Tummers - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Tummers.

Tummers stelt zich voor

EP:Tummers is een jong familie bedrijf sinds 1923 en is de grootste vakspeciaalzaak van Limburg op het gebied van consumentenelektronica. Bij EP:Tummers koopt u zonder zorgen. U kunt erop vertrouwen dat alles perfect en vakkundig voor u wordt geregeld. Wij werken uitsluitend met de beste merken. Kenmerkend voor al onze medewerkers is de grote deskundigheid en de uitgesproken klantgerichte mentaliteit. Daarnaast hebben we een eigen Service Center waar u 7 dagen per week terecht kunt. Niet alleen in de winkel maar ook telefonisch en online geven wij ondersteuning!

Deze score is gebaseerd op 73 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

9,3

Tiny 06-10-2020

Heb winkel bij meerdere aankopen niet zelf bezocht. Maar via chat .en telefoon
aankopen gedaan. Ben perfect op mijn vragen geholpen en voorgelicht over producten. Waarna tot aankoop ben overgegaan. Keurige medewerkers ook bij levering en installatie
Kortom heel erg tevreden en zal vaker aankopen doen bij Tummers
Officiële reactie van EPTummers.nl 06-10-2020

Bedankt voor je beoordeling Tiny. Fijn om te lezen dat je goed geholpen bent en dat ook de bezorging en installatie naar wens was. Mochten we nog ergens mee kunnen helpen horen we dat natuurlijk graag.

Jean 04-10-2020

Vriendelijke en goede bediening. Ieder heeft zijn eigen specialiteit zodat de juiste persoon je kan helpen in je aankoop.
Officiële reactie van EPTummers.nl 05-10-2020

Bedankt voor je beoordeling Jean. Fijn dat je tevreden bent over de manier waarop je geholpen bent.

Anita Staaks 04-10-2020

Mooie winkel met personeel die verstand hebben van het product waar jouw interesse ligt.
Wij hadden een super verkoper die wist waar hij over sprak en alle tijd voor ons nam,met steeds opnieuw onze vragen beantwoorden en demonstraties (tv en soundbar).
Top winkel
Officiële reactie van EPTummers.nl 05-10-2020

Bedankt voor je beoordeling Anita. Fijn om lezen dat je tevreden bent en dat jullie goed geholpen zijn. Mochten we nog ergens mee kunnen helpen horen we dat natuurlijk graag.

Sandra Vullings 02-10-2020

Veel keuze, ze weten waar ze over praten. Ze geven eerlijke referenties over de apparaten. Vriendelijk personeel!

Fam. Christiaens 01-10-2020

Goede en betrouwbare info.
Goede prijs en kwaliteit.
Ook de keuze in de winkel is meer dan ruim voldoende.
Officiële reactie van EPTummers.nl 01-10-2020

Dankjewel voor jullie beoordeling en het mooie cijfer. Fijn om te lezen dat jullie tevreden zijn. Mochten we nog ergens mee kunnen helpen horen we dat natuurlijk graag.

verhoeven.W. 01-10-2020

attent en correct vakkundig personeel.
een goed assortiment met een prima en goede verscheidenheid.
Officiële reactie van EPTummers.nl 01-10-2020

Bedankt voor je beoordeling. Wat fijn om te lezen dat je tevreden bent over onze verkopers en het assortiment. Tot ziens in onze winkel of online.

Raf Janssen 28-09-2020

Deskundige informatie ontvangen bij bezoek aan winkel in begrijpelijke taal. Goede hulp ontvangen bij maken van afgewogen keuze; geen opdringerige verkooppraatjes. Keurige bezorging enalles netjes opgeruimd.
Officiële reactie van EPTummers.nl 01-10-2020

Bedankt voor je beoordeling en het mooie cijfer Raf. Fijn om te lezen dat je tevreden bent! Mochten we nog ergens mee kunnen helpen horen we dat natuurlijk graag.

100% aan te bevelen 28-09-2020

Goede service, vriendelijke behandeling en zeer flexibel. Zeer aantrekkelijke prijs van het produkt.

Beste,

Een klant 100% tevreden stellen, dat is altijd ons streven. Goed om terug te lezen dat het bij u ook gelukt is! Bedankt voor uw beoordeling.

Don 26-09-2020

Zeer vriendelijk, geduldig en kundig personeel
Prijs kwaliteit verhouding perfect

Beste Don,

Dank voor je positieve beoordeling. Goed om terug te lezen dat je tevreden bent over Tummers. We zien je graag terug in onze winkel.

Sander P 26-09-2020

Het grote pluspunt van Tummers is dat het personeel daadwerkelijk de kennis heeft om te informeren en aan te bevelen. Als je zelf goed op de hoogte bent van de elektronica dan heb je er voldoende goede gesprekspartners. De lever- en installatieservice is een groot gemak en prijzen zijn naar mijn idee marktconform die iets hoger liggen dan de MediaMarkt. Maar goed, een juist advies mag iets (niet te veel) kosten. Tenslotte doen ze wat ze beloven en volgen afspraken zelf op of dragen ze goed over.

Beste Sander

Bedankt voor je beoordeling. Mooi om te lezen dat je te tevreden bent over onze deskundige verkoop- en bezorgdienst. We proberen onze prijzen zo goed als mogelijk marktconform te houden. Dus mocht je hebt bij onze buren een keer goedkoper zien, meld het dan gerust. We willen met alle plezier kijken of wij hier ook een aanbieding voor kunnen maken.

Graag tot ziens!

Ves E. 24-09-2020

Klantvriendelijk, goed advies en prima service. Alles vlgs afspraak. Beter kan ik het niet maken, Tummers ook niet..
Officiële reactie van EPTummers.nl 25-09-2020

Beste Ves,

Bedankt voor je beoordeling. Fijn om te zien dat je tevreden bent over Tummers. Daar doen we het voor :).

Graag tot ziens!

René Coumans 23-09-2020

Zeer vriendelijke verkoper, heeft me goed geholpen en geïnformeerd. Product is netjes bezorgd volgens afspraak.

Beste René,

Goed om te lezen dat je tevreden bent over de verkoper en de bezorging. Mocht je in de toekomst nog vragen hebben, horen we dit graag.

E.P.Tummers Roermond 23-09-2020

Het is een overzichtelijke shop met een ruime keuze. De medewerkers zijn vriendelijk, meedenkend en technisch goed onderlegd. De medewerkers denken altijd in oplossingen en kijken ook toekomstgericht, dat vind ik top. Het advies dat je krijgt is zonder meer goed en men geeft ook altijd een alternatief. Ook worden de voor- en nadelen duidelijk aangegeven.
Ik word al sinds jaar en dag goed geholpen met een TOP-SERVICE en zeker niet duurder dan Mediamarkt !

Beste,

Bedankt voor de positieve review. Onze medewerkers krijgen het hele jaar door trainingen op up-to-date te blijven op hun vakgebied om het beste advies te kunnen geven. Blij om te lezen dat u hier blij mee bent.

We hopen u nog vaak te mogen begroeten in onze winkel.

Frank 22-09-2020

Zeer vakkundig en klantvriendelijk met verder een goeie service.
Echte aanrader

Beste Frank,

Bedankt voor je positieve beoordeling! We zijn je graag van dienst!

H v Beers 21-09-2020

Ep Echt klantvriendelijk deskundig adviserende medewerkers. Fijne winkel overzichtelijk. Zeker de moeite waard en met grote slagingskans om naar Ep tummers in Echt tegaan
Officiële reactie van EPTummers.nl 22-09-2020

Beste,

Bedankt voor de beoordeling. Mooi dat je tevreden bent over de medewerkers en de winkel! We zijn je in de toekomst nog graag van dienst.

Ja ik zou iedereen deze winkel aanbevelen. 20-09-2020

Hier wordt men vriendelijk ter woord gestaan en goede uitleg en advies gegeven in de winkel.
De service, bezorging en plaatsen van het product wordt door deskundige uit gevoerd.
Officiële reactie van EPTummers.nl 22-09-2020

Beste,

Bedankt voor de review en het compliment van onze medewerkers. We doen ons best om onze klanten een deskundig advies te geven in de winkel en volledig te ontzorgen door de levering met onze eigen bezorgdienst.

Frank 18-09-2020

Mooie winkel, goed en eerlijk advies, deskundig personeel, uitgebreide keuze, scherpe prijzen en een goede service

Hallo Frank,

Bedankt voor je beoordeling. Fijn om te zien dat je tevreden bent. Mochten we nog ergens mee kunnen helpen horen we dat natuurlijk graag.

Anita 17-09-2020

In de winkel werd ik geholpen door een vakkundige medewerker en ook de bezorging en montage/aansluiting was zeer goed.
Officiële reactie van EPTummers.nl 18-09-2020

Bedankt voor je beoordeling Anita, fijn om te lezen dat je tevreden bent over onze verkopers en de bezorging/aansluiting bij jou thuis. Mochten we nog ergens mee kunnen helpen horen we dat natuurlijk graag.

Jos Overeem 16-09-2020

Overzichtelijke winkel , groot en goed assortiment en vriendelijke en bekwame service.
Officiële reactie van EPTummers.nl 18-09-2020

Bedankt voor je beoordeling Jos, fijn om te zien dat je tevreden bent! mochten we nog ergens mee kunnen helpen horen we dat natuurlijk graag.

Thei 15-09-2020

De service was prima. Zelfs op zondag werd de nieuwe wasmachine bezorgd. Ook de prijs /kwaliteit verhouding is prima.
Officiële reactie van EPTummers.nl 16-09-2020

Hallo Thei,

Bedankt voor je beoordeling, fijn om te lezen dat je tevreden bent over onze service en prijs/kwaliteit verhouding. Mochten we nog ergens mee kunnen helpen horen we dat natuurlijk graag.

JLO 14-09-2020

Ik heb in eerste instantie een product vergelijking gedaan. Nadat ik wist welk product aantrekkelijk was is de prijs afgewogen. Dit product werd bij Tummers aangeboden voor deze prijs. Bezoek aan de winkel in de buurt hebben we nog meer informatie gekregen hetgeen bevestigde wat ik al uit had gezocht en belangrijk vond. De verkoper gaf er blijk van dat hij weet waar hij over praat, hij kent zijn producten en laat alsnog vergelijkbare producten zien.
Tevens werd een (specifiek Tummers) service certificaat aangeboden hetgeen me aanstond en dus ook heb afgesloten.
De levering was precies op afspraak en de machine is keurig afgeleverd en de oude machine is mee retour genomen.
Het bleek dat het formele certificaat niet geleverd was. Daarover heb ik meerdere keren zelf contact op moeten nemen om dit te krijgen. Tot op heden nog steeds niet ontvangen. Wel tot 4 keer toe beloofd. Dit geeft dus minder vertrouwen in de service! Ik heb besloten dat wanneer het certificaat er deze week niet is ik hier mee verder ga (klacht, desnoods zaak).

wawkrijnen 11-09-2020

ik vind deze winkel heel vriendelijk heel behulpzaam bij het nemen van je beslissing. Zeker aan te bevelen.
Officiële reactie van EPTummers.nl 16-09-2020

Bedankt voor de beoordeling en het mooie compliment. Fijn om te lezen dat je tevreden bent. Mochten we nog ergens mee kunnen helpen horen we dat natuurlijk graag.

Weibie 10-09-2020

De eerste keer dat we een aankoop gedaan hebben bij deze zaak ging alles perfect!
Deze keer viel het een beetje tegen,we hadden een vaatwasser uitgezocht die naderhand niet leverbaar was,we konden wel het showmodel kopen met mss €50 korting,dat vonden we te weinig dus een andere uitgezocht.
Een paar dagen daarna een telefoontje gekregen dat we ong een maand moeten wachten!
Zou er dan werkelijk in geen van de filialen de vaatwasser zijn die we uitgezocht hebben?
Dat valt ons echt tegen van de firma Tummers!
Officiële reactie van EPTummers.nl 11-09-2020

Hallo Weibie,

Bedankt voor het achterlaten van de beoordeling. Wat vervelend om te lezen dat de tweede aankoop tegen viel en dat de levertijd langer was dan jullie verwachtte. In ons systeem zie ik inderdaad dat de vaatwasser voor jullie besteld is. Helaas heeft de productie van onze leveranciers vertraging opgelopen omdat enkele onderdelen niet leverbaar waren. Dit is het gevolg van de sluiting van de fabrieken door Covid19 begin dit jaar. Onze excuses voor het ongemak. Als er nog iets is wat ik voor jullie kan betekenen hoor ik dat graag!

Rens Vestjens 05-09-2020

Goed en vriendelijk geholpen. Verkoper komt deskundig en behulpzaam over. Dit past allemaal binnen de uitstraling die de winkel heeft.
Officiële reactie van EPTummers.nl 07-09-2020

Bedankt voor je beoordeling Rens, fijn om te zien dat je tevreden bent. Mocht er nog iets zijn waarmee wij kunnen helpen horen we dat natuurlijk graag.

Marc 04-09-2020

Ruime mooi opgezette winkel, waar service en productkennis hoog in het vaandel staan. Daarnaast bieden ze de kwaliteitproducten ook tegen zeer concurrerende prijzen aan. Ook de thuislevering en installatie wordt zorgvuldig en vakkundig uitgevoerd.
Officiële reactie van EPTummers.nl 07-09-2020

Bedankt voor je beoordeling Marc, fijn om te lezen dat je tevreden bent over onze winkel en de levering/installatie aan huis. Mocht er nog iets zijn waarmee wij kunnen helpen horen we dat natuurlijk graag.