Tummers - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Tummers.

Tummers stelt zich voor

EP:Tummers is een jong familie bedrijf sinds 1923 en is de grootste vakspeciaalzaak van Limburg op het gebied van consumentenelektronica. Bij EP:Tummers koopt u zonder zorgen. U kunt erop vertrouwen dat alles perfect en vakkundig voor u wordt geregeld. Wij werken uitsluitend met de beste merken. Kenmerkend voor al onze medewerkers is de grote deskundigheid en de uitgesproken klantgerichte mentaliteit. Daarnaast hebben we een eigen Service Center waar u 7 dagen per week terecht kunt. Niet alleen in de winkel maar ook telefonisch en online geven wij ondersteuning!

Deze score is berekend op basis van 25 reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar.

Onka54 21-01-2020

In de winkel navraag gedaan of het mogelijk is om een vaatwasser aan te schaffen en dat deze ook wordt aangesloten. Situatie uitgelegd dat er in het naastliggende kastje water is en afvoer, maar dat er nog geen aftakkingen zijn. Volgens de verkoper was dat geen probleem. Ze zouden iemand langs sturen die de situatie zou bekijken en inmeten. Om iemand te sturen moest wel € 50,- betaald worden die vervolgens weer verrekend wordt met de prijs van de vaatwasser. Er kwam iemand langs die de situatie heeft bekeken en foto's gemaakt. Pro forma hadden we een vaatwasser opgenomen, maar een definitieve keuze zouden we maken nadat het opmeten.
Kom ik in de winkel om dingen af te spreken zeggen ze dat ze geen aansluiting maken en dat ik daar zelf voor moet zorgen. Ik was juist naar Tummers gegaan om die aansluiting te maken. Als er een aansluiting zit kan ik zelf wel de vaatwasser aansluiten en had ik er een ergens anders kunnen uitzoeken. Nee ik ging van de service van Tummers uit. Nou die is er dus niet en ik ben wel € 50,- armer en heb tijd moeten vrijmaken terwijl ik niets ben opgeschoten.
Officiële reactie van EPTummers.nl 23-01-2020

Beste,

Bedankt voor uw beoordeling. Wat vervelen om te lezen dat u niet tevreden bent. Mijn collega heeft gistermiddag contact met u opgenomen om samen met u een passende oplossing te vinden. Hij heeft u aangeboden om de €50 inmeet kosten te laten vervallen. Mochten wij nog iets voor u kunnen beteken horen wij dat natuurlijk graag!

koper1954 23-01-2020

Er kan altijd wat fout gaan, Het getuigt van goede service als dan toch de klacht serieus wordt genomen en gezocht wordt naar een goede oplossing. Prima zo.

Jeanne en peter TH 18-12-2019

We hebben al vaker bij Tummers gekocht en de reden is de vakkundigheid, vriendelijkheid en de niet aflatende service die ze geven. Reden genoeg om weer voor Tummers te kiezen als we op zoek zijn naar nieuwe apparaten of benodigdheden. Ook voor de toekomst zullen wij er altijd binnenlopen mochten we iets nodig hebben.
Officiële reactie van EPTummers.nl 18-12-2019

Beste Jeanne en Peter,

Bedankt voor uw beoordeling en het mooie cijfer. Wat fijn om te lezen dat jullie tevreden zijn! Wellicht tot snel in een van onze winkels!

E. van Dalen 06-11-2019

Een mooie winkel met deskundige medewerkers die eerlijk zijn indien zij het antwoord op je vraag niet weten. Daarop ondernemen zij actie om het antwoord alsnog te achterhalen. Goede communicatie/afstemming bij bestelling en bezorging. De betaling bij aflevering ging soepel. Kortom ik ben een heel tevreden klant!
Officiële reactie van EPTummers.nl 06-11-2019

Beste E. van Dalen,

Bedankt voor uw positieve beoordeling en het mooie cijfer! Wat fijn om te lezen dat u zo tevreden bent.

Sandy Schroers 06-11-2019

De site heb ik niet gekeken, houd niet zo van internet. Ben in de winkel geweest en heel correct geholpen, vriendelijke medewerker.
Aflevering is goed verlopen en tevreden over het product.
Officiële reactie van EPTummers.nl 06-11-2019

Beste mevrouw Schroers,

Bedankt voor uw beoordeling en het mooie cijfer. Fijn om te lezen dat u goed geholpen bent in onze winkel en dat u tevreden bent over uw aankoop.

M.Westerneng 04-11-2019

We hadden in Filiaal Roermond een hele attente verkoper die ons met extra zorg veel over het betreffende artikel ,waar we interesse in hadden, heeft uitgelegd, waardoor we hebben besloten om tot aankoop over te gaan. Tevens waren de servicevoorwaarden uitstekend !!
Officiële reactie van EPTummers.nl 04-11-2019

Beste M.Westerneng,

Wat fijn om te lezen dat u zo goed geholpen bent door een van onze collega's in onze winkel in Roermond. En dat u tevreden bent over onze service!

Zonneveld 01-11-2019

Veel tijd voor goed advies aan de klant. Steken veel tijd in het verhelpen bij problemen en bediening van geleverde producten. Ook de nazorg is goed. Ga bij aankoop van witgoed en ICT-apparatuur weer terug naar deze zaak.

Beste,

Bedankt voor uw positieve beoordeling. Fijn om te lezen dat u goed geholpen bent in onze winkel. Mochten wij nog ergens mee kunnen helpen horen wij dat natuurlijk graag.

J Haenen 01-11-2019

Met de nu verbouwde winkel in Roermond is het nog aantrekkelijker om effe binnen te lopen.
Heb laatst een wasmachine, droger en een diepvries gekocht, de uitleg ( kennis van apparatuur )
en de vriendelijkheid was Top. Zeer mooie winkel.

Beste J Heanen,

Bedankt voor uw positieve beoordeling en het mooie compliment. Mocht u nog vragen hebben horen wij dat natuurlijk graag.

Theo 01-11-2019

Prima advies, correcte afhandeling, goede prijs
De mensen zijn zeer hulpvaardig en zeer v,riendelijk.

Beste Theo,

Bedankt voor uw positieve beoordeling. Fijn om te lezen dat u tevreden bent over uw bezoek in onze winkel en onze service.

L.F. Gerits 31-10-2019

Volop keuze, goede uitleg, goede service een vertrouwde zaak. Geen gedoe en vergelijk met internet aanbiedingen deze zaak is beslist niet duurder dan winkels via internet.

Beste L.F. Gerits,

Bedankt voor uw positieve beoordeling. Fijn om te lezen dat u tevreden bent over uw winkel bezoek en onze service. Wellicht tot ziens in één van onze winkels.

Leon Princen 31-10-2019

Mooie overzichtelijke winkel, veel keuzes/opties. Goed advies en uitleg. Personeel neemt ruim de tijd voor de klant en is kundig om demonstratie en uitleg te geven.

Beste Leon Princen,

Bedankt voor uw positieve beoordeling en het mooie cijfer! Fijn om te lezen dat u tevreden bent over onze winkel, het assortiment en dat u zo goed geholpen bent door onze verkopers. Wellicht tot ziens in onze winkel.

Lizzy 31-10-2019

Goede service, verstand van zaken. Maken tijd voor je. Hebben alles snel en goed thuis geïnstalleerd.

Beste Lizzy,

Bedankt voor je positieve beoordeling en het mooie cijfer! Mochten wij nog ergens mee kunnen helpen horen we dat natuurlijk graag.

Guus 30-10-2019

Goede bediening, deskundig en klantvriendelijk personeel. Breed assortiment en aantrekkelijk geprijsd. Kortom: een echte aanrader!

Hallo Guus,

Bedankt voor het mooie cijfer en de positieve beoordeling! Wellicht tot snel in onze winkel.

Huub Holthuisen 30-10-2019

Ruime keuze en vakkundig advies bij de aankoop, correcte levering door kundig personeel.

Beste Huub,

Bedankt voor het mooie compliment en cijfer.

Maria Staals - Joosten 30-10-2019

De shop Ep Tummers vinden wij reuze fijn.
De medewerkers zijn vriendelijk en leggen alles super goed uit. Ze nemen echt de tijd voor je.
De service met materialen zijn ook goed. Wanneer iets niet werkzaam is naar behoren, wordt dit meteen geregeld.
Super, ga zo door !

Beste Maria Staals-Joosten,

Bedankt voor uw positieve beoordeling. Goed om te lezen dat u tevreden bent over onze service en het assortiment. Mochten wij u nog ergens mee kunnen helpen horen we dat natuurlijk graag!

Strijbos 30-10-2019

Hoofdzakelijk voor de goede adviezen die wij in de winkel kregen.
Ook de service is voor ons een belangrijk punt.
Officiële reactie van EPTummers.nl 31-10-2019

Fijn om te lezen dat u tevreden bent over het advies in de winkel en onze service. Bedankt voor het mooie cijfer.

J. Dekker 30-10-2019

Goede keus om de dichtstbijzijnde winkel te kiezen. Tummers is een zaak gebleken met een uitgebreid assortiment tegen concurrerende prijzen. We werden uitgebreid en deskundig geinformeerd door vriendelijk personeel. Snelle en correcte levering en plaatsing.

Best J. Dekker,

Bedankt voor de positieve beoordeling en het mooie cijfer. Fijn dat uw bezoek aan onze winkel zo goed is bevallen en dat ook de levering naar wens was. Mochten wij nog ergens mee kunnen helpen horen we dat natuurlijk graag.

cees 30-10-2019

Goede prijs/kwaliteit verhouding.
Kundig advies
Vlotte en correcte levering

Hallo Cees,

Bedankt voor uw positieve beoordeling en het mooie cijfer. Fijn dat u tevreden bent over het bezoek in onze winkel en de levering van uw aankoop.

Marianne 30-10-2019

Hebben bij Tummers in Tegelen diepvries gekocht. Waarom daar? Bij eerdere aankopen reeds kennis gemaakt met hun (vak) kennis en goed advies. Deze keer ook weer prima geadviseerd en voor en nadelen besproken van de aankoop. Dit keer product laten thuisbezorgen in de kelder. Oude diepvries meegenomen en nieuwe op juiste plek gezet. Vriendelijk personeel en voorzichtig met trap op en af dragen zodat ook de muren niet beschadigd raakten. Zeer tevreden.

Hallo Marianne,

bedankt voor uw positieve beoordeling en het mooie cijfer. Fijn om te lezen dat u tevreden bent over onze service! Wellicht tot ziens in onze winkel in Tegelen.

Peggy spreeuwenberg 30-10-2019

Goede uitleg en advies in de winkel. Installeren thuis naar alle tevredenheid gebeurt. Goed en makkelijk te volgen wanneer de bezorger er bijna is en je word 15 min voor aankomst gebeld.

Beste Peggy,

Bedank voor het mooie cijfer en de positieve beoordeling. Fijn om te lezen dat zowel het bezoek in onze winkel als de bezorging door onze bezorgdienst goed bevallen is.

john meerts 30-10-2019

zeer goede en behulpzame personeel .vakkundig opgeleid en erg vriendelijk. Wat wil je nog meer.
O ja, scherpe prijzen!!!!!

Beste John,

Bedankt voor uw positieve beoordeling en het mooie cijfer. Fijn om te lezen dat u tevreden bent over uw bezoek aan onze winkel!

Beste John,

Bedankt voor uw positieve beoordeling en het mooie cijfer! Fijn om te lezen dat u zo goed geholpen bent in onze winkel!

Met vriendelijke groet ,

Lianne Doms 30-10-2019

Bij plaatsing nieuwe vaatwasser alles keurig geplaatst en een eerder ongemakje vanwege de plint en een wat verder naar achter geplaatste afvoer netjes 'opgelost' ... geweldig meegedacht en dat was ook een extra fooi waard.

Beste Lianne,

Bedankt voor uw positieve beoordeling en het mooie cijfer. Fijn om te lezen dat alles netjes is opgelost! Mocht er nog iets zijn waarmee wij kunnen helpen horen we dat natuurlijk graag!

Roosje 29-10-2019

Tummers is een fantastische winkel! Iedere aankoop doe ik bij Tummers, vanwege de super service! Betrouwbaar, deskundig en zal altijd meehelpen om een oplossing te vinden!

Beste Roosje,

Bedankt voor het mooie cijfer en de positieve beoordeling! Fijn om te lezen dat u zo tevreden bent!

Ester 29-10-2019

Bij binnenkomst wordt je niet meteen overvallen maar netjes gegroet en verteld dat als je hulp of informatie nodig hebt, ze het graag horen van je. Als je een beetje rond gekeken hebt en toch info nodig hebt, wordt dit duidelijk, geduldig en helemaal niet opdringerig verteld. Ook kreeg ik niet het gevoel dat het zo'n standaard verkoopsriedeltje was met de gedachte van mens koop dat ding nu en maak je naar buiten, wat vaak voorkomt in andere winkels. Dachten met ons mee en waren heel behulpzaam en redelijk. Kortom zeer tevreden.

Beste Ester,

Bedankt voor het mooie cijfer en de positieve beoordeling! Wat fijn om te lezen dat u uw bezoek aan onze winkel zo positief ervaren heeft! Mochten wij nog ergens mee kunnen helpen horen we dat natuurlijk graag!

Tot ziens in onze winkel!

Tonny 19-10-2019

Na het kopen van een koffiemachine waarbij de verkoper vriendelijk was maar dit alleen tot ik met een klacht kwam toen gaf de firma tummers niet thuis.Ook ontbrekende onderdelen die nog nageleverd moeten worden zijn er na vier mnd nog niet .
Officiële reactie van EPTummers.nl 24-10-2019

Beste Tonny,

Wat vervelend om te lezen dat u niet tevreden bent met de afhandeling van uw klacht. Wij zouden dit graag samen met u oplossen. Kunt u telefonisch of per mail contact met ons opnemen? (info@eptummers.nl of 085-1054444)

Ine 15-08-2019

Helaas erg teleurgesteld in Tummers Weert. Altijd vaste klant bij Tummers, nu ben je 1 dag te laat om de video deurbel te retourneren. Deze willen wij retourneren omdat maar 1 toestel de “bel” hoort, terwijl de verkoper ons anders heeft verteld, daar konden wel 8 telefoons op. De volgende keer denken wij nog wel 3x na of wij bij hun nog wat gaan kopen...

Clerx 14-01-2019

Na jaren klant te zijn, was het tijd voor een nieuwe tv.
In de winkel netjes en duidelijk geholpen.
Nu komt het probleem, hij was niet op voorraad en moest besteld worden.
We zijn inmiddels bijna een week verder, meerdere telefoontjes verder , waar ik telkens wordt afgewimpeld en heb nog steeds geen tv.
Ben hier heel erg ontevreden over.

Lutgens 07-01-2019

Hele mooie winkel,met heel vriendelijk en behulpzaam personeel.
Bij een volgende aankoop ga ik zeker weer naar Tummers
Officiële reactie van EPTummers.nl 09-01-2019

Bedankt voor uw positieve reactie. Fijn dat u goed geholpen bent in onze winkel! Wij hopen u nog vaak als klant te mogen ontmoeten.

Roel 02-11-2018 In de winkel gekocht
Tegelen

Prima Service, ze nemen de tijd voor de klant

Zeer netjes geholpen, goed advies en ze nemen rustig de tijd voor vragen / uitleg.
volgende keer weer naar deze winkel.

Officiële reactie van EPTummers.nl 08-11-2018

Bedankt voor uw positieve reactie Roel. Wat fijn om te lezen dat u goed bent geholpen in onze winkel in Tegelen! Wij hopen u nog vaak als klant te mogen ontmoeten.

Suzie 01-11-2018 In de winkel gekocht

Zeer goede service

Behulpzaam en goede uitleg .de steun in de winkel kunnen bekijken uitproberen van de draaicirkel en hoever hij uit en ingeklapt kon worden .was niet op voorraad maar kon snel en kostenloos aan huis bezorgd worden .

Pluspunten

• Klantenservice

Minpunten

• -

Officiële reactie van EPTummers.nl 01-11-2018

Bedankt voor uw positieve beoordeling. Wat fijn om te lezen dat u zo goed bent geholpen in onze winkel in Horst. Wij hopen u nog vaak als klant te mogen ontmoeten.

Jeanny Quix-Duisings 26-10-2018 In de winkel gekocht
Echt

Meedenken met de klant. Verleende service TOP !!

Ik heb voor E.P.Tummers gekozen. omdat ik van hun perfecte service had gehoord.
Na levering van mijn koel- vrieskast ( wat gezien afmetingen héél moeilijk was) kan ik de
de geweldige service alleen maar bevestigen. Ik ben een zeer tevreden klant !
Mocht bijv. mijn wasmachine het begeven, zal ik die heel zeker bij E.P. Tummers kopen.
De medewerkers van E.P. Tummers en speciaal Fons Maassen krijgen van mij de "Warme Douche". Ik wens hun verder nog héél veel Succes !!!!!

Pluspunten

• Retourproces
  • Klantenservice
  • Vakkundigheid personeel

Minpunten

• -

Officiële reactie van EPTummers.nl 31-10-2018

Bedankt voor uw positieve beoordeling, het mooie cijfer en het mooie compliment Jeanny. Wat fijn om te lezen dat u zo goed bent geholpen in onze winkel in Echt. Wij hopen u nog vaak als klant te mogen ontmoeten.

Geert 21-10-2018 In de winkel gekocht
Roermond

minimale coulance bij defekte tv 3 mnd. na wet.garantietijd.

3 maanden na wettelijke garantietijd van 2 jaar was de dure tv reeds defekt. Voor het afhalen van defekte tv moest ik reeds Euro 128 betalen. De reparatie zou meer dan Euro 750 kosten. Uiteindelijk zou er slechts een kleine coulance worden toegepast.
Heb de defekte tv weer terug genomen.

Officiële reactie van EPTummers.nl 24-10-2018

Bedankt voor uw beoordeling, wat vervelend om te lezen dat u ontevreden bent over de door EP:Tummers aangedragen oplossing.

De totale kosten van de reparatie van uw TV zouden €750 bedragen. Wij hebben u een voorstel gedaan waardoor u slechts €272 zou betalen voor de reparatie, waarbij de reeds door u betaalde €128 verrekend zouden worden.

Wij hadden u graag willen helpen, maar u heeft ervoor gekozen om af te zien van dit aanbod en uw TV ongerepareerd retour te ontvangen.

annemarie van rooij 21-10-2018 In de winkel gekocht
horst aan de maas

niks opdringerig gewoon duidelijke uitleg

ging met zoon naar winkel en werd daar op zeer vriendelijke wijze uitleg gegeven over mijn aankoop tv. Welk budget en welke verschillen in apparaten de jongeman wist waar hij over prate, samen met hem en mijn zoon gekeken wat het beste kado voor mijn was. De bezorging en ophangen en inregelen is ook volgens afspraak gebeurt. heerlijk man verrast zonder zelf van alles te moeten hij ook dolblij. Nog leuke kaart ontvangen met bedankt.

Pluspunten

• Klantenservice
  • Vakkundigheid personeel

Minpunten

• -

Officiële reactie van EPTummers.nl 24-10-2018

Bedankt voor uw positieve beoordeling Annemarie! Wat fijn om te lezen dat u goed geholpen bent in onze winkel in Horst en dat u tevreden bent over onze service. Wij hopen u nog vaak als klant te mogen begroeten.

Marion 18-10-2018 In de winkel gekocht
Echt

snel, efficient en niet opdringerig. Super.

We wilden een stofzuiger kopen. Goede uitleg van de verkoper. Demonstratie en de voor en nadelen werden goed getoond. Voor 100% tevreden met onze aankoop.

Pluspunten

• Klantenservice
  • Vakkundigheid personeel

Minpunten

• -

Officiële reactie van EPTummers.nl 18-10-2018

Bedankt voor uw positieve beoordeling en het mooie cijfer Marion. Wat fijn om te lezen dat u goed bent geholpen in onze winkel in Echt. Wij hopen u nog vaak als klant te mogen ontmoeten.

Gerry 18-10-2018 In de winkel gekocht
tegelen

Zeer goede service

Zeer vriendelijk personeel, goede uitleg.
goede service. Kortom geweldige winkel
Ook de bezorging is fijn sluiten alles aan en leggen alles goed uit.

Officiële reactie van EPTummers.nl 18-10-2018

Bedankt voor uw positieve beoordeling Gerry! Wat fijn om te lezen dat u tevreden bent over onze service en dat u goed geholpen bent in onze winkel in Tegelen. Wij hopen u nog vaak als klant te mogen begroeten.

Henk Jansen 18-10-2018 In de winkel gekocht
Heythuysen

Zeer klantvriendelijke behandeling

Personeel met verstand van zaken anticipeerde voortreffelijk op mijn wensen zodat ik zeer tevreden met mijn aankoop naar huis ging

Officiële reactie van EPTummers.nl 18-10-2018

Bedankt voor uw positieve beoordeling Henk. Wat fijn om te lezen dat u goed bent geholpen in onze winkel in Heythuysen! Wij hopen u nog vaak als klant te mogen begroeten.

hermsen 18-10-2018 In de winkel gekocht
Tegelen

wij zijn perfect geholpen in de winkel,vriendelijk

om dezelfde reden als hierboven en bovendien een grote variatie aan artikelen
wij gaan graag van Venlo naar Tegelen

Officiële reactie van EPTummers.nl 18-10-2018

Bedankt voor uw positieve beoordeling en het mooie cijfer! Wat fijn om te lezen dat u tevreden bent over ons assortiment! Wij hopen u nog vaak als klant te mogen begroeten.

Simon Leer 18-10-2018 In de winkel gekocht

Prima service

Goede voorlichting en duidelijke uitleg. Men neemt de tijd voor je. Ook het aansluiten van de apparatuur verliep prima.

Officiële reactie van EPTummers.nl 18-10-2018

Bedankt voor uw beoordeling Simon! wat fijn om te lezen dat u goed bent geholpen in onze winkel in Roermond.

Zeer tevreden! 17-10-2018 In de winkel gekocht
Horst

Prima zakelijke voorlichting in de winkel!

Werden prima voorgelicht en konden rustig zelf onze keuze bepalen. De verkoper liet ons gewoon even zelf onze afweging maken en handelde daarna alles snel en accuraat af. Ook levering was precies volgens afspraak!

Pluspunten

• Retourproces
  • Klantenservice
  • Vakkundigheid personeel

Minpunten

• -

Officiële reactie van EPTummers.nl 18-10-2018

Bedankt voor uw positieve beoordeling! Wat fijn om te lezen dat u tevreden bent over uw winkel bezoek in onze winkel in Horst. Wij hopen u nog vaak als klant te mogen begroeten!

Mat Hendriks 17-10-2018 In de winkel gekocht
Heythuysen

goed advies

Na eerder aankopen bij Tummers Heythuysen ben ik ook voor deze aankoop, een nieuwe tv, weer naar Tummers Heythuysen gegaan.
Ik kreeg een goed advies van de verkoper, en werd goed geholpen bij de aankoop. Er werd mij niets aangepraat.
Na enkele dagen heb ik voor advies nog eens contact opgenomen met de verkoper en ook toen werd ik goed geholpen,

Officiële reactie van EPTummers.nl 18-10-2018

Bedankt voor uw positieve beoordeling Mat. Wat fijn om lezen dat u tevreden bent over onze service en dat u zo goed bent geholpen in onze winkel in Heythuysen.

Coenen 17-10-2018 Via de website gekocht

Fijne snelle service!

Snelle deskundige service: telefonisch en ook bij thuisaflevering werd alles naar tevredenheid geplaatst

Officiële reactie van EPTummers.nl 18-10-2018

Bedankt voor uw positieve beoordeling en het mooie cijfer! Wat fijn om te lezen dat u tevreden bent over onze service en levering!

Peter 17-10-2018 In de winkel gekocht
Roermond

Geweldig geholpen voor een prima prijs!!

Wat een fijn bedrijf is EP:Tummers. Veel verstand van hetgeen ze verkopen, een mooie aanbieding gekregen en ook nog hulp als het om het in de auto laden gaat. Service van binnenkomst tot en met vertrek en daarna! Top!

Officiële reactie van EPTummers.nl 18-10-2018

Peter, bedankt voor uw positieve beoordeling en het mooie compliment. Wat fijn om te lezen dat u tevreden bent over onze service!

A. Janssen 17-10-2018 In de winkel gekocht
Horst

Super uitleg en vriendelijke bediening

Gewoon duidelijk, netjes en correct behandeld. Duidelijke uitleg gekregen en geen gedwongen koop. Daarbij worden afspraken nagekomen.

Officiële reactie van EPTummers.nl 18-10-2018

Bedankt voor uw positieve beoordeling! Wat fijn om te lezen dat u tevreden bent over onze service.

T. Sloesen 17-10-2018 In de winkel gekocht
Tegelen

Heel goede service, duidelijke uitleg, veel merkenkeus

webshop duidelijk in assortiment, klantvriendelijk, heel goede service, dit geld ook voor de winkel.

Pluspunten

• Retourproces
  • Klantenservice
  • Vakkundigheid personeel

Minpunten

• -

Officiële reactie van EPTummers.nl 17-10-2018

Bedankt voor uw positieve beoordeling! Wat fijn om te lezen dat u tevreden bent over ons assortiment en onze service!

Wij hopen u nog vaak als klant te mogen begroeten, zowel in onze webshop als in onze winkel!

HANSK 17-10-2018 In de winkel gekocht
Tegelen

Na defecte aankoop,zeer goed opgelost.

Na dat nieuwe tv,helaas na weekje defect ging,terug naar winkel na even erna hebben gekeken,kwam de verkoper met de mededeling dat ik een nieuw exemplaar mee kreeg,helaas was deze niet op voorraad,kon wel zolang het showroom model meenemen of een andere tv uitzoeken.Laatste heb ik toen gedaan,naar ervaring met zelfde klachten met Medieamarkt waren deze handelingen van Tummers een verademing.

Officiële reactie van EPTummers.nl 17-10-2018

Bedankt voor uw positieve beoordeling. Wat fijn om te lezen dat u tevreden bent over onze service en afhandeling. Ik hoop dat u nog lang plezier heeft van uw nieuwe TV.

Frank 17-10-2018 In de winkel gekocht

Aanschaf nieuwe tv

Denken goed mee, vakkundig op het gebied van mijn interesse. Geen opdringers, maar gewoon eerlijk advies, en dan kun je zelf de beslissing wel nemen. Ik rij ervoor naar Roermond, wat voor mij een uurtje rijden is. Het is het me gewoon waard.

Officiële reactie van EPTummers.nl 17-10-2018

Bedankt voor uw positieve beoordeling en het mooie cijfer Frank! Wat fijn om te lezen dat u tevreden bent over onze service en advies! Wij hopen u nog vaak als klant te mogen begroeten!

Fam. Rijckx 17-10-2018 In de winkel gekocht

Geweldige service

Het is een geweldige winkel met keuze in overvloed en een geweldige service waar we altijd graag terug gaan

Pluspunten

• Retourproces
  • Klantenservice
  • Vakkundigheid personeel

Minpunten

• -

Officiële reactie van EPTummers.nl 17-10-2018

Familie Rijckx, heel erg bedankt voor de positieve beoordeling en het mooie cijfer! Wat fijn om te lezen dat u zo tevreden bent over onze service! Wij hopen u nog vaak als klant te mogen begroeten!

mellie 17-10-2018 In de winkel gekocht

goede service, vriendelijke medewerker

Goede keuze uit een groot assortiment, goede prijsklasses goede service, een behulpzame en vriendelijke medewerker, goede uitleg

Officiële reactie van EPTummers.nl 17-10-2018

Bedankt voor uw positieve beoordeling en mooie cijfer Mellie. Wat fijn om te lezen dat u tevreden bent over het assortiment en de service in onze winkel in Horst.

Mocht u verder nog vragen hebben, neem dan gerust contact met ons op!

Wilma Hendrick 14-10-2018 In de winkel gekocht

Inderdaad: geweldige service!

In de winkel: prima uitleg. Levering: fantastische meneer, uiterst vriendelijk, die vlot alles aansloot en nogmaals duidelijke uitleg gaf. Alle verpakkingsmateriaal werd keurig meegenomen.

Officiële reactie van EPTummers.nl 15-10-2018

Bedankt voor de positieve beoordeling en het mooie cijfer Wilma. Wat fijn om te lezen dat u zo tevreden bent over onze levering en service!

Mocht u verder nog vragen hebben, neem dan gerust contact met ons op of loop even binnen!

Gielen 14-10-2018 In de winkel gekocht
Tegelen

Handig zo'n EP-Tummers winkel om de hoek!

Handig zo'n EP-Tummers winkel om de hoek!
Ze hebben vaak mooie aanbiedingen.
Je krijgt altijd goede adviezen.

Pluspunten

• Retourproces
  • Klantenservice
  • Vakkundigheid personeel

Minpunten

• -

Officiële reactie van EPTummers.nl 15-10-2018

Bedankt voor uw positieve beoordeling en het mooie cijfer! Fijn om te lezen dat u tevreden bent over onze service en onze aanbiedingen!

Peter en Truus Theunissen 14-10-2018 In de winkel gekocht

Super service

Wij vinden het een fijne winkel waar je goed advies krijgt en perfect geholpen wordt ook als je problemen hebt staan ze direct voor je klaar

Officiële reactie van EPTummers.nl 15-10-2018

Bedankt voor jullie positieve beoordeling het mooie cijfer Peter en Truus! Wat fijn om te lezen dat jullie goed zijn geholpen in onze winkel in Tegelen en dat jullie tevreden zijn over onze service.

Mochten jullie verder nog vragen hebben, neem dan gerust contact met ons op.