Tummers - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Tummers.

Tummers stelt zich voor

EP:Tummers is een jong familie bedrijf sinds 1923 en is de grootste vakspeciaalzaak van Limburg op het gebied van consumentenelektronica. Bij EP:Tummers koopt u zonder zorgen. U kunt erop vertrouwen dat alles perfect en vakkundig voor u wordt geregeld. Wij werken uitsluitend met de beste merken. Kenmerkend voor al onze medewerkers is de grote deskundigheid en de uitgesproken klantgerichte mentaliteit. Daarnaast hebben we een eigen Service Center waar u 7 dagen per week terecht kunt. Niet alleen in de winkel maar ook telefonisch en online geven wij ondersteuning!

Deze score is gebaseerd op 73 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

9,3

J.vanStraeten Smeets 30-05-2022

Goede zaak met genoeg keuze en fijne bediening!
Geeft goede uitleg en verzekerd van goede service.
Officiële reactie van EPTummers.nl 03-06-2022

Beste J, hartelijk dank voor je beoordeling. Met vriendelijke groet, Glenn van EP:Tummers

Aniek 30-05-2022

Ik werd goed geholpen,er werd door de medewerker goed meegedacht. Service ook top
Officiële reactie van EPTummers.nl 03-06-2022

Hey Aniek, wat fijn dat je zo goed geholpen bent! Bedankt voor je beoordeling via Kieskeurig. Met vriendelijke groet, Glenn van EP:Tummers

Piet. 25-05-2022

Keuze in de winkel heel uitgebreid en goed.
Bediening en personeel zeer allert en deskundig. Zeker geen drammerigheid. Voldoende tijd.
Afleveren en hulp bij inladen auto correct.
Afrekenen voldoende mogelijkheden!
Officiële reactie van EPTummers.nl 03-06-2022

Hoi Piet, hartelijk dank voor je beoordeling. Super dat je zo positief bent over ons! Met vriendelijke groet, Glenn van EP:Tummers

Schonlau 23-05-2022

Ze hebben veel artikelen. En ook voor een losse stofzuigerslang konden we er terecht.
Officiële reactie van EPTummers.nl 24-05-2022

Hey! Bedankt voor je beoordeling via Kieskeurig. Met vriendelijke groet, Glenn van EP:Tummers

Riny Bakker 18-05-2022

Ik heb voor deze shop gekozen omdat er een ruime keuze is, en vaak is het gekozen apparaat op voorraad. Mocht dit niet zo zijn, dan doen ze er alles aan om je verder te helpen. In mijn geval mijn Miele wasmachine en Miele droogmachine.
Het personeel is heel vriendelijk, beleefd en klantgericht. De transporteur was van alke markten thuis, en deed er alles aan om de apparaten zo mooi mogelijk te installeren. Ik zou deze shop zeer zeker aan mijn familie en vrienden adviseren.
Officiële reactie van EPTummers.nl 20-05-2022

Hey Riny, bedankt voor je uitgebreide beoordeling via Kieskeurig. Dit waarderen wij enorm. Super fijn om te lezen dat je zo goed geholpen bent door mijn collega's. Ik wens je heel veel plezier met je nieuwe wasmachine en droger. Graag tot ziens! Met vriendelijke groet, Glenn van EP:Tummers

Huub 03-05-2022

De geleverde bestelling viel erg tegen! Maar na overleg konden we dit artikel makkelijk omruilen. Dus prima service! Nu zijn we erg tevreden over ons nieuwe koffiezet-apparaat.
Met dank!
Huub
Officiële reactie van EPTummers.nl 20-05-2022

Beste Huub, bedankt voor je mooie woorden! Fijn om te lezen dat je onze service kan waarderen. Daar doen we het uiteindelijk voor. Laat de koffie smaken! :-D Met vriendelijke groet, Glenn van EP:Tummers

Albo 29-04-2022

Een koelkast van 2,5 jaar oud lekte zijn koelvloeistof. De garantie van 5 jaar van de leverancier Inventum dekte niet het probleem. Inventum probeerde onder de garantie uit te komen maar dat accepteerde EP Tummers Tegelen niet. Na hun ingrijpen kregen we na enkele dagen, voor een kleine onkostenvergoeding, door Inventum een nieuwe koelkast geleverd. Tevens zorgde EP Tummers voor de tussenliggende dagen kosteloos een leenkoelkast. Hulde voor deze leverancier met top personeel.
Officiële reactie van EPTummers.nl 20-05-2022

Beste Albo, hartelijk dank voor je uitgebreide beoordeling via Kieskeurig. Wat tof om te lezen dat mijn collega's in Tegelen er alles aan hebben gedaan je te helpen! Dat is de service van EP:Tummers. Graag tot ziens in een van onze winkels of online. Met vriendelijke groet, Glenn van EP:Tummers

max 29-04-2022

Prettige winkel ervaring, men is is behulpzaam en niet opdringerig ook de prijsverhoudingen zijn goed in mijn geval zelfs goedkoper dan online
Officiële reactie van EPTummers.nl 29-04-2022

Hi Max, bedankt voor je positieve review. Fijn om te lezen dat je een bezoek aan onze winkel als prettig hebt ervaren! Met vriendelijke groet, Glenn van EP:Tummers

Scheepers 23-04-2022

Fijne winkel met veel aanbod.,goede prijs goede garantie voor mij belangrijk
Officiële reactie van EPTummers.nl 29-04-2022

Beste, hartelijk dank voor je beoordeling. Met vriendelijke groet, Glenn van EP:Tummers

Tyler Brennan 22-04-2022

Nieuwe vaatwasser gekocht bij EP: Tummers Sittard-Geleen, helemaal tevreden. Prima uitleg en service in de winkel, en de installateur had duidelijk verstand van zijn vak. Top tips gekregen om de vaatwasser lang mee te laten gaan, en heeft zelfs nog een kastdeurtje op eigen initiatief recht gezet. Helemaal top.
Officiële reactie van EPTummers.nl 29-04-2022

Hey Tyler, bedankt voor je positieve review. Hier worden wij vrolijk van! Heel veel plezier met je nieuwe vaatwasser. Met vriendelijke groet, Glenn van EP:Tummers

Dries 17-04-2022

Klantvriendelijk en deskundig personeel en zeer behulpzaam bij het kiezen van het juiste artikel.
Officiële reactie van EPTummers.nl 29-04-2022

Hey Dries, bedankt voor je beoordeling via Kieskeurig. Veel plezier met je nieuwe aankoop. Met vriendelijke groet, Glenn van EP:Tummers

Joop 12-04-2022

Tummers heeft een uitgebreid assortiment, een goede prijs/kwaliteit verhouding en vriendelijke medewerkers.
De medewerkers staan altijd klaar met vakkundig advies.
Officiële reactie van EPTummers.nl 29-04-2022

Hey Joop, bedankt voor je mooie woorden. Fijn om te lezen dat onze medewerkers je naar tevredenheid helpen. Graag tot ziens! Met vriendelijke groet, Glenn van EP:Tummers

Joop 11-04-2022

Tummers heeft een ruim assortiment, een goede prijs/kwaliteit verhouding, en vriendelijke medewerkers

John 08-04-2022

Vriendelijk en gepassioneerd geholpen door een kundige medewerker, hij wees ons op de voor en nadelen van de diverse keuzemogelijkheden die voor ons van toepassing waren.
Ook de snelle levering verliep spoedig en kundig. Blij met de aankoop.
Officiële reactie van EPTummers.nl 29-04-2022

Hey John, hartelijk dank voor je positieve review! Dat is nog eens een mooi compliment. Veel plezier met je nieuwe aankoop :-). Met vriendelijke groet, Glenn van EP:Tummers

Madeleine 07-04-2022

Super goede service!
Medewerkers allemaal erg behulpzaam en snelle bezorging.
Tummers is zéker een 10+ waard!!!
Officiële reactie van EPTummers.nl 29-04-2022

Hey Madeleine, heel erg bedankt voor je 10! Dit waarderen wij enorm. Met vriendelijke groet, Glenn van EP:Tummers

Sonja Driessen 05-04-2022

Zeer aan te raden winkel.Goede informatie en zeer vakkundig.Bezorgdienst ook zeer nauwkeurig en vriendelijk.Geven ook nog eens goede uitleg over het aangekochte apparaat Zeer tevreden.
Officiële reactie van EPTummers.nl 05-04-2022

Hey Sonja, bedankt voor je beoordeling. Wat fijn om te lezen dat je zo goed geholpen bent! Met vriendelijke groet, Glenn van EP:Tummers

Anna 03-04-2022

Goede eerlijke service. Duidelijke uitleg Geen opdringerige verkopers Nog het ons kent ons gevoel.
Officiële reactie van EPTummers.nl 05-04-2022

Hi Anna, bedankt dat je een beoordeling schrijft op Kieskeurig. Dit waarderen wij enorm. Graag tot ziens! Met vriendelijke groet, Glenn van EP:Tummers

Peter 30-03-2022

De verkopers in de winkel zijn heel klantvriendelijk en deskundig. Ook het gekochte product voldoet 100 procent aan onze verwachting. We hebben voor de winkel in Tegelen gekozen omdat deze winkel zich in onze regio bevindt.
Officiële reactie van EPTummers.nl 05-04-2022

Hoi Peter, wat fijn dat je zo tevreden bent over onze winkel in Tegelen. Ik wens je veel plezier met je nieuwe aankoop. Met vriendelijke groet, Glenn van EP:Tummers

HansK3300 29-03-2022

Voor de levering van een was-warmtepomp droger hebben we voor Tummers gekozen, vanwege de eerlijke informatie, de snelle levering en de goede pricing. Vooral de informatie dat de droger het niet te koud mocht hebben, vond ik erg waardevol
Officiële reactie van EPTummers.nl 05-04-2022

Beste Hans, bedankt voor je beoordeling via Kieskeurig. Super dat je goed bent geïnformeerd door onze specialisten. Veel wasplezier! Met vriendelijke groet, Glenn van EP:Tummers

Ilona 26-03-2022

Ik wilde vandaag een nieuwe wasmachine en die konden we ook meteen meenemen, betreft een show model. Service is prima, werd netjes ingepakt voor vervoer.
Officiële reactie van EPTummers.nl 28-03-2022

Hey Ilona, bedankt voor je beoordeling! Wat fijn dat je zo snel en goed geholpen bent. Ik wens je veel plezier met je nieuwe wasmachine! Met vriendelijke groet, Glenn van EP:Tummers

Plompen 16-03-2022

Super en rustige uitleg, men neemt de tijd voor de klant.
Prima thuis bezorgd en geïnstalleerd en wederom een goede uitleg. Ik kom zeker weer naar de zaak terug.
Officiële reactie van EPTummers.nl 18-03-2022

Beste, bedankt voor je mooie woorden. Fijn om te lezen dat je een bezoek aan onze winkel zo prettig hebt ervaren. Graag tot ziens! Met vriendelijke groet, Glenn van EP:Tummers

Wim Moelands 16-03-2022

Mooie ruime overzichtelijke winkel. In eigen wijk (zeer belangrijk).
Goed en snel geholpen. Niet geprobeerd het duurste artikel te verkopen maar goed naar onze wensen geluisterd
Officiële reactie van EPTummers.nl 18-03-2022

Hey Wim, hartelijk dank voor het schrijven van een beoordeling. Wat fijn om te lezen dat je zo goed geholpen bent. Met vriendelijke groet, Glenn van EP:Tummers

J.Pol 12-03-2022

Een mooie winkel, veel keuze en vakkundig personeel die de tijd nemen om je van alle info te voorzien,
kortom alles van elektronica weer naar EP Tummers
Officiële reactie van EPTummers.nl 14-03-2022

Beste, hartelijk dank voor je review. Dit waarderen wij enorm! Graag tot een volgende keer :-). Met vriendelijke groet, Glenn van EP:Tummers

Luck 10-03-2022

Ben al jaren klant bij tummers en kan alleen maar lof geven aan verkoop en ook aan de installateurs ga zo door
Officiële reactie van EPTummers.nl 14-03-2022

Hey Luck,

Heel erg bedankt voor het schrijven van een review. Fijn om te lezen dat je al jaren zo positief bent over ons! Met vriendelijke groet, Glenn van EP:Tummers

Croonenberg 03-03-2022

Geweldige winkel. Vriendelijke mensen en behulpzaam. Al vaker artikelen gekocht.
Officiële reactie van EPTummers.nl 04-03-2022

Beste, hartelijk dank voor je mooie woorden en recensie via Kieskeurig. Met vriendelijke groet, Glenn van EP:Tummers