Tandenborstel.com - Reviews & Ervaringen

Tandenborstel.com stelt zich voor

Deze score is gebaseerd op 269 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

Rudi 26-10-2020

Winkel waar je makkelijk vindt wat je zoekt de beschrijving van de goederen is correct en de verzending en levering heel snel en vlot.

Goed, beter, best. 25-10-2020

Goed, beter, best.
Het laatste is voor tandenborstel van toepassing.
Snelle en goede levering tegen een zeer scherpe prijs.
Een hele dikke pluim voor jullie.

Hendrika 24-10-2020

Snelle levering en keurige afhandeling. Zeer goede prijsverhouding en ruim assortiment. Pakket past in de brievenbus en hoef er niet voor thuis te blijven

F.Serin 24-10-2020

In het algemeen uitstekend!
Hetzelfde kwaliteit maar goedkoper en snelle levering. Ik ben heel blij met tandeborstel.com !

Jaap 23-10-2020

Ben zeer tevreden.
Had per ongeluk twee water tanden sproeier besteld.
Kon zonder kosten retour.
Gebruik en druk sproeier werkt prima.

Hansjorg 23-10-2020

Bestelling werd keurig afgehandeld. Deze tandenborstel van Oral B Genius Dragonfly was nergens anders te krijgen en had een interessante prijs.

Stella 23-10-2020

De levering is correct en op tijd geleverd, de tandenborstel van frozen en andere, waren zelfs voor mij, als oma, een mooie ontdekking, mijn kleinkind xxxx, zal er met Nieuwjaar (cadeau) in de wolken mee zijn, praktisch, leuk en goede prijs door korting, dankjewel... We kunnen de tandenborstel nu nog niet testen of die werkt, is er garantie op?
Groetjes,

Xxxxx

ESchutte 23-10-2020

Makkelijk om te bestellen en snel geleverd. Alles zijn keurig gearriveerd :-)

Bonnie 21-10-2020

Ik heb al vaker bij tandenborstel.com bestelt en tot nu toe is het elke keer goed bevallen. Zelfs bij de laatste keer, toen ze 1 artikel waren vergeten mee te sturen. Vlak voor 17:00 uur nog gemaild en vrij direct antwoord gehad dat ze het artikel alsnog hebben verzonden en de volgende dag had ik dat al binnen... Hun antwoord was zeer netjes en verexcuserend. Een foutje is menselijk en dat hebben ze goed en super snel opgelost dusdanig mij een dikke pluim en tot de volgende bestelling want mijn partner wil ook graag de tongborstel hebben!! Top resultaat met de tongborstel hihi...

Bogers T 21-10-2020

Goede keuze van verschillende zaken.
Heb even moeten wachten, maar daar werd goed over geïnformeerd.
Bij aankomst was de levering niet compleet. Hierop een E mail gestuurd en de ontbrekende goederen waren binnen een dag gratis geleverd. Zeer goede service dus.

FdR 20-10-2020

De eerste bestelling van opzetborstels is nooit aangekomen en ik heb dit bij de klantenservice gemeld. Hier is goed op ingespeeld en de bestelling is nogmaals verstuurd. Nu met een andere koerier en zonder extra kosten. Prima service!

tandenborstel.com 20-10-2020

Na een rondgang langs diverse bedrijven om opzet -tandenborstels voor de waterpik te bestellen, uiteindelijk 6 stuks gekocht bij Tandenborstel.com, waarna ik de borstels de volgende dag per post ontving. Zeer prettige ervaring en dus een aanrader!

G.M. van der Meer 19-10-2020

Deze shop heeft een goede prijs voor dit product de Braun vitality tandenborstel. Even voor 3 uur besteld en de volgende morgen voor 9 uur bezorgd. Dit is service!!!! Chapeau

Neel 19-10-2020

Goede aanbieding, uitgebreid assortiment, snelle levering, keurig verpakt. Alles in orde!

Mar 18-10-2020

Via Google gezocht naar het product... kan op deze winkel uit.
Product was hier goedkoop en mijn bestelling lag de volgende ochtend al in de brievenbus.
Helemaal top !

Jan 18-10-2020

Na gedane bestelling een snelle en correcte bezorging. Zending was ook uitstekend verpakt. Dit geeft een tevreden gevoel.

Jcvdberg 18-10-2020

Erg tevreden over de website, producten en bezorging. Goed aanbod. Philips sonicare duo tandenborstel gekocht. Snel geleverd. Ruime keuze ook uit opzetborstels.

leoni 18-10-2020

super tandenborstel, snelle levering, heel tevreden. en nu is de tekst blijkbaar tekort dus schrijf ik ook nog maar dat zo tandenpoetsen gewoon leuk en fijn is.

Lieke 17-10-2020

Prima borsteltjes, die ik bij het Kruidvat niet kon krijgen. En ik had ze ondanks corona mooi op tijd!

Een aanrader 17-10-2020

Zeer overzichtelijke website. De aangeboden producten, van hetzelfde merk en dezelfde kwaliteit, zijn veel goedkoper dan in de fysieke winkel. Zeer snelle levering zoals aangegeven op de website. Alles verliep zeer vlot.

Els 17-10-2020

Goede kwaliteit produkten tegen redelijke prijzen. Snelle levering via postnl. Mooie website met duidelijke informatie zodat je het goede produkt kunt kiezen.

P 17-10-2020

Voordeliger dan in welke fysieke winkel dan ook, snel geleverd met datum naar eigen keus. Totale aanbeveling voor wie op de centjes moet letten.

WilcoGee 17-10-2020

Ik heb diverse tandonderhoud artikelen besteld voor een redelijke prijs en van een zeer goede kwaliteit. De website is duidelijk in gebruik. Tevens een nette en snelle levering!

marie-josé westerveld-jacobs 17-10-2020

Snelle geleverd en de prijs scheelt wel heel erg veel met de prijs in de winkel!

RON 16-10-2020

Snelle levering, goed verpakt. Dit bedrijf is voorbeeld voor andere bedrijven.