Tummers - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Tummers.

Tummers stelt zich voor

EP:Tummers is een jong familie bedrijf sinds 1923 en is de grootste vakspeciaalzaak van Limburg op het gebied van consumentenelektronica. Bij EP:Tummers koopt u zonder zorgen. U kunt erop vertrouwen dat alles perfect en vakkundig voor u wordt geregeld. Wij werken uitsluitend met de beste merken. Kenmerkend voor al onze medewerkers is de grote deskundigheid en de uitgesproken klantgerichte mentaliteit. Daarnaast hebben we een eigen Service Center waar u 7 dagen per week terecht kunt. Niet alleen in de winkel maar ook telefonisch en online geven wij ondersteuning!

Deze score is gebaseerd op 73 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

9,3

Jos 22-04-2023

Goede voorlichting In de winkel en levering heel netjes en goed prijzen zijn zeer laag vergeleken met andere winkels heb in huis alleen nog apparaten van ep tummers
Officiële reactie van EPTummers.nl 24-04-2023

Beste Jos, We zijn verheugd om te horen dat je blij bent met onze service en dat we hebben bijgedragen aan een positieve ervaring voor jou. Met vriendelijke groet, Yoek van EP:Tummers

Boskabouter 17-04-2023

Deskundig en klantvriendelijk. Super service en personeel dat meedenkt met de klant. Echt een meerwaarde ten opzichte van alle webwinkels of grote electronica warenhuizen.
Officiële reactie van EPTummers.nl 17-04-2023

Beste, bedankt voor het achterlaten je van de mooie review, tot ziens! Met vriendelijke groet: Yoek van EP:Tummers

Karin Valkenburg 16-04-2023

Op advies van mij buurvrouw bij Tummers terecht gekomen. Prettig contact met personeel, goede afspraken gemaakt betreffende aflevering en aansluiting. Degenen die kwamen afleveren waren heel vriendelijk en correct. Ik zou voor een evt. volgende aankoop zeker weer naar Tummers gaan!
Officiële reactie van EPTummers.nl 17-04-2023

Beste Karin, Fijn om te horen dat het goed bevallen is! We hopen je graag snel weer te mogen verwelkomen! Met vriendelijke groet: Yoek van EP:Tummers

Cor Buquet 08-04-2023

Er is sprake van een fraaie, overzichtelijke winkel met een uitgebreid aanbod. Het klantgerichte personeel biedt zijn diensten op een fijne, niet opdringerige manier aan. Bij zich openbarende gebreken aan aangeschafte apparatuur wordt op een adequate manier naar een oplossing gezocht. Ook geeft het personeel blijk van een behoorlijke deskundigheid op het gebied van de te koop aangeboden producten en kan de potentiele klant dus uitgebreid van relevante informatie voorzien.
Officiële reactie van EPTummers.nl 17-04-2023

Beste Cor, bedankt voor je positieve beoordeling en het mooie compliment. Fijn dat je zo goed geholpen bent in onze winkel. Mochten wij je nog ergens mee kunnen helpen horen wij dat natuurlijk graag. Met vriendelijke groet, Yoek van EP:Tummers

Anneke 08-04-2023

Fijne winkel goed personeel goede uitleg behulpzaam en klantvriendelijk en alles naar wens bij aflevering
Officiële reactie van EPTummers.nl 17-04-2023

Beste Anneke, Fijn om te horen dat je goed geholpen bent! Met vriendelijke groet, Yoek van EP:Tummers

frank 02-04-2023

Fijne winkel met deskundig advies. We kochten een stofzuiger en dat lijkt een simpel klusje. De verkoper heeft ons de verschillen uitgelegd in kwaliteit, duurzaamheid en gebruiksgemak en dat heeft onze eerste keuze veranderd tot een beter apparaat.
Officiële reactie van EPTummers.nl 03-04-2023

Beste Frank, bedankt voor je beoordeling en mooie compliment over onze verkopers! Dit waarderen wij enorm. Graag tot ziens! Met vriendelijke groet, Yoek van EP:Tummers

Marin van Ooijen 01-04-2023

Hier krijg je tenminste nog ouderwets goed advies en service. Heb al mijn elektronica bij EP Tummers gekocht.
Officiële reactie van EPTummers.nl 03-04-2023

Beste Marin, hartelijk dank voor je mooie woorden. Fijn dat je zo goed geholpen bent. Ik wens je veel plezier met je nieuwe aankoop! Met vriendelijke groet, Yoek van EP:Tummers

Marleen peeters 29-03-2023

Deze schop is voor ons vertrouwt. We komen er vaker. Zeer vriendelijk personeel. Je word er goed geholpen.
Officiële reactie van EPTummers.nl 03-04-2023

Beste Marleen, Bedankt voor mooie woorden en positieve beoordeling! Met vriendelijke groet, Yoek van EP:Tummers

Frans 28-03-2023

1. Ze komen hun afspraken na.
2. Vriendelijk en kundig personeel.
3. 1 dag van tevoren bericht hoe laat ze de
bestelling brengen. 15 minuten daarvoor een
telefoontje van de bezorger dat ze in aantocht
zijn. Super.
4. Bij vragen doen ze er alles aan je te helpen
5. Veel acties met hoge kortingen.
Daarom beveel ik deze verkoper aan.
Officiële reactie van EPTummers.nl 03-04-2023

Beste Frans, hartelijk dank voor je mooie woorden. Fijn dat je zo goed geholpen bent. Ik wens je veel plezier met je nieuwe aankoop! Met vriendelijke groet, Yoek van EP:Tummers

Peter Scheijvens 22-03-2023

zeer vriendelijke en goede service!!!! mooi aanbod in de winkel. goed bereikbaar..
Officiële reactie van EPTummers.nl 27-03-2023

Beste Peter, bedankt voor de mooie woorden, met vriendelijke groet Yoek van EP:Tummers

Arnold Corten. 13-03-2023

Personeel geeft goede adviezen. Deze winkel verkoopt ovens met draaispit en daar was ik naar opzoek, dus gekocht.
Officiële reactie van EPTummers.nl 20-03-2023

Beste Arnold, hartelijk dank voor je mooie woorden. Fijn dat je zo goed geholpen bent. Ik wens je veel plezier met je nieuwe aankoop! Met vriendelijke groet, Yoek van EP:Tummers

Marcel van Dijk 06-03-2023

Je krijgt hier een heel goed advies en uitleg door vriendelijke en enthousiaste medewerkers. Ook het plaatsen van de apparatuur is prima verlopen. Ik zou hier zeker weer teruggaan.
Officiële reactie van EPTummers.nl 13-03-2023

Beste Marcel, hartelijk dank voor je mooie woorden. Fijn dat je zo goed geholpen bent. Ik wens je veel plezier met je nieuwe aankoop! Met vriendelijke groet, Yoek van EP:Tummers

Marcel 28-02-2023

Ruim van opzet, fijne indeling en sfeervol. Daarnaast overzichtelijk met uitgebreid assortiment.
Officiële reactie van EPTummers.nl 06-03-2023

Beste Marcel, Bedankt voor je mooie woorden! Met vriendelijke groet, Yoek van EP:Tummers

U. F. 24-02-2023

De winkel is ruim, uitnodigend, overzichtelijk en bied een ruim assortiment.
Personeel is erg klantvriendelijk, deskundig, behulpzaam en attent.
Bezorging en installatie volgens afspraak deskundig en correct uitgevoerd.
Ook wat oudere randapparatuur tot tevredenheid aangesloten!
De ervaring met EP Tummers is zeer tot mijn tevredenheid!
Officiële reactie van EPTummers.nl 06-03-2023

Hey, hartelijk dank voor je mooie review! Met vriendelijke groet, Yoek van EP:Tummers

Leon 18-02-2023

Heel goed en vakkundig advies gekregen bij EP Tummers te Roermond voor het aankopen van nieuwe Samsung OLed TV.
Officiële reactie van EPTummers.nl 06-03-2023

Beste Leon, hartelijk dank voor je positieve woorden. Veel plezier met je nieuwe aankoop. Indien je nog vragen hebt kun je altijd bij ons terecht! Met vriendelijke groet, Yoek van EP:Tummers

HeJo 17-02-2023

Ik heb er maar een zin voor:” Snel,veilig en voordelig”
Kortom: je wordt snel geholpen, je wordt vakkundig geholpen en……..voordeliger kan het niet!!!!
Officiële reactie van EPTummers.nl 06-03-2023

Beste, bedankt voor je beoordeling en mooie compliment over onze verkopers! Dit waarderen wij enorm. Graag tot ziens! Met vriendelijke groet, Yoek van EP:Tummers

Hans Bakker 17-02-2023

Onze keuze was gevallen voor een goede wasmachine, wij werden deskundig geholpen door de verkoper.
en wij zijn zeer tevreden over de correcte aflevering
Officiële reactie van EPTummers.nl 06-03-2023

Beste Hans, hartelijk dank voor je mooie woorden. Fijn dat je zo goed geholpen bent. Ik wens je veel plezier met je nieuwe aankoop! Met vriendelijke groet, Yoek van EP:Tummers

Hans 15-02-2023

paar jaar geleden de Bosch WAXH2E90NL gekocht na advies in de winkel en met een mooie actie, deze is prima thuisbezorgd en geinstalleerd, goede uitleg gehad erbij en met vragen kan ik altijd terecht,
Officiële reactie van EPTummers.nl 17-02-2023

Beste Hans, hartelijk dank voor je mooie woorden. Fijn dat je zo goed geholpen bent. Met vriendelijke groet, Yoek van EP:Tummers

Ronald Sinnige 01-02-2023

In de winkel wordt voor iedere klant de tijd genomen om een duidelijke en eerlijke uitleg te geven over de producten.
Ze doen wat ze beloven en ook bij het installeren wordt de tijd genomen om alles netjes te plaatsen; ze maken er zeker geen haastklus van. Daarna in alle rust een prima uitleg over de apparatuur.
Officiële reactie van EPTummers.nl 03-02-2023

Beste Ronald, bedankt voor je positieve beoordeling en het mooie compliment. Fijn dat je zo goed geholpen bent in onze winkel. Mochten wij je nog ergens mee kunnen helpen horen wij dat natuurlijk graag. Met vriendelijke groet, Glenn van EP:Tummers

Officiële reactie van EPTummers.nl 03-02-2023

Beste Henny, bedankt voor je positieve beoordeling en het mooie compliment. Fijn dat je zo goed geholpen bent in onze winkel. Mochten wij je nog ergens mee kunnen helpen horen wij dat natuurlijk graag. Met vriendelijke groet, Glenn van EP:Tummers

Gertie Quaedvlieg 01-02-2023

Goed advies, meteen regelen tegen een goede prijs. Je komt met een probleem en er wordt meteen en zonder nonsens een oplossing bedacht die past bij je. Toen ik vroeg of de oplossing ook kon worden geïnstalleerd bij mij thuis kon dat ook geregeld worden. De monteur die het kwam installeren was heel vriendelijk en legde alles duidelijk uit. Hij vertrok niet voordat alles naar wens functioneerde.
Officiële reactie van EPTummers.nl 03-02-2023

Hey Gertie, hartelijk dank voor je mooie woorden. Fijn dat je zo goed geholpen bent. Ik wens je veel plezier met je nieuwe aankoop! Met vriendelijke groet, Glenn van EP:Tummers

Vriezer 30-01-2023

Nette winkel, vriendelijk personeel, snel geholpen, helpen met vriezer in de auto te plaatsen
Officiële reactie van EPTummers.nl 03-02-2023

Hey, hartelijk dank voor je review! Met vriendelijke groet, Glenn van EP:Tummers

Ik 30-01-2023

Mooie overzichtelijke zaak geen opdringerig personeel wel een zeer deskundige verkoper die alle tijd voor je had en goed met je meedacht
Officiële reactie van EPTummers.nl 03-02-2023

Beste, wat fijn om te lezen dat je zo enthousiast bent over onze winkel. Mochten wij je nog ergens mee kunnen helpen horen wij dat natuurlijk graag. Met vriendelijke groet, Glenn van EP:Tummers

EP Tummers 28-01-2023

Advisering over de Sonos apparatuur en de Samsung Oled TV getuigd van terdege kennis en verstand van zaken
Officiële reactie van EPTummers.nl 03-02-2023

Hey, bedankt voor je beoordeling en mooie compliment over onze verkopers via Kieskeurig! Dit waarderen wij enorm. Graag tot ziens! Met vriendelijke groet, Glenn van EP:Tummers

P.B.L. Dahmen 27-01-2023

onlangs een ktv en koelkast gekocht. Met het bedienen en instellen van de ktv had ik had ik na twee weken nog enige moeite.
Hierom heb ik de servicedienst van Tummers gebeld. ik kon gelijk een afspraak maken en werd na enige dagen bezocht door een servicemonteur van Tummers. Dat vind ik pas service krijgen en het was ook nog gratis ook. Service met nazorg toppie.
Officiële reactie van EPTummers.nl 03-02-2023

Beste, hartelijk dank voor je positieve woorden. Veel plezier met je nieuwe aankopen. Indien je nog vragen hebt kun je altijd bij ons terecht! Met vriendelijke groet, Glenn van EP:Tummers

H. Koornneef 27-01-2023

Vriendelijjk personeel, goeie prijskwaliteit, snelle levering, duidelijke uitleg.
Officiële reactie van EPTummers.nl 03-02-2023

Hartelijk dank voor je beoordeling! Met vriendelijke groet, Glenn van EP:Tummers