Tandenborstel.com - Reviews & Ervaringen

Tandenborstel.com stelt zich voor

Deze score is gebaseerd op 267 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

Ari 12-07-2020

Overzichtelijke website.
Goede service zoals bestellen alsook de snelle bezorging.
Nette prijzen en aanbiedingen.
Een aanrader dus.

Lies 11-07-2020

Top! Makkelijke en duidelijke website. Groot assortiment en prijs -kwaliteit is dik in orde. Besteld en 3 dagen later door de brievenbus mijn pakketje k ontvangen!

Javes2010 10-07-2020

Bestelling snel en goed verpakt geleverd. Artikel precies zoals vermeld op de website. Zeer tevreden

Borstel Hermsen 10-07-2020

Simpele en duidelijke website. Wat je nodig hebt... snel bestellen. De doos, waar het in geleverd wordt barst van een geweldige ik tandenborstel reclame...Verder prima mee te werken... Je moet wel goed kijken wat de netto kosten zijn, zonder transport. De vrolijke lever busjes in de straat ,drijven dan de kosten behoorlijk op...

Marianne 10-07-2020

Netjes op tijd gewoon keurig allemaal.
Prijs goed. Heel tevreden dus!
Prima goed wat moet je dan nog meer.

Elles 10-07-2020

Mooie prijs voor een goede tandenborstel. Volgende dag in huis. Een aanrader om bij tandenborstel.com een bestelling te plaatsen.

G. R 09-07-2020

* Scherpe aanbiedingen
* Groot en breed assortiment
* Snelle en nette levering van producten.

Karla 08-07-2020

goede prijs met een snelle levering. Helemaal top. We gaan zeker weer bestellen op deze site

Manon L 07-07-2020

Beste prijs die ik vinden kon , ben toch behoorlijk op zoek gegaan.
Dag erna in huis, top!

Erik Stevens 07-07-2020

Goede prijzen en snelle levering, al met al een prima service. Zeker de moeite waard om eens een kijkje te nemen.

Jo 07-07-2020

Ik ben heel positief over de webshop. Snelle levering, goed geprijsde artikelen en grote keuze.

JohanvL 07-07-2020

Op zoek naar ragers + tandenborstel, zodoende op deze site gekomen.
Prima producten tegen absoluut scherpe prijs!

Claudy 07-07-2020

Bestelling gedaan van speciale ragers, en zoals het hoort een fijne afwikkeling van de bestelling, snel en netjes, zeer tevreden.

Richard I. 06-07-2020

Product besteld en kreeg het de volgende dag met Post.nl geleverd. Tevreden over de snelle en correcte service met informatie wanneer ik de bezorging kon verwachten.

Pana 06-07-2020

Goede service; product kwaliteit goed, snelle levering. Ik heb gekregen wat ik heb besteld. Een opmerking op de levering was dat een van de producten niet in de originele verpakking was, het was wel nieuw dus dat vond ik geen probleem.

Mo 05-07-2020

Toevallig op deze site gekomen door te zoeken naar oral b beugeltandenborstels. De Site is overzichtelijk en de prijs is prima, weinig aan toe te voegen.

John 05-07-2020

Keurige duidelijke site. Ze zijn niet duur en what you see is what you get. Levering is supersnel en je kunt zelf aangeven op welke dag.
Ook de ‘kassakoopjes’ zijn de moeite waard.
Zeker in deze dure tijden een aanrader.

Piet Baremans 05-07-2020

Het is een duidelijke site welke gemakkelijk toegankelijk is. Ik had geen enkele moeite met het kiezen van de tandenborstel. De bestelling was snel gedaan en afgerond. De levering heeft correct conform de afspraak plaatsgevonden.

Tiny 04-07-2020

Moest van tandarts overstappen naar smal borsteltje. Heb op internet tandenborstel.cok gevonden. Juiste borstelgormaat gevonden. Besteld en de vlg dag poetsen maar. Dus snel en goed product. Chapeau. Groetjes Tiny

Annelies 04-07-2020

Ik heb inderdaad snel nieuwe echte Oral B borstelkopjes ontvangen. De verpakking was volledig van karton, behalve de kleine verpakking per borsteltje, maar dat is voor de hygiëne. Het was een brievenbuspakje, dus ik hoefde niet thuis te blijven. Heel blij met deze zending.

Martin 04-07-2020

Makkelijke en snel leverende site. En de prijs is laag.
Dus ik ben blij met m'n oral-b opzetborstels!
Niets dan hulde

Frank 04-07-2020

Snelle levering wordt niet waargemaakt. Elektrische tandenborstels blijken een Poolse versie, zonder Nederlandstalige handleiding. Wel goedkoop, daarom nog een krappe voldoende.

Hans 04-07-2020

Nieuwe elektrische tandenborstel besteld tegen aantrekkelijke prijs. Vlotte levering via afhaalpunt op loopafstand.

Sandra 04-07-2020

Na wat gezoek naar oral b opzetstukjes kwam deze site er als voordeligste uit. Bestelling gedaan en netjes op tijd geleverd.

Antoinette 03-07-2020

Mijn man en ik gebruiken beiden ragers om ons gebit in goede conditie te houden. Omdat we een aantal nieuwe moesten bestellen ben ik online gaan kijken. Al snel kwam ik op de site van tandenborstel.com, waar tot mijn verbazing de ragers voor bijna de helft van de prijs werden aangeboden. Dus maar eens een bestelling geplaatst. 2 dagen later al geleverd. Helemaal top, hier ga ik absoluut vaker bestellen.