonstratie en de voor en nadelen werden goed getoond. Voor 100% tevreden met onze aankoop.

Pluspunten

• Klantenservice
  • Vakkundigheid personeel

Minpunten

• -

Officiële reactie van EPTummers.nl 18-10-2018

Bedankt voor uw positieve beoordeling en het mooie cijfer Marion. Wat fijn om te lezen dat u goed bent geholpen in onze winkel in Echt. Wij hopen u nog vaak als klant te mogen ontmoeten.

Gerry 18-10-2018 In de winkel gekocht
tegelen

Zeer goede service

Zeer vriendelijk personeel, goede uitleg.
goede service. Kortom geweldige winkel
Ook de bezorging is fijn sluiten alles aan en leggen alles goed uit.

Officiële reactie van EPTummers.nl 18-10-2018

Bedankt voor uw positieve beoordeling Gerry! Wat fijn om te lezen dat u tevreden bent over onze service en dat u goed geholpen bent in onze winkel in Tegelen. Wij hopen u nog vaak als klant te mogen begroeten.

Henk Jansen 18-10-2018 In de winkel gekocht

Zeer klantvriendelijke behandeling

Personeel met verstand van zaken anticipeerde voortreffelijk op mijn wensen zodat ik zeer tevreden met mijn aankoop naar huis ging

Officiële reactie van EPTummers.nl 18-10-2018

Bedankt voor uw positieve beoordeling Henk. Wat fijn om te lezen dat u goed bent geholpen in onze winkel in Heythuysen! Wij hopen u nog vaak als klant te mogen begroeten.

hermsen 18-10-2018 In de winkel gekocht
Tegelen

wij zijn perfect geholpen in de winkel,vriendelijk

om dezelfde reden als hierboven en bovendien een grote variatie aan artikelen
wij gaan graag van Venlo naar Tegelen

Officiële reactie van EPTummers.nl 18-10-2018

Bedankt voor uw positieve beoordeling en het mooie cijfer! Wat fijn om te lezen dat u tevreden bent over ons assortiment! Wij hopen u nog vaak als klant te mogen begroeten.

Simon Leer 18-10-2018 In de winkel gekocht

Prima service

Goede voorlichting en duidelijke uitleg. Men neemt de tijd voor je. Ook het aansluiten van de apparatuur verliep prima.

Officiële reactie van EPTummers.nl 18-10-2018

Bedankt voor uw beoordeling Simon! wat fijn om te lezen dat u goed bent geholpen in onze winkel in Roermond.

Zeer tevreden! 17-10-2018 In de winkel gekocht
Horst

Prima zakelijke voorlichting in de winkel!

Werden prima voorgelicht en konden rustig zelf onze keuze bepalen. De verkoper liet ons gewoon even zelf onze afweging maken en handelde daarna alles snel en accuraat af. Ook levering was precies volgens afspraak!

Pluspunten

• Retourproces
  • Klantenservice
  • Vakkundigheid personeel

Minpunten

• -

Officiële reactie van EPTummers.nl 18-10-2018

Bedankt voor uw positieve beoordeling! Wat fijn om te lezen dat u tevreden bent over uw winkel bezoek in onze winkel in Horst. Wij hopen u nog vaak als klant te mogen begroeten!

Mat Hendriks 17-10-2018 In de winkel gekocht

goed advies

Na eerder aankopen bij Tummers Heythuysen ben ik ook voor deze aankoop, een nieuwe tv, weer naar Tummers Heythuysen gegaan.
Ik kreeg een goed advies van de verkoper, en werd goed geholpen bij de aankoop. Er werd mij niets aangepraat.
Na enkele dagen heb ik voor advies nog eens contact opgenomen met de verkoper en ook toen werd ik goed geholpen,

Officiële reactie van EPTummers.nl 18-10-2018

Bedankt voor uw positieve beoordeling Mat. Wat fijn om lezen dat u tevreden bent over onze service en dat u zo goed bent geholpen in onze winkel in Heythuysen.

Coenen 17-10-2018 Via de website gekocht

Fijne snelle service!

Snelle deskundige service: telefonisch en ook bij thuisaflevering werd alles naar tevredenheid geplaatst

Officiële reactie van EPTummers.nl 18-10-2018

Bedankt voor uw positieve beoordeling en het mooie cijfer! Wat fijn om te lezen dat u tevreden bent over onze service en levering!

Peter 17-10-2018 In de winkel gekocht
Roermond

Geweldig geholpen voor een prima prijs!!

Wat een fijn bedrijf is EP:Tummers. Veel verstand van hetgeen ze verkopen, een mooie aanbieding gekregen en ook nog hulp als het om het in de auto laden gaat. Service van binnenkomst tot en met vertrek en daarna! Top!

Officiële reactie van EPTummers.nl 18-10-2018

Peter, bedankt voor uw positieve beoordeling en het mooie compliment. Wat fijn om te lezen dat u tevreden bent over onze service!

A. Janssen 17-10-2018 In de winkel gekocht
Horst

Super uitleg en vriendelijke bediening

Gewoon duidelijk, netjes en correct behandeld. Duidelijke uitleg gekregen en geen gedwongen koop. Daarbij worden afspraken nagekomen.

Officiële reactie van EPTummers.nl 18-10-2018

Bedankt voor uw positieve beoordeling! Wat fijn om te lezen dat u tevreden bent over onze service.

T. Sloesen 17-10-2018 In de winkel gekocht
Tegelen

Heel goede service, duidelijke uitleg, veel merkenkeus

webshop duidelijk in assortiment, klantvriendelijk, heel goede service, dit geld ook voor de winkel.

Pluspunten

• Retourproces
  • Klantenservice
  • Vakkundigheid personeel

Minpunten

• -

Officiële reactie van EPTummers.nl 17-10-2018

Bedankt voor uw positieve beoordeling! Wat fijn om te lezen dat u tevreden bent over ons assortiment en onze service!

Wij hopen u nog vaak als klant te mogen begroeten, zowel in onze webshop als in onze winkel!

HANSK 17-10-2018 In de winkel gekocht
Tegelen

Na defecte aankoop,zeer goed opgelost.

Na dat nieuwe tv,helaas na weekje defect ging,terug naar winkel na even erna hebben gekeken,kwam de verkoper met de mededeling dat ik een nieuw exemplaar mee kreeg,helaas was deze niet op voorraad,kon wel zolang het showroom model meenemen of een andere tv uitzoeken.Laatste heb ik toen gedaan,naar ervaring met zelfde klachten met Medieamarkt waren deze handelingen van Tummers een verademing.

Officiële reactie van EPTummers.nl 17-10-2018

Bedankt voor uw positieve beoordeling. Wat fijn om te lezen dat u tevreden bent over onze service en afhandeling. Ik hoop dat u nog lang plezier heeft van uw nieuwe TV.

Frank 17-10-2018 In de winkel gekocht

Aanschaf nieuwe tv

Denken goed mee, vakkundig op het gebied van mijn interesse. Geen opdringers, maar gewoon eerlijk advies, en dan kun je zelf de beslissing wel nemen. Ik rij ervoor naar Roermond, wat voor mij een uurtje rijden is. Het is het me gewoon waard.

Officiële reactie van EPTummers.nl 17-10-2018

Bedankt voor uw positieve beoordeling en het mooie cijfer Frank! Wat fijn om te lezen dat u tevreden bent over onze service en advies! Wij hopen u nog vaak als klant te mogen begroeten!

Fam. Rijckx 17-10-2018 In de winkel gekocht

Geweldige service

Het is een geweldige winkel met keuze in overvloed en een geweldige service waar we altijd graag terug gaan

Pluspunten

• Retourproces
  • Klantenservice
  • Vakkundigheid personeel

Minpunten

• -

Officiële reactie van EPTummers.nl 17-10-2018

Familie Rijckx, heel erg bedankt voor de positieve beoordeling en het mooie cijfer! Wat fijn om te lezen dat u zo tevreden bent over onze service! Wij hopen u nog vaak als klant te mogen begroeten!

mellie 17-10-2018 In de winkel gekocht

goede service, vriendelijke medewerker

Goede keuze uit een groot assortiment, goede prijsklasses goede service, een behulpzame en vriendelijke medewerker, goede uitleg

Officiële reactie van EPTummers.nl 17-10-2018

Bedankt voor uw positieve beoordeling en mooie cijfer Mellie. Wat fijn om te lezen dat u tevreden bent over het assortiment en de service in onze winkel in Horst.

Mocht u verder nog vragen hebben, neem dan gerust contact met ons op!

Wilma Hendrick 14-10-2018 In de winkel gekocht

Inderdaad: geweldige service!

In de winkel: prima uitleg. Levering: fantastische meneer, uiterst vriendelijk, die vlot alles aansloot en nogmaals duidelijke uitleg gaf. Alle verpakkingsmateriaal werd keurig meegenomen.

Officiële reactie van EPTummers.nl 15-10-2018

Bedankt voor de positieve beoordeling en het mooie cijfer Wilma. Wat fijn om te lezen dat u zo tevreden bent over onze levering en service!

Mocht u verder nog vragen hebben, neem dan gerust contact met ons op of loop even binnen!

Gielen 14-10-2018 In de winkel gekocht
Tegelen

Handig zo'n EP-Tummers winkel om de hoek!

Handig zo'n EP-Tummers winkel om de hoek!
Ze hebben vaak mooie aanbiedingen.
Je krijgt altijd goede adviezen.

Pluspunten

• Retourproces
  • Klantenservice
  • Vakkundigheid personeel

Minpunten

• -

Officiële reactie van EPTummers.nl 15-10-2018

Bedankt voor uw positieve beoordeling en het mooie cijfer! Fijn om te lezen dat u tevreden bent over onze service en onze aanbiedingen!

Peter en Truus Theunissen 14-10-2018 In de winkel gekocht

Super service

Wij vinden het een fijne winkel waar je goed advies krijgt en perfect geholpen wordt ook als je problemen hebt staan ze direct voor je klaar

Officiële reactie van EPTummers.nl 15-10-2018

Bedankt voor jullie positieve beoordeling het mooie cijfer Peter en Truus! Wat fijn om te lezen dat jullie goed zijn geholpen in onze winkel in Tegelen en dat jullie tevreden zijn over onze service.

Mochten jullie verder nog vragen hebben, neem dan gerust contact met ons op.

Daantje28 13-10-2018 In de winkel gekocht
Roermond

Geweldige service en behulpzame medewerkers

We werden meteen geholpen en kregen goede uitleg bij het product.
Daarnaast was de medewerker erg behulpzaam en aardig.

Pluspunten

• Vakkundigheid personeel

Minpunten

• -

Officiële reactie van EPTummers.nl 15-10-2018

Bedankt voor uw positieve beoordeling en het mooie cijfer! Fijn om te lezen dat u goed bent geholpen in onze winkel in Roermond!

Thea Janssen 13-10-2018 In de winkel gekocht

Een 10 en een zoen van de juf

Mooie winkel netjes opgeruimd ,ruim aanbod overzichtelijk, Duidelijke informatie en prijzen bij de artikelen,Vakkundig en vriendelijk personeel wat deels ook het plaatselijke dialect spreek wat mogelijk voor een bepaalde groep klanten prettig is en daarbij als toegankelijk en vertrouwd/betrouwbaar voelt. Betaling, levering allemaal tip top en op zelf te kiezen tijdstip. Verpakkingsmateriaal en oude wasmachine netjes mee retour In de winkel werden tijdens de keuze van het apparaat ook netjes alle vragen geduldig en duidelijk uitgelegd aan een niet technisch onderlegd persoon zoals ik ben zonder dat ik het gevoel krijg blond te zijn in deze

Pluspunten

• Klantenservice
  • Vakkundigheid personeel

Minpunten

• -

Officiële reactie van EPTummers.nl 15-10-2018

Thea, bedankt voor de positieve reactie en het mooie cijfer! Wat fijn om te lezen dat u goed bent geholpen in onze winkel in Panningen! Wij hopen u nog vaak als klant te mogen begroeten!

Alice van Lindert-Artz 13-10-2018 In de winkel gekocht
Tummers in Horst

Zeer geweldige service

Zeer nette winkel. Alles netjes ingedeeld. Zeer vriendelijke verkoopers en denken goed met de klanten mee.

Pluspunten

• Retourproces
  • Klantenservice
  • Vakkundigheid personeel

Minpunten

• -

Officiële reactie van EPTummers.nl 15-10-2018

Bedankt voor de positieve beoordeling en het mooie cijfer Alice! Wat fijn om te lezen dat u goed bent geholpen in onze winkel in Horst.

Marij 12-10-2018 In de winkel gekocht
Roermond

Super goede service en idem klantvriendelijkheid

Ik ben al jaren klant bij Tummers- Roermond - en ik kan deze winkel alleen maar bij iedereen aanbevelen.
Enkele maanden geleden had ik ook wat gekocht en alhoewel het niet zwaar was, alleen onhandig om te tillen, werd mij aangeboden door de verkoper in kwestie om mij te helpen met het pakket en is met mij naar de auto gelopen en heeft de doos in de auto gezet.
Enkele weken geleden heb ik opnieuw een aankoop gedaan echter bij thuiskomst bleek dat er iets niet in orde was en ook dit is naar volle tevredenheid opgelost dóór een medewerker van de serviceafdeling bij EP Tummers.
Zowel telefonisch als in de winkel werd ik naar volle tevredenheid te woord gestaan en de medewerker nam alle tijd voor mij.

Pluspunten

• Retourproces
  • Klantenservice
  • Vakkundigheid personeel

Minpunten

• -

Officiële reactie van EPTummers.nl 15-10-2018

Bedankt voor de positieve beoordeling en het mooie cijfer Marij! Wat fijn om te lezen dat u al zo lang tevreden bent over onze service! Wij hopen u nog vaak als klant te mogen begroeten!

Florence 09-10-2018 In de winkel gekocht

Goede service en fijne verkopers

Nette winkel en vriendelijke verkopers. De service is zeer goed en zij hebben een groot assortiment goederen.

Officiële reactie van EPTummers.nl 10-10-2018

Bedankt voor uw positieve beoordeling! Wat fijn om te lezen dat u tevreden bent over ons assortiment en onze service.

Gerrit ten Oever 09-10-2018 In de winkel gekocht

Geweldige bediening

We komen al meer dan 30 jaar bij Tummers. Geweldige service, altijd bereid om thuis alles te installeren. Deskundig. Altijd uitvoerige uitleg. Als je iets niet begrepen hebt is er altijd wel iemand die je deskundig te woord staat. Prima zaak!

Officiële reactie van EPTummers.nl 10-10-2018

Bedankt voor uw positieve beoordeling en het mooie cijfer! Wat fijn om te lezen dat u al meer dan 30 jaar tevreden bent over onze service. Bedankt voor het mooie compliment.

Joep 09-10-2018 In de winkel gekocht

Deskundige medewerkers!

In de loop der jaren diverse elektronica bij Tummers gekocht. Steeds goede informatie ontvangen. Bijzonder goede service!

Officiële reactie van EPTummers.nl 10-10-2018

Bedankt voor uw positieve beoordeling en het mooie cijfer! Wat fijn om te lezen dat u steeds weer tevreden bent over onze service.

fam Thijssen-Palmen 09-10-2018 In de winkel gekocht
Heythuysen

Meer dan geweldige service, super??

Grote keuze, goede informatie over het product en zeer correcte service. Mooie winkel, en je hoeft niet lang te wachten voor er iemand naar je toe komt om te helpen.
Officiële reactie van EPTummers.nl 10-10-2018

Bedankt voor uw positieve beoordeling en het mooie cijfer! Wat fijn om te lezen dat u tevreden bent over ons assortiment en onze service.

R. Müller 09-10-2018 In de winkel gekocht

Goede service

Prima uitleg om een goede keuze te kunnen maken en daarna snelle service. Ook bij garantie gevallen snel en naar tevredenheid opgelost.

Officiële reactie van EPTummers.nl 10-10-2018

Bedankt voor uw positieve beoordeling! Wat fijn om te lezen dat u tevreden bent over onze service!

Annie van Helden 05-10-2018 In de winkel gekocht

Kwaliteits service

De shop vind ik gewoon geweldig, alles goed te vinden en mooi gepresenteerd. Ik heb voor deze shop gekozen omdat deze betrouwbaar is uit ervaring. De klant is hier koning! De site is duidelijk en gebruiksvriendelijk. Mijn bestelde goederen zijn correct en met zorg geleverd en geplaatst.

Pluspunten

• Klantenservice
  • Vakkundigheid personeel

Minpunten

• -

Officiële reactie van EPTummers.nl 05-10-2018

Annie, bedankt voor uw positieve beoordeling. Wat fijn om te lezen dat u tevreden bent over onze service! Wij hopen u nog vaak als klant te mogen begroeten!

Annemie 05-10-2018 In de winkel gekocht

Echte aanrader

De kennis van werknemers is prima. Goede duidelijke uitleg en goede uitstraling van de winkel en de werknemers. De service is prima. De afspraak over de levering was duidlijk en is goed nagekomen en geïnstalleerd. Ik ben zeer tevreden.

Officiële reactie van EPTummers.nl 05-10-2018

Annemie, bedankt voor uw beoordeling en het mooie cijfer. Fijn om te lezen dat u goed bent geholpen in onze winkel in Panningen en dat u tevreden bent over onze service!

Wij hopen u in de toekomst nog vaak te mogen begroeten in onze winkel!

Marga Janssen 05-10-2018 In de winkel gekocht

Super servcie!

Vriendelijke en kundige medewerkers. Zeer goed geholpen, namen alle tijd, en met veel geduld hebben ze ons heel goed geholpen. Niets dan lof voor de medewerkers bij EP Tummers uit Horst.

Pluspunten

• Klantenservice
  • Vakkundigheid personeel

Minpunten

• -

Officiële reactie van EPTummers.nl 05-10-2018

Marga, bedankt voor uw positieve beoordeling en het mooie cijfer. Fijn om te lezen dat u goed geholpen bent in onze winkel in Horst. Wij hopen u in de toekomst nog vaak te mogen begroeten als onze klant.

Ton Hermans 04-10-2018 Via de website gekocht

SERVICE en KLANTVRIENDELIJKHEID met Hoofdletters

Al jaren koop ik bij deze shop alle electra. Ook inmiddels bekenden en familieleden van ons.
De service is zowel bij aankoop alsook bij levering gewoonweg SUPER. Vriendelijk adviserend en niet altijd het duurste.

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Retourproces
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden

Minpunten

• -

Officiële reactie van EPTummers.nl 05-10-2018

Ton, bedankt voor uw beoordeling en het mooie cijfer. Fijn om te lezen dat u onze service als positief ervaart! Wij hopen u in de toekomst nog vaak te mogen begroeten in één van onze winkels of in onze webshop!

Leon Pesgens 04-10-2018 In de winkel gekocht
echt

deze winkel bied een goede service, als je problemen hebt

goede uitleg van de producten en vriendelijke bediening
als je problemen hebt met de aankoop, word je goed geholpen

Officiële reactie van EPTummers.nl 05-10-2018

Leon, bedankt voor uw positieve beoordeling en het mooie cijfer. Fijn om te lezen dat u goed geholpen bent in onze winkel in Echt. Wij hopen u in de toekomst nog vaak te mogen begroeten als onze klant.

Geert 04-10-2018 In de winkel gekocht
Horst

Goede verkoper en voorlichting en service

Werd erg goed geholpen door deskun dfigge verkoper.
De aflevering en montage was ook niets op aan te merken

Pluspunten

• Klantenservice
  • Vakkundigheid personeel

Minpunten

• -

Officiële reactie van EPTummers.nl 05-10-2018

Geert, bedankt voor uw beoordeling en het mooie cijfer. Fijn om te lezen dat u goed geholpen bent in onze winkel in Horst. Wij hopen u in de toekomst nog vaak te mogen begroeten als onze klant.

Harrie 04-10-2018 In de winkel gekocht
Roermond

Vakmanschap én Geweldige service.

Veelvoud aan producten.
Behulpzaam bij uitleg geven.
Wij zijn al vele jaren ofwel tientallen jaren vaste klant.

Vakmanschap is meesterschap word wel eens gezegd. Nu, dat is hier van toepassing.
De kwaliteit van producten is prima en de winkel in Roermond is groot overzichtelijk en mooi met een extra hoek voor de techniek.
Wij pijnzen er niet over ergens anders te kopen.

Officiële reactie van EPTummers.nl 05-10-2018

Harrie, bedankt voor uw positieve beoordeling en het mooie cijfer. Fijn om te lezen dat u tevreden bent over onze service en ons assortiment. Wij hopen u in de toekomst nog vaak te mogen begroeten als onze klant.

Gerda Vogels 02-10-2018 In de winkel gekocht
horst

zeer vriendelijk en goed service

luisteren goed naar de klacht, en vinden een goede oplossing, en zijn bijzonder vriendelijk, een aanrader voor vrienden.

Officiële reactie van EPTummers.nl 03-10-2018

Bedankt voor uw positieve beoordeling! Wat fijn om te horen dat u onze service als positief heeft ervaren en dat u ons zou aanraden aan vrienden!

Mocht u verder nog vragen hebben of tegen een probleem aanlopen, neem dan gerust contact met ons op.

Freggle53 02-10-2018 In de winkel gekocht

Prima service

Goede uitleg , op de afgesproken tijd leveren , met alle vragen terecht kunnen.
Goede prijs afspraak

Pluspunten

• Klantenservice
  • Vakkundigheid personeel

Minpunten

• -

Officiële reactie van EPTummers.nl 03-10-2018

Bedankt voor uw positieve beoordeling! Wat fijn om te horen dat u onze service en levering als positief heeft ervaren! Mocht u verder nog vragen hebben, neem dan gerust contact met ons op.

Simons 27-09-2018 In de winkel gekocht
Tegelwn

Super service, snelle levering, fijne medewerkers !

Op vrijdagmorgen had ik weer eens problemen met Mn wasmachine.. op de site van EP gekeken.. wasmachine uitgezocht; telefonisch besteld en ‘ s maandags al geleverd! Geweldig!!!

Pluspunten

• Retourproces
  • Klantenservice
  • Vakkundigheid personeel

Minpunten

• -

Officiële reactie van EPTummers.nl 01-10-2018

Bedankt voor uw beoordeling en het mooie cijfer. Fijn om te lezen dat u tevreden bent over onze service. Wij hopen u in de toekomst nog vaak te mogen begroeten als onze klant.

Pieter Wllemsen 04-08-2018 In de winkel gekocht
tegelen

Goede service

Probleem met nieuwe dievries gekocht bij Tummers in Tegelen
Service producent zeer slecht
Tummers Tegelen heeft het probleem keurig opgelost
Je kunt overal electrische apparaten kopen voor apparaten met een goede service moet je bij Tummers zijn
Wij blijven vaste klant

Fam. Borro 03-07-2018 In de winkel gekocht

Waardeloze service

Nadat de handtekening geplaatst was vertelde de verkoper dat dit het laatste en showmodel was. Dit had vooraf gemeld moeten worden.
Bleek ook nog een verkeerd ingemeten of verkochte inductie kookplaat. Te diep waardoor de besteklade niet meer open of dicht kon. Advies bedrijf: Oude defecte terugplaatsen of een korting van 25 euro (!) of een tegoedbon van 50 euro. Ze hadden ook een andere passende van ongeveer 1000 euro duurder, dat paste niet in ons budget. Helaas geen andere optie, dus maar de 25 euro korting genomen. Toen de monteur weg was zagen we tot onze ontsteltenis ook nog een kras van ongeveer 8 cm op de rvs achterwand. De besteklade mocht ik zelf demonteren en het frontje met hoekijzers bevestigen. We hebben nog een inbouw koelkast nodig, maar ik heb desondanks niet de tegoedbon van 50 euro genomen omdat ik geen vertrouwen meer heb in dit bedrijf. We zijn zwaar teleurgesteld.

Pluspunten

• -

Minpunten

• Klantenservice
  • Vakkundigheid personeel

Peter A. 19-06-2018 In de winkel gekocht

Prerfect geholpen

In de winkel geweest voor een tv. Uiteindelijk een Sony gekocht die bij mij thuis geheel geïnstalleerd en opgehangen is. Ben er zeer blij mee. Goed geholpen in de winkel en bezorger heeft hem uitstekend geïnstalleerd. Ga zo door!

Pluspunten

• Retourproces
  • Klantenservice
  • Vakkundigheid personeel

Minpunten

• -

Officiele reactie van Tummers 20-06-2018

Beste Peter,

Bedankt voor uw beoordeling en het mooie cijfer. Fijn om te lezen dat u tevreden bent over ons en dat u goed geholpen bent in onze winkel in Panningen. Wij hopen u in de toekomst nog vaak te mogen begroeten als onze klant.

Dennis namens team EP:Tummers

Erik 04-06-2018 In de winkel gekocht
Echt

Wat een waardeloze service!!!!

Wij hebben hier alle apparatuur gekocht. In de winkel was alles prima alles zou kunnen en alles zou opgelost worden. Helaas, gebeld wegens een defect aan de droger monteur gekomen voorrij kosten en onderzoek kosten en de onderdelen uiteraard in rekening gebracht en helaas de machine doet het nog steeds niet. Weer gebeld , ja meneer dat kan weleens gebeuren maar dan moet weer een monteur komen en dan weer de machine onderzoeken en onderdelen bestellen en dan zou het goed moeten komen. we hadden ons zelf een bepaald budget voor ogen gehouden en dat zou geen probleem worden om daar binnen te blijven, maar nu blijkt dat dat niet gaat lukken. koe prima kunt u dan het onderdeel wat niet kapot is verrekenen als we een nieuwe machine kopen bij jullie? helaas meneer dat gaat niet wat kunt u dan beteken voor ons ja dat weet ik niet maar we kunnen u geen korting geven! hmm vreemd eerst €145,00 weggegooid en dan kunt u niks beteken als we een nieuwe machine komen kopen , das jammer dan gaan we wel naar een bedrijf die zich wel moeite willen doen om ons een nieuwe droger te verkopen en die dan ook nog eens rekening houden met de klacht die we hadden over EP Tummers! hoop dat klanten zich nog eens bedenken voor dat ze bij dit bedrijf nog iets gaan kopen!

Mvg Een zeer ontevreden klant!!!
Erik Heutmekers

Officiele reactie van Tummers 20-06-2018

Beste heer Heutmekers,

Helaas kan het voorkomen dat de monteur niet altijd meteen het juiste euvel kan ontdekken. In sommige gevallen heeft het probleem meerdere oorzaken. Dat dit vervelend is, is zeer begrijpelijk!
Vanuit hier hebben we u dan ook aangegeven dat het vervangen van een volgend onderdeel niet meer rendabel maakt.

Bij ons is de regel dat wanneer u dan een nieuwe machine bij ons komt kopen dat we u tegemoet komen in de eerder gemaakte kosten. Mocht dit niet goed naar u gecommuniceerd zijn geweest dan wil ik hiervoor onze oprechte excuses aanbieden.

Inmiddels hebben wij u een aantal keren contact met u gehad en een voorstel gedaan waarbij we tegemoet komen van de eerder gemaakte kosten. Dit zou u bespreken maar we hebben nog geen reactie van u mogen ontvangen. Wij hebben u nog een aantal keren proberen terug te bellen maar zonder resultaat.

Dus even de vraag of u nog contact met ons op wilt nemen hierover. Mocht u inmiddels ergens anders een nieuwe machine gekocht hebben dan hopen wij dat u ons in de toekomst nog een keer de kans geeft, zodat we kunnen laten zien dat het ook anders kan.

Dennis van team EP:Tummers

Dick Mulder 01-06-2018 Via de website gekocht

Geweldige service.

Op woensdag melding gemaakt defecte stofzuigerslang, donderdag al een nieuwe via PostNL ontvangen. Super, vriendelijke en snelle mailwisseling.

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

K@@tje 19-09-2017 In de winkel gekocht

Vakkundig personeel

Netjes en vriendelijk geholpen en een vakkundig advies gekregen bij aanschaf nieuwe vaatwasser.
Deze is door een vriendelijke en vakkundige medewerker snel en netjes geinstalleerd.

Fam. Van Haeren 06-09-2017 In de winkel gekocht

Zeer tevreden

Pech met een nieuwe wasmachine,centrifugeren was een crime, soms moesten we 2 keer opnieuw centrifugeren.
Dan komt de monteur van de fabriek met het verhaal dat centrifugeren van 2 lakens en een paar slopen teveel gevraagd was, want dan zou de motor er mee stoppen???
De machines waren tegenwoordig zo licht dat ze te gevoelig waren?
Nog 2 keer na centrifugeren bij een a + machine normaal? tuurlijk.
We zijn met onze klacht terug naar Tummers gegaan.
Wij mochten een andere machine uitzoeken,de medewerkers van Tummers hebben deze zaak keurig opgelost met de leverancier voor ons.
We werden netjes te woord gestaan en er werd snel aktie ondernomen.

Met andere woorden, top service bij klacht.

Pluspunten

• Retourproces
  • Klantenservice
  • Vakkundigheid personeel

Minpunten

• -

Peter 12-06-2017 In de winkel gekocht
Roermond

Goede service en een scherpe prijs!

Hier uitzet gekocht. TV, wasmachine, amerikaanse koelkast, stofzuiger, waterkoker, koffiezetter. Erg tevreden over! Goede prijs gekregen en helemaal niet duurder dan online. Ook in de winkel geven ze je goed advies. Geen verkooppraatjes maar gewoon eerlijk voor mijn gevoel. Raad deze winkel iedereen aan!

Pluspunten

• Retourproces
  • Klantenservice
  • Vakkundigheid personeel

Minpunten

• -