Tandenborstel.com - Reviews & Ervaringen

Tandenborstel.com stelt zich voor

Deze score is gebaseerd op 262 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

Mike 24-07-2020

De bestelling kwam op tijd en hebt apparaat was precies wat we er van verwachtten. Ook nog eens de laagste prijs.

Bert 24-07-2020

Overzichtelijke site met goede reviews
Snelle levering en netjes verpakt, allemaal plussen.....

Tico 24-07-2020

Snelle levering, zoals aangegeven bij het product. Goede kwaliteit/prijsverhouding.

A.J. L. 22-07-2020

Snelle levering goede prijs / kwaliteit verhouding.
makkelijk op internet te vinden.

Henk 22-07-2020

Was mijn eerste keer bij deze webwinkel. De volgende dag in huis en inderdaad netjes verpakt en het juiste artikel gekregen. Prijs voor de Oral-B Cross Action is ook top. Ben helemaal tevreden en zal hier zeker nog eens bestellen.

Ellie 21-07-2020

Super snelle levering in netjes ingepakt ben er erg tevreden
Over en de prijs is ook heel goed

Laurine 21-07-2020

Razendsnelle verzending zelfs in coronatijd. Producten zijn volgens afbeelding en beschrijving en goed verpakt.

Corne 21-07-2020

Niets op aan te merken. Alles werd vlot en met zorg geleverd. Communicatie per mail was goed. Verpakking zorgvuldig en degelijk. Zeker een aanrader.

mylove240 19-07-2020

Een hele goed tandenborstel, zou deze echt aanbevelen, ziet er ook mooi uit voor in de badkamer, een echte aanwinst

Marita 19-07-2020

De bestelling de volgende dag in huis. Super! En ook nog heel goed verpakt.

L Brevet 18-07-2020

Een snelle levering, goede service en bij een verkeerd artikel is het prima opgelost.
Kortom zeker voor herhaling vatbaar

JLF 18-07-2020

Goede prijs. Snelle levering. En bij klacht een vriendelijke en correcte afhandeling.

Joan 18-07-2020

Alle verschillende soorten ragers zij hier verkrijgbaar voor een goede prijs. Bestellen en meteen de volgende dag geleverd. Prima en volgende keer weer hier bestellen.

Adisen 17-07-2020

Het model tandenborstel dat ik wilde was tenminste hier verkrijgbaar, met een mooie prijs. Heel snel verzonden, uitstekend verpakt.

sabrina 17-07-2020

Super snelle levering gehad zondagmiddag besteld en had het dinsdagochtend al thuisbezorgd helemaal top
Bedankt .

Gerda 16-07-2020

Prima webwinkel. Duidelijk en makkelijk bestellen. Pakketje komt netjes thuis . Zeker voor herhaling vatbaar.

Majid 15-07-2020

snel en voordelig ! De prijzen zijn goed en de service is uitstekend!
Heel tevreden met de winkel!

RG 15-07-2020

Zeer snel en betrouwbaar, met een goede selectie en gunstige prijzen.........

Tevreden klant 15-07-2020

Overzichtelijke website.
Goede service zoals bestellen alsook de snelle bezorging en wat zeker belangrijk Is redelijke prinzen.

G.P. 14-07-2020

Duidelijk de goedkoopste na een langdurige zoektocht op internet naar de producten en ook nog snel geleverd

stefje111 13-07-2020

perfecte prijs van het materiaal en veel keus en vooral een overzichtelijke site

Erna 13-07-2020

Overzichtelijke website, makkelijk bestelproces en scherpe prijzen. Het pakket werd snel en keurig afgeleverd, de artikelen zijn prima! Een aanrader om bij Tandenborstel.com te bestellen en niet alleen voor tandenborstels...

Henk 13-07-2020

snelle afhandeling top en niet duur deze web winkel beveel ik graag aan
ik was verwonderd hoe snel dit ging ben helemaal niet zo handig in deze dingen maar het ging voortreffelijk
vriendelijke groeten Henk.

Erik 12-07-2020

Snelle levering en ook nog eens de beste prijs. De 10 opzetborstels van Oral-B zaten los in de doos, dus het zit niet een verpakking met plastic eromheen.

Louis 12-07-2020

Eenvoudig te bestellen volgende dag geleverd en voor de beste prijs die ik kon vinden voor mijn product.
Dus de 10 meer dan waard