Tummers - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Tummers.

Tummers stelt zich voor

EP:Tummers is een jong familie bedrijf sinds 1923 en is de grootste vakspeciaalzaak van Limburg op het gebied van consumentenelektronica. Bij EP:Tummers koopt u zonder zorgen. U kunt erop vertrouwen dat alles perfect en vakkundig voor u wordt geregeld. Wij werken uitsluitend met de beste merken. Kenmerkend voor al onze medewerkers is de grote deskundigheid en de uitgesproken klantgerichte mentaliteit. Daarnaast hebben we een eigen Service Center waar u 7 dagen per week terecht kunt. Niet alleen in de winkel maar ook telefonisch en online geven wij ondersteuning!

Deze score is gebaseerd op 73 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

9,3

Dennis 16-07-2022

Vriendelijk personeel en een goede prijs.
Koelkast werd keurig netjes tot in de keuken bezorgd.
Officiële reactie van EPTummers.nl 27-07-2022

Hi Dennis, dankjewel voor de review! Daar worden wij vrolijk van :) Met vriendelijke groet, Anne van EP:Tummers

J. Mennen 14-07-2022

Ze zijn zeer klantvriendelijk. Deskundig advies. Komen afspraken goed na. Leveren alles netjes af.
Officiële reactie van EPTummers.nl 14-07-2022

Beste, hartelijk dank voor je positieve review! Met vriendelijke groet, Glenn van EP:Tummers

J.gerads 13-07-2022

Mooie winkel met een uitgebreid aanbod van producten ,zodat je voldoende keuze hebt.
Officiële reactie van EPTummers.nl 14-07-2022

Beste, heel erg bedankt voor je review. Met vriendelijke groet, Glenn van EP:Tummers

Truus van Bommel 08-07-2022

Ik koop al jaren al mijn elektrische apparaten bij deze zaak en ben daar dus heel tevreden over!
De verkopers zijn altijd heel vriendelijk en behulpzaam en adviseren je prima!
Verder is de aflevering ook altijd dik in orde en de uitleg over het apparaat is ook oké!
Dus voor mij een echte aanrader!
Officiële reactie van EPTummers.nl 14-07-2022

Hoi Truus, super om te lezen dat je al jaren bij ons klant bent! Bedankt voor je beoordeling en tot ziens. Met vriendelijke groet, Glenn van EP:Tummers

Miranda delvers 05-07-2022

Ze zijn klantvriendelijk
Het brengen is ook optijd en word allemaal keurig opgeruimd en zo
Officiële reactie van EPTummers.nl 08-07-2022

Beste Miranda, heel erg bedankt voor je mooie woorden. Ik wens je veel plezier met je nieuwe aankoop! Met vriendelijke groet, Glenn van EP:Tummers

Paul 03-07-2022

De winkel is uitgebreid en overzichtelijk. Er is voldoende keuze. Het personeel is erg vriendelijk en behulpzaam en heeft duidelijk verstand van zaken. Daarbij is het ook heel erg prettig om te ervaren dat de medewerkers met de wensen van de klant meedenken.
Daarbij is de after-sales ook goed. Mijn ervaringen kan ik dan ook het beste met de volgende zin omschrijven; en weer laat een tevreden klant het pand!
Officiële reactie van EPTummers.nl 08-07-2022

Hi Paul, hartelijk dank voor je beoordeling. Super fijn dat je zo tevreden bent over onze dienstverlening. Daar worden wij vrolijk van! Met vriendelijke groet, Glenn van EP:Tummers

Peter Janssen 02-07-2022

deskundig advies over het product dat we wilden kopen, en ook gekocht hebben. Vriendelijke medewerkers en gemoedelijke sfeer in de winkel die ruim van opzet is.
Officiële reactie van EPTummers.nl 08-07-2022

Beste Peter, wat fijn dat mijn collega's je zo goed geholpen hebben. Bedankt voor je review en graag tot ziens! Met vriendelijke groet, Glenn van EP:Tummers

Yolanda 02-07-2022

service in de winkel is heel goed, men weet waar men over praat. bij de planning van de levering ging het nog bijna mis maar werd prima opgelost. levering en aansluiten van de apparatuur was prima. de dozen en plastic bescherming werd netjes meegenomen. niks op aan te merken
Officiële reactie van EPTummers.nl 08-07-2022

Hey Yolanda, wat goed om te lezen dat alles zo prettig en vlot verlopen is! Bedankt en graag tot ziens. Met vriendelijke groet, Glenn van EP:Tummers

Pascal 29-06-2022

Super service!
Aangekochte Tv had een beeld storing. Deze is zonder probleem omgeruild voor een nieuwe incl bezorgen. En dat binnen enkele dagen. Top!
Officiële reactie van EPTummers.nl 08-07-2022

Beste Pascal, bedankt voor je review en voor het compliment. Veel plezier met de nieuwe aankoop! Met vriendelijke groet, Glenn van EP:Tummers

knarffus 28-06-2022

Als iemand van boven de rivieren kende ik EP:Tummers niet en wilde kijken of ik de winkel kon vertrouwen, dus heb ik gebeld. Onze nieuwe magnetron (Samsung MC28M6085KS/EN) bleek op voorraad en ik heb besteld. Dezelfde dag werd de magnetron nog uit één van de filialen verzonden. Prima dus.
Officiële reactie van EPTummers.nl 08-07-2022

Beste, super leuk om te lezen dat jij van boven de rivieren EP:Tummers hebt ondekt in het mooie Limburg! Daar worden wij vrolijk van! :-) Hartelijk dank voor je positieve review en graag tot ziens. Met vriendelijke groet, Glenn van EP:Tummers

Jos Dambacher 21-06-2022

Wij hadden een Philips Oled tv gekocht 4,5 jaar geleďen bij EP Tummers. Kort geleden was het beeld niet meer goed. Vooral in het midden van het scherm liepen de kleuren door elkaar. Wij hebben een 5 jaar garantie kontrakt bij EP Tummers gekocht. We kregen vorige week een volledige compensadtie want EP Tummers stond met een nieuwe tv voor de deur!
Officiële reactie van EPTummers.nl 08-07-2022

Hey Jos, wat fijn om te lezen dat alles zo prettig en vlot verlopen is! Met vriendelijke groet, Glenn van EP:Tummers

Martijn 19-06-2022

Goede winkel, ervaren personeelsleden die de producten goed kennen en helpen met al je vragen.
Ziet er verzorgd en uitnodigend uit.
Service is ook echt top!
Officiële reactie van EPTummers.nl 08-07-2022

Hey Martijn, heel erg bedankt voor je positieve beoordeling! Fijn dat mijn collega's je zo goed geholpen hebben. Met vriendelijke groet, Glenn van EP:Tummers

Evalien 16-06-2022

Wij kopen altijd in het filiaal te Weert. Daar zijn wij zeer tevreden over. Prima personeel dat meer dan voldoende kennis heeft en zeer klantvriendelijk is.
Officiële reactie van EPTummers.nl 17-06-2022

Beste Evalien, heel erg bedankt voor je beoordeling. Wat leuk om te lezen dat je ons altijd weet te vinden en zo tevreden bent over de winkel! :D Daar worden wij vrolijk van! Met vriendelijke groet, Glenn van EP:Tummers

Anne 16-06-2022

Snelle levering.
Heldere communicatie.
Een zeer scherpe prijs.
Kortom erg tevreden!
Officiële reactie van EPTummers.nl 17-06-2022

Hey Anne, bedankt voor je review. Super dat je zo positief bent en veel plezier met je nieuwe aankoop! Met vriendelijke groet, Glenn van EP:Tummers

fam. Vermeulen 15-06-2022

Deskundig en vriendelijk geholpen tijdens aankoop van een tv en ophangysteem. Ook het brengen van de tv en de installatie van ophangsysteem en tv is prima gedaan. Wederom een vriendeljke medewerker die netjes en correct handelde.
Officiële reactie van EPTummers.nl 17-06-2022

Beste, hartelijk dank voor je mooie woorden! Fijn om te lezen dat je zo goed geholpen bent door mijn collega's. Met vriendelijke groet, Glenn van EP:Tummers

Jacques 15-06-2022

Ik was op zoek naar een nieuwe tv. Na grondig onderzoek kwam ik uit bij Tummers in Tegelen. Een ruime winkel met een groot assortiment. Er werd alle tijd voor mij genomen en ik mocht alles testen.
Het personeel is deskundig, vriendelijk en geduldig.
Ook de levering was uitstekend. Ik had zelfs de mogelijkheid binnen 14 dagen de tv te ruilen.
Ik kan iedereen Tummers in Tegelen aanraden.
Officiële reactie van EPTummers.nl 17-06-2022

Hey Jacques, super om te lezen dat je bij ons terecht bent gekomen! Bedankt voor je mooie woorden en ik wens je heel veel plezier met je nieuwe TV. Graag tot ziens! Met vriendelijke groet, Glenn van EP:Tummers

Erika en Sjaak Dorssers (Tegelen) 14-06-2022

Wij zijn voorzien van een goed en correct advies bij de keuze.
Het bedrijf straalt vertrouwen uit en dat is wederzijds.
Prijs kwaliteit verhouding was meer dan goed.
Levering is volledig volgens afspraak verlopen.
Wij zijn in finaal Tegelen geweest personeel heeft een dikke pluim verdiend in onze ogen en beleving.
Bedrijf is zeer aan te bevelen.
Officiële reactie van EPTummers.nl 17-06-2022

Hey Erika en Sjaak, wat een mooie woorden! Erg gaaf om te lezen dit. Hartelijk dank voor het delen van deze review en hopen jullie graag vaker te mogen ontvangen in onze winkel. Met vriendelijke groet, Glenn van EP:Tummers

TMO 14-06-2022

Vriendelijk personeel, kreeg er eerlijk en deskundig advies.. goede service !
Officiële reactie van EPTummers.nl 17-06-2022

Hey TMO, hartelijk dank voor je beoordeling via Kieskeurig! Met vriendelijke groet, Glenn van EP:Tummers

Peter 11-06-2022

Na eerste aankoop in deze winkel teruggegaan voor meerdere apparaten.
Vriendelijk, behulpzaam en kundig personeel.
Officiële reactie van EPTummers.nl 17-06-2022

Beste Peter, bedankt voor je beoordeling. Super om te lezen dat je zo goed geholpen bent geworden. Met vriendelijke groet, Glenn van EP:Tummers

Petronilia 10-06-2022

Het bediening en het vriendelijkheid komt goed over Service was helemaal oke en het uitleg bij bepalen producten en dat is helemaal belangrijk
Officiële reactie van EPTummers.nl 10-06-2022

Beste Petronilia, hartelijk dank voor je beoordeling via Kieskeurig. Dit waarderen wij enorm. Fijn om te lezen dat je goed bent geholpen door mijn collega's. Met vriendelijke groet, Glenn van EP:Tummers

C. Peulen 08-06-2022

Ik koop al heel wat jaren bij Tummers Panningen. Klantvriendelijk, goede uitleg, en zeer goede service.
Officiële reactie van EPTummers.nl 10-06-2022

Hey, wat leuk om te lezen dat je al jaren klant bent bij onze winkel in Panningen. Bedankt voor je mooie woorden en graag tot ziens! Met vriendelijke groet, Glenn van EP:Tummers

Robert 04-06-2022

Zeer kundig en vriendelijk personeel.
Ondanks dat ze niet de goedkoopste zijn, is de service top.
We kopen er al jaren.
Officiële reactie van EPTummers.nl 10-06-2022

Beste Robert, hartelijk dank voor je beoordeling. Super fijn dat je al jaren bij ons klant bent en altijd naar tevredenheid wordt geholpen! Met vriendelijke groet, Glenn van EP:Tummers

Luc 03-06-2022

Erg vriendelijk en competent personeel . Kregen goed advies. Levering en installatie verliepen snel en vlotjes en service na verkoop is prima.
Officiële reactie van EPTummers.nl 03-06-2022

Hey Luc, hartelijk dank voor je beoordeling. Wat fijn om te lezen dat je zo goed geholpen bent door mijn collega's! Met vriendelijke groet, Glenn van EP:Tummers

Nelly de Man 02-06-2022

Ruimtelijke winkel, prettige sfeer, vriendelijke personeel en ruim assortiment

Piet Derks 01-06-2022

Erg vriendelijke, deskundige verkoper! Snelle levering aan huis! Keurige installatie van onze nieuwe tv. Prima uitleg en demonstratie van de tv. Attente bezorgers die de verpakking meenamen en alles prima opruimden. Kortom ik kan iedereen deze winkel aanraden.
Officiële reactie van EPTummers.nl 03-06-2022

Hey Piet, heel erg bedankt voor je beoordeling. Dit waarderen wij enorm. Zo te lezen is alles naar tevredenheid verlopen en hebben mijn collega's je goed geholpen. Fijn! :-D Met vriendelijke groet, Glenn van EP:Tummers