Tummers - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Tummers.

Tummers stelt zich voor

EP:Tummers is een jong familie bedrijf sinds 1923 en is de grootste vakspeciaalzaak van Limburg op het gebied van consumentenelektronica. Bij EP:Tummers koopt u zonder zorgen. U kunt erop vertrouwen dat alles perfect en vakkundig voor u wordt geregeld. Wij werken uitsluitend met de beste merken. Kenmerkend voor al onze medewerkers is de grote deskundigheid en de uitgesproken klantgerichte mentaliteit. Daarnaast hebben we een eigen Service Center waar u 7 dagen per week terecht kunt. Niet alleen in de winkel maar ook telefonisch en online geven wij ondersteuning!

Deze score is gebaseerd op 76 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

9,3

Arnoud 12-08-2023

Aanbod op de site is ook daadwerkelijk in de winkel aanwezig.
We werden in de winkel geadviseerd en geholpen door een deskundige en vriendelijke medewerker.
De lokale winkel biedt concurrerende prijzen vergeleken met webshops.
Officiële reactie van EPTummers.nl 01-09-2023

Beste Arnoud, dat is de service die je van ons gewend mag zijn, tot ziens! Met vriendelijke groet, Yoek van EP:Tummers

Peter 10-08-2023

Kopen bij een lokale ondernemer heeft heel wat voordelen.
Zoals: persoonlijke hulp van een deskundige verkoper bij het maken van een optimale en eerlijke keuze voor je aankoop.
Tevens deskundige en perssonlijk contact van de betreffende verkoper bij problemen.
Wij hadden inderdaad een tweetal problemen en wij hebben het als zeer waardevol ervaren hoe je te woord wordt gestaan van persoon tot persoon met als resultaat een adequate en correcte oplossing en dat alles binnen enkele dagen.
Officiële reactie van EPTummers.nl 01-09-2023

Beste Peter, goed om te horen dat je zo geholpen bent! Veel plezier ermee. Met vriendelijke groet, Yoek van EP:Tummers

Peter 10-08-2023

Er werken mensen met verstand van zaken. Mooie winkel met een "warme" uitstraling.

Pascal Vromans 02-08-2023

Ik had een kabel besteld via een andere webshop, maar deze zat in de backorder en zou pas de week erna geleverd worden. Kort belletje naar EP:Tummers en ik had duidelijk dat zij dezelfde kabel hebben. Ben het meteen gaan halen in de winkel in Weert. Daar geholpen door een zeer vriendelijke medewerker en een paar minuten later had ik de benodigde kabel. Ook nog eens van goede kwaliteit. Zeer tevreden over EP:Tummers.
Officiële reactie van EPTummers.nl 04-08-2023

Bedankt voor je positieve recensie Pascal! We zijn blij dat je tevreden bent met onze winkel. Als je in de toekomst iets nodig hebt, staan we altijd voor je klaar. Aarzel niet om contact met me op te nemen als je vragen hebt. Met vriendelijke groet, Glenn van EP:Tummers

John Ruiten 02-08-2023

Zeer kundig en vriendelijk personeel. Ook over het geleverde product ben ik zeer tevreden. Echt een aanrader!
Officiële reactie van EPTummers.nl 04-08-2023

Dankjewel voor je beoordeling John, wat fijn om te lezen dat je tevreden bent! Mochten we nog iets voor je kunnen betekenen horen we dat natuurlijk graag! Met vriendelijke groet, Glenn van EP:Tummers

EmMetje 30-07-2023

Vriendelijk, deskundig personeel. Zoeken samen met je wat de beste optie voor je is.
Levering wordt netjes geregeld. Krijgt een bericht vantevoren met de tijd waarop je de aankoop kuntverwachten. Kwartier vantevoren nogmaals een telefoontje.
Officiële reactie van EPTummers.nl 04-08-2023

Bedankt voor je positieve feedback! We zijn blij dat je tevreden bent met onze service en producten. Als je nog meer vragen hebt, sta ik altijd voor je klaar. Met vriendelijke groet, Glenn van EP:Tummers

Hans 28-07-2023

Deskundig personeel en goede kwaliteits producten en prettig winkelen .
Echt aanrader voor iemand die goede producten zoekt.
Officiële reactie van EPTummers.nl 04-08-2023

Bedankt voor je positieve recensie! We zijn blij dat je tevreden bent met onze winkel. Als je in de toekomst iets nodig hebt, staan we altijd voor je klaar. Aarzel niet om contact met me op te nemen als je vragen hebt. Met vriendelijke groet, Glenn van EP:Tummers

C.B. 27-07-2023

Koelvriescombinatie werd keurig bezorgd, verpakkingsmateriaal verwijderd en meegenomen. Oude koelvriescombinatie meegenomen. Deuren waren al omgezet in de zaak, op mijn aangeven. Vriendelijke bezorgers.
Kwamen perfect op tijd, kwartier van tevoren werd ik gebeld dat ze onderweg waren.
Helemaal happy met Tummers.
Was de eerste keer dat ik daar iets kocht, maar zeker niet de laatste.
Officiële reactie van EPTummers.nl 04-08-2023

Beste, fijn om te horen dat je zo tevreden bent, veel plezier met de nieuwe koffiemachine! Met vriendelijke groet, Glenn van EP:Tummers

Els 25-07-2023

Deskundige medewerkers,zeer behulpzaam, met goed advies en kennis van producten
Officiële reactie van EPTummers.nl 04-08-2023

Beste Els, Fijn dat je zo goed geholpen bent, daar worden wij vrolijk van. Tot ziens! Met vriendelijke groet, Glenn van EP:Tummers

thei 23-07-2023

vriendelijk personeel, en goed geholpen , goede uitleg volgende keer gaan we weer naar tummers.
Officiële reactie van EPTummers.nl 04-08-2023

Hoi Thei, goed om te horen dat je zo blij bent met je aankoop! Veel plezier ermee. Met vriendelijke groet, Glenn van EP:Tummers

HP 10-07-2023

Perfect geholpen door EP: Tummers Roermond, goede voorlichting en levering perfect👍
Officiële reactie van EPTummers.nl 04-08-2023

Beste , wat goed om te horen dat je tevreden bent met onze service en producten. We waarderen je review enorm en kijken ernaar uit om je in de toekomst weer van dienst te zijn. Met vriendelijke groet, Glenn van EP:Tummers

Jo Peeters 04-07-2023

Vriendelijk en beleefd personeel, goede kennis van zaken, luisteren naar de klant en denken mee, komen met oplossingen.
Officiële reactie van EPTummers.nl 04-07-2023

Beste Jo, bedankt voor de mooie review, tot ziens! Met vriendelijke groet, Yoek van EP:Tummers

Petra 04-07-2023

Medewerkers weten duidelijk waar ze het over hebben. Ze proberen je ook niks aan te smeren waar je niet achter staat, dit in tegenstelling tot andere winkels waar ze deze zaken verkopen. Ze proberen ook nét dat stapje extra te zetten waardoor je je als klant echt koning voelt.
Ik zal hier zeker terugkomen!
Officiële reactie van EPTummers.nl 04-07-2023

Beste Petra, Fijn om te horen dat het goed bevallen is! We hopen je graag snel weer te mogen verwelkomen! Met vriendelijke groet: Yoek van EP:Tummers

Dave 22-06-2023

EP Tummers is een prima winkel. Personeel is vriendelijk en hebben verstand van zaken. Ze geven eerlijk advies en luisteren naar je wensen wat je precies wilt. Met jouw gegevens gaan ze op zoek naar een geschikt apparaat. Daarnaast hebben ze een bezorgservice en gespecialiseerd personeel die de apparaten eventueel kunnen inbouwen. Een prima zaak met de juiste service naar de klant.
Officiële reactie van EPTummers.nl 27-06-2023

Beste Dave, Fijn om te horen dat het goed bevallen is! We hopen je graag snel weer te mogen verwelkomen in onze winkel! Met vriendelijke groet: Yoek van EP:Tummers

Dymphie 15-06-2023

Hele fijne, overzichtelijke winkel,met voldoende personeel.
Ik ben er goed geholpen,en alles werd goed uitgelegd.
Officiële reactie van EPTummers.nl 19-06-2023

Beste, Fijn om te horen dat het goed bevallen is! We hopen je graag snel weer te mogen verwelkomen! Met vriendelijke groet: Yoek van EP:Tummers

L. Bax 07-06-2023

Geweldige goed bedrijf met gemotiveerde medewerkers die met je meedenken voor je besluit.
Officiële reactie van EPTummers.nl 19-06-2023

Beste, bedankt voor de mooie woorden, tot ziens! Met vriendelijke groet, Yoek van EP:Tummers

A.Kuijpers 07-06-2023

Heel behulpzaam goed advies . Kun je wat mee. Is iedereen aan te bevelen. Nooit klachten wat wij hebben gekocht bij Tummers
Officiële reactie van EPTummers.nl 19-06-2023

Beste, Bedankt dat je de tijd hebt genomen om je positieve ervaring te delen. We stellen je vertrouwen in ons op prijs. Met vriendelijke groet, Yoek van EP:Tummers

Alles was helder en duidelijk. 03-06-2023

Ik ben zeer tevreden met mijn laptop, en de service die EP Tummers mij heeft geboden.
De klantvriendelijkheid, de tijd die ze voor je nemen om al je vragen te beantwoorden.
Het meedenken zodat hetgeen wat je koopt naar je tevredenheid is.
Officiële reactie van EPTummers.nl 05-06-2023

Beste, bedankt voor de mooie woorden, veel plezier met de nieuwe laptop! Met vriendelijke groet, Yoek van EP:Tummers

Fam. Pardoel 26-05-2023

Top winkel met personeel die weet waar ze het over hebben.
Ervaren personeel is gewoon belangrijk.
Hierdoor maak je sneller een keuze om iets te kopen.
Wij gaan vanuit Boxmeer speciaal hierheen.
Officiële reactie van EPTummers.nl 30-05-2023

Beste familie Pardoel, Fijn om te horen dat jullie tevreden zijn over onze service, daar worden wij vrolijk van! Met vriendelijke groet, Yoek van EP:Tummers

M.Groenendijk 25-05-2023

Altijd goede voorlichting en service bij je aankoop en ook de prijs is altijd goed
Officiële reactie van EPTummers.nl 30-05-2023

EP: Tummers 18-05-2023

Ik vind de winkel licht en ruim grootte keuze, vriendelijk personeel behulpzaam goede uitleg over het product.
Officiële reactie van EPTummers.nl 22-05-2023

Beste, bedankt voor de mooie review, tot ziens! Met vriendelijke groet, Yoek van EP:Tummers

Frank 10-05-2023

Ik heb een handicap en kan niet naar de winkel. Heb gevraagt tegen betaling voor een korte proef thuis.

Ze doen het niet
Officiële reactie van EPTummers.nl 11-05-2023

Beste Frank,
Wat verveld om te horen, dat is niet de service die je gewent mag zijn van ons! Graag zou ik je willen vragen of je een mail wilt sturen naar info@eptummers.nl dan komen wij graag met je tot een oplossing!
Met vriendelijke groet, Yoek van EP:Tummers

Mieke 10-05-2023

Deze winkel gekozen omdat ik de service voor bepaalde producten zoals bijv. een tv vlak bij huis wil hebben. Personeel is deskundig en zeer klantvriendelijk. Je wordt per email en telefoon goed op de hoogte gehouden van de levering. Alles netjes geïnstalleerd en duidelijke uitleg, Perfect geregeld!
Officiële reactie van EPTummers.nl 11-05-2023

Beste Mieke, Bedankt voor je positieve review en we waarderen het vertrouwen dat je in ons hebt gesteld. We kijken ernaar uit om je in de toekomst weer van dienst te zijn. Met vriendelijke groet, Yoek van EP:Tummers

Helene Coenders 24-04-2023

Zeer vriendelijk en behulpzaam personeel .
goede tekst en uitleg over producten.
Is er iets niet aanwezig in de winkel dan zoeken ze naar andere mogelijkheden
of een goed alternatief.
Officiële reactie van EPTummers.nl 01-05-2023

Beste Helene, Bedankt voor mooie woorden en positieve beoordeling! Met vriendelijke groet, Yoek van EP:Tummers

Lieke 24-04-2023

Omdat de winkel in mijn woonplaats ligt ging ik er om advies vragen. Dat was heel fijn en uitgebreid advies, waardoor de keuze veel makkelijker gemaakt kon worden. Daarna had ik nog een paar vragen die ik via whatsapp klantenservice stelde en ook daar werd ik heel goed geholpen. De bezorgdag werd samen met mij bepaald en er werd goed rekening gehouden met me. De bezorging verliep geheel volgens plan. Ben kortom hartstikke tevreden!
Officiële reactie van EPTummers.nl 24-04-2023

Beste Lieke, Fijn om te horen dat het goed bevallen is! We hopen je graag snel weer te mogen verwelkomen! Met vriendelijke groet: Yoek van EP:Tummers