Tummers - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Tummers.

Tummers stelt zich voor

EP:Tummers is een jong familie bedrijf sinds 1923 en is de grootste vakspeciaalzaak van Limburg op het gebied van consumentenelektronica. Bij EP:Tummers koopt u zonder zorgen. U kunt erop vertrouwen dat alles perfect en vakkundig voor u wordt geregeld. Wij werken uitsluitend met de beste merken. Kenmerkend voor al onze medewerkers is de grote deskundigheid en de uitgesproken klantgerichte mentaliteit. Daarnaast hebben we een eigen Service Center waar u 7 dagen per week terecht kunt. Niet alleen in de winkel maar ook telefonisch en online geven wij ondersteuning!

Deze score is gebaseerd op 73 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

9,3

E.L.Boers 15-11-2022

klant vriendelijk, ruime keus, in iedere betaalbare klasse
Ik koop er al jaren
Officiële reactie van EPTummers.nl 18-11-2022

Beste, bedankt voor het achterlaten van een beoordeling. Dit waarderen wij enorm! Met vriendelijke groet, Glenn van EP:Tummers

Theo 11-11-2022

Goede service en kwaliteit producten met deskundig personeel. Tevens is het ook in de buurt van mijn woonplaats.
Officiële reactie van EPTummers.nl 18-11-2022

Beste Christel, wat fijn om te lezen dat je zo enthousiast bent over onze winkel! Mochten wij je nog ergens mee kunnen helpen horen wij dat natuurlijk graag. Met vriendelijke groet, Glenn van EP:Tummers

Marcel 11-11-2022

De verkoper was in het begin wat te hectisch en luisterde niet echt goed wat mijn wensen waren en mogelijkheden. Na uitleg ondersteund met foto's die ik gemaakt had, begreep hij eea beter.
Officiële reactie van EPTummers.nl 18-11-2022

Beste Marcel, bedankt voor het achterlaten van een beoordeling. Dit waarderen wij enorm! Met vriendelijke groet, Glenn van EP:Tummers

Jeanne 08-11-2022

Vriendelijke en zeer deskundige verkoper. Snelle levering met uitstekende service bij het plaatsen, inregelen en overbrengen inhoud oude koelkast naar nieuwe Liebherr.
Officiële reactie van EPTummers.nl 18-11-2022

Hey Jeanne, bedankt voor je beoordeling en mooi compliment over onze verkoper. Graag tot ziens! Mochten wij je nog ergens mee kunnen helpen horen wij dat natuurlijk graag. Met vriendelijke groet, Glenn van EP:Tummers

Ton van der Linden 08-11-2022

De verkoper was goed. Goeie tekst en uitleg. Zeer tevreden. Via mond op mond reclame. Zal t zeker rond spreken
Officiële reactie van EPTummers.nl 18-11-2022

Beste Ton, hartelijk dank voor je positieve woorden. Indien je nog vragen hebt kun je altijd bij ons terecht! Met vriendelijke groet, Glenn van EP:Tummers

Guus 06-11-2022

Ruim assortiment, goede en deskundige bediening door het personeel en perfecte aflevering van het gekochte product.
Officiële reactie van EPTummers.nl 18-11-2022

Hey Guus, bedankt voor je mooie woorden. Daar worden wij vrolijk van! :-) Met vriendelijke groet, Glenn van EP:Tummers

Maarten 05-11-2022

Een heel mooie ingerichte winkel, met vriendelijk en zeer deskundig personeel!
Officiële reactie van EPTummers.nl 18-11-2022

Bedankt voor je beoordeling Maarten, fijn om te zien dat je tevreden bent. Tot een volgende keer :-) Met vriendelijke groet, Glenn van EP:Tummers

Jos Smeets 04-11-2022

Door medewerker goed te woord gestaan. Gedegen advies omtrent aankoop (wasdroger) gekregen. Ook vergeleken met enkele andere merken en soorten. Vlot afgehandeld en uiteindelijk is men gemaakte afspraken zeer accuraat nagekomen.
Officiële reactie van EPTummers.nl 18-11-2022

Beste Jos, wat fijn om te lezen dat je zo enthousiast bent over onze winkel! Mochten wij je nog ergens mee kunnen helpen horen wij dat natuurlijk graag. Met vriendelijke groet, Glenn van EP:Tummers

Irma 03-11-2022

Super uitleg in winkel, heel vriendelijk personeel. En prima service bij aflevering thuis.
Officiële reactie van EPTummers.nl 18-11-2022

Beste Irma, bedankt voor je beoordeling! Met vriendelijke groet, Glenn van EP:Tummers

Margriet Muitjens 03-11-2022

EP:Tummers is laagdrempelig.
Je stapt er gemakkelijk naar binnen. De zaak is zeer overzichtelijk ingericht.
In minder dan 3 minuten komt een kundige medewerker tekst en uitleg geven.
Goed om met deze nieuwe geluiden een pas op de plaats te maken, nog eens goed te kijken,
even te overdenken, thuis nog eens passen en meten en dan weer terug naar EP:Tummers.
Op die manier wordt de keuze duidelijk, de koop komt in zicht en de factuur gemaakt.
EP:Tummers geeft daar de ruimte voor. Dat is fijn voor de klant.
Het plaatsen van de apparaten verloopt perfect, netjes, op tijd en zonder problemen.
Kortom wij zijn blij met een winkel als EP:Tummers
Officiële reactie van EPTummers.nl 03-11-2022

Beste Margriet, hartelijk dank voor je positieve en uitgebreide review! Wat fijn om te lezen dat je niets dan lof hebt over ons. Veel plezier met je nieuwe apparaten! Met vriendelijke groet, Glenn van EP:Tummers

wiel hendriks 03-11-2022

keurige winkel met vriendelijk en deskundig personeel die zeer goed uitleg geeft over het aangekochte product
Officiële reactie van EPTummers.nl 03-11-2022

Beste Wiel, bedankt voor het achterlaten van een beoordeling. Dit waarderen wij enorm! Met vriendelijke groet, Glenn van EP:Tummers

EP Tummers 28-10-2022

EP Tummers Geleen is een zaak waar je graag naar binnen loopt. Vriendelijk personeel en behulpzaam. Goede service en goede uitleg over product. Ook de monteur die de wasdroger moest afleveren en installeren was bijzonder vriendelijk.
Officiële reactie van EPTummers.nl 03-11-2022

Beste, wat fijn om te lezen dat je zo enthousiast bent over onze winkel in Sittard-Geleen! Mochten wij je nog ergens mee kunnen helpen horen wij dat natuurlijk graag. Met vriendelijke groet, Glenn van EP:Tummers

Carla de Bruijn 25-10-2022

Men wordt bij EP:Tummers nog steeds behandeld zoals vroeger bij a overal was...Klant is koning!
Zeer vriendelijk en deskundig personeel.
Zeer fijne winkel!!
Officiële reactie van EPTummers.nl 03-11-2022

Bedankt voor je beoordeling Carla, fijn om te lezen dat je tevreden bent over onze winkel. Met vriendelijke groet, Glenn van EP:Tummers

Martin 23-10-2022

Goed advies en een goede service. Retourneren geen probleem mits verpakking intact is.
Officiële reactie van EPTummers.nl 03-11-2022

Bedankt voor je beoordeling Martin, fijn om te zien dat je tevreden bent. Tot een volgende keer :-) Met vriendelijke groet, Glenn van EP:Tummers

huis duo telefoon 22-10-2022

zgroeteeer kundig personeel vlot geholpen natelefoon contakt super heijthuisen gr .somereneind
Officiële reactie van EPTummers.nl 03-11-2022

Beste, bedankt voor je beoordeling. Mochten wij je nog ergens mee kunnen helpen horen wij dat natuurlijk graag. Met vriendelijke groet, Glenn van EP:Tummers

Jean 12-10-2022

Goede service, klantvriendelijk, vakkundig, mooie winkel.Komen afspraken na.
Officiële reactie van EPTummers.nl 03-11-2022

Beste Jean, bedankt voor het achterlaten van een recensie! Met vriendelijke groet, Glenn van EP:Tummers

Alkiyama 09-10-2022

Bij aanschaf van Apple AirPods keurig geholpen door het personeel. Personeel maakte de tijd vrij om uitleg te geven en je welkom te doen voelen.
Officiële reactie van EPTummers.nl 03-11-2022

Hey Alkiyama, hartelijk dan voor je mooie woorden. Veel plezier met je nieuwe AirPods. Graag tot ziens! Met vriendelijke groet, Glenn van EP:Tummers

Alfons G 05-10-2022

We werden op een prettige en deskundige manier geholpen en voorgelicht. De dame die ons hielp nam alle tijd en vertelde van alles over het aan te schaffen apparaat, de levering, de service, enz.. We hebben de vriezer nog niet in gebruik genomen omdat de bijkeuken nog niet af is wegens verbouwing, dus over het apparaat kunnen we nog niets zeggen.
Officiële reactie van EPTummers.nl 03-11-2022

Bedankt voor je beoordeling Alfons, fijn om te lezen dat je tevreden bent over onze winkel, Met vriendelijke groet, Glenn van EP:Tummers

Frans Chatrou 05-10-2022

Deskundig en vriendelijk personeel, snelle en vakkundige levering en installatie.
Officiële reactie van EPTummers.nl 03-11-2022

Beste Frans, hartelijk dank voor het achterlaten van een beoordeling! Met vriendelijke groet, Glenn van EP:Tummers

Nikki 03-10-2022

Tummers Tegelen is een hele fijne winkel. Kort geleden werd ik al goed geholpen bij de aanschaf van een ander product, ook nu werd ik weer goed geholpen. De service is ook helemaal top! Kreeg de laagste prijsgarantie en werd vriendelijk geholpen. Personeel neemt altijd de tijd voor de klant
Officiële reactie van EPTummers.nl 03-11-2022

Hey Manuela, Bedankt voor je beoordeling. Fijn om te lezen dat je tevreden bent over onze winkel in Tegelen. Mochten wij je nog ergens mee kunnen helpen horen wij dat natuurlijk graag. Met vriendelijke groet, Glenn van EP:Tummers

Manuela 02-10-2022

Ik ga altijd naar Tummers omdat ik daar altijd goede uitleg krijg over het product die ik nodig heb en als iets niet goed is word het netjes en snel opgelost zeker een goede service
Officiële reactie van EPTummers.nl 03-11-2022

Beste Manuela, hartelijk dank voor je positieve woorden. Indien je nog vragen hebt kun je altijd bij ons terecht! Met vriendelijke groet, Glenn van EP:Tummers

Jo Martin 29-09-2022

Voor de tweede maal een elektrisch apparaat gekocht bij EP Tummers in Sittard-Geleen. Nogmaals wat een uitstraling die winkel, keurig en netjes uitziend. Alles mooi en overzichtelijk opgesteld, voorzien van alle mogelijke informatie. Bij Tummers koop je zelf electra en wordt het je niet opgedrongen door de verkopers. Wat een vriendelijkheid en service gerichtheidrichting klant. Ze denken met je mee .
Officiële reactie van EPTummers.nl 30-09-2022

Beste Jo, bedankt voor je beoordeling en mooie compliment over onze winkel in Sittard-Geleen. Dit waarderen wij enorm. Met vriendelijke groet, Glenn van EP:Tummers

Judith 29-09-2022

Perfect geholpen bij het uitzoeken van een nieuwe broodrooster. Wist niet dat er zoveel verschillende waren maar we hebben de goede keus gemaakt mbv tips van de verkoopster
Officiële reactie van EPTummers.nl 30-09-2022

Hey Judith, fijn om te lezen dat mijn collega's je zo goed geholpen hebben met het maken van de juiste keuze. Er zijn inderdaad heel veel verschillen! Met vriendelijke groet, Glenn van EP:Tummers

H. Hawinkels 26-09-2022

Bij EP Tummers heb ik, bij meerdere aankopen, steeds dezelfde positieve ervaring opgedaan.
De medewerkers zijn vakbekaam en hebben ruim tijd voor de klant.
Ook de nazorg is voor mij heel belangrijk en wordt door EP Tummers ook goed verzorgd.
Officiële reactie van EPTummers.nl 30-09-2022

Beste, bedankt voor je positieve beoordeling en mooie woorden. Mochten wij je nog ergens mee kunnen helpen horen wij dat natuurlijk graag. Met vriendelijke groet, Glenn van EP:Tummers

Rob 25-09-2022

We hadden wensen ten aanzien van onze wasmachine; op basis daarvan hebben we de categorieën besproken en hebben wij een keuze kunnen maken. De monteurs hebben deze vakkundig op z'n plek gezet op de zolder en aangesloten. Wij zijn blij met de geleverde diensten.
Officiële reactie van EPTummers.nl 30-09-2022

Hey Rob, hartelijk dank voor je beoordeling. Wat fijn om te lezen dat mijn collega's je zo goed geholpen hebben. Mochten wij je nog ergens mee kunnen helpen horen wij dat natuurlijk graag. Met vriendelijke groet, Glenn van EP:Tummers