Tandenborstel.com - Reviews & Ervaringen

Tandenborstel.com stelt zich voor

Deze score is gebaseerd op 263 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

Diana 03-10-2020

Een goede product info, een goede prijs en voor iemand die niet zo bedreven is in de online affaire, was het bestellen een fluitje van een cent.

Bert 03-10-2020

Snelle levering op mijn gewenste afhaalpunt en een
prima prijs! Nergens voordeliger te krijgen!

Leo Smeets 02-10-2020

Prima prijs. ik kon het niet goedkoper vinden. Direct leverbaar betekende ook binnen 24 thuis geleverd

Bert 02-10-2020

Duidelijke site met een goede service. De producten worden op de tijd geleverd zoals op de site vermeld.
Niets op aan te merken verder!

Rene1960 02-10-2020

Goede communicatie, verder niets op aan te merken.
Geen 10 gegeven om dat het product een levertijd had, bij andere webshops wel direct leverbaar. Product werd wel binnen de gegeven levertijd afgeleverd met een paar kleine tubes tandpasta als extra, altijd leuk zo'n extraatje.

Ilona 02-10-2020

Altijd goed geprijsde producten, net even iets goedkoper dan in de winkel.
Snelle levering, doen wat zij beloven.

Dirk K. 02-10-2020

Professioneel bedrijf; snel verzorgd en correcte informatie tegen redelijke prijs

@mbeR 01-10-2020

Heb besteld en werd de volgende dag geleverd!Topsite! Met de Ionische tandenborstel van Philips ook zeer tevreden!

Tedje 30-09-2020

Doen,wat ze beloven. Op tijd leveren en een goed apparaat. Waterpik,waterflosser, WP-660E.
Voordeel is het grote waterreservoir.
Op aanraden van de tandarts nodig, omdat ik bijna niet kan flossen.
Mijn meeste tanden staan te dicht op elkaar.
De waterpik doet, wat ik wilde beogen. Nu de tandarts nog blij maken.Heb hier alle vertrouwen in.

Susanne Eijgenraam 30-09-2020

Fijne webshop, mooie site en uitstekende service!

Wij hebben hier recent een elektrische tandenborstel gekocht, werd binnen enkele dagen geleverd voor een scherpe prijs. Er bleek per abuis een andere kleur opzet borstel bij te zitten, hierover contact gehad en dit werd direct op een keurige manier afgehandeld en gecorrigeerd. Klasse.

Jos 29-09-2020

Heldere voorlichting over het product, een erg aantrekkelijke prijs en een snelle levering.
Zo hoort het.

Fam. Zwolschen 28-09-2020

Wat heel prettig is van Tandenborstel.com is dat de zoekfunctie op de site makkelijk is .
Zelf zocht ik een elektrische tandenborstel van Oral b en een bepaald type en deze staan dan weer duidelijk vermeld onder de kop menu en dan Elektrische Tandenborstels.
Als je je keuze hebt bepaald dan kun je evt ook nog een kassakoopje erbij doen in je winkelmandje.
En dan kom je tot de ontdekking dat ze ook nog eens allerlei bijproducten verkopen . Heel handig.
Het artikel wordt keurig netjes bij je thuis bezorgd en zit mooi ingepakt .
Voor mij was dit de tweede keer dat ik een artikel bij tandenborstel.com heb besteld en ga dit zeker nog vaker doen.
Beide keren een goed product gekocht en doet wat in de omschrijving staat.
Ik zeg TOP!

A.v.d.Geest 28-09-2020

Bestellen ging simpel .Waterpik tandflosser gekocht en kwam zelfs 1 dag eerder dan was aangegeven. Ook veel mogelijkheden om te betalen. Ik ben zeer tevreden.

Rob 27-09-2020

Prima site, uitstekende service. Tevreden over de Oral-B Genius 10000N die ik besteld heb.

Jacob 27-09-2020

De site is overzichtelijk en makkelijk benaderbaar. Voordelige aanbiedingen en snelle levering.

Anneke 27-09-2020

Duidelijke website met goede artikelen, de bestelde producten worden goed verpakt snel geleverd.

Annemieke 26-09-2020

Bij tandenborstel.com vind ik alles wat ik nodig heb. Je kunt op de site makkelijk vinden wat je zoekt en het is vaak goedkoper dan in de winkel. Ze hebben een snelle levering, geen overbodige verpakking en dat is ook positief.

Marianne 26-09-2020

Alles wat ik bestelde was beduidend goedkoper als elders. Op een vraag over een product werd ik opgebeld op het doorgegeven uur met de gevraagde uitleg. De bezorging was al 2 dagen later (in Belgie). Ook het verpakkingsdoosje was leuk. Ik laat alles hierin zitten en geef het zo cadeau. Tof.

Edgard 25-09-2020

Na één dag geleverd........kan niet beter !! zo snel, wie had dat gedacht???

Ton 25-09-2020

Ruime keuze, voor ieder wat wils, bestellen, betalen en binnen 2 dagen levering. Prima, dit is zoals het hoort. Tot verbazing zat er nog een tube tandpasta bij. Gemakkelijk en goed.

Henk van Twillert 24-09-2020

Tandenborstel.com levert precies de producten die ik wil hebben goedkoop, zeer snel en goed verpakt.
TOP

Ja, ik beveel deze winkel aan. 22-09-2020

Na een misverstand heb ik telefonisch contact gehad met een vriendelijke receptioniste en werd het probleem meteen opgelost.

Tombo 22-09-2020

Ze hadden een goede prijs, de site was overzichtelijk en de levering was snel.

Roy 21-09-2020

Tandenborstel.com levert de producten die ik wil hebben goedkoop, snel en goed verpakt.

W&F 21-09-2020

Duidelijke site, ruime keuze, makkelijke bestelprocedure, beloftes (voor tijd x besteld - morgen in huis) worden goed nagekomen, keuze mogelijkheid voor een bezorg tijdstip/periode (erg plezierig) en dan ook nog rond die tijd echt bezorgd. De bestelde tandenborstels zijn prima.