Tummers - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Tummers.

Tummers stelt zich voor

EP:Tummers is een jong familie bedrijf sinds 1923 en is de grootste vakspeciaalzaak van Limburg op het gebied van consumentenelektronica. EP:Tummers koopt u zonder zorgen. U kunt erop vertrouwen dat alles perfect en vakkundig voor u wordt geregeld. Wij werken uitsluitend met de beste merken. Kenmerkend voor al onze medewerkers is de grote deskundigheid en de uitgesproken klantgerichte mentaliteit. Daarnaast hebben we een eigen Service Center waar u 7 dagen per week terecht kunt. Niet alleen in de winkel maar ook telefonisch en online geven wij ondersteuning!

Deze score is berekend op basis van 10 reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar

8.6

K@@tje 19-09-2017 In de winkel gekocht

Vakkundig personeel

Netjes en vriendelijk geholpen en een vakkundig advies gekregen bij aanschaf nieuwe vaatwasser.
Deze is door een vriendelijke en vakkundige medewerker snel en netjes geinstalleerd.

Fam. Van Haeren 06-09-2017 In de winkel gekocht

Zeer tevreden

Pech met een nieuwe wasmachine,centrifugeren was een crime, soms moesten we 2 keer opnieuw centrifugeren.
Dan komt de monteur van de fabriek met het verhaal dat centrifugeren van 2 lakens en een paar slopen teveel gevraagd was, want dan zou de motor er mee stoppen???
De machines waren tegenwoordig zo licht dat ze te gevoelig waren?
Nog 2 keer na centrifugeren bij een a + machine normaal? tuurlijk.
We zijn met onze klacht terug naar Tummers gegaan.
Wij mochten een andere machine uitzoeken,de medewerkers van Tummers hebben deze zaak keurig opgelost met de leverancier voor ons.
We werden netjes te woord gestaan en er werd snel aktie ondernomen.

Met andere woorden, top service bij klacht.

Pluspunten

• Retourproces
  • Klantenservice
  • Vakkundigheid personeel

Minpunten

• -

Peter 12-06-2017 In de winkel gekocht
Roermond

Goede service en een scherpe prijs!

Hier uitzet gekocht. TV, wasmachine, amerikaanse koelkast, stofzuiger, waterkoker, koffiezetter. Erg tevreden over! Goede prijs gekregen en helemaal niet duurder dan online. Ook in de winkel geven ze je goed advies. Geen verkooppraatjes maar gewoon eerlijk voor mijn gevoel. Raad deze winkel iedereen aan!

Pluspunten

• Retourproces
  • Klantenservice
  • Vakkundigheid personeel

Minpunten

• -

Addarrazi 07-06-2017 In de winkel gekocht
Tegelen

Geweldige service

We hebben laatst een samsung tv gekocht bij ep Tummers in Tegelen. Toen tv geleverd werd bleek dat inspreekmogelijkheid alleen in het engels kon. Er werd meteen contact opgenomen met samsung. Toen bleek dat samsung niets daaraan gaat doen dit jaar mocht ik tv probleemloos omruilen. Er werd meegedacht en voor mij alles uitgezocht. Ik ben altijd kritisch maar Ep tummers tegelen verdient een pluim. Volgende keer hoef ik niet na te denken waar ik mijn wit en bruingoed koop. Ook de prijs was prima. Ik ben geholpen door Peter
EP TUMMERS BEDANKT!

Pluspunten

• Retourproces

Minpunten

• -

Darkstar 08-04-2017 In de winkel gekocht

Prima service

Mijn beide koffiemachines heb ik hier gehaald alsmede ook tv en audio apparatuur..en het moet gezegd..de service is voorbeeldig.
Mijn koffie apparaat was reeds defect bij aanschaf (Doa), maar dit was snel verholpen in samenwerking met Melitta.
In het algemeen vind ik dit een prettige winkel om dit soort zaken aan te schaffen.

Pluspunten

• Retourproces
  • Klantenservice
  • Vakkundigheid personeel

Minpunten

• -

opperheks1809 09-03-2017 In de winkel gekocht

Update: Installatiekosten terug, condensdroger ontbreekt

Er werd contact met mij opgenomen vanuit EP Tummers en ik heb uitgelegd dat de totale aankoop meer dan 800 euro was en dat de wasmachine en de condensdroger apart niet het bedrag van 475 bereiken. De manager heeft de installatiekosten kwijtgescholden, het bleek een foutje van de medewerker te zijn.
Een half uur voor de levering kreeg ik een telefoontje dat de bezorger onderweg was en de medewerker die de items bracht was vriendelijk en behulpzaam, heeft al het verpakkingsmateriaal meegenomen en de werking van de wasmachine volledig uitgelegd.
Helaas bleek dat wel de wasmachine, maar niet de wasdroger geladen was; hierdoor moeten we een extra dag thuisblijven omdat de bezorger het niet haalde om de wasdroger op te halen en bij ons te bezorgen.
Zodra deze geleverd wordt plaats ik een nieuwe update. Het blijft spannend met EP: Tummers Panningen!

Opperheks1809 06-03-2017 In de winkel gekocht
EP: Tummers Panningen

Discussie installatiekosten

Op de site van EP Tummers staat dat de installatie boven een bedrag van 475 euro gratis zou zijn, maar helaas moeten producten per stuk meer dan genoemd bedrag zijn. Ongeacht hoeveel artikelen er gekocht worden moeten er dus installatiekosten betaald worden, terwijl het totaalbedrag boven de 800 euro uitkwam vanwege de aanschaf van een wasmachine en wasdroger.
Discussie in de winkel hierover helpt niet, het is betalen of anders alles zelf doen en geen garantie meer krijgen.
De uitleg over de machines zelf was wel goed in de winkel. de betreffende medewerker heeft heel duidelijk alle voor-en nadelen benoemd.

Pluspunten

• -

Minpunten

• Klantenservice

Mayke Meuwissen 20-01-2017 In de winkel gekocht
EP Tummers Roermond (Retailcenter Roermond)

EP Tummers Roermond.

Van ouds her een zéér betrouwbaar bedrijf. Vooral staat dit bedrijf bekend om zijn eigen service die dit bedrijf bied. Buiten de fabrieksgaranties op de door hun geleverde goederen. Verder zeer bekwaam personeel in hun winkels als in hun service diensten.

Pluspunten

• bekwaamd en beleefd personeel
  • goede service op alles
  • komt zijn afspraken na
  • goede prijs garantie.

Ger 29-12-2016 In de winkel gekocht
Echt

Fijne winkel en deskundig personeel

Ter vervanging wasdroger bij Tummers in Echt gaan kijken. Ondanks dat er veel duurdere apparaten te krijgen zijn werd ons toch een apparaat uit de aanbieding aanbevolen omdat dit uitstekend aan onze wensen voldeed.

Pluspunten

• deskundig
  • ruime keuze

Minpunten

• parkeergelegenheid

Aan den Boom 27-12-2016 In de winkel gekocht
Roermond

Goed en snel geholpen ondanks de drukte

Goed en snel geholpen door de medewerker ondanks de kerstdrukte. Bij twijfel over de inhoud van de verpakking werd deze opengemaakt om de laatste twijfel weg te nemen. Goede tips over het gebruik van de apparaten. De wasdroger en wasmachine werden keurig op een steekwagentje bij de auto afgeleverd en de verkoper hielp mee met het in de auto tillen. Je wordt absoluut niet aan je lot overgelaten.

Pluspunten

• Attente verkopers
  • Prijzen zeer concurrerend
  • Snel geholpen ondanks drukte

Paul 31-05-2016 In de winkel gekocht
Roermond

Rustig in de winkel kunnen rondkijken. Wel direct benaderd door personeel om vragen te beantwoorden.

Televisie keurig geleverd en geïnstalleerd. Uitleg omtrent functies gekregen en al mijn vragen beantwoord. Oude TV netjes meegenomen.

Assortiment
Ruime keus en TV's staan aan, zodat je de verschillende types werkend op hun verschillen kunt beoordelen

Aanbeveling
Prettige winkel. Vriendelijk personeel.