Tandenborstel.com - Reviews & Ervaringen

Tandenborstel.com stelt zich voor

Deze score is gebaseerd op 267 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

Aukje 16-08-2020

Ik koos deze shop om de lage prijzen, maar ik snap nu waarom dat kan, de kwaliteit is niet die ik verwachtte.

Ik dacht de naam alleen al voldoende was, maar er blijken dus duidelijke verschillen. Jammer

16-08-2020

Hele snelle levering in degelijke verpakking. Levert de goedkoopste (merk)opzetborstels. Overzichtelijke website en ruime opvolgberichten na bestelling. Kortom, hier spreekt een tevreden klant!

Puck 15-08-2020

Snelle aflevering met continue leveringsinfo.
Solide verpakking,
Goed product.

M Zwiers 14-08-2020

Goedkope bulkverpakkingen van zowel Braun opzetborstels als reinigingscassettes.
De volgende dag snel geleverd conform opgave en degelijk verpakt.
Vanaf 35.- gratis verzonden.

LA 14-08-2020

Razend snelle levering.
Tevreden klant.
geen verdere toelichting op deze review

Miranda 12-08-2020

Vandaag besteld, morgen in huis. Helemaal top. Ook de prijs is in orde. Dus ik bestel voortaan bij hun

Aly van heuveln 12-08-2020

Ze doen wat ze beloven correcte afhandeling. Blij dat ik hiervoor gekozen heb. Keurige verpakking en op tijd geleverd👍

Brigitte 11-08-2020

Goede en snelle service. Zeker geen negatieve ervaring. Alles netjes verpakt.

Fr. 10-08-2020

Overzichtelijke site, goede prijs en kwaliteit. Snelle levering van de bestelling.

M 10-08-2020

Een overzichtelijke site, gebruiksvriendelijk en veel producten op voorraad. Goede en snelle levering. Wel stond er bij de bestelling 'brievenbus' levering, dit bleek echter niet zo te zijn. Prima en netjes bezorgd door DPD

Marco 10-08-2020

Opzetborstels gekocht omdat ze hier het meest voordelig waren. Duidelijke webshop en vlotte levering. Goed voor elkaar!

Ilona 09-08-2020

10 Oral B borsteltjes gekocht voor een topprijs.
Direct bevestiging ontvangen en snelle bezorging.

Hans 09-08-2020

Tandenborstel heeft een duidelijke website, de bestelling is makkelijke te plaatsen. het thuis afleveren op eigen gekozen tijd is een prima optie!

Borstel 09-08-2020

Snelle en netjes verpakte levering waarbij je goed op de hoogte wordt gehouden qua voortgang

J holterman 08-08-2020

Het is makkelijk te bestellen op de site en word ook netjes bij je t,huis afgeleverd super is dat

Harry 08-08-2020

Prijs goed, en goed afgeleverd. Meer heb ik er eigenlijk niet over te zeggen (hier gaat het toch ook om?) maar ik moet minimaal 75 tekens vermelden dus bij deze ;-)

Daniela 08-08-2020

I am very satisfied with the condition of the product as well as the delivery. The packaging was impeccable. Very careful with buyers!

G.M. Kunst 08-08-2020

Duidelijke website. Ruim aanbod en keuzemogelijkheden. Het juiste artikel voor een concurrerende prijs.

Christiaan Bouter 06-08-2020

Prima webshop, bestelling was zeer snel geleverd.
Het waren borsteltjes voor oral-B. Via brievenbuspakket bezorgd!

Wim 05-08-2020

Gekozen voor de laagste prijs. Ik kreeg daarvoor ook nog een perfecte service. Echt een aanrader!

Marco 04-08-2020

snel, correct, duidelijk en tegen een zeer betaalbare prijs opzetborstels geleverd.

Els 04-08-2020

Groot assortiment
Overzichtelijke site
Goedkoopste site voor mijn producten
Snelle levering

Thea 03-08-2020

Snelle levering nadat ik eerst telefonisch contact had gehad over wat info van wat ik ongeveer zocht. Voor tandenborstel
Goede info gekregen. Prettig gesprek en daardoor ook bij hun besteld
Fijne tandenborstel. Ben erg tevreden erover

Sandhia Fatingan 03-08-2020

Snelle levering en altijd netjes verpakt!
Ik heb een Mondhygienepraktijk en bestel al vaker bij tandenborstel.com omdat ik zeer tevreden ben!
Altijd scherp geprijst en medewerkers beantwoorden zeer vlot bij eventuele vragen.

Marianne 03-08-2020

Duidelijke website mooie aanbiedingen en zeer snelle, keurig op tijd, levering van de bestelling