Tandenborstel.com - Reviews & Ervaringen

Tandenborstel.com stelt zich voor

Deze score is gebaseerd op 262 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

Dick Mulder 03-07-2020

Deze week 2 elektrische tandenborstels besteld (Oral B Pro 600 Duo). Overzichtelijke site met veel uitleg over het product. Dag na bestelling al thuis, prima verpakt en vooraf goede communicatie over bestelling. Kortom, prima!

Harry 03-07-2020

Duidelijke website / Prima verpakt / veel info waar het pakje zich bevind en supersnel geleverd!

Dick 03-07-2020

Alles bijna goed gegaan alleen de levering was niet zo goed we moesten de bestelling ophalen bi j een vestiging aan de andre kant van de stad.

Paul 01-07-2020

Goede prijs/kwaliteit. Snelle levering. Heb al meerdere keren besteld.
Makkelijk zoeken bij producten. Makkelijke bestelsysteem. Zeer aan te raden.

KR 01-07-2020

Prijs / kwaliteit / NL-site voor mij heel belangrijk. Dat zag er allemaal heel betrouwbaar uit vandaar dat ik hier mijn spullen heb gekocht. Uiteindelijk bleek dit ook waar te zijn.
Snelle, goede levering

Greet 29-06-2020

Meerdere malen iets besteld en nog steeds tevreden. Betrouwbare webshop met concurrerende prijzen en snelle levering

jovanos 29-06-2020

Bestellen gaat eenvoudig, en prima service. Netjes verpakt, en snelle levering. Prijzen zijn redelijk voordelig, zeker wel concurerend. Gratis levering bij een redelijke minimale besteding.

MVL 28-06-2020

De tondeuse van het scheerapparaat wat ik twee jaar geleden bij tandenborstel.com had gekocht was stuk. Ik heb hem toen voor reparatie aangeboden. Voordat ik hem opstuurde had ik hem gereinigd in het clean & charge station die ik er zelf los bijgekocht had (ergens anders) Toen ik mijn scheerapparaat terug kreeg werkte deze niet meer op het clean & charge station. Dit heb ik toen aangegeven bij het externe reparatiebedrijf van tandenborstel.com. Zij gaven aan dat het scheerapparaat niet daarvoor bestemd was, terwijl ik hem daarvoor gewoon had gebruikt. Na heel veel over en weer gemail en gebel en hem 3 x opgestuurd te hebben, zou tandenborstel.com er achteraan gaan.

Complimenten voor X en zijn medewerkers voor deze meer dan nette afhandeling.

Peter 27-06-2020

Ja, hier valt niets negatiefs over te melden. Leveringsafspraken worden nagekomen voor 15.00 besteld is andere dag ook in huis. Ook krijg je een mail om eventuele opmerkingen met hun te communiceren zodat ze het voor je kunnen oplossen. Met de complimenten van een tevreden klant.

Aafke 26-06-2020

Wat je besteld dat krijg je bij tandenborstel.com is gewoon een fijne site waar je alles kan kopen voor mondverzorging. Altijd keurig verpakt en optijd bezorgd. Kortom perfect!!!

Willem 26-06-2020

Alles op voorraad, goede prijzen en veel kan als brievenbuspost verzonden worden. Dat scheelt in de kosten en ik hoef niet thuis te zijn voor ontvangst. Top!

Jacques 26-06-2020

Overzichtelijke site, Mooi aanbod, goede prijzen En snelle levering ,zelfs in België .iK heb reeds verschillende Verschillende bestellingen gedaan en telkens vlot afgehandeld

Ed 25-06-2020

heb tandenborstels besteld , Oral-B Action Cross , tandeborstel.com heeft een hele mooie prijs , en product wordt snel geleverd en goed verpakt , dus een aanrader

ge 23-06-2020

Gewoon prima, snel afgeleverd, keurige prijs. Vandaar de hoge score. Niet op aan te merken.

Arie B 23-06-2020

Eerlijke prijs. Gemakkelijk besteld en heel snel geleverd. Ik ben zeer tevreden.

Karen 23-06-2020

mijn bestelling werd zeer snel geleverd. goede prijs/kwaliteit. Regelmatig kortingsacties

Ger Groes 21-06-2020

Ik ben zeer tevreden over de shop, besteld en de volgende dag al in huis, eerst 22uur opgeladen en ongebruikt genomen prima ding voor een nette prijs, Top ben er blij mee . Groetjes ......

Rick Steinmeier 21-06-2020

Goede shop met zeker een goede service. Levering was er de volgende dag al. Ik had een product besteld maar niet de juiste ontvangen. Ik belde en meteen opgelost. Ze hebben meteen het correcte gestuurd. Ik kon dezelfde doos gebruiken de volgende dag om het andere terug te sturen. Dus geen gedoe met eerst terug sturen en dan het goed ontvangen. Super

WKr 21-06-2020

Bestelling gauw afgehandeld. Juiste artikel. Ruime keuze aan assortiment. Snelle levering

Ingeborg 21-06-2020

Nu twee keer een elektrische tandenborstel besteld. Beide keren een prima afhandeling en een snelle levering. Zeer goede prijs/kwaliteit verhouding.

Lhh 20-06-2020

Ik heb nu al 3x een elektrische tandenborstel op deze website besteld en ben zeer tevreden over de prijzen en service.

José 20-06-2020

Superfijne website.
Alles is perfect verlopen, zoals bestellen alsook de snelle bezorging.
Nette prijzen en aanbiedingen.
Voor mij zeker voor herhaling vatbaar.

Lydia 19-06-2020

Goede website en aantrekkelijke prijzn. Prima service. Zal dez site in de toekomst zeker weer gebruiken.

Jack taylor 19-06-2020

Duidelijke website met duidelijke voorwaarden. Scherpen prijzen en snelle service. Ben zeer tevreden en zal zeker weer bestellen van Tandenborstel.com in de toekomst.

Inge 18-06-2020

Duidelijke website. Zeer goede prijs en hele snelle levering. Eigenlijk helemaal niets op aan te merken!