Tummers - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Tummers.

Tummers stelt zich voor

EP:Tummers is een jong familie bedrijf sinds 1923 en is de grootste vakspeciaalzaak van Limburg op het gebied van consumentenelektronica. Bij EP:Tummers koopt u zonder zorgen. U kunt erop vertrouwen dat alles perfect en vakkundig voor u wordt geregeld. Wij werken uitsluitend met de beste merken. Kenmerkend voor al onze medewerkers is de grote deskundigheid en de uitgesproken klantgerichte mentaliteit. Daarnaast hebben we een eigen Service Center waar u 7 dagen per week terecht kunt. Niet alleen in de winkel maar ook telefonisch en online geven wij ondersteuning!

Deze score is gebaseerd op 73 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

9,3

Piet Moors 19-09-2022

Vlotte en deskundige hulp bij de aankoop van een kleine diepvries met laden. Tijdens het gesprek werd het vakmanschap steeds duidelijker. Prettige en stipte regeling bij de aflevering.
Officiële reactie van EPTummers.nl 22-09-2022

Hey Piet, hartelijk dank voor je beoordeling via Kieskeurig. Wat fijn om te lezen dat je zo positief bent over onze service. Daar word ik vrolijk van! Met vriendelijke groet, Glenn van EP:Tummers

monique 19-09-2022

vriendelijk en attent. goede service . werksfeer erg prettig heb er 10 jaar gewerkt.
Officiële reactie van EPTummers.nl 22-09-2022

Heey Monique, wat leuk om je via Kieskeurig te spreken! Hartelijk dank voor je beoordeling via Kieskeurig. We zien je graag snel terug in onze winkel. Met vriendelijke groet, Glenn van EP:Tummers

Pas 12-09-2022

Verkoop perfect. Orderopvolging minder goed. Wasmachine die online op dinsdag geleverd kan worden kan in de fysieke winkel , na heel veel aandringen, pas op vrijdag geleverd worden
Officiële reactie van EPTummers.nl 22-09-2022

Hey Pas, jammer dat je aankoop niet vlekkeloos is gegaan. Dat hoort beter. Toch fijn om te lezen dat het toch gelukt is uiteindelijk. Met vriendelijke groet, Glenn van EP:Tummers

Peter 06-09-2022

Duidelijk is de inbouw koel/vries kast omschreven. Ook de maatvoering die we nodig hebben. De inbouw is door de deskundige monteurs van Tummers gedaan. Zij wisten precies hoe de inbouw gedaan moest worden. Binnen de afgesproken tijd was alles klaar. Alles schoon gemaakt en geen verpakking of afval achtergelaten.
Officiële reactie van EPTummers.nl 09-09-2022

Hey Peter, heel erg bedankt voor je positieve en uitgebreide review! Heel veel plezier met je nieuwe koel/vries combi! Met vriendelijke groet, Glenn van EP:Tummers

Henk 03-09-2022

Ze hebben een goede service ik heb een security programma gekocht deze hebben ze netjes geïnstalleerd.
Officiële reactie van EPTummers.nl 09-09-2022

Hey Henk, super fijn om te lezen dat je zo goed geholpen bent door mijn collega's! Met vriendelijke groet, Glenn van EP:Tummers

Marlie 26-08-2022

Van oudsher super goed,Ik ben al 50 jaar klant ,zeer goed personeel, die weten wat ze verkopen met veel informatie over te kopen product. Goed advies,heel behulpzaam, snelle levering, en Top service, en vaak interessante acties,
Voor mij blijft hij nummer 1,in elk opzicht.
Officiële reactie van EPTummers.nl 09-09-2022

Hoi Marlie, hartelijk dank voor je beoordeling. Wat leuk om te lezen dat je al 50 jaar bij ons klant bent. Daar worden wij vrolijk van! Met vriendelijke groet, Glenn van EP:Tummers

hans 26-08-2022

Klantvriendelijk , en goede service en levering .
Ik ga zeker binnenkort voor een nieuwe tv
Officiële reactie van EPTummers.nl 09-09-2022

Beste Hans, hartelijk dank voor je beoordeling. Veel plezier met je nieuwe TV. Met vriendelijke groet, Glenn van EP:Tummers

Bert DENESSEN KWISTBEEKLAAN 8B BAARLO 22-08-2022

PRIMA WINKEL MET GROTE KEUZE MOGELIJKHEDEN EN UITSTEKENDE VOORLICHTING MET VRIENDELIJK EN NIET OPDRINGERIG MAAR WEL DESKUNDIGE MEDERWERS.
Officiële reactie van EPTummers.nl 25-08-2022

Hey Bert, hartelijk dank voor je positieve beoordeling! Mocht je nog vragen hebben, stel ze gerust! Met vriendelijke groet, Glenn van EP:Tummers

Jo Martin 21-08-2022

De winkel in Sittard-Geleen. Wat een winkel en wat een uitstraling. Zeer overzichtelijk en heel mooi en goed verzorgd. De hulp en informatie van de verkopers is een woord klasse. Waren die andere grootmachten maar ook zo.
Officiële reactie van EPTummers.nl 25-08-2022

Beste Jo, wow! Bedankt voor je beoordeling. Hier worden wij vrolijk van! :-) We hopen je nog vaker te mogen verwelkomen in onze winkel in Sittard-Geleen. Met vriendelijke groet, Glenn van EP:Tummers

J. Sikkink 19-08-2022

Na een tip ben ik bij deze firma terecht gekomen.
En ik moet zeggen dat die aanbeveling volledig aan mijn verwachtingen heeft voldaan.
Prima advies bij de aanschaf, ruim de tijd om een en ander uit te leggen, vlotte afhandeling.
Kortom, zeer tevreden.
Officiële reactie van EPTummers.nl 25-08-2022

Beste, wat fijn om te lezen dat wij zijn aangeraden en aan je verwachtingen hebben voldaan! Graag tot ziens. Met vriendelijke groet, Glenn van EP:Tummers

Wenstra 18-08-2022

Erg vriendelijk personeel. Ze zijn erg behulpzaam. Telefonisch goed bereikbaar.
Goede informatie verstrekking!
Kortom: Top service!
Officiële reactie van EPTummers.nl 25-08-2022

Beste, dankjewel voor je positieve review. Erg fijn om te lezen dat mijn collega's je goed geholpen hebben! Met vriendelijke groet, Glenn van EP:Tummers

Marianne uit Roermond 18-08-2022

Deskundig advies met uitgebreide uitleg over het product Gratis bezorgen en verpakking wordt mee genomen
Ook mogelijkheid tot aansluiten van de koelkast wat bij ons niet nodig was
Officiële reactie van EPTummers.nl 25-08-2022

Hoi Marianne, hartelijk dank voor je beoordeling. Ik wens je veel plezier met je nieuwe koelkast! Met vriendelijke groet, Glenn van EP:Tummers

Huub 15-08-2022

Mooie winkel, prettige bediening en installatie van de televisie werd goed gedaan.
Officiële reactie van EPTummers.nl 25-08-2022

Hoi Huub, bedankt voor je beoordeling. Super om te lezen dat mijn collega's je nieuwe tv kundig hebben bezorg en geïnstalleerd. Veel plezier ermee! Met vriendelijke groet, Glenn van EP:Tummers

Henk Loor 15-08-2022

De winkel is heel goed en netjes ingericht en gemakkelijk te bereiken. Personeel is zeer vriendelijk en heel bekwaam, uitleg en hoe het vervolg zal zijn van de aankoop wordt duidelijk verteld. Over de levertijd worden afspraken gemaakt en dit wordt per e-mail bevestigd. Installeren thuis wordt door vakbekwaam personeel uitgevoerd.
Officiële reactie van EPTummers.nl 25-08-2022

Beste Henk, hartelijk dank voor je mooie woorden over onze winkel en personeel. Met vriendelijke groet, Glenn van EP:Tummers

Karin 12-08-2022

Wij zijn al 45 jaar klant bij Tummers, dat zegt denk ik genoeg over de service, producten ,leveringen en opvolging.
Gaan altijd direct naar Tummers, zonder vergelijking bij andere, vertrouwen op service, advies , prijs en levering.
Officiële reactie van EPTummers.nl 12-08-2022

Hoi Karin, wow! Al 45 jaar klant. Wat super om te lezen dat wij al zolang je als klant mogen adviseren en helpen bij het maken van de juiste keuzes! Waarvoor dank. Wij zien je graag nog heel lang terug als klant in onze winkel. Met vriendelijke groet, Glenn van EP:Tummers

Surf1809 11-08-2022

Ik heb de Liendert FNe 4625-20 aangeschaft. Werd geleverd voor de goedkoopste prijs die je op internet tegenkomt. Werd vriendelijk geholpen en apparaat werd snel gratis geleverd. Kortom top.
Officiële reactie van EPTummers.nl 12-08-2022

Hey Surf, heel erg bedankt voor je positieve review! Wat fijn dat je zo tevreden bent over onze service. Veel plezier met je aankoop. Met vriendelijke groet, Glenn van EP:Tummers

M.Martens 11-08-2022

Koelvries combinatie besteld op maandagochtend na.betaling deze niet leverbaar.volgens de site op woensdag.. deze.direkt geannuleerd. Geld zou direct terug gestort worden. Inmiddels 3.keer toezegging dat het terug gestort zou worden .is vandaag. Donderdag. Nog steeds niet ontvangen..niet zo netjes....van deze zaak.....
Officiële reactie van EPTummers.nl 12-08-2022

Beste, zojuist heb ik contact opgenomen met onze administratie en het geld is gisteren overgeboekt naar je rekening. Ik ga ervan uit dat je het inmiddels op je bankrekening hebt staan. Excuses voor het iets langere wachten. Wij zitten momenteel met een iets krappere bezetting vanwege de vakantieperiode. Met vriendelijke groet, Glenn van EP:Tummers

Henny 08-08-2022

Het personeel in deze winkel is zeer klant vriendelijk ,ze doen zich alle moeite om de klant zo snel mogelijk te woord te staan en de juiste informatie over het artikel te geven en de levering van het product op tijd te bezorgen. wij hebben in deze winkel al meerdere producten gekocht en blijven tevreden !
Officiële reactie van EPTummers.nl 12-08-2022

Hoi Henny, hartelijk dank voor je beoordeling en vertrouwen in EP:Tummers! Daar worden wij vrolijk van! :) Met vriendelijke groet, Glenn van EP:Tummers

Margriet Cluitmans 08-08-2022

Alles overzichtelijk gepresteerd,vriendelijk personeel en niet opdringelijk
Officiële reactie van EPTummers.nl 12-08-2022

Hey Margriet, heel erg bedankt voor je review. Fijn om te lezen dat je een positieve ervaring hebt gehad in onze winkel. Met vriendelijke groet, Glenn van EP:Tummers

Werner 31-07-2022

Goede service, vriendelijke verkoper. Zeer behulpzaam tijdens de verkoop en de afhandeling daarvan.
Officiële reactie van EPTummers.nl 12-08-2022

Hoi Werner, bedankt voor je positieve review! Fijn om te lezen dat mijn collega's je goed geholpen hebben. Veel plezier met je aankoop! Met vriendelijke groet, Glenn van EP:Tummers

J. v. d. Beek 25-07-2022

De klantvriendelijkheid van de medewerkers en de kennis van de producten. De medewerker neemt de tijd voor de klant voor een goede uitleg van de apparaten.
Officiële reactie van EPTummers.nl 27-07-2022

Bedankt voor de 10! Daar worden wij vrolijk van :)

Van Bilzen 25-07-2022

Genoeg keuze.
Klantvriendelijk en goede service.
Wij hebben een wasdroger gekocht, werd de volgende dag al gebracht en aangesloten.
Officiële reactie van EPTummers.nl 27-07-2022

Bedankt voor de review! En wat fijn te horen dat we u goed hebben kunnen helpen en u zo tevreden bent.

Arno 23-07-2022

Deskundig advies, goede begeleiding bij de aanschaf door toepassing van de luisterstudio, heldere afspraken die ook worden nagekomen, extra belletje als er sprake is van een cashback-actie, waarover in de winkel niet was gesproken, en navraag over het nakomen door de leverancier van de vervanging van beschadigde onderdelen
Officiële reactie van EPTummers.nl 27-07-2022

Hartstikke bedankt voor deze mooie review! Graag tot ziens bij EP:Tummers.

Angel 21-07-2022

Wij gaan altijd naar Tummers van wege goede service en vriendelijk personeel
Officiële reactie van EPTummers.nl 27-07-2022

Kijk, dat horen we graag! Bedankt!

wiel hendriks 19-07-2022

Tummers is een geweldige winkel met vriendelijk, en deskundig personeel , dat ons de laatste jaren perfect heeft geholpen. Zo hebben we onlangs een grote kleuren t.v. gekocht, die nog geleverd moet worden zodra we ins ons nieuwe appartement zitten.
Deze, maar ook andere site's van Tummers, zijn duidelijk en makkelijk te lezen.
Officiële reactie van EPTummers.nl 27-07-2022

Bedankt voor de 10! En goed te horen dat we u zo goed hebben kunnen helpen.