Tummers - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Tummers.

Tummers stelt zich voor

EP:Tummers is een jong familie bedrijf sinds 1923 en is de grootste vakspeciaalzaak van Limburg op het gebied van consumentenelektronica. Bij EP:Tummers koopt u zonder zorgen. U kunt erop vertrouwen dat alles perfect en vakkundig voor u wordt geregeld. Wij werken uitsluitend met de beste merken. Kenmerkend voor al onze medewerkers is de grote deskundigheid en de uitgesproken klantgerichte mentaliteit. Daarnaast hebben we een eigen Service Center waar u 7 dagen per week terecht kunt. Niet alleen in de winkel maar ook telefonisch en online geven wij ondersteuning!

Deze score is gebaseerd op 73 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

9,3

A. van der Linde uit Helden 29-10-2020

Personeel is gemotiveerd en heeft verstand van zaken. Ze geven dan ook een eerlijk en goed advies!
Door die persoonlijke benadering koop je bij EP Tummers dus liever ín de winkel, in plaats van via het internet.
...en, als het achteraf toch niet goed blijkt te zijn doen ze niet moeilijk; staan ze voor je klaar om het zo snel mogelijk op te lossen!
Officiële reactie van EPTummers.nl 30-10-2020

Bedankt voor je beoordeling en het mooie cijfer. Wat fijn om te lezen dat je tevreden bent over de manier waarop je geadviseerd bent in onze winkel. Mochten we nog ergens mee kunnen helpen horen we dat natuurlijk graag.

Evelien 29-10-2020

Heb aankoop in de winkel gedaan. Ben hier zeer goed en eerlijk geïnformeerd over het product. Ook is gewezen op de garantievoorwaarden. Daarnaast werden de maatregelen ivm Covid zeer goed in acht genomen wat erg prettig was.
Officiële reactie van EPTummers.nl 30-10-2020

Dankjewel voor je beoordeling Evelien. Fijn om te lezen dat je goed en op een prettige manier geholpen bent. Mochten we nog iets voor je kunnen betekenen horen we dat natuurlijk graag.

A. Hermans 29-10-2020

Zeer goede hulp bij het uitzoeken van een TV. Meedenken binnen ons budget. Attenderen op acties. Fijne verkoper. Fijne overzichtelijke zaak.
Officiële reactie van EPTummers.nl 29-10-2020

Bedankt voor je beoordeling, fijn om te lezen dat je goed geholpen bent. Mochten we nog iets voor je kunnen betekenen horen we dat natuurlijk graag.

met vriendelijke groet,

Alois Oosting 27-10-2020

In het tekortschieten van de Winkel Expert waardoor onze warmtepompdroger bijpassend aan de wasmachine niet meer geleverd kon worden. Hierop contact gezocht met EP Tummers, EP Tummers ging gelijk aan de slag voor ons en begrepen direct de situatie. 2 dagen later werd het juiste type droger afgeleverd. Een dikke pluim voor EP Tummers voor de zeer klantvriendelijke benadering.
Officiële reactie van EPTummers.nl 27-10-2020

bedankt voor je beoordeling Alois, fijn om te lezen dat we je naar wens hebben kunnen helpen.

Christel 26-10-2020

We kwamen om 17.50 uur om een nieuwe tv te kopen en werden evengoed heel goed geholpen door een deskundige medewerker. De tv werd een dag later keurig bezorgd op het tijdstip zoals was afgesproken. Ik verveel deze winkel dan ook zeker aan.

Hallo Christel,

Bedankt voor je beoordeling. Fijn om te lezen dat je goed geholpen bent in onze winkel. Mochten we nog ergens mee kunnen helpen horen we dat natuurlijk graag.

L. Raemaekers 25-10-2020

duidelijke en eerlijke informatie, boven dien een voortreffelijke service bij problemen. de 'doe het zelf' afdeling is super!
Officiële reactie van EPTummers.nl 26-10-2020

Bedankt voor de beoordeling. Fijn om te lezen dat je tevreden bent over onze service. Mochten we nog iets voor je kunnen betekenen horen we dat natuurlijk graag.

Cr88 25-10-2020

De winkel in Weert is een overzichtelijke winkel. Ze zijn er zeer vriendelijk en nemen de tijd om je met je wensen te helpen. Als er vragen zouden zijn kan ik er altijd terecht. Service is top! Een aanrader.
Officiële reactie van EPTummers.nl 26-10-2020

Bedankt voor de beoordeling en het mooie cijfer. Fijn om te lezen dat je tevreden bent over onze winkel en de manier waarop je geholpen bent. Mochten we nog iets voor je kunnen betekenen horen we dat natuurlijk graag.

Piet.D 24-10-2020

Zeer vakkundig en vriendelijk personeel die alle tijd voor je vrij maken. Deze speciaal zaak is zeer overzichtelijk en ruim opgebouwd.
Officiële reactie van EPTummers.nl 26-10-2020

Bedankt voor de beoordeling Piet. Fijn om te lezen dat je tevreden bent over onze winkel en de manier waarop je geholpen bent. Mochten we nog iets voor je kunnen betekenen horen we dat natuurlijk graag.

Dennis Mulder 24-10-2020

Uitstraling van de shop is verzorgd. Personeel is klantvriendelijk en deskundig. Service is zeer goed. Locatie is is voor mij uitstekend. Website is goed. EP tummers heeft meerdere filialen. Filiaal Heythuysen is niet zo groot dus het assortiment is beperkt maar compleet. Bestellen is geen probleem. Support your locals ! Ga je voor expertise persoonlijke aandacht en service dan ga je naar EP Tummers en niet naar de welbekende grote Mediamarkt.
Officiële reactie van EPTummers.nl 26-10-2020

Bedankt voor de beoordeling en het mooie cijfer Dennis. Fijn om te lezen dat je tevreden bent over onze winkel en de manier waarop je geholpen bent. Mochten we nog iets voor je kunnen betekenen horen we dat natuurlijk graag.

Ep.tummers 21-10-2020

Goede uitleg , overzichtelijke winkel, vakkundig personeel, prima service,
snelle levering, email en belcontact over tijd.

Paul 19-10-2020

Vanaf moment van bestelling tot aflevering is de service vriendelijk en deskundig. Als consument word je voortdurend op de hoogte gehouden van de voortgang.

Hallo Paul,

Bedankt voor je beoordeling. Wat fijn om te lezen dat je tevreden bent. Mochten we nog iets voor je kunnen betekenen horen we dat natuurlijk graag.

Rik 17-10-2020

Nee, ik beveel EP Tummers zeker NIET aan! Afgelopen september hebben wij een lekkage gehad aan onze vaatwasser. Uiteraard hebben wij direct contact opgenomen met de klantenservice van Tummers. Ons vermoeden was dat de bodem uit de vaatwasser lag. Dit toen ook aangekaart aan de medewerker. Mij werd verteld dat ze hier nog nooit van hadden gehoord en dat ze de dag erna contact met ons op zouden nemen om het een en ander verder te bespreken. Dit is toen niet gebeurd. Aan het einde van de dag hebben wij zelf contact gezocht. Ons werd verteld dat de betreffende medewerker een dag vrij had en dat hij een dag later telefonisch contact met ons zou zoeken om samen naar een oplossing te zoeken. Tot onze verbazing ontvingen wij de dag erna een telefoontje van Iventum. Ze zouden met een paar min bij ons thuis zijn om het probleem op te lossen.
De monteur kwam langs en zei dat hij een schroef miste in onze vaatwasser waardoor de bodem eruit lag. Hij gaf aan dat mijn man of ik dit gedaan moesten hebben aangezien zo’n schroef nooit vanzelf verdwijnt. Echter was de monteur vergeten dat hij het schroefje dat ‘wij eruit gedraaid zouden hebben’ op ons aanrecht had laten liggen. Monteur had deze dus waarschijnlijk zelf uit onze vaatwasser gedraaid. Ook was ondertussen het pootje van de vaatwasser afgebroken maar dit kon geen kwaad zei de monteur. Met een blok hout uit onze tuin was die weer als nieuw. Monteur was klaar en gaf aan dat ik kon afrekenen. Afrekenen? We hebben niet eens besproken dat er een monteur mocht komen. Dit uiteraard ook aangekaart. De keuze was toen of betalen of de monteur bleef totdat ik betaald had. Verbouwereerd en enigszins ongemakkelijk in mijn eigen huis heb ik toen maar betaald. Uiteraard gelijk contact gehad met Tummers. Wij willen ons geld terug. Wij hebben namelijk nooit toestemming gegeven om iemand langs te sturen. Dat ze zonder overleg dit initiatief nemen is op zijn zachts gezegd niet netjes. Dat ik dan ook nog een rekening krijg voor iets dat op heden nog steeds niet is opgelost is helemaal schandalig. Inmiddels hebben wij al tientallen keren contact gehad met Tummers maar steeds horen wij weer een andere smoes. We hebben inmiddels al aangegeven dat we zelf voor de schade zullen opdraaien. Dit is het volledig vervangen van onze vloer ivm krom staan van onze vloer en de schimmel die onder de vloer is ontstaan. Ook zullen wij zelf de planken onder de keuken vervangen omdat ook daar flinke waterschade is ontstaan. Het enige waar wij niet meer akkoord gaan zijn de kosten voor de monteur. Deze willen wij dan ook terug van Tummers. Zij hebben namelijk zonder toestemming iemand op ons af gestuurd. Dit terwijl wij eerst telefonisch contact zouden hebben over de zaak. Tummers gaf vandaag aan dat ze willen kijken naar een oplossing maar wij ze wel tegemoet moeten komen. Volgens mij is zelf voor de kosten voor de compleet nieuwe vloer en beschadigde balken onder de keuken al genoeg compromis. Aangezien we dit wettelijk gewoon op hun kunnen verhalen.

SERVICE DAT KENNEN ZE NIET! Als je geen problemen hebt met je product dan is het een prima zaak, maar zodra er een keer iets kapot gaat laten ze je gewoon in de kou staan!
Officiële reactie van EPTummers.nl 22-10-2020

Wat vervelend om te lezen dat je niet tevreden bent over de manier waarop de schade is afgehandeld. Onze welgemeende excuses hiervoor. Van mijn collega begreep ik dat er begin volgende week en monteur van ons langskomt om het pootje van de vaatwasser te repareren. Mocht je verder nog vragen hebben over de afhandeling mag je altijd contact opnemen. We hopen samen een passende oplossing te kunnen vinden.

Corrie & Jac 17-10-2020

We kopen altijd de electro artikelen bij Tummers. Grote keuze en vriendelijk deskundig personeel

Hallo Corrie en Jac,

Dankjewel voor jullie beoordeling. Mochten we nog ergens mee kunnen helpen horen we dat natuurlijk graag.

Heiny 16-10-2020

We hebben een koelvries-combinatie gekocht via EP-Tummers in Weert.
Goede prijs/kwaliteit verhouding.
Kundige en klantvriendelijke verkoper.
Heel handig volgsysteem op de dag van levering.
Correcte en nette monteur/chauffeur.
EP-Tummers is onze "Prefereren Supplier" !
Officiële reactie van EPTummers.nl 16-10-2020

Bedankt voor de beoordeling en het mooie cijfer. Wat fijn om te lezen dat jullie zo goed geholpen zijn in onze winkel in Weert en dat ook de levering naar wens was. Mochten we nog ergens mee kunnen helpen horen we dat graag. Wellicht tot ziens in onze winkel of online.

Fred van Neerven 16-10-2020

Breed assortiment en zeer deskundige ervaren verkopers die een eerlijk advies geven
Officiële reactie van EPTummers.nl 16-10-2020

Hoi Fred, bedankt voor je beoordeling en het mooie compliment. Fijn om te lezen dat jullie goed geholpen zijn. Mochten we nog ergens mee kunnen helpen horen we dat natuurlijk graag.

Prinssen 14-10-2020

Het is in eigen dorp en ben zeer goed geholpen door de medewerkers. Ook de service en de bezorgers hebben goed werk geleverd.
Officiële reactie van EPTummers.nl 16-10-2020

Bedankt voor de beoordeling. Wat fijn om te lezen dat je goed geholpen bent in onze winkel en dat ook de bezorging naar wens was. Mochten we nog ergens mee kunnen helpen horen we dat natuurlijk graag.

EP Tummers 14-10-2020

Wij hebben altijd bij EP in Budel gekocht maar die winkel is nu gesloten en daarom zijn we naar weert gekomen.
We hadden problemen met de instelling van de magnetron en via de telefoon is dit prima opgelost.
Officiële reactie van EPTummers.nl 16-10-2020

Bedankt voor de beoordeling en het mooie cijfer. Wat fijn om te lezen dat jullie goed geholpen zijn in onze winkel in Weert en dat ook onze collega's van het Service Team goed hebben kunnen helpen. Mochten we nog iets voor jullie kunnen betekenen horen we dat natuurlijk graag.

J Bol 12-10-2020

We zijn zeer goed geholpen voor waar we kwamen.
De rest van de winkel hebben we niet bekeken omdat de tijdje kort was.
Vandaar de 8 maar dat komt wel goed bij het volgende bezoek dan kunnen we de hele winkel bekijken.
Officiële reactie van EPTummers.nl 13-10-2020

Bedankt voor je beoordeling, fijn om te lezen dat jullie zo goed geholpen zijn. Wellicht tot een volgende keer in onze winkel! Mocht je nog vragen hebben horen we dat natuur
lijk graag.

Marion Zub-Stamfort 12-10-2020

ik ben zeer tevreden , goed advies en goede service
vriendelijk personeel die de tijd voor je nemen
Officiële reactie van EPTummers.nl 13-10-2020

Hallo Marion, bedankt voor je beoordeling en het mooie cijfer. Wat fijn om te zien dat je tevreden bent! Mochten we nog ergens me kunnen helpen horen we dat natuurlijk graag.

Ron 12-10-2020

Zeer vriendelijk en deskundig geholpen door een medewerker die ook de corona maatregelen goed in acht nam. De oled+ tv hebben wij voor een zeer concurrerende prijs kunnen kopen.
Officiële reactie van EPTummers.nl 12-10-2020

Bedankt voor je beoordeling Ron, wat fijn om te lezen dat je goed geholpen bent. Mocht je nog vragen hebben horen we dat natuurlijk graag.

Jeroen 10-10-2020

Supervriendelijk en behulpzaam personeel zowel in de winkel als de monteur die onze nieuwe vaatwasser kwam plaatsen.er zou minimaal 3 weken levertijd zijn voor de nieuwe maar ze waren zo vriendelijk om een oplossing te vinden en dus kregen we 2 dagen later het showroommodel geplaatst. Superservice!!!!
Officiële reactie van EPTummers.nl 12-10-2020

Bedankt voor het mooie cijfer en het mooie compliment Jeroen. Wat fijn om te lezen dat je tevreden bent over onze service! Mochten we nog ergens mee kunnen helpen horen we dat natuurlijk graag. Wellicht tot ziens in onze winkel of online.

JEAN 10-10-2020

Goede uitleg van de verkoper en nam zijn tijd ervoor welk product het beste past bij ons.
Officiële reactie van EPTummers.nl 12-10-2020

Bedankt voor je beoordeling Jean, fijn om te zien dat je tevreden bent. Mochten we nog ergens mee kunnen helpen horen we dat natuurlijk graag.

Jenny van Dongen 10-10-2020

Zeer netjes en overzichtelijk, de Showmodellen zijn gebruiksklaar om het product te kunnen uitproberen, dit vergemakkelijkt uiteindelijk de aankoop van een product.
Vriendelijk en vooral geduldige bediening geeft ook een Gastvrij welkom.
Je voelt je een Koning..als Klant.
Ga zo door 👍
Officiële reactie van EPTummers.nl 12-10-2020

Bedankt voor je het mooie cijfer Jenny. Wat fijn om te zien dat je tevreden bent! Mochten we nog ergens mee kunnen helpen horen we dat natuurlijk graag. Wellicht tot ziens in onze winkel of online.

Gerard Boonekamp 07-10-2020

Tummers is een winkel waar je als klant al bij binnenkomst op een zeer klantvriendelijke manier wordt ontvangen. De advisering is gericht op de klant en niet op de verkoop van een product. Levering en installering aan huis beveel ik ten zeerste aan.
Officiële reactie van EPTummers.nl 12-10-2020

Bedankt voor je positieve beoordeling Gerard, fijn om te lezen dat je tevreden bent. Mochten we nog ergens mee kunnen helpen horen we dat natuurlijk graag.

Tummers is top 06-10-2020

Mooie overzichtelijke shop. Ze gaan de prijzen aan met de online winkels. Hier heb je het voordeel lekker dicht bij, je kunt de motivatie zien van de verkopers, vriendelijkheid, en vooral weten waar ze over praten, m.a.w. deskundig. Voor mij geen online winkelen maar op naar Tummers. Oh ja dit is niet het eerste product wat ik daar gekocht heb.
Officiële reactie van EPTummers.nl 07-10-2020

Bedankt voor het mooie cijfer en het compliment! Wat fijn om te lezen dat je tevreden bent. Mochten we nog ergens mee kunnen helpen horen we dat natuurlijk graag.