Tummers - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Tummers.

Tummers stelt zich voor

EP:Tummers is een jong familie bedrijf sinds 1923 en is de grootste vakspeciaalzaak van Limburg op het gebied van consumentenelektronica. Bij EP:Tummers koopt u zonder zorgen. U kunt erop vertrouwen dat alles perfect en vakkundig voor u wordt geregeld. Wij werken uitsluitend met de beste merken. Kenmerkend voor al onze medewerkers is de grote deskundigheid en de uitgesproken klantgerichte mentaliteit. Daarnaast hebben we een eigen Service Center waar u 7 dagen per week terecht kunt. Niet alleen in de winkel maar ook telefonisch en online geven wij ondersteuning!

Deze score is gebaseerd op 75 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

9,3

P.B.L. Dahmen 27-01-2023

onlangs een ktv en koelkast gekocht. Met het bedienen en instellen van de ktv had ik had ik na twee weken nog enige moeite.
Hierom heb ik de servicedienst van Tummers gebeld. ik kon gelijk een afspraak maken en werd na enige dagen bezocht door een servicemonteur van Tummers. Dat vind ik pas service krijgen en het was ook nog gratis ook. Service met nazorg toppie.
Officiële reactie van EPTummers.nl 03-02-2023

Beste, hartelijk dank voor je positieve woorden. Veel plezier met je nieuwe aankopen. Indien je nog vragen hebt kun je altijd bij ons terecht! Met vriendelijke groet, Glenn van EP:Tummers

H. Koornneef 27-01-2023

Vriendelijjk personeel, goeie prijskwaliteit, snelle levering, duidelijke uitleg.
Officiële reactie van EPTummers.nl 03-02-2023

Hartelijk dank voor je beoordeling! Met vriendelijke groet, Glenn van EP:Tummers

GER 22-01-2023

In de winkel vakkundig geholpen en het personeel neemt de tijd om het goed uit te leggen en is niet opdringerig om je het product te laten kopen. De afhandeling van de koop en het laten bezorgen verliep erg soepel. Binnen zeer korte tijd ons product in huis. Super tevreden .
Officiële reactie van EPTummers.nl 03-02-2023

Beste Ger, hartelijk dank voor je positieve en uitgebreide review! Wat fijn om te lezen dat je niets dan lof hebt voor onze winkel. Daar word ik vrolijk van! :-) Met vriendelijke groet, Glenn van EP:Tummers

Mw.Pecasse 16-01-2023

Klantvriendelijk en behulpzaam om in de auto te zetten .Vooral als je ouder bent.
Officiële reactie van EPTummers.nl 03-02-2023

Hi, bedankt voor het achterlaten van een beoordeling. Dit waarderen wij enorm! Met vriendelijke groet, Glenn van EP:Tummers

Camp Weert 11-01-2023

.......Tummers weert...
Door de verkoper kwam ik thuis met een tv die betere specificaties had en veel goedkoper was..nog maals bedankt voor de topservice....
Officiële reactie van EPTummers.nl 13-01-2023

Beste, heel erg bedankt voor je uitgebreide review. Super fijn om te lezen dat mijn collega's in Weert je zo goed geholpen hebben. Ik wens je veel plezier met je nieuwe TV! Met vriendelijke groet, Glenn van EP:Tummers

C S 06-01-2023

Een hele klantvriendelijke winkel met vriendelijk en behulpzaam personeel en een uitgebreid aanbod

Hey, bedankt voor je beoordeling! Met vriendelijke groet, Glenn van EP:Tummers

Rene Ophelders 05-01-2023

Prijzen zeer concurrerend vergelijk online winkels.
Prima geholpen en zeer correcte levering.
Officiële reactie van EPTummers.nl 13-01-2023

Hi Rene, super om te lezen dat je zo goed bent geholpen door mijn collega's. Hartelijk dank voor je bezoek aan de winkel en graag tot ziens! Met vriendelijke groet, Glenn van EP:Tummers

Officiële reactie van EPTummers.nl 13-01-2023

Hi Maria, super om te lezen dat je zo goed bent geholpen door mijn collega's. Hartelijk dank voor je bezoek aan de winkel en graag tot ziens! Met vriendelijke groet, Glenn van EP:Tummers

Tku 04-01-2023

Geweldige service en advies bij tummers tegelen bij de aankoop en advies van mijn wasmachine
Officiële reactie van EPTummers.nl 13-01-2023

Beste, bedankt voor je mooie woorden! Met vriendelijke groet, Glenn van EP:Tummers

Ger 03-01-2023

Wij komen al jaren bij EP Tummers en zijn nog nooit teleurgesteld. Altijd een eerlijk advies waar je op kunt vertrouwen dus waarom nog ergens anders heen gaan.
Officiële reactie van EPTummers.nl 13-01-2023

Bedankt voor jaren vertrouwen in ons Ger. Dit waarderen wij enorm! Met vriendelijke groet, Glenn van EP:Tummers

H Tummers 31-12-2022

mooie aanbiedingen en goed gemotiveerd en vriendelijk personeel men krijgt het product goed en vakkundig uitgelegd
Officiële reactie van EPTummers.nl 13-01-2023

Hoi, hartelijk dank voor je beoordeling. Ik wens je heel veel plezier met je nieuwe aankoop. Met vriendelijke groet, Glenn van EP:Tummers

M.van Deurzen 29-12-2022

Vriendelijk personeel met een professionele en rustige uitleg.Ook bij de aflevering ging alles gesmeerd en vlug.
De 2 oude diepvriezen namen de 2 bezorgers mee wat ik natuurlijk heel fijn vond vooral als je ouder bent geen gevraag of iemand de oude zou wegbrengen naar de milieustraat.
Nee het was TOPPIE!!!!!!!
Ik had weer een mooie energiezuinige nofrost diepvries in mijn berging staan.

Heel erg bedankt voor je 10! Met vriendelijke groet, Glenn van EP:Tummers

Frank Lier van 24-12-2022

Altijd ruime keuze en goed advies van jullie medewerkers.
Ook de servicemedewerker zijn een goede investering,beide heren hebben verstand van zaken waar ik op kan vertrouwen
Chappeau
Officiële reactie van EPTummers.nl 13-01-2023

Hey Frank, bedankt voor je mooie woorden! Met vriendelijke groet, Glenn van EP:Tummers

Miranda hodzelmans 22-12-2022

Wij kopen bij tummers voor het goede advies, ze nemen de tijd om je te helpen en zijn kllantvriendelijk. Ook de bezorging is prima !!
Officiële reactie van EPTummers.nl 13-01-2023

Beste Henny, bedankt voor je positieve beoordeling en het mooie compliment. Fijn dat je zo goed geholpen bent. Mochten wij je nog ergens mee kunnen helpen horen wij dat natuurlijk graag. Met vriendelijke groet, Glenn van EP:Tummers

Jo 17-12-2022

Gezellige winkel fijn personeel en goede service meerdere keren artikelen gekocht en altijd goed verzorgd en correct afgehandeld.
Officiële reactie van EPTummers.nl 13-01-2023

Beste Jo, bedankt voor het achterlaten van een beoordeling. Dit waarderen wij enorm! Met vriendelijke groet, Glenn van EP:Tummers

J.v.d. Munckhof 14-12-2022

Winkel in centrum van Panningen, ruime keuze, klantvriendelijk, goed en vooral eerlijk advies.
Officiële reactie van EPTummers.nl 13-01-2023

Beste, hartelijk dank voor je positieve woorden. Indien je nog vragen hebt kun je altijd bij ons terecht! Met vriendelijke groet, Glenn van EP:Tummers

Ruitten 13-12-2022

in tegenstelling tot de meeste bedrijven kent EP Tummers en retourneringsperiode van 2 weken ipv 4 weken. Je hoeft niet op dag 15 te komen want er is geen enkele coulance.
Mijn nieuwe koffieautomaat geeft geen melkschuim.
Deze functie heb ik pas na 10 dagen uitgeprobeerd.
Terug in de winkel gaat hij in de reparatie (duurt gem. 3 weken) ipv. omruilen voor een nieuwe.
Klantenservice is beduidend ondermaats
Officiële reactie van EPTummers.nl 13-01-2023

Beste, volgens mijn gegevens heeft de klantenservice inmiddels met je contact opgenomen. Met vriendelijke groet, Glenn van EP:Tummers

Annie 12-12-2022

Ik vind het een zeer goede zaak met veel kennis en hulp ook het monteren van je aankoop word professioneel gedaan en prijzen zijn ook goed je krijgt waar voor je geld petje af voor tummers
Officiële reactie van EPTummers.nl 13-01-2023

Beste Annie, heel erg bedankt voor je mooie en positieve woorden. Daar worden wij vrolijk van! Met vriendelijke groet, Glenn van EP:Tummers

Wim Pustjens 05-12-2022

Duidelijke en zeer overzichtelijk site.
En een duidelijke en goede uitleg over het product
Officiële reactie van EPTummers.nl 13-01-2023

Bedankt voor je beoordeling Wim, fijn om te lezen dat je tevreden bent over onze winkel. Met vriendelijke groet, Glenn van EP:Tummers

G. Janssen - Verhaegh 02-12-2022

Ik geef ze een dikke 10, daar ik in de winkel vriendelijk en behulpzaam werd geholpen.
Ook het brengen van de tv, en het installeren verliep prima.

Bedankt voor de dikke 10! Met vriendelijke groet, Glenn van EP:Tummers

W.Dirks. 29-11-2022

Wij komen al jaren in deze shop.
Eigenlijk voor alles wat met “elektra” te maken heeft.
Altijd goed, kundig en vriendelijk geholpen .
Officiële reactie van EPTummers.nl 13-01-2023

Beste, wat leuk om te lezen dat je al jaren tevreden klant bent! Bedankt voor je positieve beoordeling en graag tot een volgende keer! Met vriendelijke groet, Glenn van EP:Tummers

Thieu 28-11-2022

De winkel is dichtbij en je krijgt er goed advies. Levering gebeurt met eigen bezorgdienst
Officiële reactie van EPTummers.nl 13-01-2023

Beste Thieu, hartelijk dank voor je positieve woorden over onze winkel. Indien je nog vragen hebt kun je altijd bij ons terecht! Met vriendelijke groet, Glenn van EP:Tummers

Roger Zeekaf 23-11-2022

Top klantenservice. Heel klantvriendelijk bij telefonisch contact/bestelling. De stipte bezorging , de levering en installatie van de producten is ook 100% !
De verpakking van de nieuwe apparaten worden reeds in de bestelbus achtergelaten en de oude wasmachine, diepvrieskast en wasdroger worden voor recycling meegenomen.
Officiële reactie van EPTummers.nl 13-01-2023

Bedankt voor de positieve beoordeling. We hopen je nog vaak te mogen verwelkomen in onze winkel. Groet, Glenn van EP:Tummers

Jacques 21-11-2022

Zeer kundige en vriendelijke verkoper. Uitgebreide informatie m.b.t. mogelijkheden en verschillen tussen diverse merken en types.
Correcte levering, plaatsing, installatie en duidelijke instructies op afgesproken tijd door eigen bezorgservice.
Officiële reactie van EPTummers.nl 13-01-2023

Hi Jacques, wat fijn om te lezen dat je zo goed geholpen bent door mijn collega's. Graag tot ziens! Met vriendelijke groet, Glenn van EP:Tummers

Lotte 21-11-2022

Ik kies er eigenlijk altijd voor om de winkel persoonlijk te bezoeken, omdat je in de winkel net de juiste uitleg krijgt die past bij je situatie. Ik was in dit geval op zoek naar een nieuwe vaatwasser en ik werd geholpen door een medewerker. Soms moet je lang wachten in de winkel tot een medewerker je kan helpen, maar dat is begrijpelijk als iedereen persoonlijk advies nodig heeft. Ik ben tevreden met de aankoop en tevreden met de service.
Officiële reactie van EPTummers.nl 13-01-2023

Hi Lotte, wat leuk om te horen, daar worden we vrolijk van! Veel plezier met je nieuwe vaatwasser. Met vriendelijke groet, Glenn van EP:Tummers

Jan der Koelen 18-11-2022

Nette vriendelijke verkoper, correcte aflevering, met duidelijke tekst en uitleg van de TV

Bedankt voor de Review! Met vriendelijke groet, Glenn van EP:Tummers