Tummers - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Tummers.

Tummers stelt zich voor

EP:Tummers is een jong familie bedrijf sinds 1923 en is de grootste vakspeciaalzaak van Limburg op het gebied van consumentenelektronica. Bij EP:Tummers koopt u zonder zorgen. U kunt erop vertrouwen dat alles perfect en vakkundig voor u wordt geregeld. Wij werken uitsluitend met de beste merken. Kenmerkend voor al onze medewerkers is de grote deskundigheid en de uitgesproken klantgerichte mentaliteit. Daarnaast hebben we een eigen Service Center waar u 7 dagen per week terecht kunt. Niet alleen in de winkel maar ook telefonisch en online geven wij ondersteuning!

Deze score is berekend op basis van 356 reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar.

9,1

Mark Schiltmans 18-02-2021

Onderstaand een eerlijke onderbouwde review. De meeste reviews over Tummers kloppen. Goede service, goed advies etc. etc. Dit geldt ook voor ons. Al ruim 10 jaar trouwe klant. Wasmachine's, tv"s noem maar op. Totdat iets kapot gaat. Dan geeft Tummers niet meer thuis. De tv van mijn schoonouders (3 jaar en 3 maanden oud) is kapot gegaan en de manier waarop deze mensjes van ver boven de 75 zijn behandeld is ronduit schandalig. Leentoestel zonder geluid, reparatie uiteindelijk toch niet mogelijk, een alternatief voorstel met een tv die bij de media markt 200 euro goedkoper is, is afzetterij en de regel dat hier niet met derden over gesproken mag worden maakte deze oude mensen alleen maar banger. Wordt vervolgd, wij laten het hier niet bij zitten. Een zeer teleurgestelde oud Tummers klant. Wij kopen hier niets meer als dit niet netjes opgelost wordt.

Thresy Moonen 13-02-2021

Een aantal weken geleden beschreef ik in een review onze teleurstelling over EP Tummers; na een klacht van ons heeft men in eerste instantie alle moeite gedaan en uiteindelijk geen enkele verantwoording genomen en ons in de kou laten staan.
EP Tummers reageerde hierop met de toezegging met ons een oplossing te zoeken.
Na enkele weken niks meer te hebben gehoord dan toch een vriendelijke servicemedewerker aan de lijn. Die hoorde ons hele klachtenverhaal nogmaals aan, nam vervolgens contact op met zijn leidinggevende en het eind van het liedje was dat men niks kon doen voor ons.
Veel geblaat en weinig wol dus! Je kunt wel merken dat er nu een andere servicewind waait bij dit bedrijf nu men is overgenomen. Een van de nieuwe eigenaren werkte vroeger bij Mediamarkt. Blijkbaar wordt het gedachtegoed van dit bedrijf mbt service nu ook heel snel bij EP Tummers doorgevoerd.
Service wordt nu ook bij EP Tummers met hele kleine lettertjes geschreven.
Ontzettend jammer! Wij zullen er nooit meer iets kopen en ook geen enthousiaste verhalen meer rondvertellen over dit bedrijf.

Dubois 04-02-2021

Heel behulpzame medewerkers, vakkundig, namen de tijd voor de klant.
Geen richting uitduwen voor een aankoop.
Officiële reactie van EPTummers.nl 08-02-2021

Bedankt voor je beoordeling, fijn om te zien dat je tevreden bent. Mochten we nog iets voor je kunnen betekenen horen we dat natuurlijk graag.

Met vriendelijke groet.

L. Heltzel 04-02-2021

Het beoordelingscijfer `9` moet eigenlijk `10` zijn! Het huidige servicepeil wordt met het beoordelingscijfer `9` in stand te houden of nog meer verbeterd door het streven naar een `10`! :-)
Niets dan lof voor alle acties bij de online aankoop, voorlichting, inmeten, installeren en afhandeling van de aangeschafte vaatwasser.
Officiële reactie van EPTummers.nl 08-02-2021

Bedankt voor je beoordeling. Wat fijn om te lezen dat je tevreden bent! Wij doen ons best om ons altijd te blijven blijven verbeteren en streven zeker naar een 10! :)

F.stenebome 02-02-2021

Goede service( heel belangrijk als je klanten wilt behouden! )
Vriendelijk, eerlijk en transparant .
Never change a winning team!
Officiële reactie van EPTummers.nl 02-02-2021

Bedankt voor je beoordeling. Fijn om te lezen dat je tevreden bent!
Mochten we nog iets voor je kunnen betekenen horen we dat natuurlijk graag.

Suzan 01-02-2021

Goede service. Geven een goede uitleg, ook online of via videobellen
Komen hun afspraken na
Officiële reactie van EPTummers.nl 01-02-2021

Bedankt voor je beoordeling Suzan, fijn om te zien dat je tevreden bent.

Riny 30-01-2021

Omdat we nu online moeten kopen, heb ik via de chat mijn bestelling geplaatst. Vriendelijk geholpen en het pakje werd keurig ingepakt thuisbezorgd!
Officiële reactie van EPTummers.nl 01-02-2021

Bedankt voor je beoordeling Riny, fijn om te zien dat je tevreden bent.

Inge 29-01-2021

Snelle service
Gedegen kennis en ervaring
Betrouwbaar
Super snelle levering
Officiële reactie van EPTummers.nl 01-02-2021

Bedankt voor je beoordeling en het mooie cijfer Inge, fijn om te zien dat je tevreden bent.

Oscar. 28-01-2021

Wij hebben voor EP Tummers in Tegelen gekozen omdat de verkopers goed weten welke spullen zij in de winkel hebben staan met goede kennis van deze spullen, echte vakmensen die weten waarover ze praten. De verkoper was vriendelijk, behulpzaam en wist absoluut waar hij over praatte. Onze volgende aankoop wordt zeer zeker bij EP Tummers gedaan.
Officiële reactie van EPTummers.nl 01-02-2021

Bedankt voor je beoordeling en het mooie cijfer Oscar, fijn om te zien dat je tevreden bent. Tot de volgende keer!

peter 28-01-2021

Shop is overzitelijk. prijs kwaliteit klopt. Levering correct wat wil je nog meer
Officiële reactie van EPTummers.nl 01-02-2021

Bedankt voor je beoordeling en het mooie cijfer Peter, fijn om te zien dat je tevreden bent.

hanny faassen 27-01-2021

de site is heel gebruiksvriendelijk daarbij kun je direct advies krijgen via de chat
Officiële reactie van EPTummers.nl 27-01-2021

Hallo Hanny, bedankt voor je beoordeling en het mooie cijfer. Fijn om te lezen dat je tevreden bent.

S. Hoffmann 26-01-2021

Ben al jarenlang tevreden klant bij EP Tummers. Ben altijd goed en kundig geholpen. Medewerkers zijn vriendelijk en doen net een stapje meer. Prettige winkelervaring.
Officiële reactie van EPTummers.nl 27-01-2021

Bedankt voor je beoordeling en het mooie cijfer. Fijn om te zien dat je tevreden bent. Mochten we nog iets voor je kunnen betekenen horen we het graag.

Linda 26-01-2021

Hele goede service, altijd paraat om vragen te beantwoorden en mee te denken. Ook de service voor wat betreft het thuis installeren was heel prettig.
Officiële reactie van EPTummers.nl 27-01-2021

Bedankt voor je beoordeling Linda, fijn om te zien dat je tevreden bent. Mochten we nog iets voor je kunnen betekenen horen we dat natuurlijk graag.

Marijon 25-01-2021

Ondanks coronatijd, winkels gesloten, voor Tummers om de hoek gekozen omdat je dan makkelijk bij moeilijkheden contact kunt opnemen. Betaal ik graag iets meer voor. Telefonisch de koop van een wasmachine kunnen doen door duidelijkheid van de verkoper. Vantevoren goed op hun makkelijke site gekeken en mijn vragen gesteld aan de telefoon. Bestelling gedaan en via de mail de papieren binnen gekregen om ook garantie aan te vragen. Dag erna bezorgd en aangeslotenvoor een klein bedrag, top levering en service!
Officiële reactie van EPTummers.nl 27-01-2021

Bedankt voor je beoordeling Marijon. Wat fijn om te zien dat je naar tevredenheid geholpen bent, ook nu de winkels gesloten zijn. Mochten we nog iets voor je kunnen betekenen horen we dat natuurlijk graag.

Johan Bartels 25-01-2021

Een top -shop !
Prima, zakelijke informatie met toch een persoonlijk tintje.
Vlotte afhandeling, puike service !

Hoi Johan,

Bedankt voor je beoordeling en het mooie cijfer. Fijn om te lezen dat je tevreden bent. Mochten we je nog ergens mee kunnen helpen horen we dat natuurlijk graag.

Peter 24-01-2021

Mooie overzichtelijke shop.
Met goede prijzen en goede online uitleg
Goed geholpen om de juiste keuze te maken.

Hoi Peter,

fijn om te lezen dat je tevreden bent. mochten we je nog ergens mee kunnen helpen horen we dat natuurlijk graag.

Jac 23-01-2021

Op zoek naar een nieuwe tv heb ik telefonisch contact gehad. Nadat ik aangegeven had wat mijn wensen waren, werd er op een vakkundige wijze uitgelegd wat en waarom welke mogelijkheden er voor mij waren. Hierop heb ik voor mij een goede keuze kunnen maken.
De levering werd op het aangegeven tijdstip door de eigen bezorgdienst uitgevoerd. De vriendelijke en kundige bezorger heeft de tv opgehangen, aangesloten en uitleg gegeven over het gebruik en mogelijkheden.

Hoi Jac,

fijn om te lezen dat je tevreden bent. Fijn dat het advies en de levering naar wens was. Mochten we je nog ergens mee kunnen helpen horen we dat natuurlijk graag.

Suzy 23-01-2021

Was aangenaam verrast door de prijs, mede door een actie waardoor ik nog goedkoper uit was en en extra artikel gratis erbij had.
Levering op de dag en het tijdstip van mijn voorkeur. Vriendelijke, beleefde bezorgers.

Hallo Suzy,

Ine 23-01-2021

Steeds krijg ik goed advies, het is super aardig en behulpzaam personeel en je hebt snelle service. Wat kun je nog meer wensen.
Officiële reactie van EPTummers.nl 25-01-2021

Hoi Ine, bedankt voor je beoordeling. Fijn om te zien dat je tevreden bent! Mochten we je nog ergens mee kunnen helpen horen we dat graag.

vink 21-01-2021

Ik koop hier al jaren mijn producten, van grote dingen zoals wasmachine,droger tot ook de juiste lamp.
Omdat ik altijd tevreden ben over zowel de aanschaf als de klantvriendelijkheid, blijf ik hier mijn aankopen doen.
Service is uitstekend,zeer betrouwbaar en deskundig bedrijf.
Officiële reactie van EPTummers.nl 22-01-2021

Bedankt voor je beoordeling, wat fijn om te lezen dat je tevreden bent. Mochten we je nog ergens mee kunnen helpen horen we dat graag. Tot de volgende keer.

Gerard 19-01-2021

Alles prima geregeld, ga zo verder, heel goede webshop en duidelijk , echt een genot,
Officiële reactie van EPTummers.nl 21-01-2021

Bedankt voor je beoordeling Gerard. Wat fijn om te lezen dat je tevreden bent.

Lillian 18-01-2021

erg vriendelijk personeel zowel telefonisch en bezorgers.
Alles netjes en op tijd geleverd.
Ben erg tevreden!
Officiële reactie van EPTummers.nl 21-01-2021

Hoi Lilian,

Wat fijn om te lezen dat je tevreden bent en dat alles naar wens is verlopen. Mochten we nog ergens mee kunnen helpen horen we dat natuurlijk graag.

EP:Tummmers

Rita 18-01-2021

Omdat de winkels nu gesloten zijn het artikel online besteld .
Alles was goed duidelijk en de afhandeling was snel en overzichtelijk
Wij zijn er super blij mee.
Officiële reactie van EPTummers.nl 19-01-2021

Hallo Rita, bedankt voor beoordeling. Fijn om te zien dat je tevreden bent. Mochten we nog iets voor je kunnen betekenen horen we dat natuurlijk graag.

Jack 17-01-2021

Via telefonisch contact mijn probleem wat ik had met mijn tv aansluiting op kunnen lossen.
Benodigde producten de volgende dag in huis via PostNL.

De karwei shop van Tummers is echt een aanrader.

Hallo Jack,

Bedankt voor je beoordeling. Fijn om te lezen dat we je telefonisch hebben kunnen helpen. Mocht je nog vragen hebben horen we dat natuurlijk graag.

J.son 17-01-2021

Goede service, vriendelijke medewerkers, snelle levering in deze moeilijke tijd. Al bij al gewoon super!
Officiële reactie van EPTummers.nl 19-01-2021

Bedankt voor je beoordeling en het mooie cijfer. Fijn om te lezen dat je goed geholpen bent. Mochten we nog iets voor je kunnen betekenen horen we dat natuurlijk graag.

P.K. 15-01-2021

Het was een duidelijke webshop en de correcte houding van de medewerker via de chat heeft ons goed geholpen bij aankoop
Officiële reactie van EPTummers.nl 15-01-2021

Bedankt voor je beoordeling. Fijn dat je goed geholpen bent!

Philips trimmer/shaver 14-01-2021

Sorry I don't understand the 'figure' table above. But as I wrote in the last review, I am more than pleased with the service, help and enthusiasm from your sales team. My order arrived within 2 days and worked perfectly.
Officiële reactie van EPTummers.nl 14-01-2021

Thank you for your review. I am glad to see that you're happy with our service.

with kind regards,

J. 13-01-2021

Ondanks de lockdown, dat de winkel gesloten is. Is de service net zo goed, dan als ze gewoon open zijn. Je wordt vriendelijk te woord gestaan aan de telefoon, je wordt goed geholpen en een snelle levering. En bij de bezorging, was de medewerker ook vriendelijk en behulpzaam. Zoals altijd, koop ik hier het liefst mijn elektrische apparaten.
Officiële reactie van EPTummers.nl 14-01-2021

Bedankt voor je boordeling en het mooie cijfer, wat fijn om te zien dat je tevreden bent. Mochten we nog iets voor je kunnen betekenen horen we dat natuurlijk graag.

Royheinkens 13-01-2021

Ik was opzoek naar een senseo en ben zo op hun internet pagina terecht gekomen.
Website was makelijk en overzichtelijk
Snele afhandeling van betaling.

helma 12-01-2021

ik stond voor de deur maar die was gesloten vanwege corona. ik heb telefonisch mijn bestelling gedaan en betaald en daarna kreeg ik mijn spullen meteen mee aan de deur. geweldige service.
Officiële reactie van EPTummers.nl 12-01-2021

Bedankt voor je beoordeling Helma, fijn om te zien dat je tevreden bent. Mochten we nog iets voor je kunnen betekenen horen we dat graag.

Mischa 11-01-2021

Prima prijzen, goede service en snelle levering.
Alles netjes aangesloten conform afspraak
Officiële reactie van EPTummers.nl 11-01-2021

Bedankt voor je beoordeling Mischa, fijn om te zien dat je tevreden bent. Mochten we nog iets voor je kunnen betekenen horen we dat natuurlijk graag.

Frans Verhaegh 11-01-2021

Altijd goed advies en goede prijs/kwaliteit verhouding. Vriendelijk personeel en goede ondersteuning indien nodig. Goede bereikbaarheid winkel.
Officiële reactie van EPTummers.nl 11-01-2021

Bedankt voor je beoordeling Frans. Fijn om te lezen dat je tevreden bent. Mochten we nog iets voor je kunnen betekenen horen we dat graag.

S.Ploeger 08-01-2021

De prijs is goed zeker voor het product dat je er koop.
Snelle service en vriendelijk te woord gestaan.
Officiële reactie van EPTummers.nl 11-01-2021

Bedankt voor je beoordeling. Fijn om te lezen dat je tevreden bent.

Riny 07-01-2021

Perfecte shop, die adviseerd bij aankoop, nette prijzen hanteert met leuke acties en zeer snel levert met eigen koeriersdienst.

Daarnaast hebben wij ervaren dat ook na levering een klein probleem meteen verholpen wordt.

Zeer vriendelijk personeel op alle posten.
Kortom een winkel die zeker aanbevolen mag worden en die we niet kwijt mogen raken.

Chapeau
Officiële reactie van EPTummers.nl 11-01-2021

Bedankt voor je beoordeling Riny, fijn om te lezen dat je naar tevredenheid geholpen bent. Mochten we nog iets voor je kunnen betekenen horen we dat natuurlijk graag!

Gerry 07-01-2021

EP Tummers in Weert is een super winkel.
Wat het meeste opvalt is de oprechte vriendelijkheid en behulpzaamheid van het personeel.
Het personeel heeft verstand van zaken en geeft duidelijke en eerlijke uitleg over de producten.
De producten zijn van goede kwaliteit en de service is top.
Officiële reactie van EPTummers.nl 11-01-2021

Bedankt voor je beoordeling Gerry, fijn om te lezen dat je naar tevredenheid geholpen bent. Mochten we nog iets voor je kunnen betekenen horen we dat natuurlijk graag!

Jacob 07-01-2021

Duidelijke, rustige & begrijpelijke uitleg. Voelt niet gehaast, ze nemen de tijd waar nodig.
Officiële reactie van EPTummers.nl 11-01-2021

Bedankt voor je beoordeling Jacob, fijn om te lezen dat je naar tevredenheid geholpen bent. Mochten we nog iets voor je kunnen betekenen horen we dat natuurlijk graag!

Ton 06-01-2021

Mooie complete shop, vriendelijk en kundig personeel. Goede service.
Ruime keuze in alle kwaliteiten en prijzen.
Officiële reactie van EPTummers.nl 07-01-2021

Bedankt voor je beoordeling Ton. Wat fijn om te lezen dat je tevreden bent. Mochten we nog ergens mee kunnen helpen horen we dat natuurlijk graag.

Riet en Peter Smit 06-01-2021

De laatste vier jaar hebben we allerlei producten gekocht bij EP: Tummers. Nu we terug kijken valt ons opnieuw op dat we geweldig boffen met EP: Tummers. Gaat het om uitleg over apparaten, ruime keus en goede prijs steeds valt ons de klantvriendelijke benadering door het personeel op. Onze complimenten en hartelijke dank!
Officiële reactie van EPTummers.nl 06-01-2021

Hallo Riet en Peter, bedankt voor jullie beoordeling. Bedankt voor het mooie compliment. Mochten we nog ergens mee kunnen helpen horen we dat natuurlijk graag!

Golsteijn ton 05-01-2021

Wegens sluiting door corona winkel dicht,maar telefonisch heel goed geholpen.Uw werknemer was Niet bereid mijn pakje door de brievenbus aan te reiken en zelfs niet tegen betaling tegenover de zaak 1 broodje af te halen (grappig bedoeld). Dus opsturen was de enige remedie. Heel fijn en correct . Pakje de dag erna ontvangen. Zeer correct afgehandeld en snel geholpen dankzij Uw vriendelijke medewerker.

Hoi Ton,

Bedankt voor je beoordeling, wat fijn om te lezen dat je ondanks de maatregelen goed geholpen bent. Mochten we nog iets voor je kunnen betekenen horen we dat natuurlijk graag.

C H Cuijpers Hoeben 04-01-2021

Ben voor 100% tevreden overlevering en product.
Ook over de verkoper de uitleg over het product
Officiële reactie van EPTummers.nl 05-01-2021

Bedankt voor je beoordeling, super om te lezen dat je tevreden bent.

Hay & Mia Clabbers, Reuver 04-01-2021

Tussen Kerstmis en Oudjaarsdag begaf ons 40-jaar oud wafelijzer het. Na on-line bij EP-Tummers een nieuwe te hebben uitgezocht (scherp concurrerende prijs!) stuitten we op het probleem; hoe krijgen we dit apparaat nog tijdig in huis. Afhalen was ivm de coronamaatregelen niet toegestaan en een bezorgdienst inschakelen was geen optie ivm de feestdagen-drukte. Een medewerker van EP-Tummers die ook in ons dorp woont, bezorgde het ons nog diezelfde avond aan huis. De wafels smaakten met de jaarwisseling des te meer! Wat een service!

Hoi Hay en Mia,

Bedankt voor jullie beoordeling, wat fijn om te lezen dat jullie tevreden zijn en dat we voor jullie een passende oplossing hebben kunnen vinden! Super om te lezen dat de wafels goed gesmaakt hebben! :)

Glenn Huybregts 04-01-2021

Kundige en vriendelijke medewerkers, duidelijkheid omtrent bezorging. Al met al top service!

Hoi Glenn,

Jetten 31-12-2020

‘s Avonds om 8 uur ging de wasmachine stuk, de volgende ochtend om 10 uur stond al een nieuwe wasmachine voor de deur. Prima geholpen via de chatfunctie. Top geregeld en tegen een superprijs!
Officiële reactie van EPTummers.nl 05-01-2021

Bedankt voor je beoordeling en het mooie cijfer, wat fijn om te lezen dat je tevreden bent. Goed om te lezen dat we je naar wens hebben kunnen helpen.

Wim 31-12-2020

Wij zijn al jaren tevreden met de adviezen en service die we van EP Tummers hebben mogen ontvangen. Ik ben nog steeds iemand die graag fysiek in de winkel komt om tegen te gaan dat ik op internet bij een prijsvechter iets koop waar ik achteraf misschien een beter doordacht koop had kunnen doen. De eerlijkheid en hulp van EP Tummers is daarbij voor ons dus doorslaggevend.

Hoi Wim,

Bedankt voor je beoordeling, wat fijn om te lezen dat je tevreden bent. Mochten we nog ergens mee kunnen helpen horen we dat natuurlijk graag.

Paul Backes 31-12-2020

Via de chat goed en snel geholpen.
Levering dezelfde dag.
Betaling met pin bij de chauffeur.
En vooral was dit een goede aanbieding die ik niet kon laten schieten.

Hoi Paul,

Roland 29-12-2020

Hoewel ik redelijk wist welke tv en audio apparatuur ik wilde, nam de kundige verkoper de tijd om de voor- en nadelen uit te leggen, hoe eea werkt, etc. Uiteindelijk de tv laten ophangen door EP Tummers en dat hebben de mannen uitstekend gedaan. Vervolgens wilde ik zelf aan de slag et instellen van alles (gewoon omdat het leuk is) en dat werkte allemaal perfect.
Klein verbeterpunt: twee dagen voor levering een telefoontje dat de beschikbare soundbar al eens uit de doos was bij een klant die heb heeft teruggegeven omdat hij te groot was. Ik vond dat wat vreemd. Even later belden ze dat er toch een hele nieuwe was. Een overbodig telefoontje, maar verder alles helemaal goed. Fijne service en medewerkers.

Hoi Roland,

Bedankt voor je beoordeling, wat fijn om te lezen dat je tevreden bent over onze service en medewerkers. en natuurlijk bedankt voor de tip.

Erik 27-12-2020

Mooie lokale winkel met veel keus en goede service zoals op zolder plaatsen van een wasmachine!

Hoi Erik,

Ton 27-12-2020

Het complete plaatje.: goede keus, deskundige verkopers en installateurs. Prima service!

Hoi Ton,

GM. Madou 26-12-2020

Timmers Panningen, wel verschil in filiaal Horst bv service tot aan de voordeur.
Officiële reactie van EPTummers.nl 29-12-2020

Bedankt voor je beoordeling. Wat vervelend om te zien dat je niet helemaal tevreden bent. We nemen graag contact met je op, zou je een mail willen sturen naar info@eptummers.nl. We nemen graag contact met je op om te zien of we nog iets voor je kunnen betekening.

har 26-12-2020

mooie Sonos installatie gekocht.
prijs beter dan elders, zelfs met Black Friday voordeel.
geweldige aanbieding. goede service. perfect gewoon.

Hoi Har,