Tummers - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Tummers.

Tummers stelt zich voor

EP:Tummers is een jong familie bedrijf sinds 1923 en is de grootste vakspeciaalzaak van Limburg op het gebied van consumentenelektronica. Bij EP:Tummers koopt u zonder zorgen. U kunt erop vertrouwen dat alles perfect en vakkundig voor u wordt geregeld. Wij werken uitsluitend met de beste merken. Kenmerkend voor al onze medewerkers is de grote deskundigheid en de uitgesproken klantgerichte mentaliteit. Daarnaast hebben we een eigen Service Center waar u 7 dagen per week terecht kunt. Niet alleen in de winkel maar ook telefonisch en online geven wij ondersteuning!

Deze score is gebaseerd op 58 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

Marcel van Dijk 06-03-2023

Je krijgt hier een heel goed advies en uitleg door vriendelijke en enthousiaste medewerkers. Ook het plaatsen van de apparatuur is prima verlopen. Ik zou hier zeker weer teruggaan.
Officiële reactie van EPTummers.nl 13-03-2023

Beste Marcel, hartelijk dank voor je mooie woorden. Fijn dat je zo goed geholpen bent. Ik wens je veel plezier met je nieuwe aankoop! Met vriendelijke groet, Yoek van EP:Tummers

Marcel 28-02-2023

Ruim van opzet, fijne indeling en sfeervol. Daarnaast overzichtelijk met uitgebreid assortiment.
Officiële reactie van EPTummers.nl 06-03-2023

Beste Marcel, Bedankt voor je mooie woorden! Met vriendelijke groet, Yoek van EP:Tummers

U. F. 24-02-2023

De winkel is ruim, uitnodigend, overzichtelijk en bied een ruim assortiment.
Personeel is erg klantvriendelijk, deskundig, behulpzaam en attent.
Bezorging en installatie volgens afspraak deskundig en correct uitgevoerd.
Ook wat oudere randapparatuur tot tevredenheid aangesloten!
De ervaring met EP Tummers is zeer tot mijn tevredenheid!
Officiële reactie van EPTummers.nl 06-03-2023

Hey, hartelijk dank voor je mooie review! Met vriendelijke groet, Yoek van EP:Tummers

Leon 18-02-2023

Heel goed en vakkundig advies gekregen bij EP Tummers te Roermond voor het aankopen van nieuwe Samsung OLed TV.
Officiële reactie van EPTummers.nl 06-03-2023

Beste Leon, hartelijk dank voor je positieve woorden. Veel plezier met je nieuwe aankoop. Indien je nog vragen hebt kun je altijd bij ons terecht! Met vriendelijke groet, Yoek van EP:Tummers

HeJo 17-02-2023

Ik heb er maar een zin voor:” Snel,veilig en voordelig”
Kortom: je wordt snel geholpen, je wordt vakkundig geholpen en……..voordeliger kan het niet!!!!
Officiële reactie van EPTummers.nl 06-03-2023

Beste, bedankt voor je beoordeling en mooie compliment over onze verkopers! Dit waarderen wij enorm. Graag tot ziens! Met vriendelijke groet, Yoek van EP:Tummers

Hans Bakker 17-02-2023

Onze keuze was gevallen voor een goede wasmachine, wij werden deskundig geholpen door de verkoper.
en wij zijn zeer tevreden over de correcte aflevering
Officiële reactie van EPTummers.nl 06-03-2023

Beste Hans, hartelijk dank voor je mooie woorden. Fijn dat je zo goed geholpen bent. Ik wens je veel plezier met je nieuwe aankoop! Met vriendelijke groet, Yoek van EP:Tummers

Hans 15-02-2023

paar jaar geleden de Bosch WAXH2E90NL gekocht na advies in de winkel en met een mooie actie, deze is prima thuisbezorgd en geinstalleerd, goede uitleg gehad erbij en met vragen kan ik altijd terecht,
Officiële reactie van EPTummers.nl 17-02-2023

Beste Hans, hartelijk dank voor je mooie woorden. Fijn dat je zo goed geholpen bent. Met vriendelijke groet, Yoek van EP:Tummers

Ronald Sinnige 01-02-2023

In de winkel wordt voor iedere klant de tijd genomen om een duidelijke en eerlijke uitleg te geven over de producten.
Ze doen wat ze beloven en ook bij het installeren wordt de tijd genomen om alles netjes te plaatsen; ze maken er zeker geen haastklus van. Daarna in alle rust een prima uitleg over de apparatuur.
Officiële reactie van EPTummers.nl 03-02-2023

Beste Ronald, bedankt voor je positieve beoordeling en het mooie compliment. Fijn dat je zo goed geholpen bent in onze winkel. Mochten wij je nog ergens mee kunnen helpen horen wij dat natuurlijk graag. Met vriendelijke groet, Glenn van EP:Tummers

Officiële reactie van EPTummers.nl 03-02-2023

Beste Henny, bedankt voor je positieve beoordeling en het mooie compliment. Fijn dat je zo goed geholpen bent in onze winkel. Mochten wij je nog ergens mee kunnen helpen horen wij dat natuurlijk graag. Met vriendelijke groet, Glenn van EP:Tummers

Gertie Quaedvlieg 01-02-2023

Goed advies, meteen regelen tegen een goede prijs. Je komt met een probleem en er wordt meteen en zonder nonsens een oplossing bedacht die past bij je. Toen ik vroeg of de oplossing ook kon worden geïnstalleerd bij mij thuis kon dat ook geregeld worden. De monteur die het kwam installeren was heel vriendelijk en legde alles duidelijk uit. Hij vertrok niet voordat alles naar wens functioneerde.
Officiële reactie van EPTummers.nl 03-02-2023

Hey Gertie, hartelijk dank voor je mooie woorden. Fijn dat je zo goed geholpen bent. Ik wens je veel plezier met je nieuwe aankoop! Met vriendelijke groet, Glenn van EP:Tummers

Vriezer 30-01-2023

Nette winkel, vriendelijk personeel, snel geholpen, helpen met vriezer in de auto te plaatsen
Officiële reactie van EPTummers.nl 03-02-2023

Hey, hartelijk dank voor je review! Met vriendelijke groet, Glenn van EP:Tummers

Ik 30-01-2023

Mooie overzichtelijke zaak geen opdringerig personeel wel een zeer deskundige verkoper die alle tijd voor je had en goed met je meedacht
Officiële reactie van EPTummers.nl 03-02-2023

Beste, wat fijn om te lezen dat je zo enthousiast bent over onze winkel. Mochten wij je nog ergens mee kunnen helpen horen wij dat natuurlijk graag. Met vriendelijke groet, Glenn van EP:Tummers

EP Tummers 28-01-2023

Advisering over de Sonos apparatuur en de Samsung Oled TV getuigd van terdege kennis en verstand van zaken
Officiële reactie van EPTummers.nl 03-02-2023

Hey, bedankt voor je beoordeling en mooie compliment over onze verkopers via Kieskeurig! Dit waarderen wij enorm. Graag tot ziens! Met vriendelijke groet, Glenn van EP:Tummers

P.B.L. Dahmen 27-01-2023

onlangs een ktv en koelkast gekocht. Met het bedienen en instellen van de ktv had ik had ik na twee weken nog enige moeite.
Hierom heb ik de servicedienst van Tummers gebeld. ik kon gelijk een afspraak maken en werd na enige dagen bezocht door een servicemonteur van Tummers. Dat vind ik pas service krijgen en het was ook nog gratis ook. Service met nazorg toppie.
Officiële reactie van EPTummers.nl 03-02-2023

Beste, hartelijk dank voor je positieve woorden. Veel plezier met je nieuwe aankopen. Indien je nog vragen hebt kun je altijd bij ons terecht! Met vriendelijke groet, Glenn van EP:Tummers

H. Koornneef 27-01-2023

Vriendelijjk personeel, goeie prijskwaliteit, snelle levering, duidelijke uitleg.
Officiële reactie van EPTummers.nl 03-02-2023

Hartelijk dank voor je beoordeling! Met vriendelijke groet, Glenn van EP:Tummers

GER 22-01-2023

In de winkel vakkundig geholpen en het personeel neemt de tijd om het goed uit te leggen en is niet opdringerig om je het product te laten kopen. De afhandeling van de koop en het laten bezorgen verliep erg soepel. Binnen zeer korte tijd ons product in huis. Super tevreden .
Officiële reactie van EPTummers.nl 03-02-2023

Beste Ger, hartelijk dank voor je positieve en uitgebreide review! Wat fijn om te lezen dat je niets dan lof hebt voor onze winkel. Daar word ik vrolijk van! :-) Met vriendelijke groet, Glenn van EP:Tummers

Mw.Pecasse 16-01-2023

Klantvriendelijk en behulpzaam om in de auto te zetten .Vooral als je ouder bent.
Officiële reactie van EPTummers.nl 03-02-2023

Hi, bedankt voor het achterlaten van een beoordeling. Dit waarderen wij enorm! Met vriendelijke groet, Glenn van EP:Tummers

Camp Weert 11-01-2023

.......Tummers weert...
Door de verkoper kwam ik thuis met een tv die betere specificaties had en veel goedkoper was..nog maals bedankt voor de topservice....
Officiële reactie van EPTummers.nl 13-01-2023

Beste, heel erg bedankt voor je uitgebreide review. Super fijn om te lezen dat mijn collega's in Weert je zo goed geholpen hebben. Ik wens je veel plezier met je nieuwe TV! Met vriendelijke groet, Glenn van EP:Tummers

C S 06-01-2023

Een hele klantvriendelijke winkel met vriendelijk en behulpzaam personeel en een uitgebreid aanbod

Hey, bedankt voor je beoordeling! Met vriendelijke groet, Glenn van EP:Tummers

Rene Ophelders 05-01-2023

Prijzen zeer concurrerend vergelijk online winkels.
Prima geholpen en zeer correcte levering.
Officiële reactie van EPTummers.nl 13-01-2023

Hi Rene, super om te lezen dat je zo goed bent geholpen door mijn collega's. Hartelijk dank voor je bezoek aan de winkel en graag tot ziens! Met vriendelijke groet, Glenn van EP:Tummers

Officiële reactie van EPTummers.nl 13-01-2023

Hi Maria, super om te lezen dat je zo goed bent geholpen door mijn collega's. Hartelijk dank voor je bezoek aan de winkel en graag tot ziens! Met vriendelijke groet, Glenn van EP:Tummers

Tku 04-01-2023

Geweldige service en advies bij tummers tegelen bij de aankoop en advies van mijn wasmachine
Officiële reactie van EPTummers.nl 13-01-2023

Beste, bedankt voor je mooie woorden! Met vriendelijke groet, Glenn van EP:Tummers

Ger 03-01-2023

Wij komen al jaren bij EP Tummers en zijn nog nooit teleurgesteld. Altijd een eerlijk advies waar je op kunt vertrouwen dus waarom nog ergens anders heen gaan.
Officiële reactie van EPTummers.nl 13-01-2023

Bedankt voor jaren vertrouwen in ons Ger. Dit waarderen wij enorm! Met vriendelijke groet, Glenn van EP:Tummers

H Tummers 31-12-2022

mooie aanbiedingen en goed gemotiveerd en vriendelijk personeel men krijgt het product goed en vakkundig uitgelegd
Officiële reactie van EPTummers.nl 13-01-2023

Hoi, hartelijk dank voor je beoordeling. Ik wens je heel veel plezier met je nieuwe aankoop. Met vriendelijke groet, Glenn van EP:Tummers

M.van Deurzen 29-12-2022

Vriendelijk personeel met een professionele en rustige uitleg.Ook bij de aflevering ging alles gesmeerd en vlug.
De 2 oude diepvriezen namen de 2 bezorgers mee wat ik natuurlijk heel fijn vond vooral als je ouder bent geen gevraag of iemand de oude zou wegbrengen naar de milieustraat.
Nee het was TOPPIE!!!!!!!
Ik had weer een mooie energiezuinige nofrost diepvries in mijn berging staan.

Heel erg bedankt voor je 10! Met vriendelijke groet, Glenn van EP:Tummers

Frank Lier van 24-12-2022

Altijd ruime keuze en goed advies van jullie medewerkers.
Ook de servicemedewerker zijn een goede investering,beide heren hebben verstand van zaken waar ik op kan vertrouwen
Chappeau
Officiële reactie van EPTummers.nl 13-01-2023

Hey Frank, bedankt voor je mooie woorden! Met vriendelijke groet, Glenn van EP:Tummers

Miranda hodzelmans 22-12-2022

Wij kopen bij tummers voor het goede advies, ze nemen de tijd om je te helpen en zijn kllantvriendelijk. Ook de bezorging is prima !!
Officiële reactie van EPTummers.nl 13-01-2023

Beste Henny, bedankt voor je positieve beoordeling en het mooie compliment. Fijn dat je zo goed geholpen bent. Mochten wij je nog ergens mee kunnen helpen horen wij dat natuurlijk graag. Met vriendelijke groet, Glenn van EP:Tummers