Tandenborstel.com - Reviews & Ervaringen

Tandenborstel.com stelt zich voor

Deze score is gebaseerd op 262 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

Hans de Koning 10-09-2020

Hiervoor had ik een elektrische borstel van het Kruidvat. Deze is beter qua borstelen dat voel je.

Trudie 09-09-2020

Koortsthermometer besteld. Binnen 2 dagen geleverd. Goedkoopste online.
Dus goeie ervaring.

Bert 08-09-2020

Ik was op zoek naar een aantal producten die ik op advies van mijn mondhygiëniste moest gaan gebruiken. Na enig zoeken op het internet kwam ik al snel bij de site van tandenborstel.com uit.
Daar vond ik al snel alle producten die ik nodig had voor mijn gebit. Het stond overzichtelijk vermeld, ik kon daardoor een makkelijke keuze maken, er is een ruime keuze dus had ik al snel de juiste producten gevonden. Ik kon alles vinden wat ik nodig had en bestellen.
De prijzen van de producten zijn, naar mijn mening, goed betaalbaar. Zeker als ik deze vergelijk met mijn voorgaande bestellingen op andere sites. Dan is dit wel de goedkoopste voor de verhouding van prijs en kwaliteit.
De bezorging was ook een pluspunt want de voortgang van mijn bestelling kon ik makkelijk volgen en het werd op de toegezegde/afgesproken dag bezorgd.
Deze winkel vind ik een aanrader en zal in het vervolg mijn bestellingen daar weer doen.

Jan 08-09-2020

Snelle levering, uitstekende prijs/kwaliteit verhouding en lage verzendkosten.
Top!

Chris 08-09-2020

Snelle levering en uitstekende prijs/kwaliteit verhouding. Konden makkelijk kiezen uit de overzichtelijke presentatie

Esther 08-09-2020

Goedkoper dan andere aanbieders, geen dure verzendkosten en snelle levering. Aan te raden dus!

Tineke 07-09-2020

Uitstekend product - prima voorlichting - snelle afhandeling - goede verpakking - duidelijke gebruikersinstructie

Guus 07-09-2020

Ik heb voor de eerste keer bij Tandenborstel.com besteld. Goede prijs en een zeer snelle levering.
Deze ervaring zal ik best in mijn kenniskring doorgeven.
In de toekomst zal ik vaker gebruik maken van deze goede service.

Roland 07-09-2020

Doordat de tandenborstels welke wij al jaren naar volle tevredenheid gebruiken, nu toch aan vervanging toe waren, op zoek gegaan naar een goede, gelijkwaardige vervanger. Uit het aanbod een goede keuze kunnen maken, eenvoudig besteld en correct geleverd.

DJ 07-09-2020

Niets op aan te merken. Snelle levering. Keurig verpakt en ook nog eens een prima tandenborstel.

Marga 06-09-2020

Ik heb alleen maar lof voor deze webwinkel !
Goede prijs en snelle levering, waardoor ik hier vaker mijn bestelling zal doen.

robbie 06-09-2020

Product is goed, levering duurde bij mij veel te lang (5 dagen), zeker voor een brievenbuspakketje

Xandra 05-09-2020

Overzichtelijke webshop, duidelijke beschrijvingen c.q. adviezen en goede prijsstelling (paar euro voordeliger in vergelijking met bijv. Plein.nl)

Jan 05-09-2020

Zeer snelle levering en een verpakking, die afgestemd was op het volume van het bestelde product. Hierdoor kon hij door de brievenbus..

Cor 04-09-2020

Prima prijs kwaliteit. Snelle verzending. Prima stevige verpakking en een Enorm assortiment

Porta Soberano 04-09-2020

Bestelling en levering niets op aan te merken, goede ervaring met mijn eerste bestelling. Het is de eerste keer dat ik opzetborstels online bestel en ik zal dit altijd zo blijven doen.

Hannah 04-09-2020

Snelle levering. Goede prijs. In Frankrijk heb ik het dubbele bedrag betaald.
En mijn kleinzoon van 14 is er heel blij mee.

Ruud de Niet 02-09-2020

Betere service prijs en kwaliteit kan je nergens anders krijgen. Voortaan koop ik mijn Oral B cross action opzetborstels bij tandenborstel. com.

Ariane 01-09-2020

Groot assortiment borstels voor een niet al te duren prijs, en snel verstuurd!
(verzendkosten voor brievenbuspost zijn wel wat aan de hoge kant.

Marja Stolk 01-09-2020

Tandenborstel.com vind ik een goede Betrouwbare webshop!
Op vrijdag elektrische kindertandenborstel met accessoires
Besteld en op zaterdag al geleverd.
Dit vind ik nou super!

Theo 01-09-2020

Kijk zo moet het: prima aanbieding, zeer snelle levering, allemaal tiptop! Compliment!

Koen 01-09-2020

overzichtelijke website, duidelijk keuzepatroon, snelle reactie na bestellen, vlotte verzending en punctuele aflevering. Dit was de tweede bestelling, nu voor mijn partner, en onverminderd alles in orde.

Sonja 31-08-2020

Overzichtelijke site, gemakkelijk besteld en supersnelle levering! Dit alles aan de beste prijs...TOP!

Han 30-08-2020

Snelle levering,
Goed kwaliteit prijsverhouding
Netjes verpakt afgeleverd
Goede comm enwaardeer de advies kaart die er bij geleverd is.

wb 30-08-2020

Duidelijke site, prima prijzen, goede verpakking en snel verstuurd, ik ben zeer tevreden.